Što je konkurentska prednost?
Ono što vas čini boljim od drugih tvrtki i konkurenata naziva se konkurentska prednost. Svaka tvrtka ima svoju konkurentsku prednost. To može biti niža cijena, kvalitetan proizvod, usluga ili nešto drugo. Tvrtke moraju znati koji kupci od njih kupuju proizvode ili usluge i znati kako ih mogu zadovoljiti. Usluga korisničke podrške može biti velika konkurentska prednost za svako poduzeće. Dajte svojim klijentima ono što traže svaki put i riješite njihove probleme i upite.
Frequently Asked Questions
Što je konkurentska prednost?
Konkurentna prednost su čimbenici koji utječu na proizvodnju dobara ili usluga bolje i jeftinije od konkurencije. Kao rezultat toga, tvrtka može ostvariti više prodaje i dobiti u usporedbi s konkurencijom.
Kako izgraditi konkurentsku prednost?
Izgradnja konkurentske prednosti moguća je zahvaljujući različitim čimbenicima. To uključuje: troškove i njihovu strukturu, izgradnju svijesti i prepoznatljivosti robne marke, distribucijsku mrežu proizvoda i usluga, kvalitetu ponude, kao i korisničku uslugu.
Treba li poduzeću konkurentska prednost?
Poduzeću je potrebna konkurentska prednost da bi bilo isplativo. Zahvaljujući većoj prednosti, tvrtka ima priliku za veće priznanje i povoljnije uvjete prodaje svojih proizvoda i usluga. U konačnici, to bi se trebalo pretvoriti u dobit i veću prodaju.
Što je potrebno: Vizija, Misija i Kultura
Teletek je švedski operater telefonskih centrala koji se integrira s LiveAgentom za poboljšanje korisničkog iskustva i produktivnosti. Pruža podršku putem emailova i korisničkog portala. Dizajniranje klijento-centričnog modela potiče inovacije i stvara vjernost klijenata.
Klijent nije uvijek u pravu, ali neki klijenti su bolji od ostalih | Peter Fader | TEDxPenn
Usmjerenost na klijente je ključna za dugoročni uspjeh. Tvrtke trebaju dublje razumijevanje klijenata i fokus na stvaranje pozitivnog korisničkog iskustva. Dr. Peter Fader istražuje vrijednost klijenata i naglašava važnost njihovog vrjednovanja za rast tvrtke.