Tražite alternativu za Customerly?

Razmišljate li o drugom softveru za korisničku podršku? Razmotrite LiveAgent, vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Pružite podršku putem e-maila, chata uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra. Iskoristite 175+ značajki i 40+ integracija kako biste pružili najbolju moguću korisničku podršku.

LiveAgent je jednostavno postaviti i intuitivno ga je koristiti. Koristan vodič kroz sučelje provest će vas kroz postupak i bit ćete spremni pružiti podršku u jako kratkom roku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ticketing sustav koji skuplja upite sa svih kanala na jedno mjesto.
Otkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Customerly

Customerly dobro radi svoj posao, ali ako niste zadovoljni svojim trenutnim softverom, razmislite o prelasku na nešto drugo. LiveAgent je izvrsna alternativa ako vam je korisnička podrška na prvom mjestu. Nudimo vam tri izvrsna plana pretplate koja vam donose sve što je potrebno da biste radili kako treba.

Nadalje, pružit ćemo vam svu podršku koja vam je potrebna prilikom prelaska na LiveAgent.

Najbrži live chat

LiveAgent imanajbrži live chat widget na tržištu, koji se prikazuje u 2.5 sekunde.

Pružite podršku brzinom munje i ne dopustite da korisnici čekaju. Na taj način možete posjetitelje pretvoriti u kupce.

The fastest live chat on the market

4 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika & poboljšava stopu konverzije.

Povećana produktivnost

Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više upita korisnika zahvaljujući našem univerzalnom inboxu.

Obiluje funkcionalnostima

S više od 175 help desk funkcionalnosti, pružanje podrške bit će jako jednostavno.

Review shown on phone screen

Bolja podrška vas ne mora dodatno koštati

Kako biste pružili izvrsnu korisničku podršku, ne morate iscrpiti svoj budžet. LiveAgent nudi tri plana pretplate koji su prepuni funkcionalnosti relevantnih za vašu tvrtku. Možete odabrati onaj koji vam najbolje odgovara.

U slučaju da vam treba nešto dodatno, uvijek možete kupiti zasebne funkcionalnosti kako biste dobili ono što vam treba, bez plaćanja za skuplji plan koji vam ne treba.

Spremni ste na promjenu?

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Ostanite povezani s korisnicima i pomognite im brže uz LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Razlozi zbog kojih se poduzeća prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Alternativa za Customerly
Tražite li alternativu za Helprace? Jeste li provjerili LiveAgent? Bacite pogled na sve prednosti koje nudi i saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa.

Tražite alternativu za Helprace?

LiveAgent je popularan alat za komunikaciju s klijentima koji se koristi u različitim područjima, poput e-trgovine i internetskog marketinga. Korisnici ovaj alat hvale zbog brzine implementacije rješenja, mogućnosti praćenja statistika, olakšavanja komunikacije s klijentima i stimuliranja agenata za bolju i točniju podršku. LiveAgent je također istaknut zbog svoje razumne cijene i sposobnosti povećanja zadovoljstva korisnika i stope konverzije.

Koja su očekivanja i preferencije klijenata za vaše poduzeće? Možete naći statističke podatke u našem članku i provjeriti sami.

Očekivanja i preferencije

Pomoć u realnom vremenu je ocijenjena kao najvažnija značajka web stranice. Online potrošači su ocijenili odgovore na svoja pitanja od stvarne osobe tijekom procesa kupnje kao jednu od najvažnijih značajki. Live chat statistike su prikazane kao prednost i očekivanje klijenata. LiveAgent Demo nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i sustave za upravljanje pritužbama. Podrška portal omogućuje prebacivanje podataka, status sustava i zahtjev za prijedlog.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

DoorVaani pruža VoIP usluge, dok ThinQ nudi usluge poziva poslovnim klijentima. Monday je softver za pomoć u projektima, dok ClickSend pomaže u automatizaciji razmjene tekstualnih poruka. WooCommerce omogućuje upravljanje e-trgovinama, a Flowroute nudi cloud-based komunikacije. ComTalk je tvrtka za telekomunikacijske usluge koja nudi VoIP. Instagram, Salesforce i Google Sheets također se integriraju u LiveAgent upravljačku ploču.

Želite li saznati više o Freshservice bazi znanja? Pogledajte naš članak i saznajte kako radi i kako smo je ocijenili na našim testovima.

Freshservice baza znanja – recenzija

Freshservice baza znanja nudi jednostavnu navigaciju i dobre organizacijske značajke. Uređivač teksta je remek-djelo, a postavka i implementacija su nevjerojatno lake. Međutim, može biti prilično skup ako ne obratite pažnju na cjenovne planove. Freshservice je idealan za IT operacije i dio je izbora Freshwork softvera.

Magenta je pružatelj cjelovitih poslovnih rješenja za telekomunikacijske usluge u Austriji. Saznajte više o integraciji Magenta u LiveAgent.

Magenta

Tekst sadrži informacije o podršci i proizvodima tvrtke Quality Unit, uključujući softvere za korisničku službu i VoIP telefonske sustave. Osim toga, navode se kontakti tvrtke, a u tekstu se spominje i proces proizvodnje LiveAgent upravljačke ploče.

Koja su očekivanja i preferencije klijenata za vaše poduzeće? Možete naći statističke podatke u našem članku i provjeriti sami.

Očekivanja i preferencije

Koja su očekivanja i preferencije klijenata za vaše poduzeće? Možete naći statističke podatke u našem članku i provjeriti sami.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo