Tražite alternativu za LiveCall?

Telefonska podrška samo je početak. Dobijte e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja kako biste svojim kupcima pružili više mogućnosti.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.

Povoljne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

smart phone calling

Moćna alternativa za LiveCall

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja.

Dajte svojim korisnicima više mogućnosti da se povežu s vama i pretvorite ih u kupce koji plaćaju. Sve ovo dobivate po cijeni koja vam neće upropastiti budžet.

Najbrži chat uživo

Chat uživo pruža vam najbrži način da se vaši kupci povežu s vama. Možete povećati broj konverzija i učinkovito pretvoriti posjetitelje stranica u kupce koji plaćaju.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Možete li držati korak?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Pozivni centar je jednostavan za postavljanje i lako se koristi. Sučelje LiveAgent-a glatko će vas voditi kroz čitav postupak. Povežite se sa svojim kupcima putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane. Možete se usredotočiti na bitne stvari i pružiti podršku svojim korisnicima bez dodatnih muka.

Zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Savings illustration

Dobijte više i uštedite više

Pružiti dodatne mogućnosti svojim kupcima i agentima ne znači da ih morate preplatiti. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koja obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.

Ako to želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez da ih preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Alternativa za LiveCall
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.

Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika

Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.

LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Izmijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet i izgradili povjerenje kod svojih klijenata. Koristite video vodič za jednostavnu zamjenu.

Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u

Izmijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet i izgradili povjerenje kod svojih klijenata. Koristite video vodič za jednostavnu zamjenu.

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo