Open source helpdesk?
Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Ovaj softver nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv. Nema ograničenja i potpuno je funkcionalan za sve korisnike. Neke su vrste besplatne, ali za druge vrste morate platiti da biste ih preuzeli.
Open source help desk izrađen je za pružanje podrške, tako da usmjerava probleme klijenata i upite poslane e-poštom, kontakt forme, ili chatom uživo na platformu. Također nudi razne help desk funkcije i značajke za brzu reakciju na upite.
Frequently asked questions
Što je open source helpdesk?
Open source softver je softver koji može razviti široka zajednica razvojnih programera. Open source helpdesk je softver koji se temelji isključivo na otvorenom kodu i nudi sustav upravljanja tiketima. Omogućuje Vam pružanje korisničke podrške i usmjerava zahtjeve s različitih komunikacijskih kanala na platformu (e-pošta, kontakt forme, chat uživo), zahvaljujući čemu agent može upravljati svime na jednom mjestu.
Koje su najvažnije značajke open source helpdesk-a?
Najvažnije značajke open source helpdesk-a su mogućnost komunikacije putem različitih komunikacijskih kanala, kao i upravljanje pojedinačnim tiketima i mogućnost analize na temelju prikupljenih podataka i izvještaja. A sve je to moguće na jednom mjestu, što svakako olakšava i pojednostavljuje rad.
Da li je LiveAgent open source helpdesk?
LiveAgent je open source helpdesk. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Tražite alternativu za Helprace?
LiveAgent je visoko preporučeno rješenje za podršku koje ubrzava komunikaciju s klijentima i pomaže povećanju zadovoljstva korisnika i prodaje.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!