What is a knowledge base?
Baza znanja je dio Vašeg centra za pomoć koji nudi samoposlužni sadržaj. Korisnicima pruža dokumentaciju o Vašim proizvodima.
Baza znanja može biti korisna i za korisnike i za agenta. Korisnici ovdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme, bez potrebe da kontaktiraju tim za podršku. Agenti imaju mogućnost rada s manje tiketa i mogu ih vidjeti izravno u bazi znanja.
Saznajte više o bazi znanja u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što je baza znanja?
Baza znanja je onlajn samoposlužna knjižnica koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama, specifičnim problemima i drugim temama specifičnim za robnu marku. Pomaže klijentima, ali i zaposlenicima, da steknu znanje koje nemaju i koje im je potrebno kako bi riješili problem.
Što podrazumjeva baza znanja?
Što baza znanja sadrži ovisi o njenoj svrsi. Ako je potrebna za privatnu upotrebu tvrtke, onda sadrži informacije o pojedinačnim procesima odjela za ljudske resurse ili pravnog odjela, objašnjava točno kako proizvod djeluje i kako riješiti problem klijenta. Može biti i za vanjsku upotrebu, i u tom će slučaju sadržavati informacije o proizvodima i uslugama koje mogu biti korisne korisnicima.
Kako baza znanja funkcionira u LIveAgent-u?
Baza znanja u LiveAgentu Vam omogućuje kreiranje kategorija na korisničkom portalu na temelju Vaših proizvoda i usluga, kao i vrsta korisnika. Korisnici imaju pristup sadržaju (u obliku članaka, videozapisa, vodiča itd) koji im mogu pomoći u rješavanju problema s kojima se mogu susresti tijekom korištenja proizvoda ili usluga koje nudi Vaša tvrtka. Možete ga prilagoditi prema dostupnim predlošcima ili prema svojim potrebama.
Expert note
Baza znanja predstavlja online knjižnicu koja korisnicima pruža samoposlužni sadržaj i pomaže u rješavanju problema. Važan je alat za poboljšanje korisničkog iskustva i produktivnosti zaposlenika.

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.