Sigurno je reći da je Gmail jedna od najpopularnijih i najčešće korištenih email usluga. Svi smo se navikli na besplatan prostor za pohranu, gumb za poništavanje slanja, kao i dodatne korisne značajke poput odgode, oznaka ili mapa. Čak bismo mogli reći da je Gmail savršeno rješenje za email za pojedince. Sve održava čistim i organiziranim.
Međutim, kada je riječ o korištenju Gmaila u poslovne svrhe – posebno za podršku korisnicima, postoje neka ograničenja. Nažalost, Gmail ne podržava univerzalnu ulaznu poštu s višekanalnim integracijama ili pregled nadzorne ploče za više agenata. To su obje ključne značajke u korisničkoj službi. Ako tražite alternativu za Gmail za vaš odjel podrške, LiveAgent bi mogao biti pravo rješenje za vas.
Razmotrite LiveAgent kao alternativu za Gmail za vaša poduzeća. LiveAgent ima preko 179 help-desk značajki i više od 40 integracija. Iskoristite naše moćne značajke za analitiku i izvještaje, značajke gamifikacije ili ugrađenu bazu znanja.
Dopustite LiveAgent-u da odradi težak posao kako biste se mogli fokusirati na izgradnju značajnih odnosa s vašim klijentima.
Implementirajte univerzalnu ulaznu poštu u svoje poslovanje i ostvarite ove prednosti:
LiveAgent povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava stope konverzije.
Smanjite radno vrijeme vaših agenata i riješite više upita klijenata zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti.
Vaš tim podrške može riješiti sve zahtjeve klijenata sa više kanala na jednom mjestu.
Nudimo usluge potpomognute migracije iz većine popularnih help desk rješenja.
Idelan softver za korisničku službu trebao bi biti transparentan i lako dostupan svim agentima u vašem odjelu. Trebao bi podržavati integracije za više kanala i pružati dodatne help-desk značajke kao što je automatizacija. Univerzalna ulazna pošta tvrtke LiveAgent upravo to omogućuje.
LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta je pametnija verzija vaše trenutne email ulazne pošte. Omogućuje vam slanje i primanje poruka putem više kanala poput emaila, live chata, društvenih medija ili čak glasovnih i video poziva. Eliminira potrebu za dijeljenjem računa i nadzorom uređaja. Svi novi tiketi automatski se prenose u LiveAgent upravljačku ploču i svi agenti mogu ih pregledavati i odgovarati na njih.
Univerzalna ulazna pošta omogućuje vam dodavanje oznaka, podsjetnika, internih bilješki, automatizaciju tiketa za odjele ili određene agente i mnogo više. Ako tražite alternativu za Gmail za svoje poduzeće, razmislite o korištenju LiveAgent-a.
Ako tražite alternativu za Gmail za svoje poslovanje, razmislite o LiveAgent-u. LiveAgent koristi hibridni tijek tiketa koji je ključna značajka za podršku korisnicima jer povećava produktivnost agenta. Hibridni tijek tiketa čini da svi tiketi izgledaju isto bez obzira na komunikacijski kanal s kojeg su primljeni. Tijek tiketa vam omogućuje praćenje putovanja vaših klijenata kroz različite kanale, ali uvijek ostaje u istom hibridnom tiketu. Na taj način imate sve važne informacije o svojim korisnicima i njihovim problemima pri ruci.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koji nam omogućuju da pružimo izvrsnu podršku našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Automatizacija je ključna značajka za podršku korisnicima jer štedi puno vremena. Omogućuje vam automatizaciju svakodnevnih zadataka, stvaranje radnih tokova ili jedinstvenih pravila automatizacije prema vašim poslovnim potrebama.
Na primjer, pravila automatizacije mogu automatski dodijeliti tikete (u bilo kojoj fazi) pojedinim agentima ili odjelima. Sve što trebate učiniti je odabrati “okidač” i pravilo će se izvršiti. U LiveAgent-u, pravila automatizacije mogu se temeljiti na bilo kojem parametru tiketa, događaju ili vremenskom uvjetu.
Odaberite je li LiveAgent dobra alternativa za Gmail za vaše poslovanje s našim besplatnim probnim razdobljem od 14 dana. Nije potrebna kreditna kartica.
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednje velika poduzeća u 2020. Zato je odlična alternativa za Gmail. Pridružite se tvrtkama poput Yamahe, BMW-a, Huaweija i Sveučilišta u Oxfordu u pružanju vrhunske kvalitete korisničke usluge. S LiveAgent-om je lako. Započnite vašu besplatnu 14-dnevnu probu danas. Nije vam potrebna kreditna kartica.
12% Amerikanaca je ocijenilo “nedostatak brzine” svojom najvećom frustracijom u vezi s korisničkom službom. Statista
72% potrošača smatra da ako moraju svoj problem objasniti većem broju ljudi, to znači da je korsinička služba loša. Dimensional Research
Trećina potrošača kaže da bi razmislilo o promjeni kompanije nakon samo jednog primjera loše korisničke usluge. American Express
72% potrošača kaže da kada kontaktiraju korisničku službu očekuju da agent “zna tko su, što su kupili i ima uvid u njihove prethodne angažmane.” Microsoft
Zanima li vas kako se nosimo? Provjerite naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo za ponuditi.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Pružite odličnukorisničku uslugu
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.