Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Smanjite stopu napuštanja kolica za kupnju uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimalizirajte napuštena kolica za kupnju i povratite kupce

Stope napuštanja kolica su vezane za uska grla u procesu kupnje. Često kupci ne dobiju odgovor ili proces kupnje bude prekompliciran i odbojan.

LiveAgent vam daje priliku da značajno smanjite broj napuštenih kolica za kupnju, te šansu da povratite kupce kroz napredne funkcionalnosti automatizacije i live chata.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Što je napuštanje kolica?

Napuštanje je e-commerce izraz za opisati posjetitelja web stranice koji napusti stranicu prije završetka željene akcije. Primjeri napuštanja uključuju napuštanje kolica za kupovinu, što se odnosi na posjetitelje koji dodaju proizvode u svoja online kolica, ali napuste stranicu bez završetka kupovine.

Koja je podnošljiva stopa napuštanja kolica?

Naši posljednji podaci o napuštanju kolica iz 2019. kažu da je svjetski prosjek napuštanja kolica 69.91% u svim sektorima.

Međutim, važno je naglasiti da stope napuštanja kolica variraju o ovisnosti od sektora, jer različite stranice imaju različite procese kupnje i ponašanje klijenata.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Možete li se boriti sa stopom napuštanja kolica?

Napuštanje kolica u online maloprodajnoj industriji može nanijeti dosta frustracija, stresa i boli. Srećom, stopa se može smanjiti upotrebom nekoliko ključnih taktika i strategija kao što je poboljšavanje iskustva pretrage, pojednostavljenje procesa kupnje, kao i gradnjom povjerenja, vjernosti i svijesti. Poduzeća i dalje dokazuju da implementacija višekanalnog softvera za korisničku podršku može ponuditi olakšanje i pružiti odlične rezultate.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.

Zašto klijenti napuštaju svoja kolica?

Prekomplicirana ili preduga kupnja

Kako bi izbjegli da vaši klijenti potraže alternative, ključno je pružiti korisničku uslugu u realnom vremenu tijekom procesa kupnje, pogotovo ako je predug ili prekompliciran.

Proces kupnje se smatra kompliciranim ako tražite previše informacija ili zahtijevate od klijenta da se registrira prije kupnje. Važno je sjetiti se da proces kupnje treba biti jednostavan i što je moguće kraći.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nema podrške

Pružanjem podrške u realnom vremenu tijekom procesa kupnje, možete smanjiti stopu napuštanja trgovačkih kolica za dvoznamenkast broj i u isto vrijeme povećati svoju stopu konverzije.

Budite dostupni da odgovorite na sva pitanja koja vaši klijenti mogu imati o vašim proizvodima, dostavi ili cijenama.

"Samo gledam"

Kupci su tehnički potkovani i uvijek u potrazi za najboljom ponudom, tako da često dodaju artikle u svoja kolica, ali istovremeno traže iste artikle na drugim stranicama koje nude bolje uvjete (prijevoz, cijena, datum i vrijeme dostave). U osnovi, ovi kupci se još nisu odlučili s koje stranice će kupiti.

Korištenjem proaktivnih chat pozivnica možete lako pružiti kupcima pozitivno iskustvo usluge koje ih uvjerava da je vaša trgovina baš ona u kojoj trebaju kupovati.

Only browsing

Metode za snižavanje vaše stope napuštanja kolica

Pružite live chat podršku

Sudeći po Forresteru, 44% online potrošača kaže da “dobivanje odgovora na pitanje od strane stvarne osobe tijekom online kupovine jedna od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi.”

Nadzirite izlazne stranice

Označite točna mjesta u procesu kupovine gdje vaši klijenti napuštaju svoja kolica. LiveAgent-ove napredne funkcionalnosti vam omogućavaju praćenje na kojoj stranici su vaši klijenti i koliko dugo je pretražuju.

Višekanalna podrška

53% kupaca je sklono napuštanju svojih online kupnji ako ne mogu naći brzi odgovor na svoja pitanja. Pružite podršku kroz live chat, najčešća pitanja, društvene medije, email i više!

Borite se s napuštanjem kolica uz LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite podršku u realnom vremenu

Pogledajte naš video da saznate više o tome kako možete pružiti korisničku uslugu u realnom vremenu za posjetitelje vaše web stranice.

Iskoristite proaktivne chat pozivnice kao poticaj klijentima da razgovaraju s vama u realnom vremenu. Napravite korak naprijed s LiveAgent-ovim naprednim značajkama koje vam omogućavaju da nadgledate na kojim stranicama su vaši web posjetitelji i koliko vremena provode na svakoj.

Automatizirajte emailove o napuštenim kolicima

Ako kreirate prikladna vremenska pravila, LiveAgent će automatski generirati emailove o napuštenim kolicima 24 sata (ili neki drugi vremenski raspon) nakon napuštanja.

Emailovi o napuštenim kolicima imaju stope otvaranja veće od 45%, stope klikanja od 50% i stopu konverzije onih koji kliknu na poveznicu u mailu od 50%.

Automate emails
Highest security standards

Oslonite se na najveće sigurnosne standarde

LiveAgent nudi vrhunske sigurnosne standardne sukladne s najnovijim propisima. Vaša privatna komunikacija je sigurna i enkriptirana, locirana unutar EU, US ili azijskih centara za podatke, u ovisnosti od vaših želja. LiveAgent je također u potpunosti GDPR sukladan i slijedi najnovije i najbolje prakse SaaS industrije.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Pružite višekanalnu podršku

Uz pružanje podrške u realnom vremenu, LiveAgent vam može pomoći usmjeriti sve vaše komunikacijske kanale.

Povezivanjem neograničene količine telefonskih brojeva, email adresa, društvenih računa, baza znanja i korisničkih portala s vašim LiveAgent računom, moći ćete pružiti brzu i efikasnu podršku sa svim kanalima koje vaši klijenti koriste.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Kreirajte samoposlužne portale

Kreiranjem samoposlužnih portala dajete svojim klijentima opciju da samostalno pronađu odgovore na vaša pitanja. Iako je live chat tražen i poželjan, neki klijenti se jednostavno ne osjećaju ugodno u razgovoru s drugim ljudima. Pružanjem baze znanja ili korisničkog portala za vaše klijente, vaše poduzeće će izgledati legitimno i vjerodostojno.

Što čini naš softver za korisničku podršku pravim izborom?

Most reviewed and number 1

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Zadovoljni korisnici? Neprocjenjivo

Pružite besprijekornu korisničku podršku u realnom vremenu kako bi smanjili broj napuštenih kolica u svojoj e-trgovini. Uz LiveAgent, to je lako.

Package Name

Tiket+Chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Related Articles to Smanjite stopu napuštanja kolica za kupnju
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x