Što se postiže prebacivanjem ticketa?
Zaduženje za određeni ticket se može prebacivati među odjelima i/ili agentima. Inicijalno, u novoj LiveAgent instanci, svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko kreirate više odjela i dodate više agenata, možete putem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
Za svako prebacivanje zaduženja bilježi se točno vrijeme i osoba koja je izvršila prebacivanje ticketa te je isto moguće vidjeti na pregledu ticketa.
Frequently asked questions
Što prebacivanje ticketa znači?
Prebačeni ticket je onaj ticket za kojeg je zaduženje prebačeno s jednog odjela na drugi ili s jednog agenta na drugog.
Kako koristiti opciju prebacivanja ticketa?
Kako bi prebacili odgovornost za pojedini ticket, trebate odabrati ticket za kojeg želite to učiniti i zatim odabrati agenta ili odjel kojeg želite zadužiti za istog.
Je li prebacivanje ticketa moguće na LiveAgent-u?
Prebacivanje odgovornosti za ticket moguće je putem LiveAgent-a. Inicijalno svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko imate više odjela ili agenata, možeteputem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
Expert note
Prebacivanje ticketa omogućuje prenošenje zaduženja za tiket među odjelima ili agentima. U LiveAgentu se to jednostavno može izvršiti putem padajućeg izbornika.

LiveAgent je alat za podršku koji je FrëschKëscht počeo koristiti krajem 2020. Uvođenje novog softvera za podršku značajno je poboljšalo organizaciju. LiveAgent je alternativa za Helprace i nudi sistem za upravljanje tiketima, chat uživo, podršku putem društvenih mreža i bazu znanja. Tiketing sustavi poboljšavaju korisničko iskustvo i prihod kompanije. Postoji besplatni probni period od 7 do 30 dana. Zadovoljni korisnici stvaraju pozitivnu usmenu predaju, a LiveAgent je lako naučiti koristiti.
LiveAgent je softver za korisničku podršku s različitim funkcijama integracije i opcijama plaćanja. Nudi predloške za tiketing za povećanje efikasnosti i unapređenje zadovoljstva klijenata. Također nudi podršku, akademiju i rječnik, demo verzije te podršku klijentima. LiveAgent je osvojio nekoliko nagrada. Kontakti za prodaju su dostupni putem telefona i društvenih mreža. Potencijalni korisnici se mogu registrirati za besplatno probno razdoblje. Web stranica koristi kolačiće.
Zatrpani ste? Smanjite količinu tiketa s LiveAgent-om!
LiveAgent nudi transparentne i pristupačne cijene za profesionalno rješenje korisničke podrške za poduzeća svih veličina. Svi paketi uključuju Tiket+chat i sve su uključene, s mogućnošću besplatnog probnog perioda od 14 dana. LiveAgent je korišten od strane poznatih tvrtki kao što su Huawei, BMW, Yamaha i 02.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji nudi više od 175 značajki i podržava widgete koji se prilagođavaju jeziku. Pružaju izvrsnu podršku 24/7 putem čavrljanja ili poziva, a cijene počinju od $15/mjesečno. LiveAgent nudi besplatni probni period od 7 ili 30 dana, ovisno o email adresi koju upotrijebite, te besplatnu migraciju korisničkih podataka. Korištenje ovog alata je dovelo do povećanja zadovoljstva korisnika i prodaje, a stopa konverzije kupaca povećala se na nekim web stranicama i do 325%. LiveAgent je odličan alat za komunikaciju s klijentima koji stimulira agente za pružanje bolje, brže i točnije podrške.