Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dosta vam je vašeg help desk softvera?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja CallPage alternativa na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje    
  • ✓ 24/7 služba za korisnike    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za CallPage?

Tražite li softver za upravljanje upitima kupaca s više alata? LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima i to po povoljnoj cijeni.

Možemo vam ponuditi više od vašeg virtualnog pozivnog centra. Računi e-pošte, najbrži widget za chat uživo, podrška za društvene mreže i vaša vlastita baza znanja. I sve to po prihvatljivoj cijeni!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pozivi su samo 1 kanal koji vaši kupci koriste.
Stavite sve pod jedan krov uz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Pouzdana CallPage alternativa

LiveAgent nudi vam mnogo više od običnog pozivnog centra. S računima e-pošte, podrškom za društvene mreže, bazom znanja i najbržim widgetom za chat uživo na tržištu, vaša služba za korisnike obuhvatit će sve najčešće korištene komunikacijske kanale. To kupcima pruža željenu pogodnost kada je u pitanju korisnička podrška.

Sve je vrlo povoljno. Nudimo vam tri cjenovna plana koji pokrivaju sve značajke koje bi vam mogle biti potrebne za pružanje najbolje korisničke usluge, bez narušavanja vašeg budžeta.

Pozivni centar za podršku

Točno, uz sve sjajne alate i značajke, LiveAgent vam nudi i mogućnost stvaranja vlastitog virtualnog pozivnog centra. Za to nije potrebna posebna oprema, a postavljanje se vrši u roku od nekoliko minuta. Možete povezati svoj preglednik, telefon ili bilo koju drugu opremu ako želite, izbor je na vama.

Nema potrebe za dobavljačima treće strane. LiveAgent će se pobrinuti za sve umjesto vas.

Voice and video calls supported

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Phone icon

Pozivni centar za podršku

Uz mnoge druge značajke, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!

Group 370 icon

Obiluje značajkama

Više od 180+ značajki za lakši i ugodniji rad.

Money Bag

Pristupačne cijene

LiveAgent nudi cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

Ready to switch to LiveAgent

Napravite korak naprijed s najbržim chatom uživo

Korisnička podrška se više ne odnosi samo na telefonske pozive. E-pošta, ali uglavnom društvene mreže i widgeti za chat uživo na web stranicama, pravi su put za većinu kupaca.

LiveAgent pokriva sve navedeno i ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Ne možete pronaći ništa brže od toga.

Jeste li spremni dobiti više za manje?

CallPage dobro radi svoj posao, ali razumijemo da biste možda željeli nešto drugo. Dobijte više alata, značajki i integracija za manje. LiveAgent nudi vam tri cjenovna plana prepuna značajki koji vam neće narušiti budžet.

U slučaju da želite nešto dodatno, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez plaćanja skupljeg plana. Pogledajte naše planove u nastavku.

Do more customer support for less money

Pogledajte što druge tvrtke kažu o LiveAgent-u

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je CallPage alternativa?

LiveAgent je izvrsna alternativa CallPage-u. Nudi širok izbor značajki pozivnog centra koji vam pomažu pružiti najbolju podršku kupcima. LiveAgent također nudi višekanalni sustav tiketiranja koji upravlja velikim brojem komunikacijskih kanala.

Ima li LiveAgent pozivni centar?

Da, LiveAgent ima višekanalni sustav za tiketiranje koji također uključuje značajke pozivnog centra. Možete upućivati pozive i odgovarati na njih putem soft phone-a ili povezati hardver.

Koje su prednosti LiveAgent-a u odnosu na CallPage

Jedna od najvažnijih prednosti je višekanalni sustav tiketiranja koji obuhvaća e-poštu, chat uživo, pozivni centar, korisnički portal, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo