Predlošci korisničke podrške ubrzavaju odgovore na česte upite, povećavaju efikasnost i zadovoljstvo klijenata. Ovaj članak nudi 10 primjera predložaka za razne zahtjeve, pomažući agentima uštedjeti vrijeme i smanjiti greške.
Istraživanje je otkrilo da 69% potrošača ocjenjuje kvalitetu korisničkog iskustva na temelju toga dobiju li “brzo rješenje” svojih upita ili zahtjeva za pomoći. Međutim, ručno pisanje istih odgovora svaki put kada imate interakciju s klijentom može biti iznimno neefikasno i dugotrajno čak i za najvještije agente korisničke podrške. Tu standardne poruke odlično posluže. Zapravo, standardni odgovori (makro), predefinirani odgovori i spremni predlošci su značajke koje korisnička podrška mora imati, jer omogućuju agentima podrške povećanje efikasnosti i izvedbe, ubrzanje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.
Imamo 10 primjera odgovora korisničke podrške za neke od najčešćih problema i upita. Vaši agenti ih mogu prilagoditi, personalizirati i koristiti u svakodnevnim interakcijama podrške.
Email predložak je poruka koju možete ponovno koristiti u vašoj komunikaciji s klijentima. Predlošci se obično koriste za dosljednost i uštedu vremena.
Apsolutno. LiveAgent je softver korisničke podrške koji vam omogućuje kreiranje predložaka, za agente kao i za klijente, kako bi uštedjeli vrijeme. Ako želite saznati više, pogledajte značajku za email predloške..
Korisnička podrška je odjel unutar organizacije koji pruža podršku klijentima i korisnicima.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Otkrijte sve ključne značajke korisničkog portala na LiveAgentu, uključujući bazu znanja, korisničke forume, povratne informacije, i još mnogo toga. Saznajte kako odabrati pravi softver za vaš portal i poboljšajte iskustvo korisničke podrške. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
Otkrijte ključne razlike između korisničke službe i korisničke podrške! Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo razumijevanjem njihovih jedinstvenih uloga. Posjetite naš vodič za detalje koji će vam pomoći da optimizirate zadovoljstvo kupaca i efikasnost vaših timova.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.