What is a knowledge base?
Baza znanja je dio Vašeg centra za pomoć koji nudi samoposlužni sadržaj. Korisnicima pruža dokumentaciju o Vašim proizvodima.
Baza znanja može biti korisna i za korisnike i za agenta. Korisnici ovdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme, bez potrebe da kontaktiraju tim za podršku. Agenti imaju mogućnost rada s manje tiketa i mogu ih vidjeti izravno u bazi znanja.
Saznajte više o bazi znanja u LiveAgentu.
Frequently asked questions
Što je baza znanja?
Baza znanja je onlajn samoposlužna knjižnica koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama, specifičnim problemima i drugim temama specifičnim za robnu marku. Pomaže klijentima, ali i zaposlenicima, da steknu znanje koje nemaju i koje im je potrebno kako bi riješili problem.
Što podrazumjeva baza znanja?
Što baza znanja sadrži ovisi o njenoj svrsi. Ako je potrebna za privatnu upotrebu tvrtke, onda sadrži informacije o pojedinačnim procesima odjela za ljudske resurse ili pravnog odjela, objašnjava točno kako proizvod djeluje i kako riješiti problem klijenta. Može biti i za vanjsku upotrebu, i u tom će slučaju sadržavati informacije o proizvodima i uslugama koje mogu biti korisne korisnicima.
Kako baza znanja funkcionira u LIveAgent-u?
Baza znanja u LiveAgentu Vam omogućuje kreiranje kategorija na korisničkom portalu na temelju Vaših proizvoda i usluga, kao i vrsta korisnika. Korisnici imaju pristup sadržaju (u obliku članaka, videozapisa, vodiča itd) koji im mogu pomoći u rješavanju problema s kojima se mogu susresti tijekom korištenja proizvoda ili usluga koje nudi Vaša tvrtka. Možete ga prilagoditi prema dostupnim predlošcima ili prema svojim potrebama.
Expert note
Baza znanja predstavlja online knjižnicu koja korisnicima pruža samoposlužni sadržaj i pomaže u rješavanju problema. Važan je alat za poboljšanje korisničkog iskustva i produktivnosti zaposlenika.

Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Improving customer satisfaction can lead to increased sales and recommendations. LiveAgent offers solutions for improving customer support, including templates and a knowledge base. Using a customer portal and integrating with other software can also enhance support. Effective customer service and support practices can boost loyalty and satisfaction, and monitoring customer service reports can help identify areas for improvement.