Što je životni ciklus tiketa?
Tiket može proći kroz razne faze tijekom životnog ciklusa. Tipično, kada tiket tek pristigne, njegov status je Novi. Jednom kada agent odgovori na njega, status se mijenja u Odgovoreni. Ako korisnik odgovori natrag, status se mijenja u Otvoreni. Poslije toga, agent može ili opet odgovoriti na tiket ( i ista procedura se nastavlja) ili riješiti tiket te će mu status biti promijenjen u Riješeni.
Opcionalno kroz životni ciklus tiketa, tiket može biti Odgođen za kasnije, Označen kao Spam, Izbrisan ili Očišćen.
Sve akcije povezane s tiketom su označene s vremenskom oznakom u tiket threadu.

Frequently asked questions
Kako definirate životni cikus tiketa?
Životni ciklus tiketa su sve faze kroz koje svaki tiket koji ide u korisničku službu prođe. Kada se tiket pojavi po prvi put, dobiva status "Novi", a sljedeće faze životnog ciklusa su "Otvoreni", "Odgovoreni", "Riješeni" i "Odgođeni".
Zašto trebate analizirati životni ciklus tiketa?
Analiza životnog ciklusa tiketa omogućuje ustvrditi koje vrste tiketa se pojavljuju najčešće, te jesu li teški za riješiti ili daju li mogućnost brzog odgovora.
Možete li provjeriti životni ciklus tiketa u LiveAgentu?
U LiveAgent-u možete provjeriti životni ciklus tiketa. Sve akcije vezane za specifični tiket su označene s vremenskom oznakom uz svaki tiket.
Expert note
Životni ciklus tiketa obuhvaća faze Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni i Odgođeni. Analiza životnog ciklusa tiketa pomaže u poboljšanju efikasnosti i brzom odgovoru.

LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi širok spektar mogućnosti, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i sustave za upravljanje pritužbama. Registracija je jednostavna, a podrška se nudi putem različitih kanala. Koristimo kolačiće u skladu s pravilima Privatnosti i kolačićima. LiveAgent nudi podršku i akademiju te personalizirane odgovore klijentima. Potencijalni korisnici mogu registrirati besplatno probno razdoblje za potpunu instalaciju. Predlošci za tiketing uključuju i primjere scenarija tijekom korisničke podrške. Dogovorite demo i otkrijte pogodnosti za vaše poduzeće.
Kompanije koje poboljšavaju korisničko iskustvo primjećuju povećanje prihoda. Tiketing sustavi mogu pomoći agentima u pružanju personalizirane usluge, a zadovoljni korisnici stvaraju pozitivnu usmenu predaju. LiveAgent nudi značajku podijeljenih tiketa za učinkovito rješavanje više problema u jednom tiketu. Možete započeti besplatno 14-dnevno razdoblje ili dogovoriti demo. Postoje različiti povezani resursi za podršku, poput šablona za tiketiranje i različitih načina za obavljanje tiketinga. LiveAgent ima status sustava, portal za podršku, prebacivanje podataka i mnoge druge pogodnosti.
LiveAgent je besplatni softver za upravljanje kupcima koji nudi mnoge alternativne mogućnosti poput Hesk, Verloop, Olark i LeadDesk. Ovaj softver također se ističe kao alternativa za osTicket i LiveAgent Demo nudi mnoge plaćene funkcionalnosti i integracije. Poduzeće također nudi podršku, prijenos podataka i status sustava za svoje korisnike, te je nagrađivano i certificirano za svoju kvalitetu i zauzima se za učenje kroz blog, rječnik, akademiju i webinare. LiveAgent također nudi softver za korisničku podršku, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivni centar te sustav za upravljanje pritužbama i emailovima. Za više informacija, mogu se koristiti kontakti za prodaju i prijaviti se na njihov newsletter.
Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog pristupačne cijene, korisnog i dostupnog tima za podršku te napredne automatizacije i integracija s drugim alatima. LiveAgent nudi bolju funkcionalnost s obrascima za kontakt, mogućnost prilaganja datoteka e-pošti, lakši protok e-pošte, chat uživo i integraciju s društvenim mrežama, a sve to radi stabilno i na mobilnim platformama.