Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata
Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Zaposlenici pozivnog centra izražavaju svoje frustracije prema neugodnim klijentima. Važno je biti profesionalan i ljubazan prema predstavnicima korisničke službe.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Proučavanje ponašanja i eksperimenti koriste se za dizajniranje učinkovitih proizvoda.
Najbolji softver za kontakt centar
VICIdial, MiCloud Connect, Twilio, 3CX, and Front are contact center solutions with various features and pricing options. CloudTalk is a software designed for small and medium-sized businesses.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma