• Predlošci
  • Email predlošci za uključivanje klijenata

Email predlošci za uključivanje klijenata

Osiguranje vjernosti klijenata i dosezanje novih potencijalnih klijenata se dva visokoprioritetna cilja svih strategija digitalnog marketinga. Ti ciljevi nisu laki za postići, ali postoje određene akcije koje možete poduzeti kako bi dobili nove klijente i usrećili postojeće.

Dakle, kako to postići? Izravno komunicirajte s potrošačima i informirajte ih o proizvodima i uslugama dok im pružate vrijednost. Možete ojačati njihovo povjerenje na obostrano koristan način — uključivanjem klijenta.

Email predlošci za uključivanje klijenata
LiveAgent allows you to send emails directly from your ticketing dashboard

Što je uključivanje klijenata? Zašto je važno?

Kada klijent kupi proizvod ili uslugu, trgovac ne želi da kupac to zažali. Na kraju, zadovoljan klijent će vjerojatnije kupiti još jedan proizvod od istog poduzeća. I tu uključivanje dolazi u igru. To je metoda navođenja klijenata prema ispravnom korištenju proizvoda ili usluga koje su kupili.

Ako želite poboljšati interakcije između vašeg poduzeća i klijenata, implementacija strategije uključivanja je odlična opcija. Time će biti lakše komunicirati s klijentima i stvoriti vrijednost. U osnovi, uključivanje je dio veće strategije koja se tiče veze s novim klijentom.

LiveAgent onboarding email
LiveAgent onboarding email

No kakve veze to ima s digitalnim marketingom?

Uzevši u obzir da je marketing većinom temeljen na digitalnim alatima, kanalima i strategijama, bitno je investirati u praktične, efikasne i uspješne komunikacijske kanale, kao što je email marketing. Zato većina vaših strategija uključenja treba biti primijenjena kroz personalizirane i ciljane emailove koji se šalju novim korisnicima.

5 ideja za email predložak uključivanja klijenata

Email dobrodošlice u uključivanje


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.

Share your thoughts by replying to this email.

Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Predložak emaila uključivanja koji je poslan od stvarnog ljudskog bića


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]

“Hvala što ste nam se pridružili” email predložak uključivanja


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know your opinion.

Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

“Dobro došli u probni period” email


Hi [name],

Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.

What will happen next?

We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.

Want to reveal the full potential of [product/service name]?

Choose a plan below…

[paid plan link]

Email dobrodošlice usmjeren na proizvod


Hi [name],

Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!

We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].

Get to know more about [product/service] by watching [title] video.

You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.

And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.

Take care!

Primjeri naslova email predložaka za uključivanje klijenta

  • Dobrodošli u [kompanija], [ime i prezime]
  • [ime], dobrodošli u [kompanija] zajednica!
  • [ime], pokrenimo vas!
  • [name], vi zaslužujete najbolje
  • Dobrodošli u [kompanija], [ime]. Vaše kvote su tu!
  • Novi ste u [kompanija] svijetu?
  • Osjećate li se sretno?
  • Zanimaju vas prilike?
  • Jeste li rekli“[imenica slična imenu kompanije]?” Dobrodošli u [kompanija]!
  • Spremni na [aktivnost povezana s proizvodom/uslugom vaše kompanije]?
  • Spremni se istaći? Dobrodošli u [kompanija]
  • Evo kako započeti s [proizvod/usluga] od [kompanija]
  • Prijavite se u svoj [kompanija] račun
  • 4 načina za započeti s [proizvod/usluga]
  • Dobrodošli u [kompanija]: Važni idući koraci
  • Dobrodošli! Imamo pet stvari koje trebate znati
  • Dobrodošli u svijet [kompanija]
  • Dobrodošli u [kompanija]! Osjećajte se kao kod kuće
  • Dobrodošli u vaš novi najdraži [proizvod]

Email predlošci za uključivanje klijenta – savjeti i najbolje prakse za slijediti

1. Upoznajte svoje klijente

Poznavanje korisnika je bitno u svim područjima organizacije. ali kad govorimo u uključivanju klijenata, to postaje obavezno.

2. Prilagodite uključivanje

Svaki korisnik ima drugačiji problem koji treba riješiti ili različita očekivanja od proizvoda ili pružatelja usluge tako da vaši emailovi uključenja trebaju to uzeti u obzir. Možete li zamisliti da frizer radi istu frizuru svim svojim klijentima?

Ne? (Ako je odgovor da, pošaljite mi adresu tog frizera jer ta frizura mora biti fenomenalna!)

3. Osigurajte da klijent uspije, i to brzo

Ako je klijent kupio vaš proizvod ili uslugu, na vama je da mu dostavite odlične rezultate i da to uradite što brže. Dakle, učinite sve u vašoj moći da im pomognete najbolje iskoristiti vaš proizvod ili uslugu što je brže moguće. Pokažite im da je vrijedilo uloženog vremena i novca.

4. Ne dajte gladnom čovjeku ribu, naučite ga pecati

Sada kad ste naučili vašeg klijenta kako koristiti vaš proizvod ili uslugu, on zna sve o svim prednostima koje mu proizvod donosi. U kratko vrijeme, vaši klijenti su ostvarili svoj prvi uspjeh zahvaljujući vašem proizvodu.

Ali jeste li ih naučili kako ostvariti rezultat ili ste donijeli rezultat njima?

Nemojte dopustiti da vaši klijenti ovise o vašem timu za uključivanje. Oni moraju imati autonomiju i dovoljno znanja da mogu samostalno raditi s proizvodom. Vaša uloga je pomoći im da uspiju s proizvodom na njihovom putovanju.

5. Dobro strukturirajte svoj tim za uključivanje

Vaš tim za uključivanje je dio slagalice koji mora osigurati da su svi elementi uspješni.

Sve mora biti dobro isplanirano i organizirano, s profesionalcima s vaše strane koji će se pobrinuti za probleme klijenta.

Email predlošci za uključivanje klijenata – Najčešća pitanja

Kada trebate slati email za uključivanje klijenata?

Resolution time

Vaš prvi email za uključivanje treba biti poslan par minut nakon što se klijent registrira ili kupi proizvod/uslugu. Zašto par minuta poslije? Jer slanje automatskog emaila odmah se čini previše umjetno. Može postati očito da ste poslali automatski email, ali nastojte pristupiti što je osobnije moguće.

Koliko dug treba biti email za uključivanje klijenata?

Email predlošci za uključivanje klijenata

Vaš email za uključivanje klijenata treba biti između 60 i 130 riječi. Neka pozdravna poruka bude što kraća i jednostavnija. Ne želite ih preplaviti baš odmah.

Nadalje, svaki put kada uključujete novog klijenta, zatražite povratne informacije tako da možete stalno poboljšavati vaš proces.

Kakvu strukturu treba imati moj email za uključivanje?

Notification templates

Sadržaj treba biti kratak, pregledan i prezentiran u komadićima. Primatelji provode sekunde da prelete emailove, zapažajući samo općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto važno, usporit će i pažljivije pročitati vašu poruku. Započnite s pisanjem svog emaila, onda izbrišite pola riječi i pregledajte ga kako bi izbrisali još. Poslije toga, bit ćete bliži tome da imate samo ključne informacije u njemu.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo