Što je status tiketa?
Status tiketa se naziva i faza tiketa. Kroz proces rješavanja, tiketima mogu biti dodijeljeni razni statusi, kao što su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni.
– Novi tiket: Ovo je tiket koji se tek treba otvoriti i rješavati
– Odgovoreni tiket: Jednom kada odgovorite na tiket, on se označava kao Odgovoreni
– Otvoreni tiket: Ako vaš klijent odgovori na vaš odgovor, status tiketa se mijenja na Otvoreni
– Odgođeni tiket: Ako odgodite tiket, on se označava kao Odgođeni
– Riješeni tiket: Kada tiket dođe u zadnji stadij procesuiranja, označava se kao Riješeni
Statusi Novi tiket i Otvoreni tiket su najvažniji, jer se trebaju rješavati prvi. LiveAgent će automatski naglasiti te tikete i razvrstati ih po prioritetu.
Frequently Asked Questions
Što je status tiketa?
Status tiketa je svaki stadij kroz koji tiket prolazi u svom životnom ciklusu. Statusi dodijeljeni tiketu su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni
Za što se status tiketa koristi?
Status tiketa vam dopušta procjenu u kojem stadiju je zahtjev u tom trenutku, je li već otvoren, rješava li se ili čeka rješenje jer agenti trebaju više informacija.
Kako možete provjeriti status tiketa u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete provjeriti status tiketa u sekciji Tiketi. Status je prikazan za svaki specifični tiket.