Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email sadržaja

Postoji puno sadržaja koje možete objaviti na svojoj web stranici ili drugim platformama. Možete iskoristiti neke tipove sadržaja kako bi dobili nove sljedbenike ili privukli pažnju potencijalnih klijenata, dok se ostali tipovi sadržaja mogu iskoristiti za gradnju veza s već postojećim klijentima.

Neki od primjera ostalih tipova sadržaja su zaključani sadržaj i prijave za dobivanje novosti, koje traže od korisnika da vam da svoje kontakt informacije, najčešće email adresu, u zamjenu za puni pristup sadržaju. članku ili izvješću. To znači da vi morate pružiti vrijedan sadržaj kao zamjenu za njihove kontakt podatke. Onda možete koristiti te kontaktne podatke za buduće marketinške kampanje, znajući da su već zainteresirani za neke proizvode ili usluge iz vaše ponude.

Tipovi sadržaja kojima ciljate na svoje postojeće klijente uključuju blogove, webinare, slučajeve korištenja i eksterne članke ili spominjanja brenda. Važno je da što više ljudi pročita, posluša ili pogleda vaš novi sadržaj, jer mu je glavna svrha privući posjete na vašu stranicu i povećati odanost klijenata.

LinkedIn webinar sneak peek email template

Jedan od najboljih načina za to je slati emailove o sadržaju kako bi informirali svoje klijente o novom sadržaju. Kad god kreirate neki od novih sadržaja, trebali biste poslati email relevantnim klijentima iz svoje baze podataka – uključujući i one koji su se nedavno pretplatili na vaše email novosti.

Kako bi ovaj proces bio brži i lakši, dobra ideja je koristiti predloške za email o sadržaju. Dat ćemo vam neke primjere email predložaka koje možete koristiti za različite vrste sadržaja, ali započnimo s osnovama.

Što je email predložak?

Email predložak je okvir kojeg možete iskoristiti kako bi napisali email poruku mijenjajući ponuđeni sadržaj s onim po vašem izboru. Predlošci vam omogućavaju da brzo i lako kreirate marketinške kampanje zamjenom dijela teksta i ostalih elemenata poruke kako bi odgovarali vašem brendu.

Predlošci za email o sadržaju vam štede vrijeme i trud jer samo trebate modificirati bitne dijelove umjesto pisati novi email ispočetka. To vam daje više vremena za kreativnost i pisanje novog sadržaja. Nadalje, imat ćete smanjenu potrebu za provjerom grešaka, jer predložak drži sve ujednačenim i smanjuje mogućnost pogreške.

Email template customization
Customize email templates in LiveAgent

Personalizirani i dosljedni emailovi o sadržaju

Personalizirani emailovi o sadržaju vam mogu pomoći poboljšati ključne metrike kao što je stopa klikova, što se definira kao postotak primatelja koji slijede poveznicu iz emaila na vanjsku web stranicu. Možete povećati ovu metriku i do 27% ako navedete ime primatelja u emailu(izvor).

To je najosnovniji oblik personalizacije. Prilagodba vaših emailova o sadržaju specifičnim klijentima može kreirati dugotrajno korisničko iskustvo. Zauzvrat, to može dovesti do povećanja povjerenja i odanosti vašem brendu. Nadalje, 74% trgovaca se slaže da personalizacija povećava angažman(izvor).

Sephora win-back email
Sephora’s personalized emails

Opće je mišljenje da je personalizacija budućnost marketinga. Možete pojačati utjecaj svoje strategije slanjem prilagođenog sadržaja i emailova određenim segmentima svoje baze korisnika. Pružanje materijala koji je zanimljiv i relevantan će pomoći poboljšanju korisničkog iskustva koje ćete nastaviti pružati.

Prednost korištenja predložaka je u tome što vam pomažu održati stalnost izgleda dizajna. Vaša publika će očekivati da neki obični aspekti vaših mailova poput boja, fontova i rasporeda uvijek budu isti. Time pomažete primateljima da povežu dosljedan stil vaše komunikacije s brendom, tako da će se vaši emailovi isticati u prenatrpanoj ulaznoj pošti.

Raspored slanja emailova o sadržaju također treba biti dosljedan, osim za must-read emailove, koji se šalju čim se važna vijest mora podijeliti. To pomaže kreirati familijarnost s primateljima koji onda znaju kada očekivati vaše poruke.

Vidljivi tekst koji usmjerava čitatelje na vašu web stranicu s vanjskih izvora, zvani povratne poveznice, također može pomoći povećati web promet i izgraditi svijest o brendu. Povratne poveznice također doprinose optimizaciji pretraživača (SEO), što rezultira time da se vaša web stranica pojavljuje na višoj poziciji za upite o ključnim riječima na stranicama za rezultate pretrage (SERP) kao što je Google.

Sadržaj koji nije objavljen na vašoj stranici nego na primjer na društvenim medijima, u odvojenom dokumentu, vanjskom blogu ili web stranici bi trebao uvijek uključivati povratnu poveznicu, ako je moguće. Emailovi o sadržaju koje šaljete da informirate svoje pretplatnike o vašim novim materijalima također trebaju uključivati poveznice na vaše web stranice kada je to moguće.

Ako se vaš brend spominje od strane neovisne organizacije, ali nema povratnih poveznica na vašu web stranicu, onda trebate poslati email autoru ili vlasniku i pitati ga može li uključiti relevantnu poveznicu. Možete čak i dati sugestiju za sadržaj, kako bi proces bio lakši za drugu stranu.

Napokon, ako nađete poveznicu koja ne radi, a nalazi se na stranici poštivanog autoriteta od kojeg želite imati povratnu poveznicu, možete mu poslati email i predložiti relevantnu zamjenu koja vodi na vašu stranicu.

Naslovi za email o sadržaju

Naslovi za email o zaključanom sadržaju

  • Evo [e-knjiga/rješenje] koje ste tražili!
  • Odličan sadržaj vas čeka unutra, kao što smo i obećali!
  • Pogledajte naš video sa savjetima kako riješiti [problem]
  • Imamo live video i pozvani ste na gledanje!
  • Dobro došli na [ime kompanije] tečaj o [tema]
  • Hvala što ste se prijavili za primanje naših [dnevnih/tjednih/mjesečnih] emailova o [tema]

Naslovi za email o novoj objavi na blogu 

  • Niste jedini koji se muči s [problem]…
  • Umorni od nedobivanja željenog rezultata? Mi ćemo vam pomoći
  • Nemojte propustiti ove odlične savjete za postizanje [cilj]!
  • Jeste li čuli za ovaj trik za [zadatak]?
  • Otvorite i saznajte kako postići [cilj]
  • Nemate vremena za [zadatak]? Ovih [X] savjeta će vam pomoći

Naslovi za povirivanje u sadržaj webinara

  • Rezervirajte datum – vaša pozivnica za [kompanija] webinar o [tema]
  • Ne želite propustiti nadolazeći [naslov] online događaj
  • Prijava je gotova! Evo što možete očekivati…
  • [naslov] webinar potvrda registracije i uvid u sadržaj
  • Podsjetnik: naš online događaj se održava [sutra/prekosutra/ovaj tjedan]
  • Ne zaboravite nadolazeći [kompanija] webinar!

Naslovi za email pretplatu za dobivanje novosti 

  • Hej, završili ste prijavu
  • Dobrodošli u [naslov] novosti
  • Otvorite za [sadržaj] koji ste zatražili
  • Sada kad ste se pretplatili…
  • Vaša prijava je gotova, no što mislite o ovom [sadržaj]
  • Pretplatnike na [kompanija] novosti također zanima i…

Naslovi za email o studiji slučaja

  • Studija slučaja o tome kako [proizvod/usluga] pomaže u vezi s [problem]
  • Pogledajte što smo postigli zajedno s [ime postojećeg klijenta]
  • Zašro nam trebate dati još jednu šansu: studija slučaja
  • Sjećate li se isprobavanja [proizvod/usluga]?
  • Voljeli bi napisati studiju slučaja o tome što smo zajedno postigli!
  • Podijelimo priču o onim slučaju kada ste koristili [proizvod/usluga]

Naslovi emailova za eksterno objavljene članke 

  • Pročitajte moj novi članak, [naslov], objavljen od strane našeg partnera
  • Želite li znati više o [tema]? Pobrinuli smo se za to
  • Pogledajte naš novi članak na [naziv eksternog izdavača]
  • Pročitajte sve što trebate znati o [tema]
  • Hoćete li objaviti naš članak, [potencijalni izdavač]?
  • Imamo odličnu ideju za članak o [tema] za koji znamo da će vam se svidjeti!

Naslovi emaila o novom spominjanju brenda

  • Pogledajte [ime vanjskog izdavača] novi [članak/blog objava/drugi sadržaj] gdje smo spomenuti
  • Pročitajte više o [tema] na stranici našeg partnera
  • Možete li molim vas uključiti povratnu poveznicu za [kompanija] u [naslov]?
  • Hvala na spominjanju! Imamo poveznicu koju možete dodati…
  • Zahtjev za promjenu teksta poveznice koji spominje našu kompaniju u [naslov]
  • Možete li ažurirati ovu povratnu poveznicu?

Naslovi must-read emailova 

  • Sadrži važno ažuriranje za [Naziv kompanije]
  • Must-read: izjava o [Problem]
  • Molimo pronađite važno ažuriranje od [Naziv kompanije] u prilogu
  • Novosti o [Problem] usporedno s ovom porukom
  • Posjetite našu [web stranicu/blog/ostale izvore] za važnu objavu
  • Izjava [Naziv kompanije] u vezi s [Problem]: slijedite poveznicu koja je unutra

Ideje za predloške emaila o sadržaju

Predlošci za email o zaključanom sadržaju

Zaključani sadržaj email predložak 1 – potvrda pretplate


Zaključani sadržaj email predložak 2 – poveznica na video


Zaključani sadržaj email predložak 3 – email nizovi


Predlošci za email o novoj blog objavi

Nova blog objava predložak 1 – suosjećanje s problemom


Nova blog objava predložak 2 – izazivanje znatiželje


Nova blog objava predložak 3 – kako postići određeni cilj


Predlošci za povirivanje u sadržaj webinara

Webinar povirivanje email predložak 1 – pozivnica s pretpregledom


Webinar povirivanje email predložak 2 – potvrda registracije i uvid u sadržaj


Webinar povirivanje email predložak 3 – podsjetnik i video trailer


Email predlošci za pretplatu na novosti

Pretplata na novosti email predložak 1 – osobna dobrodošlica


Pretplata na novosti email predložak 2 – sadržaj u zamjenu za pretplatu

Pretplata na novosti email predložak 3 – promocija dodatnog sadržaja


Email predlošci za studiju slučaja

Studija slučaja email predložak 1 – rezultati korištenja proizvoda ili usluge


Studija slučaja email predložak 2 – ponovno isprobajte proizvod ili uslugu


Studija slučaja email predložak 3 – zahtjev za sudjelovanjem

Predlošci za email o eksterno objavljenim člancima

Eksterno objavljeni članci email predložak 1 – fokus na temu


Eksterno objavljeni članci email 2 – fokus na izdavača


Eksterno objavljeni članci email 3 – fokus na ideju


Email predlošci za novo spominjanje brenda

Novo spominjanje brenda email predložak 1 – informira klijenta o povezanom sadržaju


Novo spominjanje brenda email predložak 2 – zahtjev za dodavanjem povratne poveznice


Novo spominjanje brenda email predložak 3 – zahtjev za popravkom ili ažuriranjem povratne poveznice ili teksta u njoj


Must-read email predlošci

Must-read email predložak 1 – objava u tekstu poruke


Must-read email predložak 2 – izjava u prilogu

Must-read email predložak 3 – poveznica na vanjski izvor

Predlošci za email o sadržaju – Najčešća pitanja

Koja je idealna duljina za email o sadržaju?

Vaš email bi trebao biti par kratkih paragrafa, između 75 i 150 riječi, te lak za pročitati i razumjeti na brzinu.

Zašto slati emailove o sadržaju?

Emailovi o sadržaju su najbolji za marketinške kampanje temeljene na sadržaju. Mogu vam pomoći privući nove klijente ili povećati prodaje i konverziju.

Što trebam uključiti u email o sadržaju?

U email o sadržaju trebate uključiti personalizirani pozdrav koji čini da se vaš klijent osjeća cijenjenim. Nadalje, trebate nastaviti s podsjetnikom na vaš proizvod ili uslugu i sa snažnim pozivom na akciju.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna duljina za email o sadržaju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vaš email bi trebao biti par kratkih paragrafa, između 75 i 150 riječi, te lak za pročitati i razumjeti na brzinu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto slati emailove o sadržaju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Emailovi o sadržaju su najbolji za marketinške kampanje temeljene na sadržaju. Mogu vam pomoći privući nove klijente ili povećati prodaje i konverziju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što trebam uključiti u email o sadržaju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “U email o sadržaju trebate uključiti personalizirani pozdrav koji čini da se vaš klijent osjeća cijenjenim. Nadalje, trebate nastaviti s podsjetnikom na vaš proizvod ili uslugu i sa snažnim pozivom na akciju.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo