Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kako završiti razgovor

Kada komuniciramo s mušterijama, klijentima ili potencijalnim klijentima, način na koji zatvaramo razgovor je jednako bitan kao i način na koji ga započinjemo. Zapravo, završetak interakcije na profesionalan, uljudan i pristojan način zapravo može pretvoriti nešto što je započelo kao neugodna konverzacija u pozitivno iskustvo korisničke službe i ostaviti odličan zadnji dojam na klijenta.

Osnovni savjeti za završetak razgovora s klijentima

  • Koristite jednu ili više najčešćih fraza za završetak razgovora koje su povezane s temom interakcije (zahvaljivanje klijentu, ponovljena isprika, informacije o idućim koracima i slično)
  • Izaberite pravi rječnik, ton i stil koji je najprikladniji za vašu publiku.
  • Prilagodite svoje završne izjave da odgovaraju za više kanala podrške. Telefonske i email konverzacije obično zahtijevaju formalniji rječnik, dok interakcije putem live chata i društvenih medija obično budu ležernije.
  • Izbjegavate koristiti istu završnu frazu za kraj svake interakcije jer će zvučati previše generički i robotski – personalizirajte svoje poruke kad god možete.
  • Završite sa stilom, pitajući klijente možete li im pomoći u vezi još nečega ili ohrabrujući ih da vam se ponovno jave u budućnosti.
  • Uvjerite se da je vaša završna izjava uljudna, prijateljska i ostavlja sveukupan pozitivan dojam.
Kako završiti razgovor
Koristite naše predloške da završite konverzacije s klijentima na profesionalan i uljudan način – neovisno o kanalu koji koristite.

Kako završiti razgovor – predlošci korisničke službe

Sudeći po istraživanju koje je proveo American Express, 68% potrošača vjeruje da je ugodan predstavnik korisničke službe ključ pozitivnog iskustva sa službom. Imamo isprobane i stvarne primjere načina na koji možete završiti konverzaciju s klijentom putem različitih kanala podrške i osigurati da vaši klijenti uvijek imaju ugodno iskustvo kada god su u interakciji s vama.

Kako završiti telefonski poziv: izjave za završetak poziva

Kako završiti email: izjave za završetak emaila

Kako završiti razgovor na live chatu

Kako završiti razgovor na društvenim medijima

Često postavljana pitanja

Kako završiti razgovor?

Kako bi zaokružili konverzaciju, završite sa stilom, pitajući klijente možete li im pomoći u vezi još nečega ili ohrabrujući ih da vam se ponovno jave u budućnosti.

Kako zaustaviti neugodan razgovor?

Možete izbjeći neugodan razgovor spominjući nevažnu temu ili mijenjajući temu u potpunosti. Ako ne želite raspravljati o datoj situaciji, možete jednostavno izjaviti da se ne osjećate ugodno kada govorite o tome. Ako osjećate da morate završiti razgovor, možete reći i da morate ići.

Kako završiti razgovor a ne ispasti nepristojan?

Nemojte završiti razgovor ne govoreći ništa. Zahvalite pozivatelju na njegovom vremenu i dajte im do znanja da ćete im poslati popratni email ako nešto iskrsne.

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do I shut down a conversation?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To shut down a conversation, end on a high note by asking a customer if there’s anything else you could help with or encouraging them to get in touch again in the future.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you stop an uncomfortable conversation?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can avoid an uncomfortable conversation by bringing up an unimportant topic or changing the subject. If you do not wish to discuss the situation, you can simply state that you are not comfortable with talking about it. If you feel that you have to end the conversation, you can say that you have to go.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you end a call without being rude?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Do not just end a call without saying anything. Be sure to thank your caller for their time, and let them know you’ll send them a follow-up email if anything else comes up. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo