Tražitealternativu za Kustomer?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Kustomer na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Tražite alternativu za Kustomer platformu za službu za korisnike? Pređite na LiveAgent i pružite vrhunsku službu za korisnike s naše višekanalne platforme. Dodajte malo ljudskog dodira u interakciju s klijentima i popravite angažman klijenata dok štedite koristeći jedan od naših povoljnih cjenovnih planova. Kreirajte najbolje moguće korisničko iskustvo s pravim alatima za pomoć vašem timu za podršku klijentima. Poboljšajte produktivnost vaših agenata s našim multikanalnim tiketing sustavom.  Nastavite čitati i saznajte više o LiveAgent-u ili ga isprobajte s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom danas. 
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više s LiveAgentom

Kustomer vs LiveAgent

Značajke Liveagent Kustomer
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing..
Kustomer ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi Live Chat u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Kustomer ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi samouslužni portal u paketu za 89USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Facebook integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
nudi Twitter integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Instagram integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Kustomer ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi bazu znanja za 89 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Kustomer ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi automatizaciju i pravila u planu za 89 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi API funkcije u planu za 139 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Kustomer ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Kustomer ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničenu povijest u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Kustomer nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj chat dugmad za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Kustomer ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Kustomer ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Set alata s naglaskom na zadovoljstvo klijenata

Kreirajte izvanredno korisničko iskustvo kroz omiljene kanale korisničke podrške i budite iznad očekivanja klijenata. LiveAgent ima prave alate da pomogne vašoj službi za korisnike pružati najbolje korisničko iskustvo. Riješite probleme na kanalima s našom platformom za upravljanje tiketima, bogatom značajkama, koja pokriva emailove, live chat, pozivni centar, bazu znanja i društvene medije – Facebook, Twitter i Instagram. Svi oni su podržani s naprednim značajkama koje poboljšavaju efikasnost agenata i pomažu vam kreirati moćnu korisničku podršku.

Moćni set alata za korisničku službu pokriva sve

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Moćan portal korisničke službe koji ste vi napravili

Jedan alat kao što je baza znanja može značiti svu razliku za cjelokupno korisničko iskustvo. Baza znanja za klijente je odlična produktivna značajka koja dozvoljava vašim naprednijim korisnicima rješavati probleme samostalno uz pomoć korisnih članaka. Naš WYSIWYG editor čini kreiranje korisnih članaka punih korisnih informacija lakim. Također možete prilagoditi opcije brendiranja i kreirati bazu znanja koja predstavlja ciljeve i identitet vašeg poslovanja. Baza znanja je jednostavno prikladna samouslužna opcija i esencijalna značajka za svaku korisničku podršku.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizirani korisnički portal sa opcijama za prilagodbu

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Poboljšajte vaše vrijeme odaziva s poboljšanom funkcionalnosti

Iskustvo klijenta s korisničkom službom ovisi o agentovom iskustvu s vašim softverom za korisničku službu. LiveAgent ima sve što vam treba za bolje ophođenje s klijentima. Poboljšajte vaše prosječno vrijeme odaziva s najbržim live chat widgetom na tržištu, povežite vaše društvene kanale, pa čak i Viber. Sve je podržano s esencijalnim značajkama koje čine vaš tijek rada glatkim. Kreirajte inteligentne automatizacije koje razvrstavaju vašu komunikaciju i čuvaju vas od sudaranja agenata. Pratite povijest klijenata, dodajte oznake, bilješke, filtere ili kreirajte veliki broj integracija koje povezuju vaš tijek rada u jedno sučelje.

Univerzalni moderni softver za korisničku službu

Softver za korisničku službu koji se lako koristi i brine o korisnicima

Mi želimo dati odgovore na pitanja klijenata, baš kao i vi. Zato je naša služba za savjetovanje korisnicima dostupna 24/7 svakome tko traži informacije. Ostavite nam poruku putem emaila ili live chata, nazovite nas ili bacite pogled na naš korisnički portal kad god trebate pomoć ili želite naučiti nešto o našem proizvodu. Također možete pročitati članke na našoj LiveAgent akademiji da saznate kako kontakt centri rade, kako poboljšati zadovoljstvo klijenata u bilo kojim okolnostima.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dajemo sve od sebe da ispunimo očekivanja klijenata

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam dopušta pružanje izvanredne podrške našim klijentima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni postati zadovoljan klijent?

Dođite na obilazak LiveAgent-a i započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period. Bez ikakvih obaveza i bez informacija o kreditnoj kartici. Ako ste se već odlučili za jedan od naših planova, možete ih pogledati ovdje.   LiveAgent ima pristupačne cjenovne modele prikladne za poslove standardnih veličina. Zato, jeste li spremni? Kliknite na dugme ispod i počnite odmah.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Kustomer alternativa
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Prijenos poziva vodi brigu o vašim pozivima. Praćeni prijenos čeka završetak poziva sve dok nije bilo odgovoren, odbačen ili jednostavno nije odgovoren od strane drugog agenta.

Prijenos poziva

Praćeni prijenosi poziva omogućuju prebacivanje poziva s jednog agenta na drugog bez potrebe čekanja, poboljšavajući korisničko iskustvo.

Pružajte podršku, budite u tijeku s tiketima i još više s LiveAgent iOS aplikacijom. Sve to možete čak i kad ste daleko od vašeg odjela za podršku.

iOS

LiveAgent je softver za korisničku službu, voIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver za upravljanje pritužbama, korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Osim toga, nudi i integracije, funkcionalnosti plaćanja te podršku kroz portal za podršku. LiveAgent također ima nagrade i certifikate, partnerstva s voIP partnerima te mogućnost postati partner. Uz sve to, LiveAgent nudi različite mogućnosti testiranja softvera, kao i resursnu bazu s rječnikom i akademijom. Uz to, nudi i podršku preko društvenih kanala i newsletter.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo