Što se postiže prebacivanjem ticketa?
Zaduženje za određeni ticket se može prebacivati među odjelima i/ili agentima. Inicijalno, u novoj LiveAgent instanci, svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko kreirate više odjela i dodate više agenata, možete putem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
Za svako prebacivanje zaduženja bilježi se točno vrijeme i osoba koja je izvršila prebacivanje ticketa te je isto moguće vidjeti na pregledu ticketa.
Frequently asked questions
Što prebacivanje ticketa znači?
Prebačeni ticket je onaj ticket za kojeg je zaduženje prebačeno s jednog odjela na drugi ili s jednog agenta na drugog.
Kako koristiti opciju prebacivanja ticketa?
Kako bi prebacili odgovornost za pojedini ticket, trebate odabrati ticket za kojeg želite to učiniti i zatim odabrati agenta ili odjel kojeg želite zadužiti za istog.
Je li prebacivanje ticketa moguće na LiveAgent-u?
Prebacivanje odgovornosti za ticket moguće je putem LiveAgent-a. Inicijalno svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko imate više odjela ili agenata, možeteputem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
- Što su Help Desk Bilješke? (+Besplatno probno razdoblje) | LiveAgent
- Što su ticket polja? (+ Besplatni probni period) | LiveAgent
- Što su podijeljeni tiketi (+ Besplatan probni period) | LiveAgent
- Smanjite količinu tiketa - LiveAgent
- Što je značajka odgovornosti? (+Besplatni probni period) | LiveAgent
- Riješeni ticket (Objašnjenje)
- Nedodijeljeni tiket [Objašnjeno]
- Zahtjev za podršku (Objašnjeno)