Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za posljednju priliku

Predlošci e-pošte za posljednju priliku

FOMO je jedan od najjačih motiva za kupnju. To je osobito istinito za milenijalce, ali se odnosi i na one koji nisu dio ove dobne skupine.

Društveni pritisak stvara napetost koja se može koristiti kao način za poticanje prodaje. Zbog toga Vas želimo upoznati s pojmom FOMO i pokazati Vam kako ga koristiti za bolju internetsku prodaju.

Što je FOMO?

Izraz označava kraticu za “strah od propuštanja nečega”. Taj se strah može pripisati sudjelovanju u događaju ili aktivnostima, kao i riziku gubitka mogućnosti kupnje proizvoda, iskorištavanja poticaja prodaje ili čak preskakanja posljednjeg meme koji svatko dijeli na društvenim medijima.

U našoj ljudskoj prirodi postoji želja da se integriramo, budemo svjesni događaja i da budemo ispred drugih.

U zlatnom dobu društvenih medija svi su povezani i mogu dijeliti svoje živote s drugima, što može učiniti da većina nas osjeća pritisak da ne propustimo bilo kakve važne vijesti ili prilike.

Kako možete koristiti FOMO da biste prodali više?

Neuromarketing pokretač je svih strategija marketinga zasnovanog na strahu. Ove marketinške taktike poznate su i kao marketing oskudice.

Ove vrste marketinških napora usredotočene su na primjenu mehanizama koji stvaraju hitnost u strahu od društvenog isključivanja ili „zakašnjenja na zabavu“.

Pogledajmo ove primjere koji koriste FOMO u komunikaciji.

#1. “Drugi kupci su zainteresirani za …”

Ova je poruka doista moćan alat koji može potaknuti potencijalne kupce na kupnju. On pruža društveni dokaz, ali također ukazuje na to da bi se proizvod uskoro mogao rasprodati jer su mnogi kupci zainteresirani za njegovu kupnju. Hitnost također stvara određenu količinu stresa.

Nije da želimo izazvati osjećaj nelagode kod klijenta. Umjesto toga, želimo ih obeshrabriti da odgađaju odluku o kupnji tako što će ih učiniti impulzivnijim, a da ne troše previše vremena na analizu svoje odluke.

Shoptagr e-mail s posljednjom šansom
Shoptagr koristi “Uh oh– stavka koju ste spremili uskoro će se rasprodati!” kao tema

#2. “Ova ponuda ističe za 3 sata.”

Ove vrste poruka pojačavaju strah od propuštanja prilike. Jedan od razloga zašto većina vremenski ograničenih ponuda radi tako dobro je to što tjeskoba pogoduje impulsu.

Ako ćete voditi flash kampanje, uvijek je dobro upotrijebiti odbrojavanje kako biste podsjetili korisnike na preostalo vrijeme za iskorištavanje ponude.

Ovo je trenutak da iskoristite strategiju e-mail marketinga ili PPC s posljednjom šansom s ponovnim ciljanjem koje dopire do korisnika i podsjeća ih na ponudu. Ne zaboravite prikazati razinu zaliha, pogotovo ako je ostalo samo nekoliko jedinica.

posljednja šansa fabletics
Fabletics koristi temu “Požurite, 70% popusta na cijelom mjestu završava sutra”.

#3. “[Roba] trenutno nije dostupna”

Kada kupac propusti priliku za prodaju, slobodno mu javite da je propustio priliku da ga iskoristi. To je nešto što putničke agencije redovito rade, a to se također može lako implementirati u e-trgovinu.

Posljednja prilika LazyOaf
Lazy Oaf koristi naslov “Taj se rasprodani pleteni džemper vratio”

Jednostavan natpis u kojem se navodi da proizvod više nije dostupan po sniženoj cijeni savršeno sažima ono što FOMO predstavlja. Strah od propuštanja može se upotrijebiti za motiviranje potencijalnih kupaca na kupnju pokazujući im što su izgubili, pazeći da sljedeći put neće oklijevati pritisnuti gumb KUPI ODMAH prije isteka ponude.

Kao što je ranije spomenuto, možete koristiti i moć FOMO -a za slanje vrsta poruka „posljednja šansa“. Prođimo kroz neke primjere koje možete koristiti u svojim budućim marketinškim kampanjama.

Predložak teme e-pošte posljednje prilike

  • Ponestaje Vam vremena…
  • To je Vaša posljednja prilika da nabavite [proizvod].
  • Preostalo je samo [X] sati!
  • Skoro nestalo!
  • Kupite sada ili ćete propustiti
  • Nabavite ih prije nego što odu.
  • Stavka na Vašoj listi želja je skoro rasprodana!
  • [X% popusta]- samo ograničeno vrijeme
  • Naša prodajna ponuda završava danas. To Vam je zadnja šansa!

Predlošci e-pošte za posljednju priliku

Predložak e-pošte za posljednju priliku 1

Predložak e-pošte za posljednju priliku 2

Predložak e-pošte za posljednju priliku 3

Predložak e-pošte za posljednju priliku 4

Predložak e-pošte za posljednju priliku 5

Predložak e-pošte za posljednju priliku 6

Predlošci e-pošte za posljednju priliku – često postavljana pitanja

Koliko rano mogu reći da je to “zadnja šansa” kupca?

Ovdje nema pravila – možda ćete odlučiti početi slati e-poštu posljednje šanse dva dana prije završetka kampanje za poticanje prodaje ili samo dva sata prije. Najbolje poznajete svoje klijente i potencijalne klijente pa odlučite kada je pravo vrijeme da na temelju tog znanja iskoristite moć hitnosti.

Koliko e-mailova s posljednjom šansom trebam poslati?

Obično tvrtke šalju posljednju e-poštu na dan završetka određene ponude ili organiziraju odbrojavanje i šalju još tri e-poruke – jednu ujutro, jednu poslijepodne i posljednju sat vremena prije kraja promocija. Na vama je koju ćete strategiju odabrati, ali pazite da vaše poruke ne budu previše neželjene.

Trebam li poslati posljednju priliku e-poštom cijeloj bazi podataka?

U većini ćete slučajeva htjeti obavijestiti što je moguće više ljudi o ponudi koja se uskoro završava. To je osobito istinito ako također planirate objaviti informacije o prodaji na društvenim mrežama ili ako ih promovirate pomoću plaćenih oglasa. Međutim, provjerite je li vaša baza podataka pravilno segmentirana i šaljete li relevantne i prilagođene poruke svim grupama klijenata na temelju njihovih prethodnih kupnji i interesa.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko rano mogu poslati klijentu e-poštu s posljednjom prilikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ovdje nema pravila – možda ćete odlučiti početi slati e-poštu posljednje šanse dva dana prije završetka kampanje za poticanje prodaje ili samo dva sata prije. Najbolje poznajete svoje klijente i potencijalne klijente pa odlučite kada je pravo vrijeme da na temelju tog znanja iskoristite moć hitnosti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-mailova s posljednjom šansom trebam poslati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obično tvrtke šalju posljednju e-poštu na dan završetka određene ponude ili organiziraju odbrojavanje i šalju još tri e-poruke – jednu ujutro, jednu poslijepodne i posljednju sat vremena prije kraja promocija. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li poslati posljednju priliku e-poštom cijeloj bazi podataka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “U većini ćete slučajeva htjeti obavijestiti što je moguće više ljudi o ponudi koja se uskoro završava. To je osobito istinito ako također planirate objaviti informacije o prodaji na društvenim mrežama ili ako ih promovirate pomoću plaćenih oglasa.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo