Live chat za industriju putovanja i smještaja

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Čak i u vremenima ekonomske ili političke krize, putnička industrija se uvijek brzo oporavi i nastavlja privlačiti putnike. Način na koji je putnička industrija došla na vrh kao jedna od najprofitabilnijih industrija je njen naglasak na tehnološke inovacije.

Putovanje na bilo koju destinaciju je dostupnije i povoljnije nego ikad prije. S društvenim medijima, ljudi stvaraju veze s bilo kime na svijetu, što ih često potakne da se spakiraju i idu istraživati svijet.

Poslovni svijet koristi putovanja da proširi i stekne poslove u inozemstvu. Ali ono što svi putnici imaju zajedno je želja za odmorom i udobnosti kada odlučuju o sljedećoj destinaciji ili rezerviraju hotel.

Live chat može ostvariti to i još više.

Jeste li vezani? Polijećemo.

Što je live chat?

Live chat je vrijedan komunikacijski alat za instant razmjenu poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe koji je lak za korištenje – potpuno temeljen na pretraživaču i dizajniran da odgovara na pitanja klijenata učinkovito i u realnom vremenu.

Kako je live chat različit od telefonske i email podrške?

Live chat ima značajne prednosti nad telefonskom i email podrškom.

  • Skraćeno vrijeme čekanja
  • Razgovor u realnom vremenu
  • Potpuno prilagodljiv za predstavljanje vizualnog identiteta brenda
  • Jednostavan za korištenje
  • Ekonomičan
  • Baziran na pregledniku
  • Zahtijeva najmanju količinu napora za korisnika

Iako su podrška putem telefona i emaila i dalje široko rasprostranjene, statistika govori sama za sebe. Više od 60% klijenata preferira korištenje chata za dobivanje odgovora na upite u odnosu na tradicionalne kanale, a to nije isključivo zbog milenijalaca. 45% ljudi koji imaju 55 ili više godina je potvrdilo da su koristili live chat na web stranici barem jednom.

Je li live chat koristan za putničke agencije?

Putovanja su ogromno i dinamično tržište. Svake godine, milijuni ljudi putuju diljem svijeta, neki i više puta godišnje. Svaki od tih potencijalnih ili čestih putnika zaslužuje najugodniju online podršku, prilagođenu njima, koju agencija može pružiti.

Live chat je dizajniran upravo u tu svrhu

Dogovor rezervacije je prije bio dugotrajan proces i za klijenta i za agenciju, te je u većini slučajeva zahtijevao dolazak u agenciju. Popularnost online pretraživača je to promijenila.

Putnička industrija je ostala jedna od industrija s najbržim tehnološkim razvojem, s jasno definiranom digitalnom strategijom. Da biste u potpunosti iskoristili mogućnosti zadovoljenja korisnika za moderne putnike, live chat je idealan izbor za komunikaciju u putničkoj industriji i za klijente i za putničke agente.

Sell dream holidays with LiveAgent

Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.

Kako putnički agenti trebaju koristiti live chat?

Neosporno je da live chat ima važan učinak na odluke klijenata. Ali odluka potencijalnog klijenta da na primjer, kupi paket aranžman od vaše agencije, ovisi o vještinama i profesionalnom pristupu vaših putničkih agenata.

Na početku svakog putovanja stoji motiv za putovanjem. Bilo zbog privatnih ili poslovnih razloga, klijenti će birati putničku ili prijevozničku agenciju temeljeno na tome mogu li mu ispuniti očekivanja.

Live chat nije samo za nove već i za iskusne putnike. Ako to još niste učinili, inovacija uvođenja live chata je način obnavljanja imidža kompanije u očima klijenata, dakle motiv za još veći angažman.

Za putničke agente, live chat predstavlja moćan alat za podršku, promociju i konverziju. Slijeđenjem točnih pravila live chat bontona, agenti mogu dostaviti ljudsku interakciju i odlična iskustva potencijalnim i redovnim klijentima.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

Live chat je prepun značajki koje pomažu agentima ponuditi nezaboravno putničko iskustvo za klijente.

Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji agent s pristupom može pretraživati bilo koji korisnički profil ili povijest interakcije.

LiveAgent-Universal-inbox
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)

Različiti, unaprijed postavljeni dizajni unutar galerije chat gumba i fiksnih prozorčića ili mogućnost kreiranja potpuno novog widgeta.

Chat gumb galerija
Primjer galerije chat gumba (klikni za veću sliku)

Pop-up poruka koja može proizvesti povećanje ROI-a. Agenti mogu kreirati jednu ili više pozivnica i voditi potencijalne kupce kroz proces kupnje.

Galerija chat pozivnica unutar Live chat softvera - LiveAgent
Primjer chat pozivnice (klikni za veću sliku)

Nadzorom trenutnog URL-a posjetitelja live chata, dobro tempirane pozivnice također mogu ponuditi promotivne putničke pakete, putničke aranžmane ili druge personalizirane prijedloge za putnike. LiveAgent omogućuje korištenje proaktivnih chat pozivnica samo kada ima dovoljno dostupnih agenata.

Značajka za online povijest tiketa u Softveru korisničke službe - LiveAgent
Primjer trenutne URL značajke (kliknite za veću sliku)

Neobavezna ali korisna značajka za agente koji preferiraju biti korak ispred klijenata. Agent može vidjeti što klijent tipka i pripremiti odgovor i prije nego što je dobio poruku.

Tipkanje u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu

Standardni odgovori usmjeravaju tijek rada upotrebljavajući predefinirane kratke tekstualne replike i spremajući ih za buduću upotrebu.

Standardne poruke
Primjer standardnih poruka (kliknite za veću sliku)

Vrsta chat zapisa sa spremljenim detaljima prethodnog razgovora

Značajka chat povijesti u LiveAgent-u
Primjer chat povijesti (klikni za veću sliku)

Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije ruta da bi osigurali brzu i točnu komunikaciju:

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Maksimalni red čekanja se može postaviti u postavkama chat gumba da automatski sakrije widget s web stranice kada je limit dosegnut, s ciljem smanjivanja korisničkog vremena čekanja.

Max queue length
Primjer maksimalnog reda čekanja

Kao i eksterna chat komunikacija s klijentima, live chat daje agentima mogućnost slanja trenutnih poruka između sebe. Interni chat je vidljiv samo za pošiljatelja i primatelja.

Interni chat
Primjer internog chata (klikni za veću sliku)

Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za specifične riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za pojedinačnog agenta.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjeri oznaka (klikni za veću sliku)

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Prednosti za razne tipove putničkih agencija

Live chat je dio LiveAgent-ovog omnikanalnog help desk softvera i stoga dodaje dodatne značajke koje su korisne raznim putničkim agencijama..

  • Velika putnička agencija

Recimo da kompanija ima određeni set korporativnih politika putovanja za svoje zaposlenike koji putuju, kao što su zrakoplovne linije, zrakoplovne kompanije, hoteli i automobili. LiveAgent-ov ugrađeni CRM sustav može pohraniti sve te uvjete, dostupne svima s pravom pristupa.

  • Putnička agencija za rekreativni turizam

Agent može prikvačiti i slati dokumente, kao što su zahtjevi za vizu, putem chata klijentima koji putuju na odmor u novu državu.

Ako klijent želi kontaktirati agenciju izvan radnog vremena, može popuniti kontakt obrazac i bit će mu dodijeljen određeni agent ili tim čim oni budu opet online. Chat gumb se također može prilagoditi jezicima različitih tržišta.

  • Online putnička agencija 

Slično drugim agencijama, ali različito u pogledu korištenja automatizacije. Zbog online automatizacije, online agencije mogu imati koristi od live chata korištenjem automatiziranih značajki, kao što su pravila za dodjeljivanje chata relevantnim odjelima.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Kako integrirati live chat na svoju web stranicu?

Integracija live chat gumba ne može biti lakša. Jedini uvjet je da kopirate i zalijepite kratki HTML kod s vašeg LiveAgent računa na vašu web stranicu i to je to. Nema potrebe za preuzimanjem dodatnog softvera, ali integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom je podržana.

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su ključne teme za sve koji posluju i upravljaju svojim poslom online. LiveAgent nije drugačiji. Ovo su neke od top sigurnosnih značajki.

Baza znanja

Ako želite naučiti više, krenite do naše baze znanja za dodatne informacije.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Frequently asked questions

Što je live chat?

Live chat je komunikacijski alat temeljen na pregledniku koji služi za instant razmjenu poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe u realnom vremenu.

Kako je live chat različit od telefonske i email podrške?

Live chat nudi značajke i poboljšanja za jednostavnije korisničko iskustvo nego što je telefon ili email – razgovor u realnom vremenu, potpuno je prilagodljiv, jednostavan za korištenje, štedljiv, temeljen na pregledniku i zahtijeva najmanji napor za klijente.

Prednosti za razne tipove putničkih agencija

Ugrađeni CRM, kontakt obrasci, višejezične opcije ili pravila su samo neke od značajnih prednosti dostupnih svakoj putničkoj agenciji.

Kako integrirati live chat na svoju web stranicu?

Potpuno podržana izvorna integracija. Brzo kopiranje i lijepljenje HTML koda i možete odmah započeti s chatom.

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Osnovne sigurnosne značajke su blokiranje IP adresa, verifikacija u dva koraka, HTTPS enkripcija, više podatkovnih centara i GDPR.

Je li live chat koristan putničkim agencijama?

Live chat je praktičan način da putnici odmah i bez muke dobiju odgovor na svoje upite.

Kako bi putnički agenti trebali koristiti live chat?

Putnički agenti mogu koristiti više različitih značajki za poboljšano korisničko iskustvo: univerzalnu ulaznu poštu, prilagodljivi chat gumb, proaktivne chat pozivnice, pregled tipkanja u realnom vremenu, predefinirane odgovore, pregled chata, povijest chata, distribuciju chata, interni chat, oznake i anketu poslije chata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo