Što je razdjeljivanje ticketa?
Ponekad kupac postavi dva potpuno različita pitanja u jednom ticketu. Jedno od pitanja može biti jednostavno pitanje pred prodaju, a drugo hardcore tehnički upit. Za bolju praktičnost i lakše upravljanje možete koristiti značajku razdjeljivanja ticketa. Razdjeljivanje ticketa će virtualno podijeliti ticket i stvoriti novi s jedinstvenim ID-om.
U vezi s gore navedenim primjerom, možete nastaviti raspravljati o pitanjima prije prodaje u originalnom ticketu i prenijeti tehničke upite u odgovarajući odjel.
Frequently Asked Questions
Što znači pojam razdjeljivanje ticketa?
Funkcija razdjeljivanja ticketa omogućuje vam podjelu ticketa u dva različita upita. Ovo vam omogućuje na primjer razdjelu pitanja prije prodaje i tehničkih pitanja u dva različita ticketa.
Kako koristiti funkciju razdjeljivanja ticketa?
Funkcija razdjeljivanja ticketa dobro funkcionira kada kupac postavi dva potpuno različita pitanja na jednom ticketu - jedno može biti, na primjer, jednostavno pitanje vezano uz prodaju, a drugo tehničko pitanje. Dijeljenje takvog upita na dva omogućuje učinkovito rukovanje jednostavnim upitom, a teže se također mogu učinkovito poslati tehničkom timu. To povećava učinkovitost i olakšava komunikaciju.
Kako možete koristiti funkcionalnost razdjeljivanja ticketa u LiveAgent-u?
Kada zaprimite ticket s dva odvojena upita, kliknite tri točke desno i kliknite "Podijeli". Možete odabrati opciju "Auto razdjeljivanje" koja će duplicirati tickete. Tada relevantne agencije mogu rješavati relevantne stvari s jednog ticketa.
Nakon što ste saznali sve o razdjeljivanju ticketa, možda biste željeli istražiti kako dijeljenje tiketa može poboljšati vašu korisničku podršku. Ova stranica pruža informacije o prednostima dijeljenja tiketa u vašem timu. Također, ako vas zanima poboljšanje efikasnosti, pogledajte kako automatska distribucija tiketa može unaprijediti vrijeme rješavanja i zadovoljstvo korisnika. Naučite sve o vrstama automatske distribucije koje su dostupne u LiveAgent-u. Za više informacija o rukovanju tiketima, posjetite stranicu o upravljanju tiketima. Ovdje možete saznati kako učinkovito pratiti i organizirati sve tikete u vašem sustavu. Na kraju, svakako provjerite kako dodjela tiketa može pomoći u pravilnom usmjeravanju korisničkih zahtjeva. Ova stranica objašnjava proces dodjele i njegove prednosti za vaš tim.
Upravljanje korisničkom službom
CRM je poslovni pristup zasnovan na korisničkim potrebama, koji se odlikuje aktivnim stvaranjem i održavanjem dugoročnih odnosa s klijentima.