Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.