Što je lojalnost?
Lojalnost definira apstraktni osjećaj, koji je mjera koliko su korisnici odani ili vjerni Vašoj tvrtki ili proizvodima koje nudite. Što su lojalniji Vaši kupci, veći je prihod za Vas.
To je prije svega zato što se marketing više oslanja na usmenu predaju nego na reklamne ploče. Jeftiniji je i produktivniji.
Kako biste osigurali da Vaši korisnici ostanu lojalni Vašoj tvrtki, morat ćete odrediti prioritete za svog klijenta. Kad god dođete do promjene u Vašoj tvrtki, razmislite hoće li je Vaš klijent odobriti ili ne.
Frequently Asked Questions
Što je lojalnost?
Lojalnost prodaje je spremnost da se tvrtki vratimo mnogo puta. Klijentu se firma sviđa, ima dobro iskustvo s markom i kad mu treba proizvod iz određene industrije, odabire tu konkretnu tvrtku. Mnogo je razloga zbog kojih korisnik odlučuje odabrati određenu marku i biti joj vjeran.
Zašto je lojalnost važna?
Lojalnost korisnika je važna jer su korisnici koji su zadovoljni i spremni ponovno kupiti proizvode i usluge marke glavni generator zarade. Lojalni korisnici troše više vremena i novca na svoj omiljeni brend. Lojalnost korisnika također njeguje jak osjećaj povjerenja između robne marke i korisnika. Štoviše, zadržavanje postojećeg korisnika jeftinije je od stjecanja novog, pa je to za tvrtku profit.
Kako poboljšati lojalnost korisnika?
Da biste povećali lojalnost korisnika, pružite im proizvod koji očekuju. Važno je da bude u skladu s nalogom i da je vrijedan novca. Osim toga, možete koristiti jednostavan sustav bodova ili stvoriti opsežni program vjernosti koji će potaknuti još više kupnji. Također je dobra ideja stvoriti korisnu zajednicu za svoje klijente stvaranjem, na primjer, Facebook grupe. Izvrsna korisnička usluga također je izuzetno važna za izgradnju lojalnosti i odnosa.
Zagovornik brenda je osoba koja promovira vašu marku kroz usmeni marketing i druge napore zagovaranja. Program zagovaranja trebao bi biti važan dio vaše marketinške strategije. Za pretvaranje kupaca u zagovornike marke, fokusirajte se na izvrsnu korisničku službu, slušanje njihovih povratnih informacija i iznenađivanje kupaca. Važno je da se osjećaju prepoznato i cijenjeno za svoje zagovaranje.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.