Što je razdjeljivanje ticketa?
Ponekad kupac postavi dva potpuno različita pitanja u jednom ticketu. Jedno od pitanja može biti jednostavno pitanje pred prodaju, a drugo hardcore tehnički upit. Za bolju praktičnost i lakše upravljanje možete koristiti značajku razdjeljivanja ticketa. Razdjeljivanje ticketa će virtualno podijeliti ticket i stvoriti novi s jedinstvenim ID-om.

U vezi s gore navedenim primjerom, možete nastaviti raspravljati o pitanjima prije prodaje u originalnom ticketu i prenijeti tehničke upite u odgovarajući odjel.
Frequently asked questions
Što znači pojam razdjeljivanje ticketa?
Funkcija razdjeljivanja ticketa omogućuje vam podjelu ticketa u dva različita upita. Ovo vam omogućuje na primjer razdjelu pitanja prije prodaje i tehničkih pitanja u dva različita ticketa.
Kako koristiti funkciju razdjeljivanja ticketa?
Funkcija razdjeljivanja ticketa dobro funkcionira kada kupac postavi dva potpuno različita pitanja na jednom ticketu - jedno može biti, na primjer, jednostavno pitanje vezano uz prodaju, a drugo tehničko pitanje. Dijeljenje takvog upita na dva omogućuje učinkovito rukovanje jednostavnim upitom, a teže se također mogu učinkovito poslati tehničkom timu. To povećava učinkovitost i olakšava komunikaciju.
Kako možete koristiti funkcionalnost razdjeljivanja ticketa u LiveAgent-u?
Kada zaprimite ticket s dva odvojena upita, kliknite tri točke desno i kliknite "Podijeli". Možete odabrati opciju "Auto razdjeljivanje" koja će duplicirati tickete. Tada relevantne agencije mogu rješavati relevantne stvari s jednog ticketa.