Ova stranica nudi predloške zahtjeva za integraciju koji su ključni za softverske alate u informacijskoj tehnologiji. Objasnit će važnost softverskih integracija i kako ponuda širokog spektra integracija može doprinijeti uspjehu vašeg poslovanja. Također, savjetuje o najboljim praksama korisničke podrške kako bi se poboljšalo zadovoljstvo kupaca.
Opsežna biblioteka integracija važan je dio bilo kojeg softvera i često utječe na odluke korisnika o kupnji. Kao takvo, nuđenje integracija koje Vaši kupci svakodnevno koriste može voditi ka većoj prodaji i vjernijim klijentima.
Softverske integracije dragocjene su jer je digitalno tržište prepuno alata koji imaju slične značajke i nude slična iskustva korisničke usluge. Zbog toga, postojanje poželjnih softverskih integracija može biti jedina razlika u pridobivanju i zadržavanju kupaca.
Razvijanjem popisa integracija omogućit ćete svojim kupcima povezivanje različitih alata s Vašim softverom bez angažiranja programera ili trošenja dodatnih prihoda. Štoviše, integracije doista mogu promijeniti Vaše kupce jer mogu poboljšati produktivnost tijeka rada i eliminirati dvostrukost zadataka (poput unosa istih skupova podataka u dva različita alata).
Imajući sve to na umu, stvorili smo nekoliko predložaka koje Vaši korisnici baze znanja mogu koristiti za podnošenje zahtjeva za integraciju. Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja. Happy customers are the best customers
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Predložak zahtjeva za integraciju trebao bi biti kratak, precizan i pokriti sva važna pitanja na koja programeri trebaju odgovoriti. Predložak zahtjeva za integraciju trebao bi omogućiti Vašim korisnicima da opširno objasne svoje zahtjeve i po potrebi opišu tehničke aspekte integracije.
Ipak, imajte na umu da Vam neki kupci možda neće moći pružiti sve potrebne podatke ili mogu sadržavati podatke koji nisu točni. Kada se to dogodi, trebali biste kontaktirati podnositelja zahtjeva, prikupiti izvanredne informacije i upravljati njihovim očekivanjima, objašnjavajući da integracije koje su zatražili možda neće biti moguće pružiti.
Kratki odgovor je da. Trebali biste odgovoriti na svaki zahtjev za integraciju. Čak i ako znate da se Vaša tvrtka tome neće obratiti u bliskoj budućnosti ili čak i ako je određenu integraciju nemoguće provesti, trebali biste odgovoriti na zahtjev.
Najbolja bi praksa bila zahvaliti se osobi koja je podnijela zahtjev i potvrditi da će Vaša tvrtka početi raditi na rješenju ili objasniti zašto se integracija trenutno ne može provesti (ili se nikada neće provesti). Objasnite to jednostavnim i lako razumljivim riječima, pokušajte izostaviti tehnički žargon ili jezik specifičan za industriju.
Nuđenje integracija između različitih digitalnih proizvoda ili usluga uobičajeno je za većinu tvrtki koje posluju na tržištu informacijskih tehnologija. Bez obzira na to kakav proizvod ili uslugu nudite, bilo da se radi o jednostavnoj aplikaciji ili složenom i robusnom softveru, trebali biste pokušati pružiti svojim korisnicima što više integracija.
Ponuda širokog spektra integracija ne samo da će učiniti da se Vaši kupci osjećaju zbrinutima, već će Vaše digitalno rješenje učiniti privlačnijim i novoj potencijalnoj publici. Zbog toga trebate omogućiti svojoj zajednici da podnosi zahtjeve za integraciju i učiniti sve da ispunite njihova očekivanja.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team