Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci sažetaka e-pošte

Tvrtke mogu izgraditi svoju svijest o robnoj marki i povećati povjerenje kupaca redovitim dijeljenjem vrijednog i lako čitljivog ili probavljivog sadržaja putem e-pošte. Ovi isječci informacija sadrže sažetke najnovijih vijesti ili važna ažuriranja prema utvrđenom rasporedu i poznati su kao sažeci e-pošte.

Određena vrsta sadržaja koja je uključena u takve poruke ovisi o specifičnoj industriji u kojoj se tvrtka nalazi, a učestalost ovih sažetaka može biti dnevna, tjedna ili mjesečna, ovisno o tome koliko se informacija treba podijeliti.

Nesumnjivo ste upoznati sa sažecima e-pošte jer ih mnoge uspješne tvrtke koriste vrlo učinkovito – međutim, možda je riječ o terminologiji koja vam nije poznata.

Zašto slati sažetke e-pošte?

Redovite sažete poruke služe u više svrha, ovisno o poslovnom sektoru i učestalosti s kojom se šalju. Neki od najboljih razloga za slanje sažetaka e-pošte su sljedeći:

  • Izgradite odnose i povjerenje s klijentima i pretplatnicima (održavajući ih u stalnom kontaktu).
  • Budite pristojni i pokažite da vam je stalo do vremena svojih korisnika (budući da su važne informacije sažete čitatelju).
  • Povećajte promet na svojoj web stranici kao rezultat pružanja isječaka informacija i povezivanja s više pojedinosti na vašoj stranici.
  • Podignite svijest.
  • Potaknite prodaju.
  • Mogu se u potpunosti prilagoditi tako da sadrže osobne podatke o prethodnim interakcijama korisnika s Vašim poduzećem i njegovim proizvodima ili uslugama.

Kako dizajnirati sažetak e-pošte

Sažeci e-pošte često sadrže velike količine informacija sažetih u lako čitljivim formatima. Naravno, to često uključuje grafičke elemente – uostalom, slika govori tisuću riječi. Pa kako biste trebali dizajnirati ovu vrstu e-pošte?

  • Uravnotežite broj teksta i vizualnih elemenata s kopijom koja nadopunjuje grafiku.
  • Izradite dosljedan izgled, koristeći boju, veličinu, položaj i poravnanje itd. Kako biste sadržaj učinili lakim za oko.
  • Uključite dovoljno bijelog prostora (što ne mora značiti nužno bijelu boju), dajući prostor za disanje između važnih elemenata e-pošte – tj. kopije, slika, CTA-ova i veza.
Grammarly sažetak e-pošte
Sažetak e-pošte iz Grammarly

Prijedlozi sažetka e-pošte

  • [Naziv tvrtke] Ažuriranje [Mjesec] [Godina]
  • Sve što ste možda propustili [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Bili smo zauzeti uvođenjem nekih promjena…
  • Sažetak najnovijih ažuriranja [tvrtke]
  • Vaš sažetak [dnevnih/tjednih/mjesečnih] [aktivnosti]
  • Evo kako napredujete [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Čestitamo! Bili ste među [X]% [aktivnosti] za [danas/ovaj tjedan/ovaj mjesec]
  • Želite li znati kako se drugi snalaze?

Predlošci sažetaka e-pošte

Predložak sažetka e-pošte 1 – poslovni učinak

Predložak sažetka e-pošte 2 – ažuriranje tvrtke

Predložak sažetka e-pošte 3 – sažetak aktivnosti

Predložak sažetka e-pošte 4 – usporedba s drugima

Sažeci e-pošte – često postavljana pitanja 

Koliko često treba slati sažetak e-pošte?

Standardna učestalost redovitih poruka e-pošte s ponovnim provjerama-dnevno, tjedno ili mjesečno, ovisno o količini informacija koje primatelj treba dati. To će također ovisiti o industriji u kojoj radite. Slanje e-pošte češće nego dnevno može se smatrati neželjenom poštom, čak i ako postoji nešto za dijeljenje dok se rjeđe od mjesečnog može značiti da ste zaboravljeni.

Trebaju li sažeci e-pošte biti prilagođeni?

Sažeci sa e-poštom trebali bi biti vrlo prilagođeni određenom primatelju, počevši od njihovog imena i nadovezujući se na osobne podatke i statistiku ako je primjenjivo. Ideja ove vrste komunikacije je pružiti vrijednost u lako čitljivom formatu, što će pomoći izgradnji odnosa i povjerenja s potrošačem. Ovo je proces koji je uvelike podržan personalizacijom vaših poruka, zbog čega se primatelji osjećaju više cijenjeni.

Je li najbolje zadržati isti format za moje sažetke e-pošte?

Iako je dosljednost dobra stvar, također je dobra ideja osvježiti vašu komunikaciju s vremena na vrijeme. Na primjer, spremanje istog izgleda i dijeljenje iste statistike ubrzava čitatelju pronalaženje informacija koje je navikao primati iz Vaših e-poruka te usporedbu ažuriranja. Međutim, također ne želite da poruke postanu previše ponavljajuće i zastarjele, pa je važno s vremena na vrijeme začiniti stvari.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko često treba slati sažetak e-pošte? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Standardna učestalost redovitih poruka e-pošte s ponovnim provjerama dnevno, tjedno ili mjesečno, ovisno o količini informacija koje primatelj treba dati. To će također ovisiti o industriji u kojoj radite. Slanje e-pošte češće nego dnevno može se smatrati neželjenom poštom, čak i ako postoji nešto za dijeljenje, a rjeđe od mjesečno može značiti da ste zaboravili.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebaju li sažeci e -pošte biti prilagođeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sažeci sa e-poštom trebali bi biti vrlo prilagođeni određenom primatelju, počevši od njihovog imena i nadovezujući se na osobne podatke i statistiku ako je primjenjivo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Je li najbolje zadržati isti format za moje sažetke e -pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iako je dosljednost dobra stvar, također je dobra ideja osvježiti vašu komunikaciju s vremena na vrijeme. Na primjer, spremanje istog izgleda i dijeljenje iste statistike ubrzava čitatelju pronalaženje informacija koje je navikao primati iz Vaših e-poruka te usporedbu ažuriranja. Međutim, također ne želite da poruke postanu previše ponavljajuće i zastarjele, pa je važno s vremena na vrijeme začiniti stvari.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo