Što je podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama neophodna je za neke brandove ili B2C tvrtke za e-trgovinu u kojima su kupci milenijalci i navikli su na moderne načine stupanja u kontakt s vašim timom za podršku.
Integriranje vaše Facebook stranice i Twittera u LiveAgent jednostavan je zadatak i nakon nekoliko minuta možete biti potpuno opremljeni za pružanje podrške na društvenim mrežama. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima automatski će se pretvoriti u tickete kako bi agenti mogli odgovoriti kad dođu na red.
Isto vrijedi i za Facebook komentare i privatne poruke na vašim Facebook stranicama. Obje su pretvorene u tickete, tako da vaši agenti ne moraju biti stalno prijavljeni na Facebooku da bi im odgovorili, već mogu nastaviti raditi u 1 aplikaciji (LiveAgent) i odgovarati na redovite tickete.
Frequently Asked Questions
Što znači podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama nudi uslugu korisnicima putem platformi društvenih medija kao što su Facebook, Instagram ili Twitter. Društvene mreže vrlo su važan komunikacijski kanal, stoga je nuđenje takve podrške vrlo dobro za tvrtku u smislu imidža i pomaže u osiguravanju zadovoljstva kupaca.
Je li podrška na društvenim mrežama bitna za poduzeća?
Podrška na društvenim mrežama izuzetno je važna za poslovanje, posebno za brandove kojima je glavna ciljna skupina generacija Y i Z, tj. Ljudi koji su navikli na moderne načine komunikacije putem društvenih mreža. Društveni mediji od velike su važnosti za izgradnju imidža, a također utječu na razinu zadovoljstva kupaca.
Pruža li LiveAgent opciju pružanja podrške na društvenim mrežama?
LiveAgent vam omogućuje pružanje podrške na društvenim mrežama. Softver se može integrirati s Facebookom i Twitterom. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima mogu se pretvoriti u tickete na koje agenti mogu odgovoriti. Ista stvar događa se s porukama koje stižu na Facebook stranice. Ovo je veliko pojednostavljenje i automatizacija rada za agente koji ne trebaju biti prijavljeni na društvenim mrežama..
Expert note
Podrška na društvenim mrežama igra ključnu ulogu u pružanju moderne korisničke usluge. Integracija LiveAgent-a s Facebookom i Twitterom olakšava taj proces.

Korisnička služba – Savjeti za društvene medije
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje njihovog online ugleda za veće zadovoljstvo i vjernost korisnika.
Kako nadzirati Twitter s LiveAgent-om
LiveAgent nudi Twitter integraciju za praćenje i odgovaranje na tvitove vezane za brend. Pruža bolje korisničko iskustvo i podršku.
Kako podijeliti objavu na Facebook stranici putem LiveAgent-a
Agent-a s Facebookom omogućuje poduzećima upravljanje Facebook stranicama izravno iz LiveAgent-a, štedeći vrijeme i napor. Poduzeća mogu brzo i učinkovito odgovarati na poruke, objave i komentare kupaca. Pogledajte video vodič za povezivanje računa s Facebookom.