Životni ciklus tiketa

Što je životni ciklus tiketa?

Tiket može proći kroz razne faze tijekom životnog ciklusa. Tipično, kada tiket tek pristigne, njegov status je Novi. Jednom kada agent odgovori na njega, status se mijenja u Odgovoreni. Ako korisnik odgovori natrag, status se mijenja u Otvoreni. Poslije toga, agent može ili opet odgovoriti na tiket ( i ista procedura se nastavlja) ili riješiti tiket te će mu status biti promijenjen u Riješeni.

Opcionalno kroz životni ciklus tiketa, tiket može biti Odgođen za kasnije, Označen kao Spam, Izbrisan ili Očišćen.

Sve akcije povezane s tiketom su označene s vremenskom oznakom u tiket threadu.

Što je životni ciklus tiketa?

Frequently asked questions

Kako definirate životni cikus tiketa?

Životni ciklus tiketa su sve faze kroz koje svaki tiket koji ide u korisničku službu prođe. Kada se tiket pojavi po prvi put, dobiva status "Novi", a sljedeće faze životnog ciklusa su "Otvoreni", "Odgovoreni", "Riješeni" i "Odgođeni".

 

Zašto trebate analizirati životni ciklus tiketa?

Analiza životnog ciklusa tiketa omogućuje ustvrditi koje vrste tiketa se pojavljuju najčešće, te jesu li teški za riješiti ili daju li mogućnost brzog odgovora.

 

Možete li provjeriti životni ciklus tiketa u LiveAgentu?

U LiveAgent-u možete provjeriti životni ciklus tiketa. Sve akcije vezane za specifični tiket su označene s vremenskom oznakom uz svaki tiket.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo