Umoran od vašeg help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Groove alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Služba za korisnike 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Korišten od
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite Groove alternativu?

Groove je izvrstan softver koji je popularnost stekao dokumentirajući rast svoje tvrtke putem svog popularnog bloga. Groove je jednostavan za upotrebu i po konkurentnoj cijeni. Međutim, ako tražite Groove alternativu, razmislite o LiveAgent-u.

U LiveAgent-u razumijemo da uz izvrstan softver dolazi i izvrsna korisnička usluga. Zbog toga smo stvorili potpuno opremljeni help-desk softver koji će istovremeno povećati produktivnost vašeg korisničkog tima, povećati zadovoljstvo klijenata i uštedjeti novac.

LiveAgent poslužio je preko 15,000 tvrtki i 150M krajnjih korisnika širom svijeta. Pridružite im se u pružanju vrhunske korisničke usluge. Mi to olakšavamo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Moćna Groove alternativa

Dobivanje najboljeg omjera cijene i kvalitete ključno je kada tražite izvrstan help desk softver. Groove nudi tri različita osnovna paketa. LiveAgent nudi 4 osnovna paketa s konkurentnim cijenama, kao i dodatne značajke poput integracije društvenih mreža. Ako tražite cjelovitu Groove alternativu, razmislite o LiveAgent-u. Imamo hibridni tok tiketa, objedinjenu višenamjensku ulaznu poštu, značajke izvještavanja i analize, automatizaciju, gamifikaciju i još mnogo toga! Uz LiveAgent, dobivate više uz manje. Isprobajte LiveAgent već danas s našim 14-dnevnim probnim razdobljem, kreditna kartica nije potrebna.

Najbrži chat widget

Ako tražite Groove alternativu a brzina je mjera koja Vam je važna, LiveAgent bi mogao biti ono što tražite. LiveAgent može se pohvaliti najbržim chat widgetom na tržištu — koji se prikazuje za samo 2.5 sekundi.

Brzi widget za chat je pravi izbor ako želite posjetitelja web stranice učinkovito pretvoriti u klijenta. Prema izvješću eMarketera, 35% posjetitelja web lokacije izvršilo je internetsku kupnju nakon korištenja chata uživo.

The fastest live chat on the market

Razlozi zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Saznajte kako se LiveAgent izdvaja od ostalih alternativa

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo klijenata & poboljšava stope pretvorbe.

Povećana Produktivnost

Smanjite radno vrijeme agenata i riješite više klijentskih upita zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Pun korisnih značajki

S više od 179 help desk značajki, pružanje podrške bit će lakše.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Podržavamo više jezika

Naš softver podržava više jezika. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici stvore prepreku između Vas i Vaših klijenata. Tu smo za Vas.

Zaslužujete najbolje

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocjenjeni help desk softver za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Zbog toga je izvrsna alternativa Grooveu. LiveAgent štedi Vaše vrijeme i novac, tako da se možete usredotočiti na ono najvažnije — izgradnju značajnih odnosa sa svojim kupcima.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs. Groove usporedba

Pogledajte kako uspoređujemo Groove na temelju recenzija kupaca na Capterri

comparison between LiveAgent and Groove

Aktualno od 28.1.2020

Provjerite zašto se tvrtke prebacuju na LiveAgent

Želite li nas usporediti s drugim softverom?

Zanima vas kako se mjerimo s drugim popularnim help desk rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Groove alternativa
    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Korisničku uslugu uživo vodi tvrtka koja želi svojim korisnicima ili posjetiteljima web stranice pružiti odgovarajući savjet i podršku.

    Korisnička usluga uživo

    Korisnička usluga uživo pruža podršku korisnicima u stvarnom vremenu putem live chata, video chata ili telefonskog poziva. Važne značajke uključuju brz odgovor i lak pristup komunikacijskim kanalima. Izgradnja tima s odgovarajućim alatima ključni su za pružanje usluge.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Aktiviranje Aweber plugina vam omogućuje pretplaćivanje i završetak pretplate za kontakte vašeg email marketinškog popisa iz LiveAgent-a. Pročitajte više o Aweber integraciji.

    AWeber

    AWeber je alat za email marketing koji omogućuje automatizaciju emailova i rast kompanije. Pruža praćenje interakcija s klijentima i kampanja.

    Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

    Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

    Ključ za izvrsnu korisničku uslugu leži u kvalitetnoj komunikaciji i bihevioralnom dizajnu proizvoda. LiveAgent nudi širok spektar značajki za povećanje efikasnosti tima za podršku. Emocionalna inteligencija i jezik usluge igraju ključnu ulogu u smirivanju frustriranih klijenata.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x