Help desk softver za male tvrtke
Kako biste imali uspješan start-up, važno je biti pristupačan i dostupan putem različitih kanala kao što su redovna pošta, telefonski pozivi i online chat. Svaki kontakt s potencijalnim kupcima ili investitorima je važan, stoga se preporučuje korištenje softvera za optimizaciju svakodnevnih zadataka putem automatizacije. To će uštedjeti vrijeme koje se može uložiti u važnije dijelove poslovanja. Saznajte više o ovim alatima.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama
Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.
Live chat softver može biti koristan za razne agencije poput agencija za oglašavanje, digitalnih agencija, promocijskih agencija, agencija za društvene mreže i ABM agencija. Omogućuje praćenje i izvještavanje, višejezičnost, offline obrasce i ankete nakon chata. Live chat može poboljšati stopu konverzije i pružiti personalizirani pristup. Može se integrirati s društvenim mrežama i pružiti proaktivnu podršku. Odnosi s javnošću također mogu profitirati od korištenja live chata.
Budite uz svoje klijente cijelo vrijeme
Agenti korisničke podrške bi trebali pružati personaliziranje obrasce klijentima i izbjegavati upotrebu akronima ili skraćenica. Predefinirani odgovori trebaju biti prilagođeni svakom klijentu kako bi se stvorio osjećaj da je tim podrške posvećen njima. LiveAgent je alat za podršku koji je pomogao tvrtkama da povećaju zadovoljstvo korisnika i prodaju, a nudi besplatno isprobivanje. Alati za chat pomažu tvrtkama da budu pristupačnije svojim kupcima putem brzog razgovora u stvarnom vremenu, a LiveAgent nudi različite opcije za chat i podršku te funkcionalnosti za bolje poslovanje s povoljnom cijenom.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma