Besplatna proba

Status tiketa

Što je status tiketa?

Status tiketa se naziva i faza tiketa. Kroz proces rješavanja, tiketima mogu biti dodijeljeni razni statusi, kao što su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni.

– Novi tiket: Ovo je tiket koji se tek treba otvoriti i rješavati

– Odgovoreni tiket: Jednom kada odgovorite na tiket, on se označava kao Odgovoreni

– Otvoreni tiket: Ako vaš klijent odgovori na vaš odgovor, status tiketa se mijenja na Otvoreni

– Odgođeni tiket: Ako odgodite tiket, on se označava kao Odgođeni

– Riješeni tiket: Kada tiket dođe u zadnji stadij procesuiranja, označava se kao Riješeni

Statusi Novi tiket i Otvoreni tiket su najvažniji, jer se trebaju rješavati prvi. LiveAgent će automatski naglasiti te tikete i razvrstati ih po prioritetu.

ticket phases on LiveAgent

Frequently asked questions

Što je status tiketa?

Status tiketa je svaki stadij kroz koji tiket prolazi u svom životnom ciklusu. Statusi dodijeljeni tiketu su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni

 

Za što se status tiketa koristi?

Status tiketa vam dopušta procjenu u kojem stadiju je zahtjev u tom trenutku, je li već otvoren, rješava li se ili čeka rješenje jer agenti trebaju više informacija.

 

Kako možete provjeriti status tiketa u LiveAgent-u?

U LiveAgent-u možete provjeriti status tiketa u sekciji Tiketi. Status je prikazan za svaki specifični tiket.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo