Tko je korisnik?
Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge od druge tvrtke.
Poslovati nije samo prodati nešto. Tvrtke moraju brinuti o kupcima i pružiti im i izvrsnu uslugu podrške. Kupci često imaju mnogo pitanja i upita o proizvodima i uslugama. S agentima mogu komunicirati putem kanala, na pr. e-mailom, Facebook porukama ili chatom uživo. Ali nemaju pristup značajkama LiveAgent-a. Oni mogu stvoriti neke postove na forumu ili povratne informacije na korisničkom portalu.
![customers_contacts LiveAgent's customer contacts](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/f2f99789d692caa08856456a391f9409/customers_contacts-1024x490.jpg)
Frequently Asked Questions
Tko je korisnik?
Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge organizacije. Korisnici su primarni fokus tvrtki koje se natječu za njegovu pažnju. U tu svrhu koriste marketinške i prodajne kampanje, promocije, programe vjernosti i poboljšavaju korisničku uslugu.
Kako zadovoljiti korisnika?
Da biste povećali zadovoljstvo kupaca, prije svega, poslušajte ih. Zahvaljujući tome znamo što vole naši kupci u načinu rada naše tvrtke, a što ne. Povratne informacije, negativne i pozitivne, trebale bi utjecati na oblikovanje aktivnosti tvrtke. Osim toga, da bi kupac bio zadovoljan, mora mu se pružiti izvrsna korisnička usluga, a također premašiti njegova očekivanja. Zahvaljujući tome, gradit ćemo odnos temeljen na povjerenju i odanosti.
Kako od korisnika zatražiti povratnu informaciju?
Ako želite pitati kupce za povratne informacije, imate nekoliko mogućnosti. Prvo, to možete učiniti na kraju razgovora koji vodite s njim, neovisno o kanalu na kojem se odvija rasprava, ili možete poslati namjenski e-mail o tom pitanju. Važno pitanje je odabrati oblik dobivanja povratnih informacija - to može biti općenito istraživanje, detaljno istraživanje ili zahtjev za komentarom. Sve ovisi o tome do kojih vas podataka zanima i u kojoj se fazi kupnje dobivaju.