Telefonska podrška samo je početak. Dobijte e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja kako biste svojim kupcima pružili više mogućnosti.
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!
Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.
LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.
Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja.
Dajte svojim korisnicima više mogućnosti da se povežu s vama i pretvorite ih u kupce koji plaćaju. Sve ovo dobivate po cijeni koja vam neće upropastiti budžet.
Chat uživo pruža vam najbrži način da se vaši kupci povežu s vama. Možete povećati broj konverzija i učinkovito pretvoriti posjetitelje stranica u kupce koji plaćaju.
LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Možete li držati korak?
Pozivni centar je jednostavan za postavljanje i lako se koristi. Sučelje LiveAgent-a glatko će vas voditi kroz čitav postupak. Povežite se sa svojim kupcima putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.
LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane. Možete se usredotočiti na bitne stvari i pružiti podršku svojim korisnicima bez dodatnih muka.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Pružiti dodatne mogućnosti svojim kupcima i agentima ne znači da ih morate preplatiti. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koja obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.
Ako to želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez da ih preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima za pozivni centar? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma