Besplatna proba

Kontakt centar kao usluga

Jedan od najvažnijih aspekata vođenja poslovanja je osigurati da dobro brinete o svojim klijentima. Međutim, s toliko dostupnih tehnologija i softverskih rješenja, odabir odgovarajućih opcija može biti izazov.

Neodgovarajuće softversko rješenje može dovesti do neočekivanih troškova, a da ne spominjemo probleme sa skaliranjem. Samim time, mnoge tvrtke prelaze na kontakt centar kao uslugu (CCaaS). No što je CCaaS i kako točno pomaže?

Što je kontakt centar kao usluga?   

CCaaS ili kontakt centar kao usluga softversko je rješenje zasnovano na oblaku osmišljeno kako bi vam pomoglo da učinkovitije upravljate uslugama kontaktnog centra. Tvrtke koje stoje iza CCaaS -a pružaju punu podršku i održavanje cijele tehnologije kontaktnih centara radi poboljšanja kvalitete korisničke podrške.

Ideja je stvoriti robustan kontakt centar kojim upravlja davatelj usluga, što drastično smanjuje vaše ukupne IT troškove. Ova jedinstvena softverska rješenja osmišljena su kako bi vam pomogla u rješavanju svih dolaznih interakcija s korisnicima i poboljšala ukupno iskustvo korisnika. Najpopularniji alati su rješenja za korisničko iskustvo zasnovana na oblaku koja vam omogućuju brzo rješavanje problema na svakom komunikacijskom kanalu bez brige o održavanju ili nadogradnji.

Need a contact center software?

LiveAgent’s contact center software allows you to easily, conveniently and effectively manage all your customer interactions from a single place.

Try it today

Kako funkcionira kontakt centar?

Mnogi ljudi miješajukontakt centar i pozivni centar. Iako bi dva pojma mogla zvučati slično, kontakt centar prihvaća upite s više kanala, dok pozivni centar koristi samo tradicionalni telefonski sustav. Većina softvera kontaktnog centra su u oblaku. Omogućuje tvrtkama poboljšanje kvalitete svojih korisničkih usluga na svim kanalima interakcije, uključujući e -mail, tekst, telefonske pozive, web stranice ili društvene medije.

Infrastruktura kontaktnog centra veliki je izazov za postavljanje na vašim naslijeđenim sustavima, zbog čega većina tvrtki koristi ova moderna CCaaS rješenja zasnovana na oblaku. Mrežno rješenje nudi bolju funkcionalnost kontaktnog centra i napredne značajke, poput automatskog distributera poziva, predviđanja biranja, usmjeravanje prema vještinama, IVR ili više oblika glasovnih poziva. To je moguće samo s telefonskim sustavom temeljenim na oblaku, dok je tradicionalni telefonski sustav ograničen.

Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?

Pozivni centar omogućuje vam upućivanje i primanje poziva, dok kontakt centar podržava višekanalnu interakciju s korisnicima . Drugim riječima, rješenje kontaktnog centra u oblaku omogućit će korisnicima da dopru do vašeg tima za podršku putem e-maila, chata, telefonskih poziva, web stranice ili društvenih mreža.

Iako je klasični pozivni centar ili centar za dolazne pozive ili za dolazne pozive , platforma kontaktnog centra uključuje komunikaciju putem svih digitalnih kanala. Većina rješenja u oblaku kontaktnih centara osmišljena su kako bi poboljšali učinkovitost vaših agenata, a istovremeno poboljšali zadovoljstvo kupaca.

Call Center Software Demo | LiveAgent

To može biti dolazni kontakt centar ili odlazni kontakt centar, ovisno o vašim potrebama. Također se možete odlučiti za lokalni kontakt centar ako ne želite rješenje zasnovano na oblaku. Radi isto kao pozivni centar na lokaciji, s mogućnošću upravljanja upitima s digitalnih kanala .

Koje su različite vrste kontakt centara?

Postoji nekoliko različitih tipova dizajniranih za određene industrije i upotrebe kada su u pitanju kontakt centri. Evo kratkog pregleda glavnih vrsta kontaktnih centara.

1. Virtualni kontakt centar

Virtualni kontakt centar rješenje je zasnovano na oblaku koje vašem timu za korisničku podršku omogućuje pomoć korisnicima s bilo kojeg mjesta u svijetu. Omogućit će vašim agentima daljinsko upravljanje svim pozivima i upitima.

2. Lokalni kontakt centar

Lokalni kontakt centar poznat je i kao naslijeđeni kontakt centar i njime se u potpunosti upravlja s jedne lokacije. Osim geografskog ograničenja, tvrtke moraju uložiti puno vremena, novca i truda u vođenje lokalnog kontakt centra. Na kraju, svi agenti kontaktnog centra moraju rješavati probleme kupaca iz istog uredskog prostora. Stoga je ova opcija mnogo ograničenija od modela kontaktnog centra zasnovanog na oblaku.

Softver za kontakt centar u oblaku također je bolje rješenje jer može nastaviti raditi čak i ako vaše sjedište izgubi napajanje. Vaši će agenti jednostavno nastaviti pružati korisničku podršku na daljinu i nećete morati brinuti o dodatnim troškovima za hardver i drugu opremu.

Do your customers demand a seamless omnichannel experience?

Meet and exceed customers' expectations with LiveAgent's contact center software.

Learn more

Koja je razlika između UCaaS -a i CCaaS -a?

I UCaaS i CCaaS tehnologije su koje se koriste za upravljanje komunikacijom s korisnicima. Iako postoje neke razlike među njima, najbolje djeluju u kombinaciji. Na primjer, UCaaS se usredotočuje na unutarnju suradnju, dok se CCaaS više usredotočuje na višekanalnu komunikaciju s korisnicima. U kombinaciji, UCaaS i CCaaS nude jedinstvenu komunikaciju kao model usluge, pomažući vam uštediti režijske troškove.

Koje su prednosti kontakt centra kao usluge?

Sustavi kontaktnih centara zasnovani na oblaku pružaju dugačak popis prednosti koje ne samo kako će optimizirati cijelu operaciju korisničke podrške, već će vam pomoći i smanjiti ukupne troškove. Većina CCaaS rješenja nudi prednosti kao što su:

  • Optimizacija radne snage
  • Povećano zadovoljstvo korisnika
  • Smanjeni zastoji
  • Brza inovacija dodavanjem novih značajki
  • Cloud migracije
  • Mogućnost povećanja produktivnosti zaposlenika
  • Sigurno i povoljno ulaganje
  • Znatna ušteda u usporedbi sa legacy sustavima
  • Drastično smanjenje troškova vlasništva
  • Analitika korisničkog iskustva
  • Dugoročno bolji poslovni rezultati

All-in-one multichannel contact center

Start your 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Let's go

FAQ

Što je kontakt centar kao usluga?

Kontakt centar kao usluga ili CCaaS posebno je softversko rješenje osmišljeno za poboljšanje i pojednostavljenje korisničkih usluga na svim kanalima, kao što su e -pošta, chat uživo, telefonski pozivi, web stranice ili društveni mediji.

Kako funkcionira kontakt centar?

Kontakt centar omogućuje vašim agentima za korisničku podršku upravljanje upitima kupaca sa svih kanala s jedne platforme. To je najbolje rješenje za skaliranje korisničke podrške i omogućuje vam postavljanje udaljenog tima za korisničku podršku ako se odlučite za verziju u oblaku.

Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?

Tradicionalni pozivni centar omogućuje vašim korisnicima da vas nazovu ako im zatreba pomoć. Nasuprot tome, kontakt centar omogućuje vašem timu za korisničku podršku upravljanje dolaznim upitima iz različitih kanala za korisničku podršku.

Koje su različite vrste kontakt centara?

Kontakt centri podijeljeni su u dvije primarne vrste-lokalni kontakt centri i kontakt centri u oblaku. Prva opcija zahtijeva potpunu instalaciju softvera u uredima vaše tvrtke, dok druga opcija pruža veću fleksibilnost budući da se temelji na oblaku. Štoviše, pružatelj usluga kontaktnog centra održava, ažurira i optimizira softverska rješenja kontaktnih centara u oblaku, dok rješenja na licu mjesta imaju veće IT troškove i potrebe za održavanjem.

Koja je razlika između UCaaS -a i CCaaS -a?

UCaaS označava objedinjenu komunikaciju kao uslugu, a uključuje nekoliko osnovnih komunikacijskih alata. Uglavnom se koriste za poboljšanje interne komunikacije i pojednostavljenje tijeka rada kroz suradnju.

CCaaS se fokusira na višekanalnu komunikaciju putem jedne platforme. Većina rješenja u potpunosti se temelje na oblaku, smanjujući troškove održavanja i poboljšavajući ukupnu kvalitetu korisničke podrške.

Koje su prednosti kontakt centra kao usluge?

CCaaS pruža sve vrste pogodnosti vlasnicima tvrtki, ali i korisnicima. Neke od najznačajnijih prednosti su smanjenje tekućih troškova, praćenje zaposlenika i izvještaji o izvedbi, komunikacija u stvarnom vremenu s korisnicima na više kanala, iznimno korisničko iskustvo, fleksibilnost i skalabilnost, povećano zadovoljstvo kupaca i mnoge druge.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo