Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Saznajte koje su prednosti korištenja LiveAgent-a
Pružite najbolje korisničko iskustvo sa pravim softverom za korisničku podršku i poboljšajte komunikaciju s klijentima.
Građenje boljih odnosa s klijentima vodi k boljoj korisničkoj bazi i povećanju prihoda.
Značajke kao što su analitika, intuitivni sustav vođenja i sustav tiketa pomažu vam u boljem upravljanju resursima.
Koristite alate kao što su društveni mediji, odličan sustav tiketa, baza znanja i više za bolji tijek rada i pouzdaniju višekanalnu korisničku podršku.
Što trebate od vašeg softvera za korisničku podršku? Pružite bolju korisničku podršku s pravim softverom i pravim setom alata. Poboljšajte vašu korisničku podršku sa LiveAgent-om danas.
LiveAgent vam može dati alate, značajke i integracije za pružanje bolje korisničke podrške. Pružajte munjevito brze odgovore s našim live chat widgetom – najbržim na tržištu. Prilagodite vaš tijek rada s integracijama kao što su Shopify, Instagram, Slack ili bilo koja druga. Koristite pozivni centar ili bazu znanja bez ikakvih poteškoća. Mogućnosti su tu a ostalo je na vama i vašem servisnom timu, LiveAgent vam neće stajati na putu.
Prilično smo ozbiljni u vezi njega. Radili smo naporno da usavršimo naš live chat widget i vrijedilo je. Naš live chat widget je najbrži na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2.5 sekunde.
Sada možete imati uistinu brz live chat za korisničku podršku. Koristite LiveAgent-ov live chat za pružanje super brzog i pouzdanog korisničkog iskustva, bilo da koristite Shopify ili čak kada individualno vodite vašu trgovinu. Live chat može biti prekretnica i pretvoriti posjetitelja web stranice u potrošača.
Bolje je vidjeti što alternativni softver za korisničku službu može. Pogledajte naš live chat u akciji i odlučite je li pravo rješenje za vašu korisničku podršku.
Slobodno pogledajte naš kanal, imamo videa o našim alatima za korisničku podršku i značajkama kao što su značajke za pozivni centar, IVR i mnoge druge u najavi.
Softverska kompanija za korisničku podršku treba biti predvodnik u pružanju najbolje korisničke podrške. Sretna korisnička podrška koristi softver za korisničku podršku koji pruža odlično korisničko iskustvo.
Zato mi pružamo našim klijentima 24/7 korisničku podršku. Samo izaberite kanal, bilo da je to telefonski poziv, poruka preko društvenih medija ili baza znanja, mi smo tu za vas.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Od 16/9/2020
Zamijenite Gorgias s našim softverom za korisničku službu i isprobajte naše naprednije značajke kao što su baza znanja, pozivni centar ili Shopify integracije.
Probajte besplatni 14-dnevni period bez ikakvih obaveza i bez informacija o vašoj kreditnoj kartici. Želimo vam dokazati da smo mi pravi softver za korisničku službu za vaš posao. Poboljšajte vaše korisničko iskustvo koristeći LiveAgent danas
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Znatiželjni da vidite kako se nosimo s ostalim popularnim rješenjima za korisničku podršku? Provjerite naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo za ponuditi.
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.
Korisnička služba – Savjeti za društvene medije
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje njihovog online ugleda za veće zadovoljstvo i vjernost korisnika.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma