Što je podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama neophodna je za neke brandove ili B2C tvrtke za e-trgovinu u kojima su kupci milenijalci i navikli su na moderne načine stupanja u kontakt s vašim timom za podršku.
Integriranje vaše Facebook stranice i Twittera u LiveAgent jednostavan je zadatak i nakon nekoliko minuta možete biti potpuno opremljeni za pružanje podrške na društvenim mrežama. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima automatski će se pretvoriti u tickete kako bi agenti mogli odgovoriti kad dođu na red.
Isto vrijedi i za Facebook komentare i privatne poruke na vašim Facebook stranicama. Obje su pretvorene u tickete, tako da vaši agenti ne moraju biti stalno prijavljeni na Facebooku da bi im odgovorili, već mogu nastaviti raditi u 1 aplikaciji (LiveAgent) i odgovarati na redovite tickete.
Frequently Asked Questions
Što znači podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama nudi uslugu korisnicima putem platformi društvenih medija kao što su Facebook, Instagram ili Twitter. Društvene mreže vrlo su važan komunikacijski kanal, stoga je nuđenje takve podrške vrlo dobro za tvrtku u smislu imidža i pomaže u osiguravanju zadovoljstva kupaca.
Je li podrška na društvenim mrežama bitna za poduzeća?
Podrška na društvenim mrežama izuzetno je važna za poslovanje, posebno za brandove kojima je glavna ciljna skupina generacija Y i Z, tj. Ljudi koji su navikli na moderne načine komunikacije putem društvenih mreža. Društveni mediji od velike su važnosti za izgradnju imidža, a također utječu na razinu zadovoljstva kupaca.
Pruža li LiveAgent opciju pružanja podrške na društvenim mrežama?
LiveAgent vam omogućuje pružanje podrške na društvenim mrežama. Softver se može integrirati s Facebookom i Twitterom. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima mogu se pretvoriti u tickete na koje agenti mogu odgovoriti. Ista stvar događa se s porukama koje stižu na Facebook stranice. Ovo je veliko pojednostavljenje i automatizacija rada za agente koji ne trebaju biti prijavljeni na društvenim mrežama..
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Tekst govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija te pruža predloške za odgovore na pitanja o radnom vremenu. Nudi najbolje prakse za korisničku podršku te preporuke za strpljivost, empatiju i sposobnot slušanja kupaca. Također opisuje potrebu za sveobuhvatnom online bazom znanja te softverima kao što su LiveAgent i Groove za pomoć u produktivnosti. Pojašnjava mjerenje podrške na društvenim mrežama i prednosti help desk softvera za 24/7 podršku i timski rad u korisničkoj službi.