Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva s tvrtkom. Na primjer, u slučaju da imate problema s nekim proizvodom koji ste kupili od određene tvrtke i već ste ih kontaktirali par puta kako biste riješili problem, objedinjeni razgovor može pružiti detalje vezane uz prethodne razgovore koje ste vodili s drugim agentima.
Dobro je što agent ima kompletan uvid u vaša prethodna iskustva jer u skladu s tim može odgovoriti na vaš upit; također neće morati ulaziti duboko u detalje jer su mu oni već vidljivi.
Frequently Asked Questions
Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva.
Jesu li objedinjeni razgovori korisni za agente iz korisničke podrške?
Objedinjeni razgovori su korisni za agente iz korisničke podrške jer pružaju dobar uvid u probleme s kojima se korisnik već susreo. Također, korisni su i za slučajeve u kojima je korisnik prijavio određeni problem, ali nije dobio nikakvu stvarnu pomoć.
Da li LiveAgent nudi opciju korištenja objedinjenih razgovora?
LiveAgent može koristiti objedinjene razgovore. Kao rezultat toga, agent ima uvid u prethodno iskustvo korisnika i neće morati ulaziti u detalje koji su mu već poznati.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.