Tražitealternativu za Kustomer?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Kustomer na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Tražite alternativu za Kustomer platformu za službu za korisnike? Pređite na LiveAgent i pružite vrhunsku službu za korisnike s naše višekanalne platforme. Dodajte malo ljudskog dodira u interakciju s klijentima i popravite angažman klijenata dok štedite koristeći jedan od naših povoljnih cjenovnih planova. Kreirajte najbolje moguće korisničko iskustvo s pravim alatima za pomoć vašem timu za podršku klijentima. Poboljšajte produktivnost vaših agenata s našim multikanalnim tiketing sustavom.  Nastavite čitati i saznajte više o LiveAgent-u ili ga isprobajte s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom danas. 

Uštedite više s LiveAgentom

Kustomer vs LiveAgent

Značajke Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
Kustomer
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing..
Kustomer ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi Live Chat u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Kustomer ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi samouslužni portal u paketu za 89USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Facebook integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
nudi Twitter integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Instagram integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Kustomer ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi bazu znanja za 89 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Kustomer ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi automatizaciju i pravila u planu za 89 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi API funkcije u planu za 139 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Kustomer ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Kustomer ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničenu povijest u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Kustomer nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj chat dugmad za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Kustomer ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Kustomer ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Set alata s naglaskom na zadovoljstvo klijenata

Kreirajte izvanredno korisničko iskustvo kroz omiljene kanale korisničke podrške i budite iznad očekivanja klijenata. LiveAgent ima prave alate da pomogne vašoj službi za korisnike pružati najbolje korisničko iskustvo. Riješite probleme na kanalima s našom platformom za upravljanje tiketima, bogatom značajkama, koja pokriva emailove, live chat, pozivni centar, bazu znanja i društvene medije – Facebook, Twitter i Instagram. Svi oni su podržani s naprednim značajkama koje poboljšavaju efikasnost agenata i pomažu vam kreirati moćnu korisničku podršku.

Moćni set alata za korisničku službu pokriva sve

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Moćan portal korisničke službe koji ste vi napravili

Jedan alat kao što je baza znanja može značiti svu razliku za cjelokupno korisničko iskustvo. Baza znanja za klijente je odlična produktivna značajka koja dozvoljava vašim naprednijim korisnicima rješavati probleme samostalno uz pomoć korisnih članaka. Naš WYSIWYG editor čini kreiranje korisnih članaka punih korisnih informacija lakim. Također možete prilagoditi opcije brendiranja i kreirati bazu znanja koja predstavlja ciljeve i identitet vašeg poslovanja. Baza znanja je jednostavno prikladna samouslužna opcija i esencijalna značajka za svaku korisničku podršku.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizirani korisnički portal sa opcijama za prilagodbu

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Poboljšajte vaše vrijeme odaziva s poboljšanom funkcionalnosti

Iskustvo klijenta s korisničkom službom ovisi o agentovom iskustvu s vašim softverom za korisničku službu. LiveAgent ima sve što vam treba za bolje ophođenje s klijentima. Poboljšajte vaše prosječno vrijeme odaziva s najbržim live chat widgetom na tržištu, povežite vaše društvene kanale, pa čak i Viber. Sve je podržano s esencijalnim značajkama koje čine vaš tijek rada glatkim. Kreirajte inteligentne automatizacije koje razvrstavaju vašu komunikaciju i čuvaju vas od sudaranja agenata. Pratite povijest klijenata, dodajte oznake, bilješke, filtere ili kreirajte veliki broj integracija koje povezuju vaš tijek rada u jedno sučelje.

Univerzalni moderni softver za korisničku službu

Softver za korisničku službu koji se lako koristi i brine o korisnicima

Mi želimo dati odgovore na pitanja klijenata, baš kao i vi. Zato je naša služba za savjetovanje korisnicima dostupna 24/7 svakome tko traži informacije. Ostavite nam poruku putem emaila ili live chata, nazovite nas ili bacite pogled na naš korisnički portal kad god trebate pomoć ili želite naučiti nešto o našem proizvodu. Također možete pročitati članke na našoj LiveAgent akademiji da saznate kako kontakt centri rade, kako poboljšati zadovoljstvo klijenata u bilo kojim okolnostima.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dajemo sve od sebe da ispunimo očekivanja klijenata

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam dopušta pružanje izvanredne podrške našim klijentima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni postati zadovoljan klijent?

Dođite na obilazak LiveAgent-a i započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period. Bez ikakvih obaveza i bez informacija o kreditnoj kartici. Ako ste se već odlučili za jedan od naših planova, možete ih pogledati ovdje. LiveAgent ima pristupačne cjenovne modele prikladne za poslove standardnih veličina. Zato, jeste li spremni? Kliknite na dugme ispod i počnite odmah.

Usporedite nas s drugima

    Related Articles to Kustomer alternativa
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Pratite dostupnost svojih agenata. Isprobajte značajku LiveAgent - Dostupnost agenta. Dobijte uvid u to kada su vaši agenti online. Pročitajte više o tome.

    Dostupnost agenata

    Dizajniranje klijento-centričnog modela ključno je za dugoročni uspjeh i vjernost klijenata. Pružanje izuzetne korisničke usluge potiče poslovanje i usmeni marketing.

    Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

    Predlošci obavijesti

    Predlošci obavijesti olakšavaju rad timu za korisničku podršku, omogućuju automatiziranje rada i uštedu vremena. LiveAgent nudi prilagodljive predloške obavijesti za tvrtke.

    Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

    Dozvole

    U LiveAgent-u, dozvole omogućuju prilagodbu pristupa za agente i članove tima, ograničavajući ih na relevantne poslove i kontroliranu interakciju s korisnicima. Oznake, pravila i upravljanje agentima također poboljšavaju produktivnost i korisničko iskustvo.

    Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

    Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

    Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.

    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x