Predlošci sažetaka e-pošte

Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.

Određena vrsta sadržaja koja je uključena u takve poruke ovisi o specifičnoj industriji u kojoj se tvrtka nalazi, a učestalost ovih sažetaka može biti dnevna, tjedna ili mjesečna, ovisno o tome koliko se informacija treba podijeliti.

Nesumnjivo ste upoznati sa sažecima e-pošte jer ih mnoge uspješne tvrtke koriste vrlo učinkovito – međutim, možda je riječ o terminologiji koja vam nije poznata.

Zašto slati sažetke e-pošte?

Redovite sažete poruke služe u više svrha, ovisno o poslovnom sektoru i učestalosti s kojom se šalju. Neki od najboljih razloga za slanje sažetaka e-pošte su sljedeći:

  • Izgradite odnose i povjerenje s klijentima i pretplatnicima (održavajući ih u stalnom kontaktu).
  • Budite pristojni i pokažite da vam je stalo do vremena svojih korisnika (budući da su važne informacije sažete čitatelju).
  • Increase traffic to your website, as a result of providing snippets of info and linking to more details on your page.
  • Podignite svijest.
  • Encourage sales.
  • Mogu se u potpunosti prilagoditi tako da sadrže osobne podatke o prethodnim interakcijama korisnika s Vašim poduzećem i njegovim proizvodima ili uslugama.

Kako dizajnirati sažetak e-pošte

Sažeci e-pošte često sadrže velike količine informacija sažetih u lako čitljivim formatima. Naravno, to često uključuje grafičke elemente – uostalom, slika govori tisuću riječi. Pa kako biste trebali dizajnirati ovu vrstu e-pošte?

  • Uravnotežite broj teksta i vizualnih elemenata s kopijom koja nadopunjuje grafiku.
  • Izradite dosljedan izgled, koristeći boju, veličinu, položaj i poravnanje itd. Kako biste sadržaj učinili lakim za oko.
  • Uključite dovoljno bijelog prostora (što ne mora značiti nužno bijelu boju), dajući prostor za disanje između važnih elemenata e-pošte – tj. kopije, slika, CTA-ova i veza.
Grammarly sažetak e-pošte
Sažetak e-pošte iz Grammarly

Prijedlozi sažetka e-pošte

  • [Naziv tvrtke] Ažuriranje [Mjesec] [Godina]
  • Sve što ste možda propustili [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Bili smo zauzeti uvođenjem nekih promjena…
  • Sažetak najnovijih ažuriranja [tvrtke]
  • Vaš sažetak [dnevnih/tjednih/mjesečnih] [aktivnosti]
  • Evo kako napredujete [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Čestitamo! Bili ste među [X]% [aktivnosti] za [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Želite li znati kako se drugi snalaze?

Predlošci sažetaka e-pošte

Predložak sažetka e-pošte 1 – poslovni učinak


Dear [name],

It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]

Predložak sažetka e-pošte 2 – ažuriranje tvrtke


Hello [name],

Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team

Predložak sažetka e-pošte 3 – sažetak aktivnosti


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]

Predložak sažetka e-pošte 4 – usporedba s drugima


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team

Sažeci e-pošte – često postavljana pitanja 

Koliko često treba slati sažetak e-pošte?

Standardna učestalost redovitih poruka e-pošte s ponovnim provjerama-dnevno, tjedno ili mjesečno, ovisno o količini informacija koje primatelj treba dati. To će također ovisiti o industriji u kojoj radite. Slanje e-pošte češće nego dnevno može se smatrati neželjenom poštom, čak i ako postoji nešto za dijeljenje dok se rjeđe od mjesečnog može značiti da ste zaboravljeni.

Trebaju li sažeci e-pošte biti prilagođeni?

Sažeci sa e-poštom trebali bi biti vrlo prilagođeni određenom primatelju, počevši od njihovog imena i nadovezujući se na osobne podatke i statistiku ako je primjenjivo. Ideja ove vrste komunikacije je pružiti vrijednost u lako čitljivom formatu, što će pomoći izgradnji odnosa i povjerenja s potrošačem. Ovo je proces koji je uvelike podržan personalizacijom vaših poruka, zbog čega se primatelji osjećaju više cijenjeni.

Je li najbolje zadržati isti format za moje sažetke e-pošte?

Iako je dosljednost dobra stvar, također je dobra ideja osvježiti vašu komunikaciju s vremena na vrijeme. Na primjer, spremanje istog izgleda i dijeljenje iste statistike ubrzava čitatelju pronalaženje informacija koje je navikao primati iz Vaših e-poruka te usporedbu ažuriranja. Međutim, također ne želite da poruke postanu previše ponavljajuće i zastarjele, pa je važno s vremena na vrijeme začiniti stvari.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo