Besplatna proba

Open source helpdesk

Open source helpdesk?

Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Ovaj softver nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv. Nema ograničenja i potpuno je funkcionalan za sve korisnike. Neke su vrste besplatne, ali za druge vrste morate platiti da biste ih preuzeli.

Open source help desk izrađen je za pružanje podrške, tako da usmjerava probleme klijenata i upite poslane e-poštom, kontakt forme, ili chatom uživo na platformu. Također nudi razne help desk funkcije i značajke za brzu reakciju na upite.

FAQ

Što je open source helpdesk?

Open source softver je softver koji može razviti široka zajednica razvojnih programera. Open source helpdesk je softver koji se temelji isključivo na otvorenom kodu i nudi sustav upravljanja tiketima. Omogućuje Vam pružanje korisničke podrške i usmjerava zahtjeve s različitih komunikacijskih kanala na platformu (e-pošta, kontakt forme, chat uživo), zahvaljujući čemu agent može upravljati svime na jednom mjestu.

 

Koje su najvažnije značajke open source helpdesk-a?

Najvažnije značajke open source helpdesk-a su mogućnost komunikacije putem različitih komunikacijskih kanala, kao i upravljanje pojedinačnim tiketima i mogućnost analize na temelju prikupljenih podataka i izvještaja. A sve je to moguće na jednom mjestu, što svakako olakšava i pojednostavljuje rad.

 

Da li je LiveAgent open source helpdesk?

LiveAgent je open source helpdesk. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo