Ovaj članak predstavlja predloške e-pošte za prodaju proizvoda, s naglaskom na korištenje FOMO kao motivacijskog alata, te objašnjava razlike između popusta i prodaja. Također, uključuje predloške e-pošte s kuponom i preporuke za referalni marketing.
FOMO je jedan od najjačih motiva za kupnju. To je osobito istinito za milenijalce, ali se odnosi i na one koji nisu dio ove dobne skupine.
Društveni pritisak stvara napetost koja se može koristiti kao način za poticanje prodaje. Zbog toga Vas želimo upoznati s pojmom FOMO i pokazati Vam kako ga koristiti za bolju internetsku prodaju.
Izraz označava kraticu za “strah od propuštanja nečega”. Taj se strah može pripisati sudjelovanju u događaju ili aktivnostima, kao i riziku gubitka mogućnosti kupnje proizvoda, iskorištavanja poticaja prodaje ili čak preskakanja posljednjeg meme koji svatko dijeli na društvenim medijima.
U našoj ljudskoj prirodi postoji želja da se integriramo, budemo svjesni događaja i da budemo ispred drugih.
U zlatnom dobu društvenih medija svi su povezani i mogu dijeliti svoje živote s drugima, što može učiniti da većina nas osjeća pritisak da ne propustimo bilo kakve važne vijesti ili prilike.
Neuromarketing pokretač je svih strategija marketinga zasnovanog na strahu. Ove marketinške taktike poznate su i kao marketing oskudice.
Ove vrste marketinških napora usredotočene su na primjenu mehanizama koji stvaraju hitnost u strahu od društvenog isključivanja ili „zakašnjenja na zabavu“.
Pogledajmo ove primjere koji koriste FOMO u komunikaciji.
This message is a really powerful tool that can motivate potential customers to make a purchase. It provides social proof but also indicates that a product may be sold out soon because many customers are interested in buying it. The urgency also generates a certain amount of stress.
Nije da želimo izazvati osjećaj nelagode kod klijenta. Umjesto toga, želimo ih obeshrabriti da odgađaju odluku o kupnji tako što će ih učiniti impulzivnijim, a da ne troše previše vremena na analizu svoje odluke.
Ove vrste poruka pojačavaju strah od propuštanja prilike. Jedan od razloga zašto većina vremenski ograničenih ponuda radi tako dobro je to što tjeskoba pogoduje impulsu.
Ako ćete voditi flash kampanje, uvijek je dobro upotrijebiti odbrojavanje kako biste podsjetili korisnike na preostalo vrijeme za iskorištavanje ponude.
Ovo je trenutak da iskoristite strategiju e-mail marketinga ili PPC s posljednjom šansom s ponovnim ciljanjem koje dopire do korisnika i podsjeća ih na ponudu. Ne zaboravite prikazati razinu zaliha, pogotovo ako je ostalo samo nekoliko jedinica.
Kada kupac propusti priliku za prodaju, slobodno mu javite da je propustio priliku da ga iskoristi. To je nešto što putničke agencije redovito rade, a to se također može lako implementirati u e-trgovinu.
Jednostavan natpis u kojem se navodi da proizvod više nije dostupan po sniženoj cijeni savršeno sažima ono što FOMO predstavlja. Strah od propuštanja može se upotrijebiti za motiviranje potencijalnih kupaca na kupnju pokazujući im što su izgubili, pazeći da sljedeći put neće oklijevati pritisnuti gumb KUPI ODMAH prije isteka ponude.
As mentioned previously, you can also use the power of FOMO to send out “last chance” types of emails. Let’s go through some examples that you can use in your future marketing campaigns.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ovdje nema pravila – možda ćete odlučiti početi slati e-poštu posljednje šanse dva dana prije završetka kampanje za poticanje prodaje ili samo dva sata prije. Najbolje poznajete svoje klijente i potencijalne klijente pa odlučite kada je pravo vrijeme da na temelju tog znanja iskoristite moć hitnosti.
Obično tvrtke šalju posljednju e-poštu na dan završetka određene ponude ili organiziraju odbrojavanje i šalju još tri e-poruke – jednu ujutro, jednu poslijepodne i posljednju sat vremena prije kraja promocija. Na vama je koju ćete strategiju odabrati, ali pazite da vaše poruke ne budu previše neželjene.
In most cases, you’ll want to inform as many people as possible about an offer that is about to end. This is especially true if you also plan to post information about the sale on social media or if you promote it using paid ads. However, make sure that your database is properly segmented and that you send relevant and personalized messages to all client groups based on their previous purchases and interests.
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Poruke primljene putem izravnih poruka na društvenim mrežama su važne za poslovanje jer korisnici provode više vremena na društvenim medijima nego provjeravajući email. Važno je pružati odličnu korisničku uslugu na društvenim medijima i brzo odgovarati na svaku poruku. Izravne poruke imaju visoku stopu otvaranja, premašujući učestalost emaila. Komunikacija na društvenim medijima zahtijeva osnovna pravila kao što su dosljednost, brzi odgovori i izbjegavanje grešaka u pisanju.
Email predlošci za povećanje cijene
Tekst opisuje povećanje cijena u B2B i B2C sektoru te savjete za obavještavanje klijenata o istom. Predstavljeni su predlošci e-mailova za obavještavanje o povećanju cijena te nakon poziva i kupnje. Također, naglašena je važnost referalnog marketinga i ponuđeno 10 predložaka e-mailova s preporukama. Članak govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge i nudi savjete za njeno poboljšanje. Predstavljeni su i predlošci e-mailova za ponovno povezivanje s klijentima.
Automatski emailovi poslije kupnje mogu povećati angažman klijenata, generirati veći broj ponovljenih prodaja i pomoći u smanjenju osjećaja disonance nakon kupovine. Studije slučaja su važne u procesu kupovine za mala i velika poduzeća. Popratni emailovi nakon poziva mogu biti učinkoviti u promoviranju proizvoda ili usluga. Bez obzira na strategiju, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške klijentima kako bi osigurale dugoročne odnose i napredak u poslovanju.
Email templates for promotional and post-purchase communication can save time and increase engagement with customers. Personalized templates can help build relationships and generate repeat purchases. Consistency in design and timing of email content, as well as including support for customers, can increase brand awareness and sales. Quality templates with clear information and calls to action can also improve open rates and sales. LiveAgent offers various customer service software options and a newsletter for updates and discounts.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.