Što je životni ciklus tiketa?
A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.
Opcionalno kroz životni ciklus tiketa, tiket može biti Odgođen za kasnije, Označen kao Spam, Izbrisan ili Očišćen.
All actions associated with a ticket are marked with a timestamp in the ticket thread. Keeping track of these timestamps can be very useful, especially if you need to access your online ticket history. This is why it is important to choose a ticket support software that offers detailed ticket tracking and reporting.

Frequently Asked Questions
Kako definirate životni cikus tiketa?
Životni ciklus tiketa su sve faze kroz koje svaki tiket koji ide u korisničku službu prođe. Kada se tiket pojavi po prvi put, dobiva status "Novi", a sljedeće faze životnog ciklusa su "Otvoreni", "Odgovoreni", "Riješeni" i "Odgođeni".
Zašto trebate analizirati životni ciklus tiketa?
Analiza životnog ciklusa tiketa omogućuje ustvrditi koje vrste tiketa se pojavljuju najčešće, te jesu li teški za riješiti ili daju li mogućnost brzog odgovora.
Možete li provjeriti životni ciklus tiketa u LiveAgentu?
U LiveAgent-u možete provjeriti životni ciklus tiketa. Sve akcije vezane za specifični tiket su označene s vremenskom oznakom uz svaki tiket.
Expert note
Životni ciklus tiketa obuhvaća faze Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni i Odgođeni. Analiza životnog ciklusa tiketa pomaže u poboljšanju efikasnosti i brzom odgovoru.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Kako kreirati email predloške u LiveAgent-u
Predlošci za emailove su korisni za unapređenje sukladnosti sadržaja i upravljanje vremenom. Također pomažu u izgradnji dosljedne slike branda.
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.