What is a knowledge base?
Baza znanja je dio Vašeg centra za pomoć koji nudi samoposlužni sadržaj. Korisnicima pruža dokumentaciju o Vašim proizvodima.
Baza znanja može biti korisna i za korisnike i za agenta. Korisnici ovdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme, bez potrebe da kontaktiraju tim za podršku. Agenti imaju mogućnost rada s manje tiketa i mogu ih vidjeti izravno u bazi znanja.
Saznajte više o bazi znanja u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što je baza znanja?
Baza znanja je onlajn samoposlužna knjižnica koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama, specifičnim problemima i drugim temama specifičnim za robnu marku. Pomaže klijentima, ali i zaposlenicima, da steknu znanje koje nemaju i koje im je potrebno kako bi riješili problem.
Što podrazumjeva baza znanja?
Što baza znanja sadrži ovisi o njenoj svrsi. Ako je potrebna za privatnu upotrebu tvrtke, onda sadrži informacije o pojedinačnim procesima odjela za ljudske resurse ili pravnog odjela, objašnjava točno kako proizvod djeluje i kako riješiti problem klijenta. Može biti i za vanjsku upotrebu, i u tom će slučaju sadržavati informacije o proizvodima i uslugama koje mogu biti korisne korisnicima.
Kako baza znanja funkcionira u LIveAgent-u?
Baza znanja u LiveAgentu Vam omogućuje kreiranje kategorija na korisničkom portalu na temelju Vaših proizvoda i usluga, kao i vrsta korisnika. Korisnici imaju pristup sadržaju (u obliku članaka, videozapisa, vodiča itd) koji im mogu pomoći u rješavanju problema s kojima se mogu susresti tijekom korištenja proizvoda ili usluga koje nudi Vaša tvrtka. Možete ga prilagoditi prema dostupnim predlošcima ili prema svojim potrebama.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.
KnowledgeOwl baza znanja – recenzija
The article discusses creating subcategories in KnowledgeOwl for organizing articles. It also covers changing article rating settings. Additionally, the article provides a list of various knowledge base software and their reviews.