Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za informativni email

Postoji više scenarija za situaciju kada kompanija treba poslati svojim kupcima ili korisnicima informacije putem emaila a da ne bude previše promotivna. Najčešći primjeri informativnog emaila su kratka novinska izvješća o promjeni u budućem smjeru kompanije ili menadžmentu i slično.

Informativni emailovi također mogu biti o prilagođavanju uvjeta korištenja ili drugih pravnih sporazuma, kao i izjave za uvjeravanje pretplatnika u svjetlu trenutnog razvoja industrije ili globalnih događaja. Ovakve vrste poruka su postale prilično česte u zadnjih par godina, s EU pravilima o zaštiti podataka (GDPR) koja su dovela do bezbrojnih mailova o promjeni politike privatnosti u našoj ulaznoj pošti. U zadnje vrijeme, trenutna pandemija Corona virusa je uzrokovala da mnogi brendovi neprestano emailom šalju svojim klijentima podatke o tomu kako se prilagođavaju ovoj promjenjivoj situaciji.

Drugi tipovi informativnih emailova su ankete poslane klijentima kako bi ih informirali o mogućnosti da sudjeluju u upitniku ili poziv koji ih informira o događaju koji organizira kompanija a koji će se uskoro održati. Zauzvrat, pošiljatelj se nada da će dobiti povratne informacije o proizvodu/usluzi ili potvrdu dolaska na događaj.

Salon Biz RSVP email template
RSVP email by SalonBiz

Na kraju, akvizicijski emailovi informiraju korisnike da su se uspješno prijavili za račun ili pretplatili na primanje novosti. Win-back emailovi informiraju postojeće klijente da nisu odavno kupovali i da će možda biti odstranjeni iz kompanijine baze podataka ako ostanu neaktivni. Ove dvije vrste informativnih emailova su malo više promotivne nego ostale vrste, jer često sadrže pozive na akciju (CTA) ili nude popuste kao nagradu.

Slanje informativnih emailova vam omogućava kontakt s postojećim i potencijalnim klijentima kako bi ih obavijestili o specifičnom dijelu vijesti koje moraju pročitati ili smatrate da će im koristiti. Razni primjeri tih poruka su našli svoje mjesto u ovom članku, uz bonus prijedloge njihovih naslova.

Koji su razlozi slanja informativnih e-mailova?

Postoje određene situacije koje bi svaka tvrtka trebala riješiti (poput COVID-19). U tim je razdobljima važno obavijestiti svoje klijente i osoblje o tome kako će vaša tvrtka nastaviti poslovat i svim promjenama koje bi se mogle dogoditi. Ovi e-mailovi ne bi trebali sadržavati bilo kakvu marketinšku komunikaciju, već jednostavno uvjeriti ljude da su njihovi podaci, narudžbe ili pretplate, na primjer, svi sigurni. Namjera ovih e-mailova je jednostavno zaželjeti svojim klijentima sve najbolje, bez ikakvog oblika prodaje. Ukratko, poanta je održati dobar odnos s klijentom informirajući ga o svemu što treba reći.

Druga vrsta informativnih e-mailova fokusira se na vijesti specifične za tvrtku. Ovi e-mailovi mogu uključivati ažuriranje pravila, poslovnu strukturu ili promjenu smjera. Ovi novi pristupi mogli bi biti rezultat povratnih informacija kupaca, zbog čega bi vaše korisnike trebalo izravno obavijestiti i zahvaliti im na doprinosu putem vaše osobne poruke. To će također pomoći u izgradnji lojalnosti i povjerenja kupaca – pokazujući da su mišljenja vaših klijenata visoko cijenjena.

Predlošci za informativni email
Sveučilište Hawaii Pacific šalje alumnima informativni e-mail o rasporedu učenja Sveučilišta tijekom pandemije COVID-19

Što su email predlošci?

Email predlošci su okviri za poruke koje možete koristiti kako početnu točku za pisanje vlastitih primjeraka jednostavnom zamjenom predloženog teksta s vlastitim. Email predlošci vam omogućavaju da pišete emailove bez muke — jednostavno umetnite slike ili drugi sadržaj i prilagodite stil da odgovara stilu vašeg brenda.

Email template customization
Email template customization in LiveAgent

Općeniti savjeti za pisanje boljih informativnih emailova

Neka budu kratki i informativni

Informativni emailovi se ne zovu “informativni” bez razloga. Njihova glavna svrha je informirati primatelja o određenoj akciji. Iako je kreativnost uvijek dobra stvar, ne trebate biti tajnoviti, nejasni ili misteriozni u ovom slučaju. Vrijeme je novac. Ne samo za vas, nego i za primatelje vašeg emaila.

Budite dosljedni

Ako slijedite neki uzorak za pisanje informativnih emailova, nemojte ga naglo mijenjati. Vaša publika je naviknuta na viđanje određenih elemenata unutar vašeg emaila, uključujući naslove, izgled ili čak doba dana kada šaljete emailove. U osnovi, pobrinite se da vaši klijenti ne zamijene vaše emailove s nečijim drugim. Također, šaljite svoje informativne emailove samo kada je bitno – nemojte iskorištavati ovu opciju da zatrpate ulazne pošte svojih klijenata osim kada je stvarno bitno.

Brinite se o stilu

Kada već govorimo o izgledu emaila, pobrinite se da je vaš email propisno formatiran. Postoji mogućnost da ga veliki broj primatelja neće ni pročitati – sudit će o sadržaju na temelju naslova, podebljanog teksta ili popisa s grafičkim oznakama. Vaše formatiranje treba biti efikasno, jasno i imati prikladan ton. Na primjer, ako imate nešto neugodno za najaviti, stavljanje previše emotikona i uskličnika u tekst nije baš najbolja ideja, jer će to samo pojačati osjećaj razočaranja ili bijesa. S druge strane, kada imate pozitivnu najavu, bilo bi dobro da započnete vaš email sa srdačnim pozdravom.

Predlošci za informativni email
Example of LiveAgent’s email formatting

Primjeri naslova za informativni email

Ispod imamo neke primjere naslova za informativni email:

Naslovi emaila za najave kompanije 

  • Najava promocije – [ime zaposlenika]
  • Čestitamo [ime zaposlenika] na njihovoj promociji
  • Pozicija [naziv pozicije] je slobodna
  • Regrutiramo interno – prijavite se za [naziv pozicije]
  • Naš novi zaposlenik – [ime novog zaposlenika] na poziciji [naziv pozicije]
  • Zaželite dobrodošlicu [ime novog zaposlenika] u tim
  • Otvoreni sastanak osoblja o [razlog sastanka] na [datum] u [vrijeme]
  • Podsjetnik: otvoreni sastanak sutra u [vrijeme] za sve zaposlenike [odjel]

Naslovi emaila sažetka

  • [Naziv kompanije] ažuriranje za [mjesec] [godina]
  • Sve što ste možda propustili [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Bili smo zauzeti nekim promjenama…
  • Pregled nedavnih ažuriranja [kompanija]
  • Vaš [dnevni/tjedni/mjesečni] pregled [aktivnost]
  • Evo kako vam je išlo [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Čestitamo! Bili ste u top [X]% po [aktivnost] za [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Želite znati kako drugima ide?

Naslovi informativnih emailova 

  • Obavijest cijenjenim članovima [brend/proizvod/usluga] zajednice
  • Ne brinite se, mi smo tu za vas
  • Evo kako [kompanija] pomaže u ovim teškim vremenima
  • Činimo sve što možemo za normalan nastavak
  • Gledajmo u budućnost…
  • Evo gdje [naziv kompanije] ide. Hoćete li nam se pridružiti?
  • Ažuriranje uvjeta korištenja [kompanija] [pretplata]
  • Uvjeti korištenja vaše [pretplata] se mijenjaju
  • Promjena [kompanija] politike privatnosti
  • Ovo su vaši podaci i vi upravljate njima
  • Ažuriramo našu politiku poštenog korištenja
  • [Kompanija] politika prihvatljivog korištenja se mijenja. Evo što trebate znati.
  • Pravimo promjene u skladu s novim GDPR naputcima.
  • Još jedan email u vezi s GDPR…

Naslovi anketnih emailova 

  • Uštedite [X]% na vašu slijedeću kupnju ako podijelite povratne informacije s nama
  • Platit ćemo vaše mišljenje
  • Pomozite nam poboljšati [proizvod/usluga] odgovorom na jedno jednostavno pitanje
  • Jedna minuta vašeg vremena je dovoljna da nam kažete svoje mišljenje
  • Recite nam što zapravo mislite o [proizvod/usluga]
  • Voljeli bi da nam pomognete! Molimo vas da odgovorite na par kratkih pitanja
  • Cijenimo vaše povratne informacije. Evo i zašto
  • Rezultati su tu…

Naslovi za email potvrde 

  • Pridružite nam se na nadolazećem [kompanija] [konferencija/webinar]!
  • Nemojte propustiti, potvrdite svoj dolazak na događaj o [tema] odmah
  • Vidimo se na [naziv događaja] idući [tjedan/mjesec]?
  • Svi govore o novim [naziv] nagradama…
  • Označite novi [kompanija] team building događaj u svom kalendaru
  • Pozvani ste na zabavno [jutro/popodne/dan] bez rada!

Naslovi za akvizicijske emailove 

  • Hvala što ste se prijavili za [sadržaj]
  • Odlično! Javit ćemo vam se uskoro
  • Jeste li još zainteresirani da vam se javimo? Evo što imamo za ponuditi…
  • Kratki savjet za naše aktivne pretplatnike
  • Vidjeli smo vašu objavu na [platforma društvenih medija] i želimo pomoći
  • Sada kad smo odgovorili na vaše pitanje na [platforma društvenih medija], što mislite da se prijavite?

Naslovi win-back emailova 

  • Prošlo je dugo vremena! Kupujte opet s nama uz [X]% popust na sve
  • Gdje ste nestali? Nedostajete nam! Vratite se u [kompanija] s ovom odličnom ponudom
  • Imamo [X] razloga zašto i dalje trebate kupovati s nama
  • Nedostajete svima u [kompanija]! Imamo top [X] razloga da ostanete na našem popisu za slanje emailova
  • Recite nam ako želite da se i dalje čujemo…
  • Rastanci su teški, ali još nije kasno da se pomirimo!

Ideje za predloške informativnih emailova

Email predlošci za najave kompanije

email najave poduzeća predložak 1 – najava promocije


Najava kompanije, email predložak 2 – interna regrutacija


email najave poduzeća predložak 3 – najava novog zaposlenika


Najava kompanije, email predložak 4 – pozivnica na otvoreni sastanak


Predlošci za email sažetka

Email sažetka, predložak 1 – poslovna izvedba


Email sažetka, predložak 2 – ažuriranje o kompaniji


Email sažetka, predložak 3 – pregled aktivnosti


Email sažetka, predložak 4 – usporedba s drugima


Predlošci informativnih emailova

Informativni email, predložak 1 – izjava o sigurnosti


Informativni email, predložak 2 – ažuriranje u kriznim vremenima


Informativni email, predložak 3 – kratka izjava kompanije





Predlošci za anketni email

Anketni email, predložak 1 – onuđenje poticaja


Anketni email, predložak 2 – jedno pitanje priloženo uz poruku

Anketni email, predložak 3 – recenzija proizvoda/usluge

Anketni email, predložak 4 – rezultati upitnika

Predlošci za email potvrde

Email potvrde, predložak 1 – pozivnica za konferenciju/webinar


Email potvrde, predložak 2 – pozivnica za dodjelu nagrada


Email potvrde, predložak 3 – pozivnica za team building


Predlošci za email akvizicije

Akvizicijski email, predložak 1 – potvrda pretplate


Akvizicijski email, predložak 2 – spajanje s bazom podataka i savjet


Predlošci za win-back emailove

Win-back email, predložak 1 – nuđenje popusta


Win-back email, predložak 2 – informiranje o razlozima za ostanak

Win-back email, predložak 3 – brisanje s popisa pretplatnika

Predlošci za informativne emailove – Najčešća pitanja

Kako napisati informativni email?

Da bi napisali informativni email, prvo trebate smisliti odličan naslov. Zatim napišite sadržaj emaila i uključite poziv na akciju.

Kako napisati informativni email za intervju?

Počnite s naglašavanjem želje za neformalnim povezivanjem u naslovu emaila. Dalje, navedite datum i vaše ime. U prvom odjeljku predstavite sebe, svoju poziciju i kompaniju za koju radite. U drugom odjeljku nudite kratki i naglasite da želite saznati više o njihovom poslovanju. U trećem odjeljku zatražite sastanak od 15 minuta, najbolje uživo. Na kraju dodajte par odjavnih fraza.

Koje su tri vrste emailova?

Možete birati između tri vrste emailova za slati vašim klijentima: novosti, promocije i ankete.

Koliko dugačak bi trebao biti informativni email

Informativni e-mailovi trebali bi biti kratke izjave koje ističu trenutnu situaciju i kako će se tvrtka nositi s njom. Stoga bi ovi e-mailovi trebali biti relativno kratki, sažimajući važne detalje unutar 3 do 5 odlomaka koji se sastoje samo od nekoliko redaka teksta.

Bi li informativni mailovi trebali sadržavati marketinške elemente?

Kratak odgovor na ovo pitanje je ne. Za marketing postoji vrijeme i mjesto, a ovo definitivno nije jedno od njih. Ako se informativna e -pošta odnosi na krizu ili tešku situaciju, to je osobito bitno. Informativni e-mailovi izrađene su isključivo kako bi uvjerili kupce, poželjeli im dobro i obavijestili ih kako bi promjene u neizvjesnim vremenima mogle utjecati na njih.

Koliko često se mogu slati informativni emailovi?

To doista ovisi o tome koliko se kriza ili važnih događaja zaista dogodilo. Ako se određena situacija dugo razvija, informativna e -pošta mogla bi se razviti u redovito slanu e -poštu s ažuriranjima. Te kratke izjave, međutim, doista bi trebale biti rezervirane za najvažnije, rijetke prilike, u protivnom će se previše normalizirati da bi imale željeni učinak.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati informativni email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da bi napisali informativni email, prvo trebate smisliti odličan naslov. Zatim napišite sadržaj emaila i uključite poziv na akciju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati informativni email za intervju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Počnite s naglašavanjem želje za neformalnim povezivanjem u naslovu emaila. Dalje, navedite datum i vaše ime. U prvom odjeljku predstavite sebe, svoju poziciju i kompaniju za koju radite. U drugom odjeljku nudite kratki i naglasite da želite saznati više o njihovom poslovanju. U trećem odjeljku zatražite sastanak od 15 minuta, najbolje uživo. Na kraju dodajte par odjavnih fraza.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su tri vrste emailova?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete birati između tri vrste emailova za slati vašim klijentima: novosti, promocije i ankete.” } }] }

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo