Jeste li spremni osnovati vlastito poduzeće?
To je jedna od najstrašnijih, ali ujedno i najuzbudljiviih stvari koje možete uraditi u svom radnom vijeku.
Kako bi olakšali ovaj proces, kreirali smo popis koraka kako bi vas vodili kroz osnutak vaše nove kompanije. Jednom kad ga pročitate, nadamo ste da ćete biti spremniji i puni samopouzdanja.
Koristite ovaj kontrolni popis kao putokaz koji će vas voditi kroz proces osnivanja. Pomoći će vam da ostanete na pravom putu i na kraju uistinu uspijete.
Prvi i najvažniji korak je odluka koju vrstu poduzeća želite. Postoji velik broj različitih opcija, tako da se mogućnosti mogu činiti beskrajne. Razmislite oko čega ste strastveni i je li to isplativo ili ne.
Pomoći će vam odrediti trebate li slijediti svoju ideju, koliko novca trebate i kako nastaviti dalje.
Kada ste kreirali popis, započnite misliti kako se on može pretvoriti u posao.
Savjet: ne zaboravite da vaša ideja ne mora biti komplicirana ili pretjerana.
Jednom kada ste odlučili koju vrstu poduzeća započeti, vrijeme je za istraživanje vaše konkurencije i općenito industrije.
Dat će vam bolju sliku ima li vaše poduzeće potencijala ili ne. Također ćete naučiti veličinu tržišta za vaš proizvod ili uslugu. To će osigurati da nećete pokušavati prodati nešto za što je konkurencija već prevelika.
Koristite ovaj korak da odredite ima li mjesta za vaše poduzeće, koliko novca će biti potrebno za lansiranje ideje i kakav marketing ćete trebati.
Postoji mnogo načina za to, ali najjednostavniji je Google.
Savjet: ako nađete nešto što je jeftino ili zastarjelo, to može biti znak da nema puno konkurencije na tom području, tako da vaše poduzeće ima potencijal.
Koje osnovne vještine su potrebne za vođenje posla?
Na primjer, pretpostavimo da osnivate marketinšku agenciju. U tom slučaju, pomaže ako vlasnik ima iskustva u marketingu i zna koje taktike rade za različite tipove poduzeća, a koje ne .
Koje vještine su općenito korisne?
Takav popis će vam pomoći odrediti koje vještine već imate, a koje trebate razviti kako bi efikasno vodili svoje poduzeće.
Započeti s procjenom koliko će vaš proizvod ili usluga koštati je uvijek dobra ideja.
Trebate imati financijsku samostalnost kako se ne bi morali oslanjati na pozajmice.
Ako trenutno imate posao s punim radnim vremenom, bilo bi mudro odvajati sa strane što je više novca moguće, tako da imate dovoljno ušteđevine kada odlučite dati otkaz.
Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.
<!– /wp:paragraph →Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija
Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?
Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.
Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.
Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.
Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.
Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.
Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).
Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.
Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:
Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.
Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.
Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?
Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.
Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.
Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.
Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta
Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.
Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.
Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.
Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.
Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.
Added:Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.
Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:
Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.
Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.
Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.
Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.
Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.
Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.
Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.
Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.
Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.
Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.
Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.
Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije
Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.
Ovo su neke od ključnih komponenti:
Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.
<!– /wp:paragraph → Added:Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.
Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.
Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.
Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.
<!– /wp:paragraph →Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija
Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?
Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.
Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.
Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.
Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.
Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.
Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).
Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.
Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:
Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.
Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.
Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?
Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.
Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.
Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.
Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta
Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.
Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.
Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.
Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.
Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.
Added:Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.
Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:
Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.
Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.
Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.
Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.
Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.
Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.
Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.
Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.
Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.
Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.
Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.
Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije
Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.
Ovo su neke od ključnih komponenti:
Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).
Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.
<!– /wp:paragraph → Added:Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.
Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.
Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.
Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.
<!– /wp:paragraph →Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija
Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?
Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.
Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.
Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.
Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.
Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.
Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).
Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.
Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:
Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.
Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.
Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?
Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.
Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.
Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.
Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta
Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.
Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.
Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.
Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.
Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.
Added:Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.
Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:
Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.
Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.
Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.
Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.
Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.
Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.
Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.
Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.
Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.
Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.
Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.
Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije
Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.
Ovo su neke od ključnih komponenti:
Savjet: potražite grantove države i zajmove koji će vam pomoći u osnutku poduzeća
Koje alate koristiti za pronalazak najboljih cijena?
Fizička poslovnica je idući korak u osnutku poduzeća.
Pomoći će vam odlučiti ima li dovoljno prostora, koliko novca trebate uložiti prije otvaranja i slično.
Razmotrite:
Sada je vrijeme za naći agenta za nekretnine koji vam može pomoći sa svime, od pronalaska pravog mjesta za pravu cijenu do organiziranja inspekcije i ispitivanja.
Osnivanje poduzeća može koštati dosta novca. Trebat ćete imati ga dovoljno u rezervi za mjesece kada je prodaja lošija ili ne postoji, tako da planirate proračun sukladno tome. Mogu proći godine prije prvog profita ako ne isplanirate što raditi u sporijem dijelu sezone.
To će vam omogućiti da odredite može li vaše poduzeće to riješiti i postoje li načini za uštedu novca prije dana otvaranja bez puno financijskih prepreka.
Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).
Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.
<!– /wp:paragraph → Added:Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.
Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.
Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.
Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.
<!– /wp:paragraph →Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija
Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?
Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.
Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.
Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.
Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.
Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.
Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).
Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.
Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:
Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.
Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.
Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?
Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.
Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.
Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.
Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta
Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.
Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.
Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.
Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.
Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.
Added:Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.
Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:
Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.
Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.
Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.
Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.
Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.
Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.
Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.
Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.
Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.
Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.
Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.
Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije
Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.
Ovo su neke od ključnih komponenti:
Savjet: potražite grantove države i zajmove koji će vam pomoći u osnutku poduzeća
Koje alate koristiti za pronalazak najboljih cijena?
Fizička poslovnica je idući korak u osnutku poduzeća.
Pomoći će vam odlučiti ima li dovoljno prostora, koliko novca trebate uložiti prije otvaranja i slično.
Razmotrite:
Sada je vrijeme za naći agenta za nekretnine koji vam može pomoći sa svime, od pronalaska pravog mjesta za pravu cijenu do organiziranja inspekcije i ispitivanja.
Osnivanje poduzeća može koštati dosta novca. Trebat ćete imati ga dovoljno u rezervi za mjesece kada je prodaja lošija ili ne postoji, tako da planirate proračun sukladno tome. Mogu proći godine prije prvog profita ako ne isplanirate što raditi u sporijem dijelu sezone.
To će vam omogućiti da odredite može li vaše poduzeće to riješiti i postoje li načini za uštedu novca prije dana otvaranja bez puno financijskih prepreka.
Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).
Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.
<!– /wp:paragraph → Added:Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.
Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.
Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.
Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.
<!– /wp:paragraph →Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija
Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?
Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.
Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.
Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.
Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.
Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.
Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).
Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.
Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:
Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.
Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.
Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?
Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.
Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.
Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.
Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta
Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.
Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.
Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.
Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.
Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.
Added:Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.
Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:
Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.
Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.
Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.
Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.
Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.
Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.
Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.
Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.
Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.
Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.
Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.
Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije
Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.
Ovo su neke od ključnih komponenti:
Starting a business in 2022 may seem more difficult than it did before the pandemic created so much uncertainty. A thorough business plan that prevents you from missing anything important is more important than ever before. Our Business Startup Checklist will help you to make sure that you are on the right track.
The simple answer is to do your homework. You need to research the market, be aware of industry trends, and take a fresh approach that hasn't been done before.
It's important to remember that starting a business is just the tip of the iceberg. There are many different steps to grow your company into something sustainable and then eventually profitable. What you can do later might be more complicated depending on the industry, but this will rely heavily on what stage of business growth you're in. It will also be high time to take care of business insurance and social security. Choose an experienced insurance agent and take out adequate business insurance.
The amount will depend on your idea and how big it is. Generally, the more people involved in an idea or product, the more complex and costly it will be. However, if you're bootstrapping (starting with little outside funding, this should help prevent many unnecessary costs.
Not necessarily. The beauty of the Internet is that you can now learn a lot from books, courses, mentors, etc.
The most crucial is to have an idea that solves or meets market demands. You'll also need good leadership qualities, critical thinking skills, and being able to communicate well with others, especially if you're trying to grow your company's team.
The best way is by finding problems in the marketplace and devising solutions to them. This can be done by studying your own pain points, which could apply to others.
Some of the most notable ones include being your own boss, exerting control over what you do and how you do it, plus developing skills that can be used in other areas throughout life.
Some of the most notable ones include the threat of losing money and putting in long hours when times get tough.
It needs to be. And there are many ways to ensure this is the case. They include finding a niche, having an innovative idea, as well as using analytics (e.g. Google Analytics) and optimization tools (Google Search Console, for example).
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma