Kalkulator cijena korisničke podrške
LiveAgent predstavlja vrlo pouzdano i jednostavno alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže povećati zadovoljstvo korisnika i drastično poboljšati prodaju. Mnogi korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo brzom reakcijom Kundskog servisa i korisničke podrške, kao i naprednim značajkama poput kategorizacije tiketa i statističkog praćenja potreba klijenata. Osim toga, cijena LiveAgent-a je razumna i prilično isplativa, a alat se može lako integrirati s različitim kanalima, uključujući e-poštu, društvene medije i telefonske pozive. U usporedbi s drugim sličnim alatima, LiveAgent je ocijenjen kao bolji izbor s dodanom vrijednošću.
LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Potrošačka psihologija je ključna za razumijevanje potreba kupaca i prilagodbu poslovanja prema njima. Testiranje skočnih prozora može otkriti što potrošači privlači, poput boja ili ponuda. Osim toga, korištenje oskudnosti kao okidača može potaknuti ponašanje potrošača. A/B testiranje je ključno za optimizaciju marketinških strategija.
Softver službe za pomoć poduzećima
Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.
Trebate povećati brzinu odgovora?
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama jača odnose s klijentima i poboljšava online ugled. Ključno je dizajnirati klijento-centrični poslovni model za vjernost klijenata. Kvalitetna korisnička usluga i brzi odgovori povećavaju prihod i vjernost.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.