Kompetitivna prednost

Što je konkurentska prednost?

Ono što vas čini boljim od drugih tvrtki i konkurenata naziva se konkurentska prednost. Svaka tvrtka ima svoju konkurentsku prednost. To može biti niža cijena, kvalitetan proizvod, usluga ili nešto drugo. Tvrtke moraju znati koji kupci od njih kupuju proizvode ili usluge i znati kako ih mogu zadovoljiti. Usluga korisničke podrške može biti velika konkurentska prednost za svako poduzeće. Dajte svojim klijentima ono što traže svaki put i riješite njihove probleme i upite.

Frequently asked questions

Što je konkurentska prednost?

Konkurentna prednost su čimbenici koji utječu na proizvodnju dobara ili usluga bolje i jeftinije od konkurencije. Kao rezultat toga, tvrtka može ostvariti više prodaje i dobiti u usporedbi s konkurencijom.

Kako izgraditi konkurentsku prednost?

Izgradnja konkurentske prednosti moguća je zahvaljujući različitim čimbenicima. To uključuje: troškove i njihovu strukturu, izgradnju svijesti i prepoznatljivosti robne marke, distribucijsku mrežu proizvoda i usluga, kvalitetu ponude, kao i korisničku uslugu.

Treba li poduzeću konkurentska prednost?

Poduzeću je potrebna konkurentska prednost da bi bilo isplativo. Zahvaljujući većoj prednosti, tvrtka ima priliku za veće priznanje i povoljnije uvjete prodaje svojih proizvoda i usluga. U konačnici, to bi se trebalo pretvoriti u dobit i veću prodaju.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo