Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email poslije poziva

Većina prodavača ne razmišlja o korištenju email predložaka na početku karijere u prodaji. Umjesto toga, koriste “osnovne” prodajne strategije: obavljanje poziva, potvrđivanje sastanaka i proučavanje ažuriranja kompanije. No kada je vrijeme za poslati popratni email potencijalnom kupcu, kretanje stane. Oni zastanu i pomisle: “Što bih uopće trebao napisati?”

Prodajni i poslovni email marketing je komplicirana igra. Na kraju, email je samo jednosmjerni tijek informacija koji čeka odgovor. I kako podaci navode, većina emailova prodaje završe ignorirani. Međutim, email marketing je još uvijek neprocjenjiva prodajna strategija. Štoviše, neki potencijalni klijenti samo koriste email za komunikaciju.

Zato svaki prodajni predstavnik treba znati kako iskoristiti moć emaila i kako napisati efikasnu popratnu poruku. U ovome vodiču ćemo se fokusirati na sastavljanje emaila koji slijedi nakon prodajnog poziva.

Email poslije poziva – zašto je toliko važan?

Popratni email trebna biti integralni dio svakog prodajnog procesa koji uključuje kontaktiranje klijenata putem telefona.

Ali što je to zapravo?

Postoje dvije vrste popratnih emailova nakon poziva. Prvi je email poslan potencijalnom klijentu odmah nakon poziva. U takvoj poruci trebate sažeti razgovor, spomenuti iduće korake na koje su obje strane pristale i postaviti vremenski okvir. Druga vrsta popratnog emaila nakon poziva se treba poslati samo ako vaš kontakt ne odgovori na vašu prvu poruku, ili vas neko vrijeme nije kontaktirao nakon brzog početnog odgovora.

Predlošci za email poslije poziva
Email follow up in LiveAgent

Važno je poslati popratni email nakon poziva. Inače razgovor s potencijalnim klijentom postaje neobavezno čavrljanje koje nije donijelo nikakvu vrijednost i neće rezultirati prodajom. Zapravo je sigurno da bez popratne poruke će vaš kontakt zaboraviti na vaš poziv. Čak i ako ih ponovno nazovete kasnije, vaš drugi razgovor neće imati toliko velik utjecaj kao što je prvi mogao imati.

Naslovi predložaka emailova poslije poziva

  • Bilo je lijepo razgovarati s vama, [ime]!
  • Hvala što ste našli vremena za razgovor sa mnom
  • Evo što smo se dogovorili tijekom našeg razgovora u [dan]
  • Sažetak našeg razgovora u [dan]
  • Hvala što ste našli vremena da pričate sa mnom, [ime]
  • Bilo je lijepo upoznati vas, [ime]
  • Hvala što ste mi izložili svoje brige o [izazov potencijalnog klijenta]
  • Ostavio sam vam poruku

Primjeri predložaka emailova poslije poziva

Kada želite sažeti razgovor


Kada želite dogovoriti razgovor


Kada želite izravno promovirati proizvod ili uslugu


Kada vaš potencijalni klijent nije podigao slušalicu 


Kada trebate odgoditi poziv

Predlošci emailova poslije poziva – najčešća pitanja

Kada trebam poslati email poslije poziva?

Resolution time

Nastojte poslati email sa sažetkom (popisujući iduće korake i dogovore postignute tijekom razgovora) unutar jednog sata od kraja razgovora. Ako ne možete poslati takvu poruku odmah nakon poziva, onda to uradite u roku jednog poslovnog dana nakon poziva. Ako uspostavite ikakve buduće korake tijekom poziva koji zahtijevaju angažman od potencijalnog klijenta, dajte im vremena da završe tu akciju.

Ako vaš potencijalni klijent ne pravi korake u pravom smjeru, pošaljite im popratni email dva do tri dana prije vremenskog roka kako bi ih podsjetili na dogovor.

Trebam li predložiti zakazivanje još jednog poziva ili nastavak komunikacije putem emaila?

Online chatting app

Najbolje je pustiti da vaš potencijalni klijent odluči o preferiranom komunikacijskom kanalu. Možete pitati svoj kontakt u emailu poslije poziva želi li skoknuti na još jedan poziv ili raspraviti o idućim koracima putem emaila. Ako puste da vi odlučite, onda jednostavno izaberite najbolju opciju za vas.

Kada trebam prestati slati emailove kontaktu nakon poziva?

Reply

Ako vaš potencijalni klijent ignorira do tri emaila u dva tjedna, najbolje je prestati ih kontaktirati neko vrijeme i promatrati reagiraju li na vašu komunikaciju ikako. Ako ne, pričekajte dva tjedna i pokušajte poslati još dva popratna emaila. Ako ne upali, nemojte više kontaktirati tu osobu.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a call follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Try to send a summary email (listing the next steps and any agreements made during a call) within an hour after the conversation. If you are unable to send such a message right after your call, then do so up to one business day after the call.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I suggest scheduling another call or continue communication via email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s best to let your prospect decide on their preferred communication channel. You can ask your contact in a call follow-up email if they want to hop on another call or discuss the next steps via email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I stop emailing a contact after a call?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If your prospect ignores up to three emails within two weeks, it’s best to stop contacting them for a while and observe whether they react to your communication in any way. If they don’t, wait two weeks and try to send two more call follow-up emails. If this doesn’t work, you shouldn’t contact that person again.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo