Live chat za e-commerce i usluge

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Sve više i više pripadnika populacije rapidno napreduje k digitalnoj zrelosti, što povećava broj internet korisnika i online kupaca. Svijet e-trgovina je postao jedan od najbržih i najpopularnijih izbora za kupoprodaju proizvoda putem interneta.

Zajedno s time, raste broj briga, ne samo kako privući, konvertirati, povećati prodaju i smanjiti stopu odbijanja e-trgovine, već i kako pružiti osobnu uslugu kroz neosobni medij. Live chat predstavlja rješenje za uspjeh s klijentima i korisnu investiciju za sve poslove bazirane na internetu.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Primjer chat prozorčića

Što je live chat podrška?

Da pojednostavimo, live chat je prozorčić koji se aktivira klikom na chat gumb na stranici. Duži odgovor bi bio da je on dio kompleksnog help desk softvera i jedno od najboljih rješenja za poboljšanje komunikacije i usluga između e-commerce poduzeća i njihovih klijenata.

Integracijom live chat widgeta na web stranicu vaše online trgovine, vaši live chat operativci će moći pružati munjevito brzu korisničku podršku bilo kojem mogućem ili trenutnom kupcu, te ih voditi različitim točkama sales funnela.

Kakva je izvedba live chata u odnosu na telefon i email?

Live Chat predstavlja alternativu tradicionalnim komunikacijskim kanalima i ističe se po broju značajnih prednosti.

Kada klijenti pregledavaju vašu web stranicu, provjeravaju najnovije akcije i njihovo zanimanje je na vrhuncu, zadnje što želite je uznemiriti ih i potencijalno izgubiti prodaju zbog nemogućnosti pružanja trenutne pomoći. To je jednako tome kada uđete u tradicionalnu trgovinu, a nema zaposlenika da vam pomogne.

Korištenje live chata je ugodan izbor za trenutno slanje poruka koje zahtijeva najmanje napora od klijenta komu je potrebna pomoć, jer ne moraju prekidati to što rade da posegnu za telefonom ili pošalju email.

U usporedbi s telefonom i emailom, ima niske troškove održavanja jer jedan agent može istovremeno rukovati s više chatova, smanjujući prosječno vrijeme čekanja. Administratori mogu postaviti broj istovremenih chatova za svakog agenta pojedinačno. To će osigurati da osoblje za podršku nije pretrpano poslom te da klijenti dobivaju najbolju uslugu.

Koliko je live chat važan za e-trgovine?

Za bilo koju trgovinu, online ili tradicionalnu, prvi dojam je važan. Privlačan dizajn, tema i logo su bitni dijelovi vizualnog identiteta i online prisutnosti online trgovine. Ali jednom kada potencijalni kupci dođu na vašu web stranicu, vaše šanse za konverziju su prilično tanke bez propisne korisničke podrške.

Raspon pažnje online kupca je relativno kratak – oko 5 do 10 minuta.

Kako bi spriječili napuštanje kolica u djeliću vremena, chat operativci se mogu obratiti potencijalnim kupcima koristeći personalizirane pozdrave u obliku proaktivne chat pozivnice.

Kao i ostale chat značajke, to je prilagodljiva pop-up poruka koja se može namjestiti da se pojavi na web stranici nakon određenog vremena koje klijent provede pregledajući. Druga značajka je da je agenti mogu koristiti za ciljanje specifičnih klijenata ili stranica, na primjer, tijekom procesa naplate.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Live chat nije samo koristan kada je u pitanju unakrsna prodaja, nego i uvećana prodaja. Tijekom chat sesije, agenti mogu promovirati najnovije proizvode ili predlagati premium verzije prilagođene klijentima. Ovo pretvara live chat iz alata za podršku u moćan marketinški alat, sve u jednom.

Pregled chata je odlična značajka koja produbljuje vezu između agenata i klijenata. Omogućuje agentima nadzor broja posjetitelja u redu, njihove URL-ove, lokaciju ili ponašanje. Sa jasnom slikom o trenutnim online klijentima, agenti im se mogu obratiti i riješiti bilo koju chat konverzaciju puni samopouzdanja te pružiti personalizirano iskustvo.

Website monitoring-chat overview
Primjer pregleda chata

Through chat interactions, you can build your CRM data collection. If you are a small business starting to assemble its client list, you might consider implementing a pre-chat form. Customers are willing to share their personal information in exchange for a more direct and gratifying shopping experience. The pre-chat form is easy to set up. After creating your chat button, click on the check-box for: Request information by pre-chat form. From then on, every time the chat button is activated, the pre-chat form will prompt clients to share their data.

Koliko je live chat važan za e-trgovine? - App - Uploads - 2021 - 01 - The Pre Chat Form.png
Kako postaviti obrazac prije chata

Iako je live chat fantastično sredstvo za konverziju, također je i neprocjenjiv za taktike zadržavanja. Kao dio višekanalne strategije podrške, poduzeća mogu zadržati u prosjeku 89% svojih klijenata.

Online kupnja ne poznaje koncept radnog vremena. Kupci očekuju uslugu 24/7. Naravno, to nije uvijek moguće. Kako bi zadovoljio sve klijente, LiveAgent chat omogućuje klijentima slanje poruka putem obrazaca za kontakt. Čim je tim za podršku ili određeni agent ponovno online, oni će se javiti.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt

Sve live chat značajke su prilagodljive, s opcijom umetanja vlastitog CSS koda za odražavanje vizualnog izgleda vašeg brenda.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Kako agenti trebaju rukovati chat sesijama e-trgovine?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Online kupovina je čvrsto utemeljena kao način trgovine putem interneta. Vješti i stručni live chat agenti pomažu u kreiranju idealnog online korisničkog iskustva.

Live chat agent za online trgovinu je drugačije zanimanje od standardnog maloprodajnog osoblja, jer zahtjeva drugačiji set vještina i bonton.

  • Efikasne računalne vještine
  • Odlično poznavanje gramatike
  • Multitasking
  • Znanje o poslovanju i proizvodima
  • Brzo razmišljanje
  • Odlične komunikacijske vještine
  • Profesionalnost i ljubaznost

Live chat pruža agentima vrijedan set alata i značajki. Njihovim korištenjem agenti mogu brzo i efikasno odgovarati klijentima.

  • Univerzalna ulazna pošta: Svaka chat sesija je pretvorena u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji chat agent s pristupom može pretražiti i koristiti bilo koji profil klijenta ili prijašnje interakcije.

Kako agenti trebaju rukovati chat sesijama e-trgovine? - App - Uploads - 2020 - 03 - Universal Inbox.gif
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)
  • Pametni odgovori i predefinirani odgovori: Važan faktor visoke stope odbijanja su poteškoće u dobivanju odgovora na najčešća pitanja, posebno tijekom faze naplate. Bilo da je riječ o troškovima dostave ili politici povrata, pametni odgovori i predefinirani odgovori se mogu pripremiti i prilagoditi u očekivanju nadolazećih najčešćih pitanja klijenata.

  • Pregled tipkanja u realnom vremenu: Opcionalna, ali korisna značajka za agente koji uvijek vole biti korak naprijed. Agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje poruku.

Tipkanje u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu
  • Chat distribucija: Transfer chatova dostupnim agentima ili automatsko usmjeravanje chatova korištenjem tri predefinirane opcije usmjeravanja: nasumična dodjela, zazvoni svima i maksimalna iskorištenost. Ova značajka garantira poštenu raspodjelu količine posla među agentima i pozitivnu uslugu prema klijentima.

Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)
  • Anketa poslije chata: Omogućite svojim kupcima slanje povratnih informacija za chat sesiju, recenziju proizvoda ili ocjenu efikasnosti agenta. Pozitivne recenzije klijenata mogu biti korištene kao društveni dokaz i stavljene na web stranicu kako bi privukle preporuke. Druga opcija je da se prikupljeni podaci koriste za kreiranje sadržaja, u FAQ dijelu ili na blogu. Također može otkriti dotad nepoznate probleme pri navigaciji stranicom te vam pomoći optimizirati web stranicu za mobilne uređaje.

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Kako bi testirali njihovu brzinu tipkanja, LiveAgent poziva agente da isprobaju besplatni test tipkanja izravno na LiveAgent web stranici.

Kako agenti trebaju rukovati chat sesijama e-trgovine? - App - Uploads - 2021 - 01 - Typing Test 1 2.png
Besplatan test tipkanja

Ako želite vidjeti popis svih dostupnih chat značajki i saznati i najsitnije detalje o njima, pogledajte našu stranicu sa značajkama.

Kako integrirati live chat na vašu web stranicu?

Integracija live chat gumba ne može biti lakša. Jedino što je potrebno je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod s vašeg LiveAgent računa na vašu web stranicu i to je to. Nema potrebe za preuzimanjem dodatnog softvera, ali integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom je podržana.

Velik broj online trgovina je upravljan putem Shopify aplikacije, a LiveAgent-ov chat softver je razvijen za besprijekornu integraciju i proces migracije

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Briga o sigurnosti nikad nije bila veća. Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanje privatnosti su bitne teme za svakoga tko upravlja i održava svoje poslovanje online. LiveAgent nije izuzetak. Ovo su neke od vrhunskih značajki sigurnosti.

Baza znanja

Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Ako želite vidjeti sve dostupne planove, provjerite našu stranicu s cijenama.

Frequently asked questions

Što je podrška putem live chat softvera?

Live chat je chat widget temeljen na pretraživaču koji se koristi za razmjenu poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe u realnom vremenu.

Koliko je live chat uspješan u odnosu na telefon i email?

Live chat je alternativa tradicionalnim komunikacijskim kanalima kao što su email i telefon. On je cjenovno efikasno rješenje koje zahtijeva najmanje napora od strane klijenta kojemu treba pomoć.

Koliko je live chat važan za e-commerce industriju?

Online trgovina je dinamično tržište i prilika za konverziju potencijalnih klijenata i pružanje usluga klijentima je relativno kratka. Live chat može funkcionirati kao alat za podršku i marketing s različitim značajkama, od proaktivnih chat pozivnica do offline kontakt obrazaca. Kao dio omnikanalne strategije, on je neprocjenjiv za zadržavanje klijenata.

Kako agenti trebaju rješavati e-commerce chat sesije?

Live chat agenti su odgovorni za pružanje idealnog online korisničkog iskustva jer posjeduju specifični set vještina i slijede naputke bontona. Live chat daje agentima važan set značajki, kao što su predefinirani odgovori i pregled tipkanja u realnom vremenu, koji im pomaže u njihovim svakodnevnim aktivnostima.

Kako integrirati live chat u vašu web stranicu?

Potpuno podržana izvorna integracija i potpomognuta usluga migracije, čak i za Shopify aplikaciju. Brzo kopiranje i lijepljenje HTML koda i možete odmah početi sa chatom.

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Osnovne sigurnosne značajke su blokiranje IP-ova, verifikacija u dva koraka, HTTPS enkripcija, više podatkovnih centara i GDPR.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo