Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

#1 softver
za uspjeh korisnika

Oduševite svoje klijente pružajući besprijekornu uslugu na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Bolje korisničko iskustvo uz softver za uspjeh kupaca

Odličan softver za uspjeh kupaca omogućuje vam pružanje odlične korisničke podrške. Naše sve-u-jednom rješenje omogućuje vam da se usredotočite na izgradnju novih odnosa sa svojim kupcima jer se usredotočuje na personalizaciju, brzinu i korisnost.

LiveAgent omogućuje vam kombiniranje svih vaših komunikacijskih kanala s klijentima u jednu objedinjenu pristiglu poštu kojoj svi u vašoj tvrtki mogu pristupiti. To omogućava svakom članu osoblja da vidi sve interakcije s kupcima na jednom mjestu i omogućuje agentima da započnu izgradnju odnosa s vašim kupcima.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zašto trebate softver za uspjeh korisnika

Ključ uspjeha u korisničkoj službi je sjajan odnos s vašim kupcima. Kako bi se to postiglo, važno je stvoriti naviku odgovaranja na upite kupaca brzo, učinkovito i personalizirano. Međutim, mnoga internetska poduzeća suočavaju se s izazovima kada je riječ o upravljanju help desk upitima, što ih zauzvrat sprječava u pružanju učinkovitih odgovora.

questions

Sljedeći se problemi najčešće prijavljuju prilikom upravljanja help desk upitima:

undraw inbox cleanup w2ur (1)

Izgubljeni e-mailovi

Većina e-mail preglednika otežava rad u zajedničkoj pristigloj pošti jer nisu stvoreni s ciljem suradnje. Na primjer, kada radite s programom Outlook, mogli biste izbrisati rad suradnika, a da oni to uopće ne znaju i obrnuto. Kao rezultat toga, važne e-mail adrese mogu se lako izgubiti, previdjeti ili čak izbrisati. Uz LiveAgent, svo osoblje će imati pristup zajedničkoj pristigloj pošti, što timovima olakšava suradnju.

Kasni odgovori

Nije dobra ideja pustiti vaše kupce da čekaju, jer mogu postati frustrirani. Međutim, to je često stvarnost korisničke službe. To se posebno odnosi na organizacije s velikim timovima za podršku, jer je lako previdjeti važne e-mailove dok ne bude prekasno.

Međutim, s LiveAgent-om možete postaviti podsjetnike za praćenje na e-mailova visokog prioriteta. Kao rezultat toga, vaš će tim uvijek primati važne e-mailove prije nego što bude prekasno.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
undraw email campaign qa8y

Poteškoće u suradnji

Ako imate velik tim za korisničku podršku, može biti teško surađivati pomoću tradicionalnih poštanskih sandučića. Na primjer, ako članovi tima odu na godišnji odmor i prime važne poruke, mogu se izgubiti ili zaboraviti.

Rješenje? LiveAgent daje vam zajedničku pristiglu poštu tvrtke koja vašem osoblju omogućuje dijeljenje posla nedostupnih agenata.

Upravljanje učinkom

Bez zajedničkog sustava za upravljanje komunikacijom s kupcima izuzetno je teško procijeniti izvedbu vaše korisničke podrške. Pomoću LiveAgent-a možete pratiti sve poruke koje se razmijenjuju između vašeg tima i vaših kupaca. Jednostavno možete uočiti probleme ili nagraditi članove tima koji vašim kupcima pružaju izvrsnu uslugu.

Cartoon woman looking at graph

Upoznajte LiveAgent -višekanalnu komunikacijsku platformu

Lost icon

Pratite upite i odgovarajte na njih

LiveAgent pruža svim članovima vašeg tima jednostavan način za praćenje upita kupaca i odgovaranje na njih. Integrira sve oblike komunikacije s kupcima u jedan cjelovit softver.

Group 370 icon

Višekanalno rješenje za vaše poduzeće

Bilo da vas korisnik kontaktira putem call centra, live chat-a, društvenih mreža, ili putem e-maila, LiveAgent vas pokriva tako da vaše osoblje može kontinuirano nadzirati komunikaciju s kupcima.

Clock icon

Komunicirajte efikasno uz LiveAgent

Ključ uspjeha kupaca je komunikacija, a LiveAgent pruža vama i vašem timu alate potrebne za učinkovitu komunikaciju.

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraizvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje izuzetne podrške našim kupcima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Napredne funkcionalnosti

LiveAgent nudi brojne alate koji mogu dramatično utjecati na izvedbu vašeg tima i na uspjeh vaše korisničke službe. Zajedno ti alati omogućuju vašem osoblju besprijekornu komunikaciju s vašim kupcima na više kanala.

email ticketing
undraw Savings dwkw

Najbolja vrijednost za novac

Naš softver za uspjeh kupaca ima najviše ocjene u sektoru i nadmašuje ostale softvere za korisničke usluge koji su skuplji i nude daleko manje značajki.

Mobilna help desk aplikacija

Osigurati uspjeh kupaca znači ponuditi svojim kupcima višekanalno iskustvo. Zbog toga smo razvili posebnu, izvornu aplikaciju za Android i iOS koja se neprimjetno integrira s vašim web klijentom.

Čak i ako je vaše osoblje daleko od radnog stola, oni mogu nastaviti komunicirati s vašim kupcima putem e-maila, telefon i društvenih medija – sve u njihovoj aplikaciji. Ishod? Svaka važna poruka dobit će brz odgovor.

undraw Mobile application mr4r
undraw connected world wuay

Potpuna višejezičnost

Naš softver za uspjeh kupaca koristi se širom svijeta i dolazi s potpunom ili djelomičnom višejezičnom podrškom. Nudi više od 40 jezika i omogućuje vam potpuno prilagođavanje svakog posebnog slova ili naglaska na slovu u aplikaciji.

Ovo omogućuje vašem osoblju da koristi materinji jezik kada odgovara na kupčeve upite i zahtjeve, a znači da vaši kupci mogu potražiti pomoć na svom jeziku.

Funkcionalnosti koje trebate

Naš intuitivni ticketing sustav omogućuje vam da na brzinu vidite sve interakcije s klijentima i omogućuje vam automatizaciju mnogih uobičajenih zadataka korisničke službe. Vaše osoblje može se lako prebacivati između različitih oblika komunikacije, a vi možete prilagoditi svoje korisničko iskustvo specifičnim potrebama vašeg sektora izgradnjom obrazaca za kontakt i centrima za podršku po mjeri.

LiveAgent kontinuirano poboljšava i razvija nove značajke. Live Agent već nudi više od 179+ help desk funkcionalnosti i preko 40 integracija.

undraw features overview jg7a

Preko 21,000poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent uživa povjerenje nekih od najvećih i najprestižnijih tvrtki na svijetu. Pročitajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako vam LiveAgent može pomoći da postignete uspjeh kupaca, osigurate lojalnost i podignete vašu korisničku podršku na višu razinu.

undraw app installation mbdv

LiveAgent se prilagođava vašem poslovanju

LiveAgent pruža moćan alat za uspjeh kupaca i za nove i za postojeće tvrtke. Ako tek započinjete posao, to će vam omogućiti da brzo izgradite bazu kupaca i izgradite lojalnost među svojim klijentima. Ako ste etablirana tvrtka koja želi vaše iskustvo s kupcima podići na višu razinu, integriranje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jedan centralizirani sustav omogućit će vašem osoblju da komunicira s vašim kupcima daleko lakše i učinkovitije.

LiveAgent smo osmislili kao agilno rješenje za korisničku podršku, a naš je softver prikladan za tvrtke svih veličina. Bez obzira u kojem ste sektoru ili koliko je velika vaša tvrtka, možemo vam pomoći da izgradite bolju komunikaciju sa svojim kupcima.

Što je softver za zadovoljstvo kupaca?

Softver za uspjeh kupaca pomoći će vama i vašem timu u upravljanju interakcijama s vašim kupcima. LiveAgent je SaaS rješenje koje spaja sve vaše komunikacije u jedan cjelovit sustav.

Vaši kupci koriste razne načine za kontaktiranje poput e-maila, telefona , ili live chat-a, tako da zadržavanje sve komunikacije na jednom mjestu pomaže agentima korisničke službe da bolje razumiju probleme kupaca i brže odgovore. LiveAgent također osigurava vašu internu komunikaciju tako da osjetljive podatke kupaca možete čuvati na sigurnom.

Uspjeh korisničke službe ključ je za izgradnju uspješnog poslovanja. Softver za uspjeh kupaca može dramatično poboljšati način na koji komunicirate sa svojim kupcima. Ne samo da će vaše osoblje moći dosegnuti kupce putem više kanala, već možete pratiti i izvedbu svoje korisničke službe.

undraw faq rjoy
undraw to do list a49b

Kako odabrati pravi softver

Tržište softvera za uspjeh kupaca je pretrpano, ali svaki dobavljač ponudit će vam drugačiji set alata. Kao i kod svake odluke o kupnji, vaše potrebe za softverom za uspjeh kupaca ovisit će o vašem industrijskom sektoru, veličini vašeg poslovanja i vašim osobnim potrebama.

Većina softvera nudi osnovne značajke koje uključuju tickete, live chat ili analitičku nadzornu ploču. Oni koji su napredniji imaju automatizaciju, višestruke sustave podrške u bazi znanja ili drugačiji alat za suradnju.

S LiveAgentom otišli smo korak dalje. Softver pozivnog centra ugradili smo izravno u našu platformu, omogućujući vam jednostavnu izmjenu telefonskih poziva i drugih oblika komunikacije. LiveAgent također podržava upravljanje porukama s društvenih mreža izravno s nadzorne ploče, gdje možete odgovoriti i na poruke.

Usporedba softvera za zadovoljstvo korisnika

S toliko mnogo mogućnosti na tržištu, odabir softvera za uspjeh kupaca može biti težak zadatak. Zbog toga smo LiveAgent napravili tako da bude što agilniji. Ako imate samo jednog člana tima za korisničku podršku, nema problema: LiveAgent će organizirati sve njihove poruke. Ako imate velik tim koji se bavi pitanjima kupaca, LiveAgent će im omogućiti suradnju i pružiti vašim kupcima najbolje moguće iskustvo.

LiveAgent nudi sve ove značajke putem intuitivnog korisničkog sučelja koje je lako se nauči i iz koje možete vidjeti ključne mjerne podatke koji pokazuju koliko dobro služite svojim kupcima. Korištenje LiveAgent-a je povoljno jer sve ove korisne značajke dobivate po cijeni prosječne večere za dvoje.

undraw mobile testing reah

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver za uspjeh kupaca?

Softver za uspjeh kupaca pomaže tvrtkama osigurati da većina interakcija s kupcima bude zadovoljavajuća. Kako? Pružanjem nužnih alata svojim agentima.

Zašto trebam softver za uspjeh kupaca?

Softver za uspjeh kupaca olakšava rješavanje ogromnih količina upita kupaca pomoću značajki poput SLA-a, vremenskih pravila i automatske distribucije ticketa.

Kako definirate uspjeh kupaca?

Uspjeh kupaca znači kako vaša tvrtka može učinkovito rješavati upite kupaca. Kao rezultat toga, promiče zadržavanja kupaca, lojalnosti i povećanje profitabilnosti tvrtke.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo