Baza znanja je važan alat za pružanje odlične korisničke usluge. Nudi samoposlužne opcije kao što su korisnički portal, baza znanja, knjižnica najčešćih pitanja i forum zajednice. Potrebno je imati pravila za upravljanje resursima i reakcije na neželjeno ponašanje. Jasna pravila i zabrane će eliminirati neželjeno ponašanje. LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko besplatnih predložaka odgovora i informacija o bazi znanja.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Svaka kompanija koja želi pružati odličnu korisničku uslugu treba ponuditi svojim klijentima samoposlužne opcije kao što su korisnički portal, baza znanja, robusna knjižnica najčešćih pitanja i forum zajednice. Klijenti će zasigurno koristiti ove alate, cijeniti priliku za samostalno traženje informacija i iskoristiti prednost mogućnosti konzultacije s drugima u vezi problema koje mogu imati dok koriste vaš proizvod ili uslugu.
Zahvaljujući bazi znanja i korisničkom portalu, korisnici mogu provjeriti već postojeća sredstva kao što su članci o proizvodima, vodiči ili tehnički savjeti. Također mogu postavljati pitanja koristeći forum gdje mogu raspravljati o raznim temama s ostalim korisnicima i predstavnicima vaše kompanije.
U ovom članku želimo raspraviti ulogu koju vaši predstavnici imaju u dnevnim operacijama baze znanja i korisničkog portala. Njihove obaveze trebaju uključivati:
Vrlo smo svjesni da baratanje s ne-standardnim pitanjima i slučajevima uvijek zahtjeva više rada i nezgodnije je od slijeđenja osnovnih procedura. Zato smo kreirali par primjera odgovora u bazi znanja koje vaši agenti mogu koristiti dok odgovaraju na pitanja vezana za smanjenje ili povećanje cijene, raspravu o negativnim iskustvima koje su klijenti imali s vašom kompanijom ili razgovore koji su rezultirali sukobom između korisnika baze znanja.
Hello [user’s name or users’ names]! Thank you for starting this discussion. We really value the opinions of our customers, but we also want you to understand certain actions taken by [company’s name].
This [price reduction/increase/sales] was caused by [list of reasons for the specific situation].
We didn’t make this decision overnight, and it was preceded by a thorough analysis and consultation with some of our clients, who were selected at random.
We hope you understand [company’s name] reasons. Please note that we are open to having conversations with you about this and can continue this discussion further. We want to hear you out!
Hi [user’s name or users’ names]! We appreciate the fact that you decided to discuss your experience of [negative experience the customer mentioned or the alternative discussed] openly on our forum.
This gives us a chance to react and creates a field for discussion. It would be really helpful for us if you could provide us with some more details about [negative experience/alternative]. [When exactly did it occur? / What was the most frustrating aspect for you? / What features does this alternative tool provide that we don’t? / What makes this alternative more attractive than our product or service?]
We genuinely want to offer our customers the best possible [experience/product/service], so we can assure you that we will act upon the information you provide us with.
Looking forward to continuing this discussion with you!
Hey there! We appreciate the fact that you use our knowledge base regularly and want to share your opinions and thoughts.
However, this portal operates based on some clear [terms and conditions/internal rules/regulations].
It’s not a place for aggressive debates, arguments, or, even worse, discussions that lead to insulting other users.
That’s why I need to ask you not to continue responding to this thread. Also, if you plan to engage in any other discussions, please do so according to our rules.
Let me summarize the outcome of your conversation: [summary – listing the essential points from the thread that were written before the argument started].
Now that the issue has been summarized, this topic will be closed and you won’t be able to add new comments. I hope you understand this decision.
Ready to answer some challenging questions?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Nema potrebe da se vaši predstavnici uključe u svaki razgovor ili raspravu na korisničkim forumima ili unutar baze znanja. Baza znanja je predstavljena kao “korisnički samoposlužni alat” s razlogom. Treba biti organizirana tako da ohrabruje klijente da samostalno traže odgovore i educiraju se. Kada se trebaju posavjetovati s nekim il zatražiti nečije mišljenje, mogu započeti temu i ući u interakciju s ostalim klijentima ili korisnicima.
Vaši predstavnici bi trebali nadzirati ove procese i uključiti se jedino kad primijete da klijenti ne mogu naći informaciju koju traže, drugi korisnici im daju pogrešne ili zavaravajuće odgovore ili ako rasprava krene u pogrešnom smjeru.
Uvijek je dobra ideja napisati pravila ili uvjete koje korisnici baze znanja moraju poštovati ako žele koristiti resurse i informacije koje su tamo prikupljene. Transparentna pravila olakšavaju vašim agentima upravljanje bazom znanja i reakciju na neželjeno ponašanje. I zapamtite da, bez prikladnog moderiranja, baza znanja ili korisnički portal, kao i bilo koji resurs kreiran zajedno s korisnicima, može brzo postati kaotičan i pretvoriti se u neorganiziranu gomilu različitih tema i rasprava.
Jasna pravila i zabrane će eliminirati dobar dio slučajeva u kojima vaši predstavnici ne znaju kako reagirati ili nisu sigurni trebaju li se uključiti u raspravu i intervenirati ili ne. Vi ste vlasnik riznice znanja vaše tvrtke, zato i imate pravo nametnuti neke propise i očekivati od korisnika da ih poštuju.
Kao što smo već spomenuli vi ste vlasnik baze znanja i dajete pristup vašim klijentima, ali sve što se događa tamo treba biti po vašom uvjetima. Kako bi spriječili situaciju gdje se neki klijenti konstantno ponašaju na društveno neprihvatljiv način, bivaju nepristojni ili započinju svađe, kreirajte listu ponašanja koje neće biti prihvaćeno.
Kada kreirate pravila korištenja baze podataka (ili kako već želite nazvati da/ne listu), naglasite određene akcije koje će rezultirati intervencijom moderatora i u težim slučajevima, privremenom zabranom ili odstranjivanjem s foruma. Učinite sve što možete da objasnite pravila svojim klijentima prije nego počnu koristiti bazu znanja a onda se samo brinite da korisnici slijede pravila.
Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Kako pružiti odličnu korisničku uslugu: L.A.S.T. metoda
Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. L.A.S.T. pristup, koji uključuje slušanje, isprike, rješavanje problema i zahvalu, pomaže u poboljšanju zadovoljstva i vjernosti klijenata. Nedostatak dobre korisničke usluge može negativno utjecati na poslovanje i reputaciju. Postavljanje korisničke usluge kao prioriteta je ključno.
Najčešća pitanja korisničke podrške
Agenti korisničke službe mogu se obučiti za rješavanje teških situacija i koristiti podatke o podršci kako bi pružili brzu i učinkovitu uslugu korisnicima.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma