Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?

Implementirajte softver za remote rad i primjetite rezultate odmah.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Korisnička podrška za vrijeme Korona virusa

Pružanje izvrsne korisničke podrške, a istovremeno osiguravanje sigurnosti vaših zaposlenika tijekom pandemije korona virusa može biti izazov. Najvažnije je ostati mirni, organizirati se i razmišljati izvan okvira. Ako trebate savjete o tome kako nastaviti poslovati tijekom ovih zahtjevnih vremena nastavite čitati.
  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
man swiping on tablet standing

Što je korona virus?

COVID-19 novi je koronavirus koji se pojavio u Kini u prosincu 2019. COVID-19 se širi zrakom od osobe do osobe. Simptomi uključuju kašalj, groznicu i otežano disanje. U nekim se slučajevima virus pokazao smrtonosnim, međutim, najugroženije osobe su starije osobe ili osobe s već postojećim kardiovaskularnim i respiratornim problemima.

Najbolji način sprječavanje zaraze virusom je izbjegavanje kontakta s drugima, često pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja očiju, nosa i usta.

Kakav utjecaj ima na poslovanje?

Koronavirus je već imao utjecaja na globalno gospodarstvo. Tržište dionica je ostvarilo pad, provedene su zabrane putovanja i karantene, a trgovine mješovitom robom u potpunosti su rasprodane na određenim područjima zbog panike.

Radi prevencije, mnoge su europske vlade naredile da se privremeno zatvore sva ne-esencijalna poduzeća i organizacije (osim ljekarni, trgovina prehrambenih proizvoda, poštanskih ureda, liječničkih ordinacija).

Kako pripremiti svoje poslovanje za Koronavirus

Razumijemo da se svi poslovi ne mogu raditi na daljinu. Međutim, ako se bavite e-trgovinom ili SaaS-om, možemo pretpostaviti da se puno posla može obaviti od kuće. Agenti za korisničku službu, programeri, online trgovci mogu svoja računala ponijeti kući i nastaviti daljinski raditi. U osnovi se ništa ne mora promijeniti – sve dok vaši zaposlenici imaju dobru radnu etiku i ostanu motivirani.

Ponudite naknadu i pronađite kompromis

Ako ne možete otpremiti proizvode ili isporučiti svoje usluge (na primjer, ako ste zrakoplovna tvrtka na koju utječe zabrana putovanja), ponudite svojim klijentima kompromis za naknadu. Na primjer, ako ne možete izvršiti povrat novca, ponudite kupcima kupone. Kuponi bi trebali imati vrijednost jednaku njihovoj prvobitnoj nabavnoj cijeni i trebali bi biti dostupni za iskorištavanje u budućnosti.

Ako se postavite tako, vaši će kupci u budućnosti biti razumljiviji, manje frustrirani i skloniji kupnji od vas u budućnosti.

Ublažite gubitke

U ovakvim vremenima važno je ublažiti gubitke. Preusmjerite fokus na ono što trenutno djeluje. Nudite odmor, pustite ljude da razmišljaju o novim profitabilnim projektima, smanjite dobit tvrtke kako bi se vaši zaposlenici osjećali financijski stabilni i sigurni ili ponudite planove pretplate koji dugoročno donose manji prihod, ali danas sprječavaju probleme s novčanim tokovima. Vrijeme je da pametno razmišljate i ostanete mirni.

man with beard holding pencil

Radite ono za što inače nikad nemate vremena

Usredotočite se na ono za što nikada niste imali vremena. Možda je vrijeme za cjeloviti redizajn weba koji ste odgađali ili je možda vrijeme da ponovo pokrenete svoj blog. Budite kreativni, uvijek ima mjesta za poboljšanja.

Utjecaj na industriju korisničke podrške

Povrati novca svugdje

Kada se bavite otkazivanjima i povratima novca, važno je uzeti u obzir ljudski aspekt poslovanja i ostati fleksibilan i razumljiv prema svojim kupcima.

Preopterećeni chatovi/telefoni

Krećite se kroz duge redove poziva i chata pomoću usmjeravanja poziva, IVR ili formulara prije chata. Dajte svojim agentima vremena i prostora kako bi se organizirali i učinkovito odgovorili na sve upite kupaca.

Smiley face icon

Smanjeno zadovoljstvo kupaca

Budite motivirani i shvatite kako su trenutni padovi zadovoljstva kupaca samo privremeni. Pokušajte smisliti nove načine interakcije sa svojim kupcima koji negativno iskustvo mogu transformirati u pozitivno.

Pronađite inspiraciju

Inspiraciju potražite u Martinusu, slovačkoj knjižari, koja i dalje pruža usluge kupcima online. Agenti korisničke podrške spremni su savjetovati kupce u odabiru knjiga u sesijama video chata. Slatko je, učinkovito i pamti se.

Prilagodite resurse

Budući kako je količina ticketa velika i samo se povećava, važno je po potrebi rasporediti zaposlenike u timove za korisničku podršku. Čak i ako preraspodijeljeni zaposlenici nisu dovoljno upućeni u vaš proizvod i tehničke tickete koji pristižu, možete im dodijeliti tickete za početnike koja se bave jednostavnim pitanjima poput “Kako mogu resetirati lozinku?” ili “Kako mogu nadograditi pretplatu?”

Na taj se način vaši zaposlenici sa većim znanjem mogu usredotočiti na tickete veće složenosti i važnosti. Ovo je win-win situacija jer nećete držati svoje kupce na čekanju, a raspoloživu radnu snagu možete iskoristiti bez otpuštanja ili novih zapošljavanja.

Prilagodite smjene agenata

Kada je količina ticketa izuzetno velika, važno je prilagoditi smjene agenata tako da je vaša korisnička podrška dostupna 24 sata dnevno. Ako ne možete prilagoditi smjene agenata, razmislite o načinima kako pružiti podršku svojim kupcima čak i kada niste dostupni. Razmislite o bazama znanja, forumima, člancima s uputama, izvanmrežnim chatovima, YouTube sadržaju – u osnovi bilo čemu što vaši kupci mogu koristiti kako bi sami riješili problem.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

black Slido logo

Povećajte dostupnost agenata

Ako imate mogućnost angažiranja privremenih agenata za korisničku podršku, to svakako učinite. Kako bi se dosta ljudi moglo naći bez posla i u teškoj financijskoj situaciji, to za mnoge može biti odlična prilika.

Unaprijed pripremljene poruke

Unaprijed pripremljene poruke i automatizacija određenih odgovora e-mailom izvrstan je način za brzo rješavanje ticketa. Na primjer, unaprijed pripremljene poruke mogu se automatski poslati svima koji zahtijevaju povrat novca. Poruka bi trebala imati unaprijed pripremljeni tekst koji vodi kupca kroz postupak i odgovara na sva česta pitanja u vezi s povratom novca.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo usluge prebacivanja podataka iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.

Profitirajte od prikaza tipkanja u stvarnom vremenz

Sve što vam može uštedjeti vrijeme tijekom velikog priljeva ticketa je plus. Upotrijebite napredne help desk alate, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, koji vam omogućuje da biste vidjeli što vaši korisnici pišu u chatu prije nego što uopće pritisnu send. To vam daje dodatno vrijeme da potražite njihove prošle narudžbe, tickete i sve ostale važne informacije koje će vam trebati kada im pomažete.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ostanite smireni

Ključno u svemu ovome je ostati pozitivan i motiviran. Razmislite o izvanrednim rješenjima koja mogu pomoći vašim korisnicima i agentima. Imajte na umu kako je ovo sve privremeno i da će se sve uskoro vratiti u normalu.

Ako trebate help desk rješenje koje će ispuniti sve vaše zahtjeve za rad na daljinu, isprobajte LiveAgent. Nudimo ugrađeni call centar, ticketing sustav i nativni live chat.

Razlozi zbog kojih su se poduzeća prebacili na LiveAgent

Related Articles to Korisnička podrška za vrijeme Korona virusa
Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Softver za pozivni centar

Otkrijte vrhunski softver za pozivni centar s LiveAgentom bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Uživajte u kristalno čistim zvukovima i naprednim značajkama, poput IVR-a i pametnog preusmjeravanja poziva. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku podršku uz naš cloud-based sustav.

Istražite najbolji izbor live chat softvera na tržištu. Izaberite idealan live chat softver za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Live chat softver

Otkrijte najboljih 15 live chat softvera za 2024. uz LiveAgent! Poboljšajte angažman korisnika i pretvorite posjetitelje u klijente uz naš brz i pouzdan chat. Isprobajte besplatno, bez kreditne kartice, i uživajte u vrhunskim značajkama za korisničku podršku.

Korisnički portal za samoposluživanje je odjeljak web stranice tvrtke koji korisnicima pruža jedinstvenu točku pristupa informacijama o tvrtki/proizvodu.

Što je korisnički portal?

Otkrijte prednosti korisničkog portala uz LiveAgent! Pružite klijentima jedinstvenu točku pristupa informacijama i poboljšajte zadovoljstvo korisnika, angažman te smanjite troškove podrške. Isprobajte besplatni probni period i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Otkrijte kako LiveAgent može transformirati obrazovne i nevladine organizacije s najvišim sigurnosnim standardima i 24/7 podrškom. Iskoristite besplatan probni period kako biste unaprijedili komunikaciju, automatizirali zadatke i povećali zadovoljstvo korisnika. Pridružite se liderima u industriji uz softver ocijenjen kao najbolji za mala i srednja poduzeća.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start a Free Trial x