Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za uključivanje klijenata

Email predlošci za uključivanje klijenata

Osiguranje vjernosti klijenata i dosezanje novih potencijalnih klijenata se dva visokoprioritetna cilja svih strategija digitalnog marketinga. Ti ciljevi nisu laki za postići, ali postoje određene akcije koje možete poduzeti kako bi dobili nove klijente i usrećili postojeće.

Dakle, kako to postići? Izravno komunicirajte s potrošačima i informirajte ih o proizvodima i uslugama dok im pružate vrijednost. Možete ojačati njihovo povjerenje na obostrano koristan način — uključivanjem klijenta.

Email predlošci za uključivanje klijenata
LiveAgent allows you to send emails directly from your ticketing dashboard

Što je uključivanje klijenata? Zašto je važno?

Kada klijent kupi proizvod ili uslugu, trgovac ne želi da kupac to zažali. Na kraju, zadovoljan klijent će vjerojatnije kupiti još jedan proizvod od istog poduzeća. I tu uključivanje dolazi u igru. To je metoda navođenja klijenata prema ispravnom korištenju proizvoda ili usluga koje su kupili.

Ako želite poboljšati interakcije između vašeg poduzeća i klijenata, implementacija strategije uključivanja je odlična opcija. Time će biti lakše komunicirati s klijentima i stvoriti vrijednost. U osnovi, uključivanje je dio veće strategije koja se tiče veze s novim klijentom.

LiveAgent onboarding email
LiveAgent onboarding email

No kakve veze to ima s digitalnim marketingom?

Uzevši u obzir da je marketing većinom temeljen na digitalnim alatima, kanalima i strategijama, bitno je investirati u praktične, efikasne i uspješne komunikacijske kanale, kao što je email marketing. Zato većina vaših strategija uključenja treba biti primijenjena kroz personalizirane i ciljane emailove koji se šalju novim korisnicima.

5 ideja za email predložak uključivanja klijenata

Email dobrodošlice u uključivanje


Predložak emaila uključivanja koji je poslan od stvarnog ljudskog bića

Hvala što ste nam se pridružili” email predložak uključivanja

“Dobro došli u probni period” email

Email dobrodošlice usmjeren na proizvod

Primjeri naslova email predložaka za uključivanje klijenta

  • Dobrodošli u [kompanija], [ime i prezime]
  • [ime], dobrodošli u [kompanija] zajednica!
  • [ime], pokrenimo vas!
  • [name], vi zaslužujete najbolje
  • Dobrodošli u [kompanija], [ime]. Vaše kvote su tu!
  • Novi ste u [kompanija] svijetu?
  • Osjećate li se sretno?
  • Zanimaju vas prilike?
  • Jeste li rekli“[imenica slična imenu kompanije]?” Dobrodošli u [kompanija]!
  • Spremni na [aktivnost povezana s proizvodom/uslugom vaše kompanije]?
  • Spremni se istaći? Dobrodošli u [kompanija]
  • Evo kako započeti s [proizvod/usluga] od [kompanija]
  • Prijavite se u svoj [kompanija] račun
  • 4 načina za započeti s [proizvod/usluga]
  • Dobrodošli u [kompanija]: Važni idući koraci
  • Dobrodošli! Imamo pet stvari koje trebate znati
  • Dobrodošli u svijet [kompanija]
  • Dobrodošli u [kompanija]! Osjećajte se kao kod kuće
  • Dobrodošli u vaš novi najdraži [proizvod]

Email predlošci za uključivanje klijenta – savjeti i najbolje prakse za slijediti

1. Upoznajte svoje klijente

Poznavanje korisnika je bitno u svim područjima organizacije. ali kad govorimo u uključivanju klijenata, to postaje obavezno.

2. Prilagodite uključivanje

Svaki korisnik ima drugačiji problem koji treba riješiti ili različita očekivanja od proizvoda ili pružatelja usluge tako da vaši emailovi uključenja trebaju to uzeti u obzir. Možete li zamisliti da frizer radi istu frizuru svim svojim klijentima?

Ne? (Ako je odgovor da, pošaljite mi adresu tog frizera jer ta frizura mora biti fenomenalna!)

3. Osigurajte da klijent uspije, i to brzo

Ako je klijent kupio vaš proizvod ili uslugu, na vama je da mu dostavite odlične rezultate i da to uradite što brže. Dakle, učinite sve u vašoj moći da im pomognete najbolje iskoristiti vaš proizvod ili uslugu što je brže moguće. Pokažite im da je vrijedilo uloženog vremena i novca.

4. Ne dajte gladnom čovjeku ribu, naučite ga pecati

Sada kad ste naučili vašeg klijenta kako koristiti vaš proizvod ili uslugu, on zna sve o svim prednostima koje mu proizvod donosi. U kratko vrijeme, vaši klijenti su ostvarili svoj prvi uspjeh zahvaljujući vašem proizvodu.

Ali jeste li ih naučili kako ostvariti rezultat ili ste donijeli rezultat njima?

Nemojte dopustiti da vaši klijenti ovise o vašem timu za uključivanje. Oni moraju imati autonomiju i dovoljno znanja da mogu samostalno raditi s proizvodom. Vaša uloga je pomoći im da uspiju s proizvodom na njihovom putovanju.

5. Dobro strukturirajte svoj tim za uključivanje

Vaš tim za uključivanje je dio slagalice koji mora osigurati da su svi elementi uspješni.

Sve mora biti dobro isplanirano i organizirano, s profesionalcima s vaše strane koji će se pobrinuti za probleme klijenta.

Email predlošci za uključivanje klijenata – Najčešća pitanja

Kada trebate slati email za uključivanje klijenata?

Resolution time

Vaš prvi email za uključivanje treba biti poslan par minut nakon što se klijent registrira ili kupi proizvod/uslugu. Zašto par minuta poslije? Jer slanje automatskog emaila odmah se čini previše umjetno. Može postati očito da ste poslali automatski email, ali nastojte pristupiti što je osobnije moguće.

Koliko dug treba biti email za uključivanje klijenata?

Email predlošci za uključivanje klijenata

Vaš email za uključivanje klijenata treba biti između 60 i 130 riječi. Neka pozdravna poruka bude što kraća i jednostavnija. Ne želite ih preplaviti baš odmah.

Nadalje, svaki put kada uključujete novog klijenta, zatražite povratne informacije tako da možete stalno poboljšavati vaš proces.

Kakvu strukturu treba imati moj email za uključivanje?

Notification templates

Sadržaj treba biti kratak, pregledan i prezentiran u komadićima. Primatelji provode sekunde da prelete emailove, zapažajući samo općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto važno, usporit će i pažljivije pročitati vašu poruku. Započnite s pisanjem svog emaila, onda izbrišite pola riječi i pregledajte ga kako bi izbrisali još. Poslije toga, bit ćete bliži tome da imate samo ključne informacije u njemu.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should you send a client onboarding email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Your first onboarding email should be sent a few minutes after your client registers or buys a product/service.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should a client onboarding email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Your onboarding email should be between 60 and 130 words. Keep the welcome message as short and simple as possible. You don’t want to overwhelm them right away.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What structure should my onboarding email have?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Content should be short, scannable, and presented in small chunks. Recipients spend seconds skimming over emails, only picking up on general keywords and topics.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo