Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Korisnik

Tko je korisnik?

Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge od druge tvrtke.

Poslovati nije samo prodati nešto. Tvrtke moraju brinuti o kupcima i pružiti im i izvrsnu uslugu podrške. Kupci često imaju mnogo pitanja i upita o proizvodima i uslugama. S agentima mogu komunicirati putem kanala, na pr. e-mailom, Facebook porukama ili chatom uživo. Ali nemaju pristup značajkama LiveAgent-a. Oni mogu stvoriti neke postove na forumu ili povratne informacije na korisničkom portalu.

Korisnik

FAQ

Tko je korisnik?

Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge organizacije. Korisnici su primarni fokus tvrtki koje se natječu za njegovu pažnju. U tu svrhu koriste marketinške i prodajne kampanje, promocije, programe vjernosti i poboljšavaju korisničku uslugu.

Kako zadovoljiti korisnika?

Da biste povećali zadovoljstvo kupaca, prije svega, poslušajte ih. Zahvaljujući tome znamo što vole naši kupci u načinu rada naše tvrtke, a što ne. Povratne informacije, negativne i pozitivne, trebale bi utjecati na oblikovanje aktivnosti tvrtke. Osim toga, da bi kupac bio zadovoljan, mora mu se pružiti izvrsna korisnička usluga, a također premašiti njegova očekivanja. Zahvaljujući tome, gradit ćemo odnos temeljen na povjerenju i odanosti.

Kako od korisnika zatražiti povratnu informaciju?

Ako želite pitati kupce za povratne informacije, imate nekoliko mogućnosti. Prvo, to možete učiniti na kraju razgovora koji vodite s njim, neovisno o kanalu na kojem se odvija rasprava, ili možete poslati namjenski e-mail o tom pitanju. Važno pitanje je odabrati oblik dobivanja povratnih informacija - to može biti općenito istraživanje, detaljno istraživanje ili zahtjev za komentarom. Sve ovisi o tome do kojih vas podataka zanima i u kojoj se fazi kupnje dobivaju.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo