Tražite alternativu za LiveCall?

Telefonska podrška samo je početak. Dobijte e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja kako biste svojim kupcima pružili više mogućnosti.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.

Povoljne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

smart phone calling

Moćna alternativa za LiveCall

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja.

Dajte svojim korisnicima više mogućnosti da se povežu s vama i pretvorite ih u kupce koji plaćaju. Sve ovo dobivate po cijeni koja vam neće upropastiti budžet.

Najbrži chat uživo

Chat uživo pruža vam najbrži način da se vaši kupci povežu s vama. Možete povećati broj konverzija i učinkovito pretvoriti posjetitelje stranica u kupce koji plaćaju.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Možete li držati korak?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Pozivni centar je jednostavan za postavljanje i lako se koristi. Sučelje LiveAgent-a glatko će vas voditi kroz čitav postupak. Povežite se sa svojim kupcima putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane. Možete se usredotočiti na bitne stvari i pružiti podršku svojim korisnicima bez dodatnih muka.

Zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Savings illustration

Dobijte više i uštedite više

Pružiti dodatne mogućnosti svojim kupcima i agentima ne znači da ih morate preplatiti. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koja obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.

Ako to želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez da ih preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.

Usporedite nas s drugim softverom za pozivni centar

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima za pozivni centar? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za LiveCall
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Aplikaciju Pathfinder moguće je integrirati s vašim postojećim softverom kako bi se poboljšala vaša korisnička služba. Aplikacija vam omogućava praćenje aktivnosti krajnjih korisnika.

    Pathfinder

    LiveAgent je softver za korisničku službu s besplatnim računima i različitim funkcionalnostima. Pathfinder omogućava praćenje aktivnosti korisnika prije i poslije podnošenja zahtjeva za podršku, poboljšavajući korisničku podršku. Besplatno isprobajte LiveAgent i integrirajte Pathfinder za bolje praćenje aktivnosti korisnika.

    LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Pogledajte jedan od naših plaćenih planova pretplate ili odaberite funkcionalnosti.

    Tražite alternativu za Drift?

    LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku korisnicima MSP-a. Pružite vrhunsko rješenje i budite bliži svojim kupcima.

    Smjestite live chat gumb na vaše Oxatis web stranice s Oxatis integracijom za LiveAgent i povećajte razinu interakcije s vašim klijentima.

    Oxatis

    Oxatis je ecommerce rješenje s bogatim značajkama i tehničkom podrškom za online trgovinu. Integracija s LiveAgent-om omogućuje postavljanje live chat gumba, poboljšavajući prodaju i zadovoljstvo korisnika. Besplatni probni period od 14 dana dostupan je uz višekanalno help desk rješenje.

    Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

    Predlošci obavijesti

    Predlošci obavijesti olakšavaju rad timu za korisničku podršku, omogućuju automatiziranje rada i uštedu vremena. LiveAgent nudi prilagodljive predloške obavijesti za tvrtke.

    Poddomena je domena koja je dio veće domene koja se naziva korijenska domena. Svaki korisnik LiveAgent-a ima svoju vlastitu poddomenu.

    Poddomena

    LiveAgent aplikacija je zasnovana na cloudu, pa svaki korisnički račun treba imati svoju poddomenu. Poddomena je dio veće domene i može se promijeniti prema želji korisnika. Try LiveAgent!

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x