Što se postiže prebacivanjem ticketa?
Zaduženje za određeni ticket se može prebacivati među odjelima i/ili agentima. Inicijalno, u novoj LiveAgent instanci, svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko kreirate više odjela i dodate više agenata, možete putem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
Za svako prebacivanje zaduženja bilježi se točno vrijeme i osoba koja je izvršila prebacivanje ticketa te je isto moguće vidjeti na pregledu ticketa.
Frequently Asked Questions
Što prebacivanje ticketa znači?
Prebačeni ticket je onaj ticket za kojeg je zaduženje prebačeno s jednog odjela na drugi ili s jednog agenta na drugog.
Kako koristiti opciju prebacivanja ticketa?
Kako bi prebacili odgovornost za pojedini ticket, trebate odabrati ticket za kojeg želite to učiniti i zatim odabrati agenta ili odjel kojeg želite zadužiti za istog.
Je li prebacivanje ticketa moguće na LiveAgent-u?
Prebacivanje odgovornosti za ticket moguće je putem LiveAgent-a. Inicijalno svi ticketi pripadaju generalnom odjelu. Ukoliko imate više odjela ili agenata, možeteputem padajućeg izbornika odabrati na koga želite prebaciti zaduženje za taj ticket.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.