What is a knowledge base?
Baza znanja je dio Vašeg centra za pomoć koji nudi samoposlužni sadržaj. Korisnicima pruža dokumentaciju o Vašim proizvodima.
Baza znanja može biti korisna i za korisnike i za agenta. Korisnici ovdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme, bez potrebe da kontaktiraju tim za podršku. Agenti imaju mogućnost rada s manje tiketa i mogu ih vidjeti izravno u bazi znanja.
Saznajte više o bazi znanja u LiveAgentu.
Frequently asked questions
Što je baza znanja?
Baza znanja je onlajn samoposlužna knjižnica koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama, specifičnim problemima i drugim temama specifičnim za robnu marku. Pomaže klijentima, ali i zaposlenicima, da steknu znanje koje nemaju i koje im je potrebno kako bi riješili problem.
Što podrazumjeva baza znanja?
Što baza znanja sadrži ovisi o njenoj svrsi. Ako je potrebna za privatnu upotrebu tvrtke, onda sadrži informacije o pojedinačnim procesima odjela za ljudske resurse ili pravnog odjela, objašnjava točno kako proizvod djeluje i kako riješiti problem klijenta. Može biti i za vanjsku upotrebu, i u tom će slučaju sadržavati informacije o proizvodima i uslugama koje mogu biti korisne korisnicima.
Kako baza znanja funkcionira u LIveAgent-u?
Baza znanja u LiveAgentu Vam omogućuje kreiranje kategorija na korisničkom portalu na temelju Vaših proizvoda i usluga, kao i vrsta korisnika. Korisnici imaju pristup sadržaju (u obliku članaka, videozapisa, vodiča itd) koji im mogu pomoći u rješavanju problema s kojima se mogu susresti tijekom korištenja proizvoda ili usluga koje nudi Vaša tvrtka. Možete ga prilagoditi prema dostupnim predlošcima ili prema svojim potrebama.