#1 softver
za uspjeh korisnika

Oduševite svoje klijente pružajući besprijekornu uslugu na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Bolje korisničko iskustvo uz softver za uspjeh kupaca

Odličan softver za uspjeh kupaca omogućuje vam pružanje odlične korisničke podrške. Naše sve-u-jednom rješenje omogućuje vam da se usredotočite na izgradnju novih odnosa sa svojim kupcima jer se usredotočuje na personalizaciju, brzinu i korisnost.

LiveAgent omogućuje vam kombiniranje svih vaših komunikacijskih kanala s klijentima u jednu objedinjenu pristiglu poštu kojoj svi u vašoj tvrtki mogu pristupiti. To omogućava svakom članu osoblja da vidi sve interakcije s kupcima na jednom mjestu i omogućuje agentima da započnu izgradnju odnosa s vašim kupcima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zašto trebate softver za uspjeh korisnika

Ključ uspjeha u korisničkoj službi je sjajan odnos s vašim kupcima. Kako bi se to postiglo, važno je stvoriti naviku odgovaranja na upite kupaca brzo, učinkovito i personalizirano. Međutim, mnoga internetska poduzeća suočavaju se s izazovima kada je riječ o upravljanju help desk upitima, što ih zauzvrat sprječava u pružanju učinkovitih odgovora.

questions illustration

Sljedeći se problemi najčešće prijavljuju prilikom upravljanja help desk upitima:

inbox cleanup - illustration

Izgubljeni e-mailovi

Većina e-mail preglednika otežava rad u zajedničkoj pristigloj pošti jer nisu stvoreni s ciljem suradnje. Na primjer, kada radite s programom Outlook, mogli biste izbrisati rad suradnika, a da oni to uopće ne znaju i obrnuto. Kao rezultat toga, važne e-mail adrese mogu se lako izgubiti, previdjeti ili čak izbrisati. Uz LiveAgent, svo osoblje će imati pristup zajedničkoj pristigloj pošti, što timovima olakšava suradnju.

Kasni odgovori

Nije dobra ideja pustiti vaše kupce da čekaju, jer mogu postati frustrirani. Međutim, to je često stvarnost korisničke službe. To se posebno odnosi na organizacije s velikim timovima za podršku, jer je lako previdjeti važne e-mailove dok ne bude prekasno.

Međutim, s LiveAgent-om možete postaviti podsjetnike za praćenje na e-mailova visokog prioriteta. Kao rezultat toga, vaš će tim uvijek primati važne e-mailove prije nego što bude prekasno.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Poteškoće u suradnji

Ako imate velik tim za korisničku podršku, može biti teško surađivati pomoću tradicionalnih poštanskih sandučića. Na primjer, ako članovi tima odu na godišnji odmor i prime važne poruke, mogu se izgubiti ili zaboraviti.

Rješenje? LiveAgent daje vam zajedničku pristiglu poštu tvrtke koja vašem osoblju omogućuje dijeljenje posla nedostupnih agenata.

Upravljanje učinkom

Bez zajedničkog sustava za upravljanje komunikacijom s kupcima izuzetno je teško procijeniti izvedbu vaše korisničke podrške. Pomoću LiveAgent-a možete pratiti sve poruke koje se razmijenjuju između vašeg tima i vaših kupaca. Jednostavno možete uočiti probleme ili nagraditi članove tima koji vašim kupcima pružaju izvrsnu uslugu.

Cartoon woman looking at graph

Upoznajte LiveAgent -višekanalnu komunikacijsku platformu

Pratite upite i odgovarajte na njih

LiveAgent pruža svim članovima vašeg tima jednostavan način za praćenje upita kupaca i odgovaranje na njih. Integrira sve oblike komunikacije s kupcima u jedan cjelovit softver.

Višekanalno rješenje za vaše poduzeće

Bilo da vas korisnik kontaktira putem call centra, live chat-a, društvenih mreža, ili putem e-maila, LiveAgent vas pokriva tako da vaše osoblje može kontinuirano nadzirati komunikaciju s kupcima.

Komunicirajte efikasno uz LiveAgent

Ključ uspjeha kupaca je komunikacija, a LiveAgent pruža vama i vašem timu alate potrebne za učinkovitu komunikaciju.

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraizvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje izuzetne podrške našim kupcima.

black Slido logo

Napredne funkcionalnosti

LiveAgent nudi brojne alate koji mogu dramatično utjecati na izvedbu vašeg tima i na uspjeh vaše korisničke službe. Zajedno ti alati omogućuju vašem osoblju besprijekornu komunikaciju s vašim kupcima na više kanala.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Najbolja vrijednost za novac

Naš softver za uspjeh kupaca ima najviše ocjene u sektoru i nadmašuje ostale softvere za korisničke usluge koji su skuplji i nude daleko manje značajki.

Mobilna help desk aplikacija

Osigurati uspjeh kupaca znači ponuditi svojim kupcima višekanalno iskustvo. Zbog toga smo razvili posebnu, izvornu aplikaciju za Android i iOS koja se neprimjetno integrira s vašim web klijentom.

Čak i ako je vaše osoblje daleko od radnog stola, oni mogu nastaviti komunicirati s vašim kupcima putem e-maila, telefon i društvenih medija – sve u njihovoj aplikaciji. Ishod? Svaka važna poruka dobit će brz odgovor.

Mobile application - illustration
connected world map

Potpuna višejezičnost

Naš softver za uspjeh kupaca koristi se širom svijeta i dolazi s potpunom ili djelomičnom višejezičnom podrškom. Nudi više od 40 jezika i omogućuje vam potpuno prilagođavanje svakog posebnog slova ili naglaska na slovu u aplikaciji.

Ovo omogućuje vašem osoblju da koristi materinji jezik kada odgovara na kupčeve upite i zahtjeve, a znači da vaši kupci mogu potražiti pomoć na svom jeziku.

Funkcionalnosti koje trebate

Naš intuitivni ticketing sustav omogućuje vam da na brzinu vidite sve interakcije s klijentima i omogućuje vam automatizaciju mnogih uobičajenih zadataka korisničke službe. Vaše osoblje može se lako prebacivati između različitih oblika komunikacije, a vi možete prilagoditi svoje korisničko iskustvo specifičnim potrebama vašeg sektora izgradnjom obrazaca za kontakt i centrima za podršku po mjeri.

LiveAgent kontinuirano poboljšava i razvija nove značajke. Live Agent već nudi više od 179+ help desk funkcionalnosti i preko 40 integracija.

features overview - integration

Preko 21,000poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent uživa povjerenje nekih od najvećih i najprestižnijih tvrtki na svijetu. Pročitajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako vam LiveAgent može pomoći da postignete uspjeh kupaca, osigurate lojalnost i podignete vašu korisničku podršku na višu razinu.

app installation - illustration

LiveAgent se prilagođava vašem poslovanju

LiveAgent pruža moćan alat za uspjeh kupaca i za nove i za postojeće tvrtke. Ako tek započinjete posao, to će vam omogućiti da brzo izgradite bazu kupaca i izgradite lojalnost među svojim klijentima. Ako ste etablirana tvrtka koja želi vaše iskustvo s kupcima podići na višu razinu, integriranje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jedan centralizirani sustav omogućit će vašem osoblju da komunicira s vašim kupcima daleko lakše i učinkovitije.

LiveAgent smo osmislili kao agilno rješenje za korisničku podršku, a naš je softver prikladan za tvrtke svih veličina. Bez obzira u kojem ste sektoru ili koliko je velika vaša tvrtka, možemo vam pomoći da izgradite bolju komunikaciju sa svojim kupcima.

Što je softver za zadovoljstvo kupaca?

Softver za uspjeh kupaca pomoći će vama i vašem timu u upravljanju interakcijama s vašim kupcima. LiveAgent je SaaS rješenje koje spaja sve vaše komunikacije u jedan cjelovit sustav.

Vaši kupci koriste razne načine za kontaktiranje poput e-maila, telefona , ili live chat-a, tako da zadržavanje sve komunikacije na jednom mjestu pomaže agentima korisničke službe da bolje razumiju probleme kupaca i brže odgovore. LiveAgent također osigurava vašu internu komunikaciju tako da osjetljive podatke kupaca možete čuvati na sigurnom.

Uspjeh korisničke službe ključ je za izgradnju uspješnog poslovanja. Softver za uspjeh kupaca može dramatično poboljšati način na koji komunicirate sa svojim kupcima. Ne samo da će vaše osoblje moći dosegnuti kupce putem više kanala, već možete pratiti i izvedbu svoje korisničke službe.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Kako odabrati pravi softver

Tržište softvera za uspjeh kupaca je pretrpano, ali svaki dobavljač ponudit će vam drugačiji set alata. Kao i kod svake odluke o kupnji, vaše potrebe za softverom za uspjeh kupaca ovisit će o vašem industrijskom sektoru, veličini vašeg poslovanja i vašim osobnim potrebama.

Većina softvera nudi osnovne značajke koje uključuju tickete, live chat ili analitičku nadzornu ploču. Oni koji su napredniji imaju automatizaciju, višestruke sustave podrške u bazi znanja ili drugačiji alat za suradnju.

S LiveAgentom otišli smo korak dalje. Softver pozivnog centra ugradili smo izravno u našu platformu, omogućujući vam jednostavnu izmjenu telefonskih poziva i drugih oblika komunikacije. LiveAgent također podržava upravljanje porukama s društvenih mreža izravno s nadzorne ploče, gdje možete odgovoriti i na poruke.

Usporedba softvera za zadovoljstvo korisnika

S toliko mnogo mogućnosti na tržištu, odabir softvera za uspjeh kupaca može biti težak zadatak. Zbog toga smo LiveAgent napravili tako da bude što agilniji. Ako imate samo jednog člana tima za korisničku podršku, nema problema: LiveAgent će organizirati sve njihove poruke. Ako imate velik tim koji se bavi pitanjima kupaca, LiveAgent će im omogućiti suradnju i pružiti vašim kupcima najbolje moguće iskustvo.

LiveAgent nudi sve ove značajke putem intuitivnog korisničkog sučelja koje je lako se nauči i iz koje možete vidjeti ključne mjerne podatke koji pokazuju koliko dobro služite svojim kupcima. Korištenje LiveAgent-a je povoljno jer sve ove korisne značajke dobivate po cijeni prosječne večere za dvoje.

Mobile testing illustration
Related Articles to Softver za uspjeh kupaca
LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

Softver korisničke službe za maloprodaju

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

Softver korisničke službe za maloprodaju

Komunikacija i personalizacija ključni su za korisničku podršku, uključujući integraciju live chata i AI tehnologije. LiveAgent pruža podršku 24/7 i pomaže u povećanju prodaje. Integracija s VoipTigerom omogućuje jednostavno povezivanje VoIP broja s pozivnim centrom. Pruža personalizirane poruke i automatizaciju putem ActiveCampaign CRM. Egencia nudi podršku putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Drupal je sustav upravljanja sadržajem s visokom sigurnošću i mogućnostima upravljanja više stranica iz jednog sučelja. LiveAgent pruža detaljne informacije o statusu email odgovora, uključujući mogućnost pregleda izvještaja o dostavi.

Omogućite svojim kupcima samostalan pronalazak odgovora koji su im potrebni. LiveAgent FAQ softver omogućava vam kreiranje odličnih korisničkih portala.

Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Povećajte produktivnost agenata s FAQ i bazom znanja. Prilagodite ih brandu i smanjite broj ponavljajućih pitanja za 70%. LiveAgent nudi 180 značajki za poboljšanje korisničke podrške.

Softver za bazu znanja mora se imati pri pružanju podrške vašim kupcima. LiveAgent nudi ne samo to već i više. Otkrijte zašto biste trebali odabrati LA.

Osnažite klijente sa instant odgovorima

LiveAgent-ova baza znanja omogućava pružanje podrške na više jezika, poboljšava korisničko iskustvo i smanjuje opterećenje korisničke podrške. Kreiranje baze znanja važno je za pružanje brze pomoći kupcima i zadovoljstvo korisnika.

Tražite li odličan softver korisničke podrške za vaše marketinško i telekomunikacijsko poslovanje? Vaša potraga je gotova, pogledajte što LiveAgent nudi.

Softver korisničke podrške za marketinšku industriju

Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Pružanje izvrsne korisničke usluge ključno je za održavanje zadovoljnih klijenata. LiveAgent je softver za podršku korisnicima MSP-a, pruža podršku putem različitih kanala i nudi 14-dnevno besplatno isprobavanje. Pružite ljudsku povezanost putem live chata i povećajte stopu konverzije. Iskoristite potencijal softvera za korisničku podršku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x