Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umorni ste od vašeg help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Kustomer na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za Kustomer?

Tražite alternativu za Kustomer platformu za službu za korisnike? Pređite na LiveAgent i pružite vrhunsku službu za korisnike s naše višekanalne platforme. Dodajte malo ljudskog dodira u interakciju s klijentima i popravite angažman klijenata dok štedite koristeći jedan od naših povoljnih cjenovnih planova.

Kreirajte najbolje moguće korisničko iskustvo s pravim alatima za pomoć vašem timu za podršku klijentima. Poboljšajte produktivnost vaših agenata s našim multikanalnim tiketing sustavom. 

Nastavite čitati i saznajte više o LiveAgent-u ili ga isprobajte s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom danas. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Uštedite više s LiveAgentom

Kustomer vs LiveAgent

Značajke Liveagent Kustomer
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing..
Kustomer ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi Live Chat u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Kustomer ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi samouslužni portal u paketu za 89USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Facebook integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
nudi Twitter integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Kustomer nudi Instagram integraciju za 89 USD/agent/mjesec.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Kustomer ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi bazu znanja za 89 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Kustomer ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi automatizaciju i pravila u planu za 89 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi API funkcije u planu za 139 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Kustomer ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Kustomer ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničenu povijest u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Kustomer nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj chat dugmad za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Kustomer nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 89 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Kustomer ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Kustomer ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Set alata s naglaskom na zadovoljstvo klijenata

Kreirajte izvanredno korisničko iskustvo kroz omiljene kanale korisničke podrške i budite iznad očekivanja klijenata. LiveAgent ima prave alate da pomogne vašoj službi za korisnike pružati najbolje korisničko iskustvo.

Riješite probleme na kanalima s našom platformom za upravljanje tiketima, bogatom značajkama, koja pokriva emailove, live chat, pozivni centar, bazu znanja i društvene medije – Facebook, Twitter i Instagram. Svi oni su podržani s naprednim značajkama koje poboljšavaju efikasnost agenata i pomažu vam kreirati moćnu korisničku podršku.

Moćni set alata za korisničku službu pokriva sve

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Moćan portal korisničke službe koji ste vi napravili

Jedan alat kao što je baza znanja može značiti svu razliku za cjelokupno korisničko iskustvo. Baza znanja za klijente je odlična produktivna značajka koja dozvoljava vašim naprednijim korisnicima rješavati probleme samostalno uz pomoć korisnih članaka.

Naš WYSIWYG editor čini kreiranje korisnih članaka punih korisnih informacija lakim. Također možete prilagoditi opcije brendiranja i kreirati bazu znanja koja predstavlja ciljeve i identitet vašeg poslovanja. Baza znanja je jednostavno prikladna samouslužna opcija i esencijalna značajka za svaku korisničku podršku.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizirani korisnički portal sa opcijama za prilagodbu

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Poboljšajte vaše vrijeme odaziva s poboljšanom funkcionalnosti

Iskustvo klijenta s korisničkom službom ovisi o agentovom iskustvu s vašim softverom za korisničku službu. LiveAgent ima sve što vam treba za bolje ophođenje s klijentima. Poboljšajte vaše prosječno vrijeme odaziva s najbržim live chat widgetom na tržištu, povežite vaše društvene kanale, pa čak i Viber.

Sve je podržano s esencijalnim značajkama koje čine vaš tijek rada glatkim. Kreirajte inteligentne automatizacije koje razvrstavaju vašu komunikaciju i čuvaju vas od sudaranja agenata. Pratite povijest klijenata, dodajte oznake, bilješke, filtere ili kreirajte veliki broj integracija koje povezuju vaš tijek rada u jedno sučelje.

Univerzalni moderni softver za korisničku službu

Softver za korisničku službu koji se lako koristi i brine o korisnicima

Mi želimo dati odgovore na pitanja klijenata, baš kao i vi. Zato je naša služba za savjetovanje korisnicima dostupna 24/7 svakome tko traži informacije.

Ostavite nam poruku putem emaila ili live chata, nazovite nas ili bacite pogled na naš korisnički portal kad god trebate pomoć ili želite naučiti nešto o našem proizvodu.

Također možete pročitati članke na našoj LiveAgent akademiji da saznate kako kontakt centri rade, kako poboljšati zadovoljstvo klijenata u bilo kojim okolnostima.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dajemo sve od sebe da ispunimo očekivanja klijenata

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam dopušta pružanje izvanredne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Spremni postati zadovoljan klijent?

Dođite na obilazak LiveAgent-a i započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period. Bez ikakvih obaveza i bez informacija o kreditnoj kartici. Ako ste se već odlučili za jedan od naših planova, možete ih pogledati ovdje.

 

LiveAgent ima pristupačne cjenovne modele prikladne za poslove standardnih veličina. Zato, jeste li spremni? Kliknite na dugme ispod i počnite odmah.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i O2 imaju zajedno? Pogodili ste… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Kakav je LiveAgent u usporedbi s Kustomerom?

LiveAgent nudi sljedeće dodatne mogućnosti u odnosu na Kustomer: ticketing, pozivni centar, integracija Vibera, forum za korisnike i 24/7 podrška.

What are the extra benefits of using LiveAgent over Kustomer?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent -a u odnosu na Kustomer uključuju povećano zadovoljstvo kupaca, zadržavanje korisnika, smanjene troškove korisničke usluge, smanjenu stopu odbijanja i bolji tijek rada agenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo