Otkrijte važnost trajanja razgovora u pozivnim centrima na LiveAgent. Naučite kako mjeriti prosječno vrijeme razgovora i rukovanja te unaprijedite korisničko iskustvo i učinkovitost agenta. Pratite ključne metrike za postizanje visoke razine zadovoljstva korisnika. Posjetite stranicu za više informacija!
Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?
Optimizirajte korisničku podršku tijekom pandemije uz LiveAgent. Isprobajte naš softver za daljinski rad besplatno, bez obaveza i kreditne kartice. Osigurajte sigurnost zaposlenika i zadovoljstvo klijenata uz 24/7 podršku. Pridružite se liderima poput Forbesa i Airbusa. Započnite 14-dnevno besplatno probno razdoblje danas!
Stopa rješavanja u prvom kontaktu
Saznajte sve o stopi rješavanja u prvom kontaktu, ključnoj metriki za poboljšanje korisničkog iskustva i lojalnosti klijenata!
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.