Softver korisničke službe za HR industriju

Budete bliski s vašim kandidatima. Razvrstajte svoju komunikaciju po prioritetima i nikad nećete izgubiti nijednu informaciju o kandidatima. Upravljajte svojim kontaktima i pojednostavnite vlastiti tijek rada.

Nadgledajte ponašanje posjetitelja vaše web stranice, identificirajte odgovarajuće korisnike i konvertirajte ih u potencijalne kandidate u roku par sekundi.

Ostanite u kontaktu s vašim kandidatima preko više kanala, uključujući email, telefon, live chat i društvene medije.

Premjestite svakog kandidata k određenom odjelu ili agentu neovisno od kanala koji su koristili za stupanje u kontakt s vama.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Budite u kontaktu s vašim kandidatima

Što svi kandidati imaju zajedničko? Vole postavljati pitanja. Različita pitanja, svaki put. Live chat u realnom vremenu ili pozivni centar vam daje slobodu za trenutno odgovaranje na njihove potrebe. Budite klijentocentrični i kreirajte vjernu bazu klijenata uz LiveAgent za HR predvodnike.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Ulovite više prilika

Pružite pomoć i smjernice čak i nakon radnog vremena. Implementirajte LiveAgent na vašu web stranicu i dajte klijentima moć da se povežu s vama u realnom vremenu zahvaljujući live chatu. Stvarajte veze i ulovite više prilika svakoga sata.

Usmjerite vaše buduće kolege

Zahvaljujući mogućnostima LiveAgent-a za HR predvodnike, vaši budući klijenti (ili čak kolege) se mogu obratiti određenoj osobi u skladu s njihovim potrebama. Imaju li određenih pitanja o opisu posla, odgovornostima ili plaći? Povežite ih s predstavnikom HR-a.

interview illustration

Transparentne i povoljne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje korisničke podrške za fiksni mjesečni iznos, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period da dobijete puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što još čekate? Počnite poboljšavati brzinu odgovora već danas!

Package Name

Tiket+Chat

Idealan za mala i srednja poduzeća.

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealan za poslovanja svih veličina.

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to HR i regrutacija
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.

Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite

Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.

Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.

Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata

Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.

Zaposlenici pozivnog centra izražavaju svoje frustracije prema neugodnim klijentima. Važno je biti profesionalan i ljubazan prema predstavnicima korisničke službe.

Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni

Zaposlenici pozivnog centra izražavaju svoje frustracije prema neugodnim klijentima. Važno je biti profesionalan i ljubazan prema predstavnicima korisničke službe.

Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Proučavanje ponašanja i eksperimenti koriste se za dizajniranje učinkovitih proizvoda.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Proučavanje ponašanja i eksperimenti koriste se za dizajniranje učinkovitih proizvoda.

Vještine aktivnog slušanja

Videos - Vjestine Aktivnog Slusanja

Softver kontaktnog centra može poboljšati i pojednostaviti dolaznu i odlaznu komunikaciju. Pročitajte naš pregled 25 najboljih kontakt centara.

Najbolji softver za kontakt centar

VICIdial, MiCloud Connect, Twilio, 3CX, and Front are contact center solutions with various features and pricing options. CloudTalk is a software designed for small and medium-sized businesses.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo