Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Gorgias softver za korisničku službu putem društvenih medija – recenzija
Gorgias nudi jednostavnu integraciju s društvenim medijima, ali Twitter je dostupan samo u skupljim planovima. Cijene se prilagođavaju rastu poslovanja, a planovi uključuju napredne korisničke usluge. Pruža dobro zaokruženo rješenje s jednostavnim sučeljem.
Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.
LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.