Predlošci za poslovni email

Email marketing je vrlo fleksibilna metoda komunikacije. Ovaj kanal vam pruža mogućnost slanja pisanih poruka u različitim formatima, što uključuje tekst, statičke i pokretne slike, URL-ove ili fontove u više boja.

Zbog toga većina kompanija koristi email marketing u svojim strategijama za slanje promocija i ponuda klijentima.

Ako mislite da su svi emailovi isti, jako ste u krivu! Možemo podijeliti vrste email marketinških poruka na tri osnovna formata.

  • Transakcijski emailovi
  • Relacijski emailovi
  • Promotivni emailovi

Nužno je imati ove formate na umu kada pravite svoju email marketinšku strategiju jer svaki od njih služi za različite ciljeve.

Predlošci za poslovni email - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Email marketing in LiveAgent

Razumjeti tri tipa email marketinških kampanja

Kao što smo već spomenuli, email marketing je vrlo fleksibilan. Ako bacite oko na svoju ulaznu poštu, primijetit ćete da primate emailove od kompanija koje komuniciraju putem različitih poruka s različitim stilovima.

Email koji promovira avionske karte, na primjer, neće izgledati isto kao onaj za potvrdu online kupnje. A opet, oba su dio email marketinga!

Kako bi razumjeli osnovne elemente svakog tipa poruke. najbolje prakse i povezane marketinške strategije, dijelimo email marketinške kampanje na tri glavne kategorije: transkacijske, relacijske i promotivne vrste emaila.

Transakcijski emailovi

Kao što možete zaključiti, transakcijski emailovi su oni koji se odnose na transakciju između dvije strane

Kada kupite nešto u online trgovini, na primjer, primit ćete niz transakcijskih emailova: jedan koji potvrđuje transakciju katda obavite plaćanje, jedan kada kompanija primi vaš novac, jedan kada vaš proizvod krene iz skladišta i slično.

Neki od primjera transakcijskih emailova su:

  • Potvrde transakcija
  • Primici
  • Obavijesti o dostavljanju
  • Potvrde povrata
  • Tiketi podrške
  • Oporavak lozinke
  • Potvrde email adresa
Password reset email LiveAgent
Email za resetiranje lozinke

Relacijski emailovi

Glavni cilj relacijskih emailova je angažman ili privlačenje vaše publike

Relacijski emailovi se fokusiraju na vezu s vašim klijentima i potencijalnim klijentima slanjem sadržaja koji će ih educirati i/ili donijeti dodatnu vrijednost.

Vaši relacijski emailovi mogu sadržavati:

  • Poruke dobrodošlice novim pretplatnicima
  • Novosti
  • Emailovi koji promoviraju blog članke
  • Potvrde prijava na webinare
  • Ankete o mišljenju
  • Emailovi o novostima ili trendovima u određenoj industriji
  • Pozivnice za tečajeve
Vaši relacijski emailovi mogu sadržavati: - App - Uploads - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
LiveAgent relational emails

Promotivni emailovi

Promotivne emailove poduzeća šalju svojim postojećim i potencijalnim klijentima.

Zbog toga se ovaj format najviše povezuje s email marketingom. Ali kao što ste vidjeli, ima nekoliko vrsti emailova koji se šalju i potpadaju pod istu kategoriju.

Kao dodatak promocijama i ponudama, promotivni email također može sadržavati:

  • Informacije o lansiranju novih proizvoda ili usluga
  • Lansiranja novih resursa
  • Sažeci webinara
  • Poruke koje nude besplatne probne periode
  • Nadogradnja ponude
Kao dodatak promocijama i ponudama, promotivni email također može sadržavati: - App - Uploads - 2020 - 03 - Emailtemp5 1.png
Example of promotional email – courtesy of Starbucks

Ali postižu li emailovi i dalje učinak?

Email je još uvijek jedan od najkorištenijih komunikacijskih kanala na svijetu. To je manje invazivna i točnija alternativa od ostalih komunikacijskih metoda. Ako se koristi kako treba, slanje emailova kreira odličnu direktnu vezu između poduzeća i njihovih klijenata.

Raznolikost emailova je ključni razlog zašto imaju odličan dohvat i efikasnost. Mogli bi doslovno satima pričati o svim ciljevima koje ovaj alat ispunjava. Email je i dalje glavni način dohvata potencijalnih klijenata, distribucije sadržaja, povećanja prodaje i poboljšanja korisničkih veza, da spomenemo samo neke.

Važna činjenica je da 72% ljudi preferira primanje promotivnog sadržaja putem emaila nego putem društvenih medija (izvor). 

Sudeći po Email Mondayu, 68.9% primatelja pregleda marketinške emailove na svom pametnom telefonu 2-3 dana tjedno (izvor), a 81% vlasnika mobilnih uređaja redovno koriste pametne telefone za provjeravanje emaila (izvor).

Nemoguće je ignorirati moć emaila i trebate biti svjesni svih mogućnosti koje nudi ovaj komunikacijski kanal. No koji je najprikladniji način korištenja emailova za vaše poslovanje? Kako možete iskoristiti moć emaila na najprikladniji i najefikasniji način? Odgovor je: korištenjem svih vrsta predložaka za poslovne emailove.

Što je email predložak i koje su prednosti njegovog korištenja?

Email predložak je HTML ili tekstualni predložak koji služi kao vodič. Sadržaj može biti promijenjen da pristaje vašim porukama.

Email predložak vam omogućuje brzo kreiranje email kampanje. Sve što trebate uraditi je prilagoditi predložak svojim potrebama zamjenom slika, teksta, fonta ili ostalih elemenata. Dobar email predložak je prikladan za sve vrste organizacija u svim industrijama, bilo to e-commerce, turizam i ugostiteljstvo, gastronomija, zdravstvo, obrazovanje ili bilo što drugo.

Prednosti korištenja email predloška

Štedite vrijeme i resurse

Umjesto pisanja emaila ili kreiranja email predloška od nule, možete s lakoćom postaviti svoje sliku, promijeniti tekst i izabrati novi sadržaj koji će povezan s vašom bazom podataka. Ne morate birati koje dijelove emaila uključiti, gdje umetnuti slike ili gdje napisati tekst. Umjesto toga, s predlošcima spremnima za upotrebu, imat ćete više vremena za kreiranje jedinstvenog sadržaja.

Nema potrebe za provjeravanjem formata

Svaki put kada kreirate novi email predložak iz nule, morate ga provjeriti zbog grešaka, jer je rad s velikom količinom podataka riskantan zbog izostavljanja važnih dijelova ili pravljenja grešaka u formatiranju. Korištenje emaila osigurava da vaši emailovi izgledaju točno kao i njihov pregled. Neovisno od toga, nemojte zaboraviti provjeriti predložak za svaki slučaj.

Predlošci za poslovne emailove – objašnjenje

Kao što smo već spomenuli, postoje tri vrste emailova: transakcijski emailovi, relacijski emailovi i promotivni emailovi. Svaka od tih kategorija se sastoji od različitih emailova. Probrali smo set predložaka za poslovne emailove za svaku kategoriju, kako bi vam olakšali lansiranje vaše nove kampanje ili poboljšanje postojeće.

Predlošci za poslovni email – ponuda popusta

Predložak za najavu lansiranja nove značajke


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below and get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]

Predložak za lansiranje novog fizičkog proizvoda


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]

You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]

Naslovi emailova za lansiranje proizvoda:


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….

Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]

Saznajte više o email predlošcima za lansiranje proizvoda

Predlošci za poslovni email – Svjedočanstva/recenzije

Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s profesionalnim pristupom


Hello [name],

I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.

When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.

I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.

You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.

Once again, it has been a pleasure working with you!

Best regards,
[your name & the company’s name]

Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s prijateljskom prijavom


Hi [name],

We really appreciate you as a customer here at [company].

That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.

You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.

Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]

Email predložak za svjedočanstvo/recenziju s pozitivnim mišljenjem


Hey [name],

The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.

We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.

We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.

Have a great day,
[your name & company’s name]

Predlošci za email novosti

Novosti vezane za blagdane ili određeno godišnje doba


Hello [subscriber’s name],

We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:

Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description

The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]

Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!

Best wishes,
[your name & company’s name]

Predlošci za email novosti za različite poslovne sektore


Hi [subscriber’s name],

You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].

We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.

[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].

[Don’t forget to use visuals!]

Happy reading!

Best,
[your name & company’s name]

Predlošci za email novosti za slanje informativnih poruka


Hi [subscriber’s name],

Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].

We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.

[A description of an item(s) that the message refers to.]

If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.

We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.

ili:


Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts just for you.

[CTA]

Best,
[your name & company’s name]

Saznajte više o

Predlošci za poslovni email – uključivanje

Email dobrodošlice za uključivanje


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.

Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].

Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]

Email predložak za uključivanje poslan od stvarnog ljudskog bića


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]

“Hvala što ste nam se priključili” email predložak za uključenje


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know what you think.

By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Saznajte više o email predlošcima za uključivanje klijenata

Predlošci za poslovni email – zahtjev za povratnim informacijama

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama u vezi zahvale za zajednički projekt


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama u vezi zahvale za zajednički projekt


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama putem videa


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Saznajte više o Email predlošcima za zahtjev za povratnim informacijama

Predlošci za poslovni email – Poziv na razgovor

Email predložak za poziv na razgovor – inicijalni kontakt


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]

Email za poziv na razgovor – popratni email


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]

Email predložak za poziv na razgovor – popratni email za dogovoriti poziv

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Saznajte više o email predlošcima za poziv na razgovor

Predlošci za poslovni email – popratni email nakon poziva

Kada želite dogovoriti razgovor


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]

Kada želite rezimirati razgovor


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]

Kada želite izravno promovirati svoj proizvod ili uslugu


Hello [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]

Saznajte više o predlošcima za poslovni email nakon poziva

Predlošci za poslovni email – ponuda popusta

Email predložak za općeniti kod za popust


Hello [name],

Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]

Email predložak za ležernu ponudu popusta


Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:

[code]

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]

Email predložak za općeniti kod za popust


Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Saznajte više o email predlošcima za ponudu popusta

Naslovi za razne predloške za poslovni email

Naslovi emailova za ponudu popusta

  • Mučite se s [problem]? Mi smo tu za vas! [proizvod]
  • Konačno je tu! Upoznajte [proizvod]: Sada dobivate [prednost]
  • Novi [proizvod ili usluga] od [kompanija]: Rješenje za vaš [problem]
  • Pozdravite naš [proizvod]! Sada je [prednost] na dohvat ruke
  • Umorni ste od [problem]? Ne brinite više! [proizvod] je tu da vam pomogne!
  • Sada dostupan: [proizvod], rješenje za [problem]

Naslovi emailova za svjedočanstvo/recenziju:

  • Puno hvala od [kompanija] tima!
  • Hvala na vašoj kupnji/Kako ocjenjujete našu uslugu?
  • Vaša besplatna pretplata/dar
  • Dakle, što mislite o [kompanija/proizvod/usluga]?
  • Podijelite par riječi s nama i dobijte [poticaj]
  • Hvala za vašu pomoć

Naslovi za email novosti:

  • Nema boljeg vremena nego sada
  • Doza posljednjih novosti iz [kompanija] samo za vas, [ime]
  • [ime], vaša zadnja šansa za uštedu ovog [naziv blagdana/godišnjeg doba]
  • Dobijte svoj besplatni [proizvod/usluga] samo što pročitate ovaj email
  • Jeste li se ikad pitali kako [određeni opseg znanja] radi u [Fortune 500 kompanija/bilo kojio drugi popis uspješnih/renomiranih kompanija]?
  • Jeste li [naziv određene profesije] koji želi [željeni cilj] 

Naslovi emailova za ponovno angažiranje

  • Još želite primati naše novosti? Što god odlučili, trebate nam reći istinu
  • Budite iskreni s nama, [ime]… Ne možemo čekati više
  • Nedostajemo li vam? Povežimo se ponovno!
  • Prošlo je dosta vremena. Brojali smo dane i sate
  • Prekidamo li ili što?
  • Želite li se i dalje čuti s nama?

Naslovi emailova za uključivanje klijenata

  • Dobrodošli u [kompanija], [ime i prezime]
  • [ime], dobrodošli u [kompanija] zajednica!
  • [ime], idemo vas uključiti!
  • [name], vi zaslužujete najbolje
  • Dobrodošli u [kompanija], [ime]. Vaše kvote su tu!
  • Novi u svijetu naše [kompanija]?

Naslovi emailova za zahtjev za povratne informacije

  • Brza zahvala od [kompanija] tima
  • Željeli bismo znati vaše mišljenje o [proizvod/usluga]
  • Kakvi smo bili, [ime]?
  • Recite svoje mišljenje o [proizvod/usluga/kompanija]
  • Hvala na kupnji [proizvod/usluga]. Kako ste zadovoljni uslugom?
  • Trebamo razgovarati, [ime]…

Naslovi emailova za poziv na razgovor:

  • Porazgovarajmo, [ime]
  • [ime], jeste li spremni za brzi razgovor?
  • Još se borite s [bolna točka]? Raspravimo neka rješenja!
  • Nađimo se putem telefona, [ime]
  • Trebamo razgovarati, zar ne?
  • Nemojte propustiti naš poziv
  • Željeli bismo vas čuti – doslovno

Naslovi emailova za email poslije poziva:

  • Bilo je lijepo razgovarati s vama, [ime]!
  • Hvala što ste našli vremena za razgovor s nama
  • Evo što smo se dogovorili tijekom našeg poziva u [datum i vrijeme]
  • Sažetak vašeg poziva na [datum i vrijeme]
  • Hvala što ste našli vremena da pričate sa mnom, [ime]
  • Bilo je lijepo upoznati vas, [ime]
  • Hvala što ste mi izložili svoje brige o [izazov potencijalnog klijenta]
  • Ostavio sam vam poruku

Naslovi emailova za ponudu popusta:

  • X% manje – pronađite svoj kod za popust unutra
  • Posebna ponuda: X% manje
  • X% manje – kod za popust unutra!
  • X% manje na sve artikle!
  • Samo danas: X% manje na sve artikle!
  • X% manje za vaše omiljene [proizvodi]
  • X% manje za sve pretplate!
  • Dobijte X% manje na sve planove!

Slanje poslovnih emailova – najbolje prakse

Ako želite da vaši poslovni emailovi postignu očekivane rezultate, trebate slijediti određena pravila. Nećemo uopće spominjati očite stvari poput smještanja CTA na kraj vašeg emaila, segmentiranje popisa vaših pretplatnika, mjerenje i analizu svake kampanje ili personaliziranje svake poruke što je više moguće. Sve to već znate, je li tako? Porazgovaramo o manje popularnim ali ipak važnim aspektima email marketinga za koje se trebate pobrinuti ako želite imati najbolju moguću email marketinšku kampanju.

1. Koristite sigurne SSl poslužitelje za email komunikaciju

1. Koristite sigurne SSl poslužitelje za email komunikaciju

Secure Socket Layer (SSL) je tehnologija enkripcije koja vam omogućava komunikaciju s email poslužiteljem korištenjem napredne sigurnosti. Koristi dva odvojena “ključa” za enkripciju svih podataka u emailu: javni ključ i privatni ključ, kojima samo primatelj ima pristup. To znači da, ako se email presretne, što je skoro nemoguće, neće biti čitljiv za onoga koji ga je presreo, jer ne posjeduje ključ.

Kada namještate konfiguraciju vaših desktop klijenata kao što su Outlook, Thunderbird ili mobilni uređaji, pokušajte koristiti naše sigurne portove i poslužitelje.

2. Izbjegavajte SPAM riječi u svojim porukama

SPAM filters

Email provideri imaju postavljene anti-spam filtere kako bi spriječili primitak neđeljenih poruka u našoj ulaznoj pošti.

To je vrlo pozitivno za sve nas (odvratno je primati SPAM svakodnevno, zar ne?), ali je i izazov koji sve strane uključene u email marketing moraju svladati.

Vaše novosti bi mogle završiti u SPAM mapi ako ne budete dovoljno oprezni. A ako se to dogodi, svaki put kada pošaljemo email s našeg psolužitelja, on će završiti u korisnikovoj SPAM mapi.

Postoje različiti faktori koje email provideri uzimaju u obzir kada smjeste email u SPAM mapu. Jedan od njih je i prepoznavanje riječi koje su obično povezane sa SPAM porukama.

Ako želite da vaš email glatko sleti u ulaznu poštu vaših primatelja, izbjegavajte riječi poput: besplatno, dar, najbolja cijena, posebna promocija, popust, prodaja, kliknite ovdje, zaradite, kupite, najniža cijena, samo za, besplatan poziv, ulaganje, 50% manje, zašto platiti više, eliminirajte svoj dug, sada, učinite to sada, započnite danas, ograničeno vrijeme, viđeno na televiziji, izgubite kilograme, itd.

3. Mijenjajte lozinke i preusmjeravajte račune prijašnjih zaposlenika

Restricted help center

To osigurava da zaposlenik više nema pristup vašim računima i poslovnim operacijama jednom kada napusti kompaniju. Preusmjeravanje osigurava da ako itko odgovori na poslovni email poslan s računa bivšeg zaposlenika, trenutni zaposlenik može završiti ili delegirati tekuću komunikaciju.

4. Nemojte slati masovne emailove s vašom mail službom

4. Nemojte slati masovne emailove s vašom mail službom

Kada pošaljete gomilu emailova svojim kontaktima, bilo za oglašavanje, najave ili novosti, nemojte to raditi s vaše web pošte ili desktop klijenta. Zašto? Takvom akcijom riskirate ugled domene. Možete dobiti sve emailove dugoročno katalogizirane kao spam ili čak izazvati gašenje vaše mail službe.

Za slanje gomile emailova na siguran način, morate osigurati provođene određenih pravila i procedura. Obično se to radi putem specijaliziranih providera koji će vam pomoći u sukladnosti s anti-spam odredbama.

5. Manje je više

5. Manje je više

U većini slušajeva jednostavniji emailovi su efikasniji od onih koji su napunjeni slikama, različitim bojama ili kompliciranim dizajnima…

Manje je više: vaš email mora biti jednostavan. Što manje podsjeća na obične novosti (one koje su poredane u različitim redovima, pune velikih slika i naslova), to bolje

Navikli smo povezivati SPAM s “dobro posloženim” novostima. Zato, zanimljivo, obični email koji izgleda kao “normalna” poruka, kao nešto što bi nam prijatelj poslao, obično ima bolje rezultate.

Pravilo je: keep it simple, stupid (KISS) – neka bude jednostavno, tupko

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Kako mogu mjeriti uspjeh mojih poslovnih emailova?

Stopa odbijanja je postotak email adresa na vašem popisu za slanje pošte koji nisu primili vašu poruku, jer su je njihovi mail poslužitelji ili klijenti vratili, u odnosu na ukupni broj email adresa na vašem popisu.

Obično, dobri rezultati su:

Međutim, ove stope i oznake variraju od industrije do industrije. Najvažniji elementi koji utječu na ove rezultate su kvaliteta podataka i vrijednost sadržaja kampanje.

Koliko dugi trebaju biti moji emailovi?

Sadržaj treba biti kratak, pregledan i predstavljen u malim komadima. Primatelji potroše par sekundi da prelete emailove, zapažajući općenite ključne riječi i teme. Ako zapaze nešto bitno, usporit će i pročitati vašu poruku opreznije. Započnite s pisanjem svog emaila i uređujte da sve dok ne ostanu samo ključne informacije.

Trebam li pisati običan tekstualni email ili slati HTML email?

Razumno je koristiti emailove temeljene na HTML kodu, pogotovo u slučaju B2C proizvoda, jer vam ova vrsta emailova daje više opcija za vizualno predstavljanje svog proizvoda. Međutim, 62% marketara kaže da šalju hibride HTML-a i običnog tekstualnog emaila svojim pretplatnicima (izvor).

Koliko velika treba moja email baza podataka?

To je različito za svaki posao. Ako prodajete masovne B2C proizvode dostupne različitim tipovima mušterija (poput mobilnih telefona, šalova ili ekonomičnih automobila), vaša baza podataka će biti ogromna i sadržavati stotine tisuća kontakta. Međutim, ako nudite visoko specijalizirani B2B softver za upravljanje prijevozom, vaša baza podataka će očito biti manja. Najvažnija stvar je segmentacija vaše baze podataka.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo