Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Tražite besplatni softver za bazu znanja?
Stvorite bazu znanja za podršku kupcima i olakšajte komunikaciju s njima. LiveAgent nudi odličnu podršku kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre, čime se povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca. CEO LiveAgent-a, Peter Komornik, ističe važnost kombinacije live chata, ticketinga i automatizacije za pružanje vrhunske podrške korisnicima. Fer i besplatni softver za bazu znanja također nudi odlično rješenje za početnike, ali plaćeni planovi nude razne značajke koje olakšavaju tijek rada i pružaju više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnicima i pružaju priliku za poboljšanje korisničkog iskustva.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.