Kako kupiti funkcionalni pozivni centar?
Kako bi kupili svoj pozivni centar, trebate razumjeti sve faktore koji utječu na cijenu takve organizacije i napraviti dobru investiciju. Kupnja kontakt centra je također moguća, ali velik broj kompanija to izbjegava.
Za poduzeća koja imaju druge osnovne obaveze, obično je bolje da outsourcaju usluge pozivnog centra. No ako želite imati pozivni centar i njime zarađivati, možete.
Prva važna stvar koju trebate znati je da ćete moći birati između franšiza pozivnih centara ili neovisnih organizacija.
Franšize pozivnih centara
Velik broj pozivnih centara u današnje vrijeme radi kao poslovna franšiza. Oni su dio veće organizacije, ali su lokalno vođeni od strane menadžera franšize. Ta opcija zahtijeva niža početna ulaganja i dobit ćete potrebna digitalna rješenja od glavne kompanije. Međutim, vi ste odgovorni za pronalazak lokacije, prostora, zaposlenika i postavljanje poslovanja.
Neovisni pozivni centri
Neovisni pozivni centar znači da sve postavljate od nule. Nema pomoći od vlasnika franšize i vi vodite sve. Ovaj pristup zahtijeva više rada i značajnije ulaganje, ali nudi veći potencijalni profit.
Proces kupovine pozivnog centra
- utvrđivanje zašto je to pravo ulaganje
- dobivanje informacija za donošenje operativnih i strateških odluka
- razumijevanje potreba vašeg poslovanja
- određivanje vašeg budžeta
- pronalazak potencijalne kupnje (popisi, oglasi, usmena predaja, poslovni agenti)
- procjena svih aspekata organizacije
- pregovori o cijeni
- proces kupnje
Koliko su pozivni centri profitabilni?
Poslovni stručnjaci kažu da pozivni centri zarađuju na dva načina:
- naplata po pozivu
- naplata po satu
Ako imate veliku količinu poziva, naplata po pozivu može biti pravi način. S druge strane, ovisno o usluzi koju pružate, pozivi mogu trajati duže ili kraće. Općenito govoreći, centar za korisničku podršku s kraćim prosječnim vremenom trajanja poziva može zaraditi više kada naplaćuje po pozivu.
Trebate zbrojiti plaće vaših zaposlenika i pomnožiti ih sa 4. Po univerzalnom pravilu, to je količina novca koja vam je potrebna za pokrivanje tekućih troškova. Sve iznad toga se smatra čistim profitom.
No ako želite da vaš profit raste, trebate usvojiti skalabilni poslovni model. Drugim riječima, trebate se dogovoriti s pružateljima internet usluga, cloud rješenjima i softverskim kompanijama koje eksponencijalno smanjuju cijenu po zaposleniku kako kompanija raste.
Gdje mogu naći pozivni centar na prodaju?
Najbolja opcija je da nađete stranice s popisima poduzeća koja se prodaju. Te stranice vam omogućuju da filtrirate vaše pretrage po vašim potrebama i dobijete korisne detalje za svaku objavu. Istovremeno, prilično je lako kontaktirati vlasnika poduzeća ako ste našli opciju koja vam se sviđa.
Kada pregledate popise poduzeća, vrlo je važno provjeriti ove stvari:
- lokacija
- veličina
- zamrznuta imovina
- cijena
- oblik poduzeća
- broj zaposlenika
- operativni status
- usluge koje nudi
- bilo koji posebni uvjeti
Imajte na umu da iako ćete postati vlasnik poduzeća, većina pozivnih centara se prodaje zajedno s upravljačkom strukturom.
Kako izabrati pravi pozivni centar koji je na prodaju?
Postoji dosta različitih faktora pri izboru pozivnog centra. Razumijevanjem potreba vašeg poslovanja možete naći najbolju opciju u granicama vašeg budžeta kako bi postigli zadovoljstvo klijenata, bili učinkoviti i minimizirali troškove poslovanja.
Na kojem području planirate poslovati?
Poslovanje vašeg pozivnog centra može biti fokusirano na jednu određenu državu, države engleskog govornog područja ili države diljem svijeta. Zato je bitno pronaći tim koji govori potrebne jezike i ima pristup tehnologiji za pozivanje i prihvaćanje poziva u ciljanom području.
Istovremeno, vaša lokacija je također važna zbog vremenskih zona ako očekujete međunarodne pozive iz različitih vremenskih zona. Drugim riječima, trebate upariti vaše standardno radno vrijeme s dijelom dana kada ima najviše posla.
Veličina tima
Potrebna veličina tima izravno ovisi o vašem ciljnom tržištu i vašem budžetu. Na primjer, nekim industrijama su potrebni timovi korisničke službe koji nude detaljnu tehničku podršku. U isto vrijeme, manja baza klijenata znači da vam je potreban manji tim kako bi izbjegli nepotrebne troškove.
Razina znanja i iskustva
Različite industrije zahtijevaju različito znanje od agenata pozivnog centra. Na primjer, ako kompanija zahtijeva korisničku podršku za glazbene instrumente, predstavnici moraju imati dragocjeno znanje i iskustvo kako bi im pomogli oko njihovih upita.
Dostupne tehnologije
Odlična korisnička usluga ovisi o tehnologiji, Zastarjela rješenja mogu kočiti uspjeh vašeg poslovanja. Ovo su samo neke od tehnologija koje moderni pozivni centri koriste:
- CRM sustavi
- sustav vođenja kampanje
- inteligentno ponovno pozivanje
- inteligentno preusmjeravanje poziva
- sustav distribucije poziva
- live chat
- TTY/TTD
- sustav upravljanja znanjem
- sustav upravljanja radnom snagom
- univerzalni redovi
Uredska oprema
Osim digitalnih tehnologija, pozivni centar treba potrebnu infrastrukturu za obavljanje svojih operacija. To uključuje trošak opreme kao što su setovi slušalica i mikrofona, računala, stolovi, područja za odmor, konferencijske sobe, telefonske/internet linije i tako dalje.
Koliko košta kupovina/posjedovanje pozivnog centra?
Teško je unaprijed odrediti prodajnu cijenu. Sve ovisi od vaših potreba, kakvu vrstu pozivnog centra tražite i njegove lokacije.
- Na stranicama s poslovnim popisima možete naći cijene u rasponu od $100,000 do više od $2,000,000.
Kako tvrdi Glassdoor, prosječna osnovica za agenta pozivnog centra u SAD-u je $30,000.
Prosječni trošak zaposlenika tipičnog pozivnog centra je oko $260,000 godišnje.
- Trošak postavljanja opreme i digitalne infrastrukture po zaposleniku se kreće od $2,500 pa sve do $10,000.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
Kako kupiti funkcionalni pozivni centar?
Kupovina pozivnog centra je kao kupovina bilo kojeg drugog poduzeća. Trebate prikupiti osnovne informacije i napraviti veće ulaganje odmah na početku. Proces je opširan i uključuje procjenu ključnih aspekata poduzeća, uključujući tehnologije, imovinu, vlasništvo, zaposlenike, dotok novca, konkurenciju i još dosta toga.
Je li poslovanje pozivnog centra profitabilno?
Postoji velik broj poslovnih modela za pozivne centre. Važno je izabrati pravi i pravilno ga se pridržavati ako želite da vaše poduzeće bude profitabilno. Svi modeli imaju prednosti i nedostatke, na vama je da se pomirite s nedostacima ako je moguće i umanjite njihove učinke.
Gdje mogu naći pozivni centar koji je na prodaju?
Pozivni centri se obično prodaju online na web stranicama s poslovnim popisima, preko outsourcanih konzultanata ili putem oglasa. Neovisno od toga kako ste našli pozivni centar na prodaju, prije kupnje je važna detaljna analiza organizacije.
Kako izabrati pravi pozivni centar na prodaju za moje poduzeće?
Uspješan pozivni centar ima velik broj dobrih aspekata. Pomoći će vam ako razmotrite faktore kao što su trenutni međunarodni dohvat, veličina pozivnog centra, potencijal za širenje, kapital, tehnologije, trošak vođenja, zaposlenici i slično.
Koliko košta posjedovanje pozivnog centra?
Cijena pozivnog centra koji želite kupiti može značajno varirati u ovisnosti od različitih faktora. Sve ovisi o vrsti pozivnog centra, broju zaposlenika, lokaciji, vrsti usluge koju pruža, infrastrukturi i još dosta toga. Početna cijena je $100,000+ i može ići preko $2,000,000.
Postavke pozivnog centra – dizajn i struktura
Ako ste znatiželjni u vezi pozivnih centara, ne tražite dalje. Naučite sve o postavljanju pozivnog centra, te dizajnu i strukturi u ovom članku LiveAgent Akademije
Pozivni centar za dolazne pozive
LiveAgent nudi različite usluge, uključujući dolazni pozivni centar s naprednim značajkama poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva. Softver omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje visoke razine korisničke usluge. Osim toga, nudimo i video pozive i neograničeno snimanje poziva.
Preporučuje se revidiranje politika i procedura poduzeća te korištenje analize govora i nadzora kvalitete kako bi se unaprijedila efikasnost rješavanja poziva. Kontaktni centri su evolucija pozivnih centara, rješavajući sve komunikacijske kanale. Višekanalno korisničko iskustvo ključno je za uspjeh u poslovanju, a analiza govora i nadzor kvalitete pomažu u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima. Oznake za pozive su važne za organizaciju pozivnog centra i poboljšanje korisničkog iskustva. Automatizacija pozivnog centra može poboljšati tijek rada agenata i korisničko iskustvo te smanjiti troškove korisničke službe.