Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za poslovni email

Email marketing je vrlo fleksibilna metoda komunikacije. Ovaj kanal vam pruža mogućnost slanja pisanih poruka u različitim formatima, što uključuje tekst, statičke i pokretne slike, URL-ove ili fontove u više boja.

Zbog toga većina kompanija koristi email marketing u svojim strategijama za slanje promocija i ponuda klijentima.

Ako mislite da su svi emailovi isti, jako ste u krivu! Možemo podijeliti vrste email marketinških poruka na tri osnovna formata.

  • Transakcijski emailovi
  • Relacijski emailovi
  • Promotivni emailovi

Nužno je imati ove formate na umu kada pravite svoju email marketinšku strategiju jer svaki od njih služi za različite ciljeve.

Predlošci za poslovni email
Email marketing in LiveAgent

Razumjeti tri tipa email marketinških kampanja

Kao što smo već spomenuli, email marketing je vrlo fleksibilan. Ako bacite oko na svoju ulaznu poštu, primijetit ćete da primate emailove od kompanija koje komuniciraju putem različitih poruka s različitim stilovima.

Email koji promovira avionske karte, na primjer, neće izgledati isto kao onaj za potvrdu online kupnje. A opet, oba su dio email marketinga!

Kako bi razumjeli osnovne elemente svakog tipa poruke. najbolje prakse i povezane marketinške strategije, dijelimo email marketinške kampanje na tri glavne kategorije: transkacijske, relacijske i promotivne vrste emaila.

Transakcijski emailovi

Kao što možete zaključiti, transakcijski emailovi su oni koji se odnose na transakciju između dvije strane

Kada kupite nešto u online trgovini, na primjer, primit ćete niz transakcijskih emailova: jedan koji potvrđuje transakciju katda obavite plaćanje, jedan kada kompanija primi vaš novac, jedan kada vaš proizvod krene iz skladišta i slično.

Neki od primjera transakcijskih emailova su:

  • Potvrde transakcija
  • Primici
  • Obavijesti o dostavljanju
  • Potvrde povrata
  • Tiketi podrške
  • Oporavak lozinke
  • Potvrde email adresa
Password reset email LiveAgent
Email za resetiranje lozinke

Relacijski emailovi

Glavni cilj relacijskih emailova je angažman ili privlačenje vaše publike

Relacijski emailovi se fokusiraju na vezu s vašim klijentima i potencijalnim klijentima slanjem sadržaja koji će ih educirati i/ili donijeti dodatnu vrijednost.

Vaši relacijski emailovi mogu sadržavati:

  • Poruke dobrodošlice novim pretplatnicima
  • Novosti
  • Emailovi koji promoviraju blog članke
  • Potvrde prijava na webinare
  • Ankete o mišljenju
  • Emailovi o novostima ili trendovima u određenoj industriji
  • Pozivnice za tečajeve
Predlošci za poslovni email
LiveAgent relational emails

Promotivni emailovi

Promotivne emailove poduzeća šalju svojim postojećim i potencijalnim klijentima.

Zbog toga se ovaj format najviše povezuje s email marketingom. Ali kao što ste vidjeli, ima nekoliko vrsti emailova koji se šalju i potpadaju pod istu kategoriju.

Kao dodatak promocijama i ponudama, promotivni email također može sadržavati:

  • Informacije o lansiranju novih proizvoda ili usluga
  • Lansiranja novih resursa
  • Sažeci webinara
  • Poruke koje nude besplatne probne periode
  • Nadogradnja ponude
Predlošci za poslovni email
Example of promotional email – courtesy of Starbucks

Ali postižu li emailovi i dalje učinak?

Email je još uvijek jedan od najkorištenijih komunikacijskih kanala na svijetu. To je manje invazivna i točnija alternativa od ostalih komunikacijskih metoda. Ako se koristi kako treba, slanje emailova kreira odličnu direktnu vezu između poduzeća i njihovih klijenata.

Raznolikost emailova je ključni razlog zašto imaju odličan dohvat i efikasnost. Mogli bi doslovno satima pričati o svim ciljevima koje ovaj alat ispunjava. Email je i dalje glavni način dohvata potencijalnih klijenata, distribucije sadržaja, povećanja prodaje i poboljšanja korisničkih veza, da spomenemo samo neke.

Važna činjenica je da 72% ljudi preferira primanje promotivnog sadržaja putem emaila nego putem društvenih medija (izvor). 

Sudeći po Email Mondayu, 68.9% primatelja pregleda marketinške emailove na svom pametnom telefonu 2-3 dana tjedno (izvor), a 81% vlasnika mobilnih uređaja redovno koriste pametne telefone za provjeravanje emaila (izvor).

Nemoguće je ignorirati moć emaila i trebate biti svjesni svih mogućnosti koje nudi ovaj komunikacijski kanal. No koji je najprikladniji način korištenja emailova za vaše poslovanje? Kako možete iskoristiti moć emaila na najprikladniji i najefikasniji način? Odgovor je: korištenjem svih vrsta predložaka za poslovne emailove.

Što je email predložak i koje su prednosti njegovog korištenja?

Email predložak je HTML ili tekstualni predložak koji služi kao vodič. Sadržaj može biti promijenjen da pristaje vašim porukama.

Email predložak vam omogućuje brzo kreiranje email kampanje. Sve što trebate uraditi je prilagoditi predložak svojim potrebama zamjenom slika, teksta, fonta ili ostalih elemenata. Dobar email predložak je prikladan za sve vrste organizacija u svim industrijama, bilo to e-commerce, turizam i ugostiteljstvo, gastronomija, zdravstvo, obrazovanje ili bilo što drugo.

Prednosti korištenja email predloška

Štedite vrijeme i resurse

Umjesto pisanja emaila ili kreiranja email predloška od nule, možete s lakoćom postaviti svoje sliku, promijeniti tekst i izabrati novi sadržaj koji će povezan s vašom bazom podataka. Ne morate birati koje dijelove emaila uključiti, gdje umetnuti slike ili gdje napisati tekst. Umjesto toga, s predlošcima spremnima za upotrebu, imat ćete više vremena za kreiranje jedinstvenog sadržaja.

Nema potrebe za provjeravanjem formata

Svaki put kada kreirate novi email predložak iz nule, morate ga provjeriti zbog grešaka, jer je rad s velikom količinom podataka riskantan zbog izostavljanja važnih dijelova ili pravljenja grešaka u formatiranju. Korištenje emaila osigurava da vaši emailovi izgledaju točno kao i njihov pregled. Neovisno od toga, nemojte zaboraviti provjeriti predložak za svaki slučaj.

Predlošci za poslovne emailove – objašnjenje

Kao što smo već spomenuli, postoje tri vrste emailova: transakcijski emailovi, relacijski emailovi i promotivni emailovi. Svaka od tih kategorija se sastoji od različitih emailova. Probrali smo set predložaka za poslovne emailove za svaku kategoriju, kako bi vam olakšali lansiranje vaše nove kampanje ili poboljšanje postojeće.

Predlošci poslovnih emailova – Lansiranje proizvoda

Predložak za najavu lansiranja nove značajke


Predložak za lansiranje novog fizičkog proizvoda


Email za lansiranje proizvoda ili usluga – kratki predložak

Saznajte više o email predlošcima za lansiranje proizvoda.

Predlošci za poslovni email – Svjedočanstva/recenzije

Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s profesionalnim pristupom


Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s prijateljskom prijavom 


Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s pozitivnim mišljenjem

Saznajte više o email predlošcima za svjedočanstvo/recenziju

Predlošci za email novosti


Predlošci za email novosti za različite poslovne sektore


Predlošci za email novosti za slanje informativnih poruka

ili:

Saznajte više o predlošcima za email novosti

Predlošci za poslovni email – uključivanje

Email dobrodošlice za uključivanje


Email predložak za uključivanje poslan od stvarnog ljudskog bića


“Hvala što ste nam se priključili” email predložak za uključenje 

Saznajte više o email predlošcima za uključivanje klijenata

Predlošci za poslovni email – zahtjev za povratnim informacijama

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama u vezi proizvoda koji ste kupili


Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama u vezi zahvale za zajednički projekt


Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama putem videa

Saznajte više o Email predlošcima za zahtjev za povratnim informacijama

Predlošci za poslovni email – Poziv na razgovor

Email predložak za poziv na razgovor – inicijalni kontakt


Email za poziv na razgovor – popratni email


Email predložak za poziv na razgovor – popratni email za dogovoriti poziv

Saznajte više o email predlošcima za poziv na razgovor

Predlošci za poslovni email – popratni email nakon poziva

Kada želite rezimirati razgovor


Kada želite dogovoriti razgovor


Kada želite izravno promovirati svoj proizvod ili uslugu

Saznajte više o predlošcima za poslovni email nakon poziva

Predlošci za poslovni email – ponuda popusta

Email predložak za formalnu ponudu popusta


Email predložak za ležernu ponudu popusta


Email predložak za općeniti kod za popust

Saznajte više o email predlošcima za ponudu popusta

Naslovi za razne predloške za poslovni email

Naslovi emailova za lansiranje proizvoda:

  • Mučite se s [problem]? Mi smo tu za vas! [proizvod]
  • Konačno je tu! Upoznajte [proizvod]: Sada dobivate [prednost]
  • Novi [proizvod ili usluga] od [kompanija]: Rješenje za vaš [problem]
  • Pozdravite naš [proizvod]! Sada je [prednost] na dohvat ruke
  • Umorni ste od [problem]? Ne brinite više! [proizvod] je tu da vam pomogne!
  • Sada dostupan: [proizvod], rješenje za [problem]

Naslovi emailova za svjedočanstvo/recenziju

  • Puno hvala od [kompanija] tima!
  • Hvala na vašoj kupnji/Kako ocjenjujete našu uslugu?
  • Vaša besplatna pretplata/dar
  • Dakle, što mislite o [kompanija/proizvod/usluga]?
  • Podijelite par riječi s nama i dobijte [poticaj]
  • Hvala za vašu pomoć

Naslovi za email novosti

  • Nema boljeg vremena nego sada
  • Doza posljednjih novosti iz [kompanija] samo za vas, [ime]
  • [ime], vaša zadnja šansa za uštedu ovog [naziv blagdana/godišnjeg doba]
  • Dobijte svoj besplatni [proizvod/usluga] samo što pročitate ovaj email
  • Jeste li se ikad pitali kako [određeni opseg znanja] radi u [Fortune 500 kompanija/bilo kojio drugi popis uspješnih/renomiranih kompanija]?
  • Jeste li [naziv određene profesije] koji želi [željeni cilj] 

Naslovi emailova za ponovno angažiranje 

  • Još želite primati naše novosti? Što god odlučili, trebate nam reći istinu
  • Budite iskreni s nama, [ime]… Ne možemo čekati više
  • Nedostajemo li vam? Povežimo se ponovno!
  • Prošlo je dosta vremena. Brojali smo dane i sate
  • Prekidamo li ili što?
  • Želite li se i dalje čuti s nama?

Naslovi emailova za uključivanje klijenata

  • Dobrodošli u [kompanija], [ime i prezime]
  • [ime], dobrodošli u [kompanija] zajednica!
  • [ime], idemo vas uključiti!
  • [name], vi zaslužujete najbolje
  • Dobrodošli u [kompanija], [ime]. Vaše kvote su tu!
  • Novi u svijetu naše [kompanija]?

Naslovi emailova za zahtjev za povratne informacije

  • Brza zahvala od [kompanija] tima
  • Željeli bismo znati vaše mišljenje o [proizvod/usluga]
  • Kakvi smo bili, [ime]?
  • Recite svoje mišljenje o [proizvod/usluga/kompanija]
  • Hvala na kupnji [proizvod/usluga]. Kako ste zadovoljni uslugom?
  • Trebamo razgovarati, [ime]…

Naslovi emailova za poziv na razgovor

  • Porazgovarajmo, [ime]
  • [ime], jeste li spremni za brzi razgovor?
  • Još se borite s [bolna točka]? Raspravimo neka rješenja!
  • Nađimo se putem telefona, [ime]
  • Trebamo razgovarati, zar ne?
  • Nemojte propustiti naš poziv
  • Željeli bismo vas čuti – doslovno

Naslovi emailova za email poslije poziva

  • Bilo je lijepo razgovarati s vama, [ime]!
  • Hvala što ste našli vremena za razgovor s nama
  • Evo što smo se dogovorili tijekom našeg poziva u [datum i vrijeme]
  • Sažetak vašeg poziva na [datum i vrijeme]
  • Hvala što ste našli vremena da pričate sa mnom, [ime]
  • Bilo je lijepo upoznati vas, [ime]
  • Hvala što ste mi izložili svoje brige o [izazov potencijalnog klijenta]
  • Ostavio sam vam poruku

Naslovi emailova za ponudu popusta 

  • X% manje – pronađite svoj kod za popust unutra
  • Posebna ponuda: X% manje
  • X% manje – kod za popust unutra!
  • X% manje na sve artikle!
  • Samo danas: X% manje na sve artikle!
  • X% manje za vaše omiljene [proizvodi]
  • X% manje za sve pretplate!
  • Dobijte X% manje na sve planove!

Slanje poslovnih emailova – najbolje prakse

Ako želite da vaši poslovni emailovi postignu očekivane rezultate, trebate slijediti određena pravila. Nećemo uopće spominjati očite stvari poput smještanja CTA na kraj vašeg emaila, segmentiranje popisa vaših pretplatnika, mjerenje i analizu svake kampanje ili personaliziranje svake poruke što je više moguće. Sve to već znate, je li tako? Porazgovaramo o manje popularnim ali ipak važnim aspektima email marketinga za koje se trebate pobrinuti ako želite imati najbolju moguću email marketinšku kampanju.

1. Koristite sigurne SSl poslužitelje za email komunikaciju

Predlošci za poslovni email

Secure Socket Layer (SSL) je tehnologija enkripcije koja vam omogućava komunikaciju s email poslužiteljem korištenjem napredne sigurnosti. Koristi dva odvojena “ključa” za enkripciju svih podataka u emailu: javni ključ i privatni ključ, kojima samo primatelj ima pristup. To znači da, ako se email presretne, što je skoro nemoguće, neće biti čitljiv za onoga koji ga je presreo, jer ne posjeduje ključ.

Kada namještate konfiguraciju vaših desktop klijenata kao što su Outlook, Thunderbird ili mobilni uređaji, pokušajte koristiti naše sigurne portove i poslužitelje.

2. Izbjegavajte SPAM riječi u svojim porukama

SPAM filters

Email provideri imaju postavljene anti-spam filtere kako bi spriječili primitak neđeljenih poruka u našoj ulaznoj pošti.

To je vrlo pozitivno za sve nas (odvratno je primati SPAM svakodnevno, zar ne?), ali je i izazov koji sve strane uključene u email marketing moraju svladati.

Vaše novosti bi mogle završiti u SPAM mapi ako ne budete dovoljno oprezni. A ako se to dogodi, svaki put kada pošaljemo email s našeg psolužitelja, on će završiti u korisnikovoj SPAM mapi.

Postoje različiti faktori koje email provideri uzimaju u obzir kada smjeste email u SPAM mapu. Jedan od njih je i prepoznavanje riječi koje su obično povezane sa SPAM porukama.

Ako želite da vaš email glatko sleti u ulaznu poštu vaših primatelja, izbjegavajte riječi poput: besplatno, dar, najbolja cijena, posebna promocija, popust, prodaja, kliknite ovdje, zaradite, kupite, najniža cijena, samo za, besplatan poziv, ulaganje, 50% manje, zašto platiti više, eliminirajte svoj dug, sada, učinite to sada, započnite danas, ograničeno vrijeme, viđeno na televiziji, izgubite kilograme, itd.

3. Mijenjajte lozinke i preusmjeravajte račune prijašnjih zaposlenika

Restricted help center

To osigurava da zaposlenik više nema pristup vašim računima i poslovnim operacijama jednom kada napusti kompaniju. Preusmjeravanje osigurava da ako itko odgovori na poslovni email poslan s računa bivšeg zaposlenika, trenutni zaposlenik može završiti ili delegirati tekuću komunikaciju.

4. Nemojte slati masovne emailove s vašom mail službom

Predlošci za poslovni email

Kada pošaljete gomilu emailova svojim kontaktima, bilo za oglašavanje, najave ili novosti, nemojte to raditi s vaše web pošte ili desktop klijenta. Zašto? Takvom akcijom riskirate ugled domene. Možete dobiti sve emailove dugoročno katalogizirane kao spam ili čak izazvati gašenje vaše mail službe.

Za slanje gomile emailova na siguran način, morate osigurati provođene određenih pravila i procedura. Obično se to radi putem specijaliziranih providera koji će vam pomoći u sukladnosti s anti-spam odredbama.

5. Manje je više

Predlošci za poslovni email

U većini slušajeva jednostavniji emailovi su efikasniji od onih koji su napunjeni slikama, različitim bojama ili kompliciranim dizajnima…

Manje je više: vaš email mora biti jednostavan. Što manje podsjeća na obične novosti (one koje su poredane u različitim redovima, pune velikih slika i naslova), to bolje

Navikli smo povezivati SPAM s “dobro posloženim” novostima. Zato, zanimljivo, obični email koji izgleda kao “normalna” poruka, kao nešto što bi nam prijatelj poslao, obično ima bolje rezultate.

Pravilo je: keep it simple, stupid (KISS) – neka bude jednostavno, tupko

Predlošci za poslovne emailove – najčešća pitanja

Kako mogu mjeriti uspjeh mojih poslovnih emailova?

Reports

Osnovna i najkorisnija metrika mjerenja uspjeha email kampanje je stopa dostave, stopa otvaranja, stopa klikanja i stopa odbijanja. Sve pouzdane marketinške agencije ili email marketinški alati će vam pružiti te statistike.

  • Stopa dostave je postotak emailova koji nisu odbijeni u odnosu na postotak poslanih emailova.
  • Stopa otvaranja je postotak pretplatnika koji su otvorili vaše emailove u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa klikanja je postotak ljudi koji su kliknuli na poveznice u odnosu na broj dostavljenih emailova.
  • Stopa odbijanja je postotak email adresa na vašem popisu za slanje pošte koji nisu primili vašu poruku, jer su je njihovi mail poslužitelji ili klijenti vratili, u odnosu na ukupni broj email adresa na vašem popisu.

Obično, dobri rezultati su:

  • Stopa dostave od 95% ili više
  • Stopa otvaranja od 30%
  • Stopa klikanja od preko 10%
  • Manje od 2% stope odbijanja

Međutim, ove stope i oznake variraju od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka i vrijednost sadržaja kampanje.

Koliko dugi trebaju biti moji emailovi?

Predlošci za poslovni email

Sadržaj treba biti kratak, pregledan i predstavljen u malim komadima. Primatelji potroše par sekundi da prelete emailove, zapažajući općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto bitno, usporit će i pročitati vašu poruku opreznije. Započnite s pisanjem svog emaila i uređujte da sve dok ne ostanu samo ključne informacije.

Trebam li pisati običan tekstualni email ili slati HTML email?

Predlošci za poslovni email

Običan tekstualni email sadrži samo tekst bez ikakvog formatiranja. Također vam omogućuje prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF-ova uz primjerak emaila. U isto vrijeme, HTML verzija sadrži slike, boje i druge opcije oblikovanja teksta. Izbor ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brendiranju, stilu i puno ostalih faktora.

Razumno je koristiti emailove temeljene na HTML kodu, pogotovo u slučaju B2C proizvoda, jer vam ova vrsta emailova daje više opcija za vizualno predstavljanje svog proizvoda. Međutim, 62% marketara kaže da šalju hibride HTML-a i običnog tekstualnog emaila svojim pretplatnicima (izvor).

Koliko velika treba moja email baza podataka?

Queue

To je različito za svaki posao. Ako prodajete masovne B2C proizvode dostupne različitim tipovima mušterija (poput mobilnih telefona, šalova ili ekonomičnih automobila), vaša baza podataka će biti ogromna i sadržavati stotine tisuća kontakta. Međutim, ako nudite visoko specijalizirani B2B softver za upravljanje prijevozom, vaša baza podataka će očito biti manja. Najvažnija stvar je segmentacija vaše baze podataka.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How can I measure the success of my business emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The basic and most useful metrics for measuring the success of an email campaign are delivery rate, open rate, click-through rate, and bounce rate percentages.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my emails be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Content should be short, scannable, and presented in small chunks. Recipients spend seconds skimming over emails, picking up on general keywords and topics. If they spot something relevant, they will slow down and read your message more carefully.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The choice depends on your email marketing strategy, branding, style guide, and many more factors. However, it is reasonable to use emails based on HTML code, especially for B2C products, as this kind of email gives you more options to showcase your product. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo