Što je IP adresa?
Internet Protocol Address je numerička oznaka koja služi u svrhu adresiranja lokacije i identifikacije glavnog računala ili mrežnog sučelja.
Postoje dvije verzije IP adresa. IP Adresa verzije 4 i IP adresa verzije 6. Veličina IPv4 adrese je 32 bita i obično je predstavljena s četiri decimalna broja. IPv6 adrese su 128-bitne i zapisane su kao 8 heksadecimalnih brojeva.
Frequently asked questions
Što je IP adresa?
IP adresa je adresa internetskog protokola. To je identifikacijski broj koji je povezan s određenim računalom ili računalnom mrežom. Što se tiče spajanja na internet, IP adresa omogućuje računalima slanje i primanje informacija.
Kako provjeriti IP adresu?
Ako želite provjeriti IP adresu, možete to učiniti na dva načina. Prvo, putem Wi-Fi veze. Podatke biste trebali pronaći u postavkama mrežnog sustava. Kada odaberete mrežu na koju ste spojeni i provjerite Svojstva, Vaša IP adresa bi trebala biti tu navedena. Drugi način je putem Ethernet veze. Tražite na sličan način kao i kod Wi-Fi veze.
Kako promijeniti IP adresu?
Najlakši način da promijenite IP adresu svog uređaja je pridruživanje drugoj mreži. Druge mogućnosti su resetiranje modema koji Vas povezuje s mrežom, jer tim načinom resetirate i IP adresu. Također se možete spojiti putem virtualne privatne mreže (VPN), upotrijebiti proxy server ili kontaktirati svog internet servis provajdera. Postoje i alati koji Vam omogućuju promjenu IP adrese.
Expert note
IP adresa je numerička oznaka koja služi za adresiranje lokacije i identifikaciju računala ili mrežnog sučelja u svrhu komunikacije putem interneta.

LiveAgent is a customer support software that offers various features such as VoIP telephony, self-service software, call center software, complaint management, and email software. The company also offers affiliate and partnership programs, as well as educational resources such as webinars and templates. The website provides sales contacts and a newsletter sign-up for updates on LiveAgent. The end of the text contains information on the installation process and the use of cookies on the website.
KPI su ključni pokazatelji izvedbe koje se koriste za praćenje napretka u postizanju ciljeva tijekom vremena. Ciljevi se mogu mijenjati, pa je važno pratiti KPI i utvrditi jesu li zadovoljavajući. U poslovima kao što su prodaja i SaaS, KPI se mogu odnositi na mjesečni porast prodaje, indeks likvidnosti i KPI troškova stjecanja korisnika. Također je važno pratiti metrike pozivnog centra i korisničke podrške kako bi se poboljšala učinkovitost i kvaliteta usluge. LiveAgent nudi različite mjere za ocjenjivanje tiketinga za korisničku podršku.
LiveAgentova značajka prosljeđivanja e-pošte omogućuje pretvaranje svake e-poruke u tiket, što je brži način za odgovaranje na e-poštu i povećava vjerodostojnost e-poruka. Postavljanje brzog prosljeđivanja moguće je kroz DNS postavke, TXT SPF unosima ili vlastitim SMTP poslužiteljem. LiveAgent nudi podršku samo putem e-pošte, ali ima i druge kanale komunikacije. Podrška samo putem e-pošte ima nedostataka. Personalizirani odgovori e-pošte omogućavaju prilagodbu adrese e-pošte kako bi odgovarala vašim potrebama. Tvrtka bi trebala ponuditi i druge kanale komunikacije. Resursi iz baze znanja mogu pomoći u rješavanju problema vezanih uz prosljeđivanje e-pošte.
Tekst pruža savjete za poboljšanje marketinške strategije putem e-pošte, uključujući akviziciju kupaca, obnavljanje pretplate i e-poštu korisničke službe. Uključeni su primjeri za početak, follow-up i prodajne email-ove, kao i primjeri za početne poruke nakon kupovine. LiveAgent program omogućuje oblikovanje vlastitih predložaka za email-ove i prosljeđivanje e-pošte za brzi odgovor. Važno je održavanje baze podataka i personalizirani odgovori na e-poštu.