Pametni marketari poznaju potencijal aktivnosti na društvenim medijima za postizanje poslovnih ciljeva. Pošto milijarde ljudi svakodnevno koriste društvene medije, svi oni su postojeći ili potencijalni klijenti proizvoda i usluga. Ne iznenađuje nas da je oglašavanje putem društvenih medija drugi najdominantniji oblik digitalnog oglašavanja (prvi su oglasi na pretraživačima) i u porastu je, sudeći po istraživanju Statista tima.
Što su plaćeni društveni mediji?
To je vrsta oglašavanja na platformama društvenih medija koje poduzeća plaćaju. Opcije uključuju plaćanje po kliku, marketing korištenjem influencera, video oglase gdje plaćate poziciju i slično.
Plaćeni društveni mediji imaju prednost povećane izloženosti, brzine i učestalosti dopiranjem do šire ili određenije publike.
Proračun za društvene medije
Cijene oglašavanja na društvenim medijima variraju. Kreću se od par centi po danu, ali nemaju gornju granicu. Stoga, strategija marketinga vašeg brenda putem plaćenih društvenih medija zahtijeva poslovne odluke i ciljeve. Dobra kampanja oglašavanja putem društvenih medija treba imati promišljen financijski plan, jer ako proračun za društvene medije bude potrošen usred kampanje, to može imati štetan učinak za cijelo ulaganje.
Izbor platforme društvenih medija
Svaka platforma društvenih medija ima različitu publiku. Dakle, izbor prave platforme za vašu svrhu je ključan. Facebook Ads može doprijeti do skoro tri milijarde korisnika, no ako izaberete fokus na vrstu oglasa koje plaćate po kliku, budite svjesni da LinkedIn ima najveći CPC, dok Twitter ima najmanji. (Studeni 2021, Statista)
Vizualni sadržaj vaše kampanje na društvenim medijima mora biti privlačan, naravno, i to ne samo zato što Facebook Ads nagrađuje kreativne kampanje popustima.
Ciljanje publike na društvenim medijima
Kako bi postiglo svoje ciljeve, oglašavanje putem društvenih medija treba biti krojeno za određenu ciljanu publiku. Kada planirate vašu kampanju oglašavanja putem društvenih medija, najviše smisla ima segmentirati publiku, jer zanimanja za proizvode i brendove se razlikuju po profesij, starosti, geografskoj lokaciji itd. Na primjer, ne želite prodavati lopate za snijeg u pustinji. Najidealnija publika je ona koja je slična vašim postojećim klijentima. Na temelju idealnih klijenata vi možete kreirati vašu sličnu publiku dok plovite k novim obalama u nepreglednom moru korisnika društvenih medija.
Pitanje uvijek postoji: organski vs plaćeni marketing, koji je bolji? S plaćenim društvenim medijima dobivate brzinu, ciljanje i učestalost, ali najbolje ih je kombinirati s organskim društvenim medijima .
Pobrinite se da pratite aktivnosti na društvenim mrežama vezane za vaše poslovanje i brend i da adekvatno odgovarate na njih. Za efektivno upravljanje interakcijama na društvenim mrežama i održavanje snažne online prisutnosti, razmislite o korištenju platforme za korisničku podršku na društvenim mrežama. Pažljivo pratite aktivnosti na društvenim mrežama kako biste osigurali da nijedan upit ili povratna informacija klijenta ne bude propušteni. Brzo i prikladno odgovarajte putem platforme kako biste poboljšali zadovoljstvo klijenata, rješavali brige u stvarnom vremenu i održali pozitivan digitalni ugled brenda.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Istražite prednosti i integraciju plaćenih društvenih medija
Istražite dinamični svijet marketinga na društvenim mrežama, otkrivajući prednosti organskog i plaćenog pristupa. Otkrijte jedinstvene prednosti integriranja plaćenih društvenih medija u svoju marketinšku strategiju i saznajte kako može pojačati vaš doseg, poboljšati ciljanje publike i donijeti stvarne rezultate. Dobijte vrijedne uvide u besprijekorno integriranje plaćenih društvenih medija u vašu postojeću strategiju i razvijte snažnu strategiju plaćenih društvenih medija koja se poklapa s vašim poslovnim ciljevima.
Topics
- Prednosti plaćenih društvenih medija
- Različiti formati oglasa na društvenim medijima
- Postavljanje ciljanog budžeta i koštanje različitih vrsta oglasa
Video summary
Vaše marketinške kampanje na društvenim medijima vjerojatno će koristiti kombinaciju organskih i plaćenih medija. U ovoj sekciji ćemo raspraviti prednosti plaćenih društvenih medija, istražiti različite formate oglasa na društvenim medijima i kako ih odabrati ovisno o vašim ciljevima, naučiti kako doseći ljude koji su već pokazali interes za vaše poslovanje ili proizvode kroz marketinške tehnike, raspraviti o tome kako postaviti proračun za plaćene društvene medije i koštanju različitih vrsta oglasa na društvenim medijima.
Frequently Asked Questions
Kada je pravo vrijeme za započeti s plaćenim društvenim medijima?
Kada isplanirate vašu strategiju oglašavanja na društvenim medijima i odlučite o proračunu. Također je dobro biti upoznat s organskim društvenim medijima.
Kako integrirati strategiju plaćenih društvenih medija?
Za početak, imajte jasne ciljeve vašeg oglašavanja i koju ulogu organsko i plaćeno oglašavanje putem društvenih medija ima u njima. Koristite oboje za ono za što najbolje služe.
Koja platforma društvenih medija je najbolja za plaćene društvene medije?
To ovisi o vašem brendu i poduzeću. Facebook ima najviše korisnika, Instagram je više fokusiran na vizualni aspekt, LinkedIn se fokusira na profesionalno umrežavanje i Twitter vas drži u toku vijesti i trendova.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.
Kontrolni popis za postavljanje društvenih medija
Predlošci za priopćenje za medije, kontrolni popis za uvrštavanje startupa u direktorije i predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu su korisni savjeti u marketinškom planiranju. Tvrtke koje koriste društvene medije za podršku klijentima trebaju biti svjesne vremenskih faktora kao što su vrijeme odgovora i statistika podrške na različitim kanalima. Uvrštavanje na popularne direktorije može poboljšati poslovne rezultate i povećati povjerenje klijenata.
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Tekst govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija te pruža predloške za odgovore na pitanja o radnom vremenu. Nudi najbolje prakse za korisničku podršku te preporuke za strpljivost, empatiju i sposobnot slušanja kupaca. Također opisuje potrebu za sveobuhvatnom online bazom znanja te softverima kao što su LiveAgent i Groove za pomoć u produktivnosti. Pojašnjava mjerenje podrške na društvenim mrežama i prednosti help desk softvera za 24/7 podršku i timski rad u korisničkoj službi.