Što je help desk softver?
Help Desk Softver se koristi za upravljanje odnosima s korisnicima. Online je platforma na kojoj Vaši agenti mogu rješavati probleme korisnika.
U Help Desk Softveru svako novo pitanje pretvara se u tiket. Ovi tiketi ne sadrže nikakve informacije o korisnicima, samo o njihovim problemima. To može rezultirati ponavljanjem tiketa i korisnici mogu postati frustrirani.
Help Desk Softver nudi brojne prednosti kako za agente tako i za korisnike. Agenti mogu dodjeljivati, prioritizirati i kategorizirati tikete te lako sortirati riješene i neriješene tikete. Korisnički portal pruža korisnicima bazu znanja i forum zajednice, gdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme.
Frequently asked questions
Kako definirati help desk softver?
Koje su must-have značajke help desk softvera?
Potrebne funkcije softvera za tehničku podršku uključuju pristup svim komunikacijskim kanalima, poput email-a, društvenih mreža, live chat-a i call centra, intuitivno sučelje, mogućnost integracije s drugim alatima i mogućnosti suradnje s drugim agentima. Naravno, softverom se mora rukovati na visokoj razini.
Da li LiveAgent nudi help desk softver?
LiveAgent nudi softver za tehničku podršku. Softver uključuje sve opcije potrebne da bi se korisnička podrška održala na najvišem nivou. Ne pruža samo višekanalnu funkcionalnost, nego i pristup izvješćima i povijesti aktivnosti. Također uključuje hrpu dodatnih značajki koje mogu poboljšati rad tima.
Expert note
<p>Help desk softver se koristi za upravljanje korisničkim odnosima. Agenti mogu rješavati probleme korisnika, kategorizirati tikete i pružiti korisničku podršku na više kanala.</p>

Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.