Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva s tvrtkom. Na primjer, u slučaju da imate problema s nekim proizvodom koji ste kupili od određene tvrtke i već ste ih kontaktirali par puta kako biste riješili problem, objedinjeni razgovor može pružiti detalje vezane uz prethodne razgovore koje ste vodili s drugim agentima.
Dobro je što agent ima kompletan uvid u vaša prethodna iskustva jer u skladu s tim može odgovoriti na vaš upit; također neće morati ulaziti duboko u detalje jer su mu oni već vidljivi.
Frequently asked questions
Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva.
Jesu li objedinjeni razgovori korisni za agente iz korisničke podrške?
Objedinjeni razgovori su korisni za agente iz korisničke podrške jer pružaju dobar uvid u probleme s kojima se korisnik već susreo. Također, korisni su i za slučajeve u kojima je korisnik prijavio određeni problem, ali nije dobio nikakvu stvarnu pomoć.
Da li LiveAgent nudi opciju korištenja objedinjenih razgovora?
LiveAgent može koristiti objedinjene razgovore. Kao rezultat toga, agent ima uvid u prethodno iskustvo korisnika i neće morati ulaziti u detalje koji su mu već poznati.
- Što je značajka Povijest razgovora? (+Besplatna proba) | LiveAgent
- Chat podrška (Objašnjeno)
- Angažiranje klijenata (Objašnjeno)
- Predlošci za ispriku pozivnog centra - LiveAgent
- Predlošci za pozivni centar (Kopirajte i koristite) | LiveAgent
- Oznaka za pozive (Objašnjeno)
- Društveno osluškivanje - LiveAgent
- Što su odjeli korisničke podrške? (+Besplatni probni period) | LiveAgent