Besplatna proba

Lojalnost

Što je lojalnost?

Lojalnost definira apstraktni osjećaj, koji je mjera koliko su korisnici odani ili vjerni Vašoj tvrtki ili proizvodima koje nudite. Što su lojalniji Vaši kupci, veći je prihod za Vas.

To je prije svega zato što se marketing više oslanja na usmenu predaju nego na reklamne ploče. Jeftiniji je i produktivniji.

Kako biste osigurali da Vaši korisnici ostanu lojalni Vašoj tvrtki, morat ćete odrediti prioritete za svog klijenta. Kad god dođete do promjene u Vašoj tvrtki, razmislite hoće li je Vaš klijent odobriti ili ne.

Frequently asked questions

Što je lojalnost?

Lojalnost prodaje je spremnost da se tvrtki vratimo mnogo puta. Klijentu se firma sviđa, ima dobro iskustvo s markom i kad mu treba proizvod iz određene industrije, odabire tu konkretnu tvrtku. Mnogo je razloga zbog kojih korisnik odlučuje odabrati određenu marku i biti joj vjeran.

 

Zašto je lojalnost važna?

Lojalnost korisnika je važna jer su korisnici koji su zadovoljni i spremni ponovno kupiti proizvode i usluge marke glavni generator zarade. Lojalni korisnici troše više vremena i novca na svoj omiljeni brend. Lojalnost korisnika također njeguje jak osjećaj povjerenja između robne marke i korisnika. Štoviše, zadržavanje postojećeg korisnika jeftinije je od stjecanja novog, pa je to za tvrtku profit.

 

Kako poboljšati lojalnost korisnika?

Da biste povećali lojalnost korisnika, pružite im proizvod koji očekuju. Važno je da bude u skladu s nalogom i da je vrijedan novca. Osim toga, možete koristiti jednostavan sustav bodova ili stvoriti opsežni program vjernosti koji će potaknuti još više kupnji. Također je dobra ideja stvoriti korisnu zajednicu za svoje klijente stvaranjem, na primjer, Facebook grupe. Izvrsna korisnička usluga također je izuzetno važna za izgradnju lojalnosti i odnosa.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo