Pozivni centar na prodaju

Kako kupiti funkcionalni pozivni centar?

Kako bi kupili svoj pozivni centar, trebate razumjeti sve faktore koji utječu na cijenu takve organizacije i napraviti dobru investiciju. Kupnja kontakt centra je također moguća, ali velik broj kompanija to izbjegava.

Za poduzeća koja imaju druge osnovne obaveze, obično je bolje da outsourcaju usluge pozivnog centra. No ako želite imati pozivni centar i njime zarađivati, možete.

Prva važna stvar koju trebate znati je da ćete moći birati između franšiza pozivnih centara ili neovisnih organizacija.

Franšize pozivnih centara

Velik broj pozivnih centara u današnje vrijeme radi kao poslovna franšiza. Oni su dio veće organizacije, ali su lokalno vođeni od strane menadžera franšize. Ta opcija zahtijeva niža početna ulaganja i dobit ćete potrebna digitalna rješenja od glavne kompanije. Međutim, vi ste odgovorni za pronalazak lokacije, prostora, zaposlenika i postavljanje poslovanja.

Neovisni pozivni centri

Neovisni pozivni centar znači da sve postavljate od nule. Nema pomoći od vlasnika franšize i vi vodite sve. Ovaj pristup zahtijeva više rada i značajnije ulaganje, ali nudi veći potencijalni profit.

LiveAgent-ove značajke pozivnog centra

Proces kupovine pozivnog centra

  • utvrđivanje zašto je to pravo ulaganje
  • dobivanje informacija za donošenje operativnih i strateških odluka
  • razumijevanje potreba vašeg poslovanja
  • određivanje vašeg budžeta
  • pronalazak potencijalne kupnje (popisi, oglasi, usmena predaja, poslovni agenti)
  • procjena svih aspekata organizacije
  • pregovori o cijeni
  • proces kupnje

Koliko su pozivni centri profitabilni?

Poslovni stručnjaci kažu da pozivni centri zarađuju na dva načina:

  • naplata po pozivu
  • naplata po satu

Ako imate veliku količinu poziva, naplata po pozivu može biti pravi način. S druge strane, ovisno o usluzi koju pružate, pozivi mogu trajati duže ili kraće. Općenito govoreći, centar za korisničku podršku s kraćim prosječnim vremenom trajanja poziva može zaraditi više kada naplaćuje po pozivu.

Trebate zbrojiti plaće vaših zaposlenika i pomnožiti ih sa 4. Po univerzalnom pravilu, to je količina novca koja vam je potrebna za pokrivanje tekućih troškova. Sve iznad toga se smatra čistim profitom.

No ako želite da vaš profit raste, trebate usvojiti skalabilni poslovni model. Drugim riječima, trebate se dogovoriti s pružateljima internet usluga, cloud rješenjima i softverskim kompanijama koje eksponencijalno smanjuju cijenu po zaposleniku kako kompanija raste.

Gdje mogu naći pozivni centar na prodaju?

Najbolja opcija je da nađete stranice s popisima poduzeća koja se prodaju. Te stranice vam omogućuju da filtrirate vaše pretrage po vašim potrebama i dobijete korisne detalje za svaku objavu. Istovremeno, prilično je lako kontaktirati vlasnika poduzeća ako ste našli opciju koja vam se sviđa.

Kada pregledate popise poduzeća, vrlo je važno provjeriti ove stvari:

  • lokacija
  • veličina
  • zamrznuta imovina
  • cijena
  • oblik poduzeća
  • broj zaposlenika
  • operativni status
  • usluge koje nudi
  • bilo koji posebni uvjeti

Imajte na umu da iako ćete postati vlasnik poduzeća, većina pozivnih centara se prodaje zajedno s upravljačkom strukturom.

Kako izabrati pravi pozivni centar koji je na prodaju?

Postoji dosta različitih faktora pri izboru pozivnog centra. Razumijevanjem potreba vašeg poslovanja možete naći najbolju opciju u granicama vašeg budžeta kako bi postigli zadovoljstvo klijenata, bili učinkoviti i minimizirali troškove poslovanja.

zadovoljni klijent-ilustracija

Na kojem području planirate poslovati?

Poslovanje vašeg pozivnog centra može biti fokusirano na jednu određenu državu, države engleskog govornog područja ili države diljem svijeta. Zato je bitno pronaći tim koji govori potrebne jezike i ima pristup tehnologiji za pozivanje i prihvaćanje poziva u ciljanom području.

Istovremeno, vaša lokacija je također važna zbog vremenskih zona ako očekujete međunarodne pozive iz različitih vremenskih zona. Drugim riječima, trebate upariti vaše standardno radno vrijeme s dijelom dana kada ima najviše posla.

Veličina tima

Potrebna veličina tima izravno ovisi o vašem ciljnom tržištu i vašem budžetu. Na primjer, nekim industrijama su potrebni timovi korisničke službe koji nude detaljnu tehničku podršku. U isto vrijeme, manja baza klijenata znači da vam je potreban manji tim kako bi izbjegli nepotrebne troškove.

Razina znanja i iskustva

Različite industrije zahtijevaju različito znanje od agenata pozivnog centra. Na primjer, ako kompanija zahtijeva korisničku podršku za glazbene instrumente, predstavnici moraju imati dragocjeno znanje i iskustvo kako bi im pomogli oko njihovih upita.

Dostupne tehnologije

Odlična korisnička usluga ovisi o tehnologiji, Zastarjela rješenja mogu kočiti uspjeh vašeg poslovanja. Ovo su samo neke od tehnologija koje moderni pozivni centri koriste:

  • CRM sustavi

  • sustav vođenja kampanje
  • inteligentno ponovno pozivanje
  • inteligentno preusmjeravanje poziva
  • kompaktni help desk softver

  • sustav distribucije poziva
  • live chat
  • TTY/TTD
  • sustav upravljanja znanjem
  • sustav upravljanja radnom snagom
  • univerzalni redovi
Značajka preusmjeravanja poziva unutar LiveAgent softvera za pozivni centar

Uredska oprema

Osim digitalnih tehnologija, pozivni centar treba potrebnu infrastrukturu za obavljanje svojih operacija. To uključuje trošak opreme kao što su setovi slušalica i mikrofona, računala, stolovi, područja za odmor, konferencijske sobe, telefonske/internet linije i tako dalje.

Koliko košta kupovina/posjedovanje pozivnog centra?

Teško je unaprijed odrediti prodajnu cijenu. Sve ovisi od vaših potreba, kakvu vrstu pozivnog centra tražite i njegove lokacije.

  • Na stranicama s poslovnim popisima možete naći cijene u rasponu od $100,000 do više od $2,000,000.
  • Kako tvrdi Glassdoor, prosječna osnovica za agenta pozivnog centra u SAD-u je $30,000.

  • Prosječni trošak zaposlenika tipičnog pozivnog centra je oko $260,000 godišnje.

  • Trošak postavljanja opreme i digitalne infrastrukture po zaposleniku se kreće od $2,500 pa sve do $10,000.

Choose only the best for your call center

LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?

Frequently asked questions

How to buy a functional call center?

Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.

Is call center business profitable?

There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.

Where can I find a call center for sale?

Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.

How to choose the right call center for sale for my business?

A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.

How much does it cost to own a call center?

The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo