Open source helpdesk?
Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Ovaj softver nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv. Nema ograničenja i potpuno je funkcionalan za sve korisnike. Neke su vrste besplatne, ali za druge vrste morate platiti da biste ih preuzeli.
Open source help desk izrađen je za pružanje podrške, tako da usmjerava probleme klijenata i upite poslane e-poštom, kontakt forme, ili chatom uživo na platformu. Također nudi razne help desk funkcije i značajke za brzu reakciju na upite.
Frequently Asked Questions
Što je open source helpdesk?
Open source softver je softver koji može razviti široka zajednica razvojnih programera. Open source helpdesk je softver koji se temelji isključivo na otvorenom kodu i nudi sustav upravljanja tiketima. Omogućuje Vam pružanje korisničke podrške i usmjerava zahtjeve s različitih komunikacijskih kanala na platformu (e-pošta, kontakt forme, chat uživo), zahvaljujući čemu agent može upravljati svime na jednom mjestu.
Koje su najvažnije značajke open source helpdesk-a?
Najvažnije značajke open source helpdesk-a su mogućnost komunikacije putem različitih komunikacijskih kanala, kao i upravljanje pojedinačnim tiketima i mogućnost analize na temelju prikupljenih podataka i izvještaja. A sve je to moguće na jednom mjestu, što svakako olakšava i pojednostavljuje rad.
Da li je LiveAgent open source helpdesk?
LiveAgent je open source helpdesk. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.