• Predlošci
  • Predlošci e-pošte za posljednju priliku

Predlošci e-pošte za posljednju priliku

FOMO je jedan od najjačih motiva za kupnju. To je osobito istinito za milenijalce, ali se odnosi i na one koji nisu dio ove dobne skupine.

Društveni pritisak stvara napetost koja se može koristiti kao način za poticanje prodaje. Zbog toga Vas želimo upoznati s pojmom FOMO i pokazati Vam kako ga koristiti za bolju internetsku prodaju.

Što je FOMO?

Izraz označava kraticu za “strah od propuštanja nečega”. Taj se strah može pripisati sudjelovanju u događaju ili aktivnostima, kao i riziku gubitka mogućnosti kupnje proizvoda, iskorištavanja poticaja prodaje ili čak preskakanja posljednjeg meme koji svatko dijeli na društvenim medijima.

U našoj ljudskoj prirodi postoji želja da se integriramo, budemo svjesni događaja i da budemo ispred drugih.

U zlatnom dobu društvenih medija svi su povezani i mogu dijeliti svoje živote s drugima, što može učiniti da većina nas osjeća pritisak da ne propustimo bilo kakve važne vijesti ili prilike.

Kako možete koristiti FOMO da biste prodali više?

Neuromarketing pokretač je svih strategija marketinga zasnovanog na strahu. Ove marketinške taktike poznate su i kao marketing oskudice.

Ove vrste marketinških napora usredotočene su na primjenu mehanizama koji stvaraju hitnost u strahu od društvenog isključivanja ili „zakašnjenja na zabavu“.

Pogledajmo ove primjere koji koriste FOMO u komunikaciji.

#1. “Drugi kupci su zainteresirani za …”

This message is a really powerful tool that can motivate potential customers to make a purchase. It provides social proof but also indicates that a product may be sold out soon because many customers are interested in buying it. The urgency also generates a certain amount of stress. 

Nije da želimo izazvati osjećaj nelagode kod klijenta. Umjesto toga, želimo ih obeshrabriti da odgađaju odluku o kupnji tako što će ih učiniti impulzivnijim, a da ne troše previše vremena na analizu svoje odluke.

Karmanow e-mail s posljednjom šansom
Karmanow koristi “Uh oh– stavka koju ste spremili uskoro će se rasprodati!” kao tema

#2. “Ova ponuda ističe za 3 sata.”

Ove vrste poruka pojačavaju strah od propuštanja prilike. Jedan od razloga zašto većina vremenski ograničenih ponuda radi tako dobro je to što tjeskoba pogoduje impulsu.

Ako ćete voditi flash kampanje, uvijek je dobro upotrijebiti odbrojavanje kako biste podsjetili korisnike na preostalo vrijeme za iskorištavanje ponude.

Ovo je trenutak da iskoristite strategiju e-mail marketinga ili PPC s posljednjom šansom s ponovnim ciljanjem koje dopire do korisnika i podsjeća ih na ponudu. Ne zaboravite prikazati razinu zaliha, pogotovo ako je ostalo samo nekoliko jedinica.

posljednja šansa fabletics
Fabletics koristi temu “Požurite, 70% popusta na cijelom mjestu završava sutra”.

#3. “[Roba] trenutno nije dostupna”

Kada kupac propusti priliku za prodaju, slobodno mu javite da je propustio priliku da ga iskoristi. To je nešto što putničke agencije redovito rade, a to se također može lako implementirati u e-trgovinu.

Posljednja prilika LazyOaf
Lazy Oaf koristi naslov “Taj se rasprodani pleteni džemper vratio”

Jednostavan natpis u kojem se navodi da proizvod više nije dostupan po sniženoj cijeni savršeno sažima ono što FOMO predstavlja. Strah od propuštanja može se upotrijebiti za motiviranje potencijalnih kupaca na kupnju pokazujući im što su izgubili, pazeći da sljedeći put neće oklijevati pritisnuti gumb KUPI ODMAH prije isteka ponude.

As mentioned previously,  you can also use the power of FOMO to send out “last chance” types of emails. Let’s go through some examples that you can use in your future marketing campaigns.

Predložak teme e-pošte posljednje prilike

  • Ponestaje Vam vremena…
  • To je Vaša posljednja prilika da nabavite [proizvod].
  • Preostalo je samo [X] sati!
  • Skoro nestalo!
  • Kupite sada ili ćete propustiti
  • Nabavite ih prije nego što odu.
  • Stavka na Vašoj listi želja je skoro rasprodana!
  • [X% popusta]- samo ograničeno vrijeme
  • Naša prodajna ponuda završava danas. To Vam je zadnja šansa!

Predlošci e-pošte za posljednju priliku

Predložak e-pošte za posljednju priliku 1

Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.

[Button] SHOP NOW

*Online only

Predložak e-pošte za posljednju priliku 2

Tik, Tok…

Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.

Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.

Predložak e-pošte za posljednju priliku 3

Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!

There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.

[Button] SHOP THE SALE

Predložak e-pošte za posljednju priliku 4

Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.

Use the discount [code] at checkout.

[button] SHOP

Predložak e-pošte za posljednju priliku 5

Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!

Use the code [code] at checkout.*

[Button] BUY NOW

* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.

Predložak e-pošte za posljednju priliku 6

Hello [name],

We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.

Our annual sales campaign ends today at [time].

I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.

Follow this link to check out what’s left. [link]

Predlošci e-pošte za posljednju priliku – često postavljana pitanja

Koliko rano mogu reći da je to “zadnja šansa” kupca?

Ovdje nema pravila – možda ćete odlučiti početi slati e-poštu posljednje šanse dva dana prije završetka kampanje za poticanje prodaje ili samo dva sata prije. Najbolje poznajete svoje klijente i potencijalne klijente pa odlučite kada je pravo vrijeme da na temelju tog znanja iskoristite moć hitnosti.

Koliko e-mailova s posljednjom šansom trebam poslati?

Obično tvrtke šalju posljednju e-poštu na dan završetka određene ponude ili organiziraju odbrojavanje i šalju još tri e-poruke – jednu ujutro, jednu poslijepodne i posljednju sat vremena prije kraja promocija. Na vama je koju ćete strategiju odabrati, ali pazite da vaše poruke ne budu previše neželjene.

Trebam li poslati posljednju priliku e-poštom cijeloj bazi podataka?

In most cases, you’ll want to inform as many people as possible about an offer that is about to end. This is especially true if you also plan to post information about the sale on social media or if you promote it using paid ads.  However, make sure that your database is properly segmented and that you send relevant and personalized messages to all client groups based on their previous purchases and interests.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo