Što je status tiketa?
Status tiketa se naziva i faza tiketa. Kroz proces rješavanja, tiketima mogu biti dodijeljeni razni statusi, kao što su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni.
– Novi tiket: Ovo je tiket koji se tek treba otvoriti i rješavati
– Odgovoreni tiket: Jednom kada odgovorite na tiket, on se označava kao Odgovoreni
– Otvoreni tiket: Ako vaš klijent odgovori na vaš odgovor, status tiketa se mijenja na Otvoreni
– Odgođeni tiket: Ako odgodite tiket, on se označava kao Odgođeni
– Riješeni tiket: Kada tiket dođe u zadnji stadij procesuiranja, označava se kao Riješeni
Statusi Novi tiket i Otvoreni tiket su najvažniji, jer se trebaju rješavati prvi. LiveAgent će automatski naglasiti te tikete i razvrstati ih po prioritetu.
Frequently Asked Questions
Što je status tiketa?
Status tiketa je svaki stadij kroz koji tiket prolazi u svom životnom ciklusu. Statusi dodijeljeni tiketu su Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni ili Odgođeni
Za što se status tiketa koristi?
Status tiketa vam dopušta procjenu u kojem stadiju je zahtjev u tom trenutku, je li već otvoren, rješava li se ili čeka rješenje jer agenti trebaju više informacija.
Kako možete provjeriti status tiketa u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete provjeriti status tiketa u sekciji Tiketi. Status je prikazan za svaki specifični tiket.
Expert note
Status tiketa vam omogućava praćenje faze zahtjeva, je li otvoren, rješava se ili je odgođen. Koristi se za procjenu napretka rješavanja zahtjeva.

Brzi inženjerski tečaj – brzo kreiranje jedinstvenog sadržaja moćnih prijelomnih vijesti
Videos - Brzi Inzenjerski Tecaj Brzo Kreiranje Jedinstvenog Sadrzaja Mocnih Prijelomnih Vijesti