Plaćeni društveni mediji

Pametni marketari poznaju potencijal aktivnosti na društvenim medijima za postizanje poslovnih ciljeva. Pošto milijarde ljudi svakodnevno koriste društvene medije, svi oni su postojeći ili potencijalni klijenti proizvoda i usluga. Ne iznenađuje nas da je oglašavanje putem društvenih medija drugi najdominantniji oblik digitalnog oglašavanja (prvi su oglasi na pretraživačima) i u porastu je, sudeći po istraživanju Statista tima.

Što su plaćeni društveni mediji?

To je vrsta oglašavanja na platformama društvenih medija koje poduzeća plaćaju. Opcije uključuju plaćanje po kliku, marketing korištenjem influencera, video oglase gdje plaćate poziciju i slično.

Plaćeni društveni mediji imaju prednost povećane izloženosti, brzine i učestalosti dopiranjem do šire ili određenije publike.

Usporedba ROI-ja korištenjem influencera za marketing u odnosu na ostale marketinške kanale

Proračun za društvene medije

Cijene oglašavanja na društvenim medijima variraju. Kreću se od par centi po danu, ali nemaju gornju granicu. Stoga, strategija marketinga vašeg brenda putem plaćenih društvenih medija zahtijeva poslovne odluke i ciljeve. Dobra kampanja oglašavanja putem društvenih medija treba imati promišljen financijski plan, jer ako proračun za društvene medije bude potrošen usred kampanje, to može imati štetan učinak za cijelo ulaganje.

Izbor platforme društvenih medija

Svaka platforma društvenih medija ima različitu publiku. Dakle, izbor prave platforme za vašu svrhu je ključan. Facebook Ads može doprijeti do skoro tri milijarde korisnika, no ako izaberete fokus na vrstu oglasa koje plaćate po kliku, budite svjesni da LinkedIn ima najveći CPC, dok Twitter ima najmanji. (Studeni 2021, Statista)

Povežite Facebook s help desk softverom - LiveAgent

Vizualni sadržaj vaše kampanje na društvenim medijima mora biti privlačan, naravno, i to ne samo zato što Facebook Ads nagrađuje kreativne kampanje popustima.

Ciljanje publike na društvenim medijima

Kako bi postiglo svoje ciljeve, oglašavanje putem društvenih medija treba biti krojeno za određenu ciljanu publiku. Kada planirate vašu kampanju oglašavanja putem društvenih medija, najviše smisla ima segmentirati publiku, jer zanimanja za proizvode i brendove se razlikuju po profesij, starosti, geografskoj lokaciji itd. Na primjer, ne želite prodavati lopate za snijeg u pustinji. Najidealnija publika je ona koja je slična vašim postojećim klijentima. Na temelju idealnih klijenata vi možete kreirati vašu sličnu publiku dok plovite k novim obalama u nepreglednom moru korisnika društvenih medija.

S plaćenim društvenim medijima dobivate brzinu, ciljanje i učestalost, ali najbolje ih je kombinirati s organskim društvenim medijima .

Loga društvenih medija

Pobrinite se da nadzirete aktivnosti društvenih medija povezanih s vašim poduzećem i brendom te adekvatno reagirate.

Social media management under one roof

Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.

Frequently asked questions

Kada je pravo vrijeme za započeti s plaćenim društvenim medijima?

Kada isplanirate vašu strategiju oglašavanja na društvenim medijima i odlučite o proračunu. Također je dobro biti upoznat s organskim društvenim medijima.

Kako integrirati strategiju plaćenih društvenih medija?

Za početak, imajte jasne ciljeve vašeg oglašavanja i koju ulogu organsko i plaćeno oglašavanje putem društvenih medija ima u njima. Koristite oboje za ono za što najbolje služe.

Koja platforma društvenih medija je najbolja za plaćene društvene medije?

To ovisi o vašem brendu i poduzeću. Facebook ima najviše korisnika, Instagram je više fokusiran na vizualni aspekt, LinkedIn se fokusira na profesionalno umrežavanje i Twitter vas drži u toku vijesti i trendova.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo