Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte programa lojalnosti

Predlošci e-pošte programa lojalnosti

Iako se stjecanje kupaca može činiti boljim ulaganjem za tvrtke, brojne su studije pokazale da dugoročno privlačenje novih klijenata može koštati vašu tvrtku i do 7 puta više u odnosu na zadržavanje postojećih klijenata. Što se tiče zadržavanja klijenta, programi lojalnosti mogu biti moćan alat koji ih tjera na povratak, smanjuje stopu odbijanja klijenata i povećava vašu ukupnu prodaju. Čitajući ovaj članak saznat ćete zašto je vrijedno ulagati programe lojalnosti, zajedno s 10 primjera predložaka e-pošte koje možete koristiti u marketinškim kampanjama programa lojalnosti.

Što je program lojalnosti kupaca?

Program lojalnosti klijenata je program nagrađivanja koji tvrtka nudi svojim klijentima kako bi ih potaknula da kupuju više nudeći određene pogodnosti. Mogu uključivati popuste, besplatnu robu, unaprijed objavljene proizvode, ekskluzivne pogodnosti ili bilo koje druge značajne nagrade. Iako se često koriste za privlačenje novih klijenata, primarni cilj programa lojalnosti je zadržavanje postojećih klijenata, poticanje lojalnosti i poticanje zagovaranja robne marke..

Predložak e-pošte za nagradu lojalnosti Sephora
Sephora” Beauty Insider ” program nagrađivanja lojalnosti putem e-pošte za rođendan

Zašto je marketing programa lojalnosti važan

Različita istraživanja o lojalnosti klijenata otkrila su da programi lojalnosti mogu donijeti ogromnu vrijednost svakom poslu. Evo samo nekoliko impresivnih statistika koje treba spomenuti:

  • 71% Gen X, 70% Millennials, 63% Baby Boomers i 62% Gen Z kažu da programi lojalnosti utječe na njihov odabir robne marke. (CrowdTwist)
  • 80% Gen K, 43% Millennials, 76% Gen X, i 53% Baby Boomers kaže da program lojalnosti povećava učestalost njihovih kupnji. (Rare)
  • 71% potrošača koji su članovi programa lojalnosti kaže da je članstvo važan dio njihovih odnosa s poduzećima. (Bond)
  • 73% potrošača vjerojatnije će preporučiti marke s dobrim programom lojalnosti (Bond)
  • Potrošači troše 37% više ako su članovi programa lojalnosti. (Bond)
  • 95% tvrtki izvijestilo je da članovi njihovog programa lojalnosti godišnje troše više od svojih nečlanova. (LoyaltyOne)
  • Članovi programa lojalnosti ostvaruju 12 do 18% više prihoda godišnje od nečlanova. (Accenture)
  • U prosjeku, članovi programa lojalnosti doprinose 43% godišnje prodaje tvrtki. (LoyaltyOne)

10 predložaka e-pošte programa lojalnosti

Istraživanje iVend-a pokazalo je da gotovo 63% svjetskih potrošača radije prima komunikaciju od tvrtki putem e-pošte – što e-poštu čini jednim od najučinkovitijih kanala za njegovanje članstva u Loyalti programu. Evo 10 osnovnih predložaka koje možete koristiti u kampanjama e-pošte programa lojalnosti, kako biste poboljšali angažman korisnika, izgradili bolje dugoročne odnose s klijentima, i povećali prodaju.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Spremite i prilagodite predloške e-pošte u LiveAgentu

Novi predložak e-pošte za pokretanje programa lojalnosti

Predložak e-pošte s pozivnicom za program lojalnosti

Predložak e-pošte dobrodošlice programa lojalnosti

Predložak e-pošte s obavijestima o sljedećoj nagradi

Predložak e-pošte za postizanje statusa razine

Predložak e-pošte s mjesečnom izjavom o nagradi

Predložak e-pošte s podsjetnikom na istek nagrade

Predložak e-pošte za ponovno angažiranje korisnika

 Predložak e-pošte za sretan rođendan

E-pošta programa lojalnosti – često postavljana pitanja

Kako mogu promovirati svoj program lojalnosti?

Možete promovirati svoj program lojalnosti slanjem e-pošte članovima vašeg programa lojalnosti. Osim toga, možete im dati vezu za prijavu u Vaš program lojalnosti.

Kako mjerite uspjeh programa lojalnosti?

Postoji mnogo načina za mjerenje uspješnosti programa lojalnosti. Možete mjeriti broj ljudi koji sudjeluju u programu, broj ljudi kojima je program bio koristan i broj ljudi koji su generirali preporuke.

Koja je optimalna duljina e-pošte programa lojalnosti?

Optimalna duljina e-pošte programa lojalnosti trebala bi biti oko 1000-1500 simbola (oko 100-150 riječi).

Free templates and a free trial?

That's right! Enjoy a free 14-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu promovirati svoj program lojalnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete promovirati svoj program lojalnosti slanjem e-pošte članovima vašeg programa lojalnosti. Osim toga, možete im dati vezu za prijavu u Vaš program lojalnosti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mjerite uspjeh programa lojalnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postoji mnogo načina za mjerenje uspješnosti programa lojalnosti. Možete mjeriti broj ljudi koji sudjeluju u programu, broj ljudi kojima je program bio koristan i broj ljudi koji su generirali preporuke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je optimalna duljina e-pošte programa lojalnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalna duljina e-pošte programa lojalnosti trebala bi biti oko 1000-1500 simbola (oko 100-150 riječi).” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo