Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u
Izmijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet i izgradili povjerenje kod svojih klijenata. Koristite video vodič za jednostavnu zamjenu.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma