Što je help desk softver?
Help Desk Softver se koristi za upravljanje odnosima s korisnicima. Online je platforma na kojoj Vaši agenti mogu rješavati probleme korisnika.
U Help Desk Softveru svako novo pitanje pretvara se u tiket. Ovi tiketi ne sadrže nikakve informacije o korisnicima, samo o njihovim problemima. To može rezultirati ponavljanjem tiketa i korisnici mogu postati frustrirani.
Help Desk Softver nudi brojne prednosti kako za agente tako i za korisnike. Agenti mogu dodjeljivati, prioritizirati i kategorizirati tikete te lako sortirati riješene i neriješene tikete. Korisnički portal pruža korisnicima bazu znanja i forum zajednice, gdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme.
Frequently Asked Questions
Kako definirati help desk softver?
Softver za podršku je softver koji podržava rad tima korisničke podrške. Zahvaljujući njemu imate mogućnost integriranja svih agenata u jedan prostor, pristup email inbox-u, live chat-ovima, pozivima, kontakt obrascima, kao i podacima o korisnicima, povijesti kontakata i izvješćima.
Koje su must-have značajke help desk softvera?
Potrebne funkcije softvera za tehničku podršku uključuju pristup svim komunikacijskim kanalima, poput email-a, društvenih mreža, live chat-a i call centra, intuitivno sučelje, mogućnost integracije s drugim alatima i mogućnosti suradnje s drugim agentima. Naravno, softverom se mora rukovati na visokoj razini.
Da li LiveAgent nudi help desk softver?
LiveAgent nudi softver za tehničku podršku. Softver uključuje sve opcije potrebne da bi se korisnička podrška održala na najvišem nivou. Ne pruža samo višekanalnu funkcionalnost, nego i pristup izvješćima i povijesti aktivnosti. Također uključuje hrpu dodatnih značajki koje mogu poboljšati rad tima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.
Sustav prodaje karata za pomoćnu službu je softver za podršku korisnicima koji omogućuje brzo rješavanje problema. Glavni zadatak je stvaranje dugoročnih i vjernih odnosa s klijentima, a koristi se LiveAgent za razgovore s korisnicima na web stranicama. Postoji mogućnost izrade članaka i predložaka za brzo rješavanje problema. Softver je koristan za tvrtke koje rade na mnogim platformama. Help Desk Softver je platforma za rješavanje problema korisnika, a LiveAgent Demo nudi mogućnost plaćanja i raznih funkcionalnosti.