team meeting brainstorming

Kontrolni popis za osnivanje poduzeća

Navigation

Kontrolni popis za osnivanje poduzeća

69
Collapse All Expand All

Jeste li spremni osnovati vlastito poduzeće?

To je jedna od najstrašnijih, ali ujedno i najuzbudljiviih stvari koje možete uraditi u svom radnom vijeku.

Kako bi olakšali ovaj proces, kreirali smo popis koraka kako bi vas vodili kroz osnutak vaše nove kompanije. Jednom kad ga pročitate, nadamo ste da ćete biti spremniji i puni samopouzdanja.

Što treba razmotriti kada počinjete poslovanje od nule?

Koristite ovaj kontrolni popis kao putokaz koji će vas voditi kroz proces osnivanja. Pomoći će vam da ostanete na pravom putu i na kraju uistinu uspijete.

Kontrolni popis za osnivanje poduzeća: Korak po korak

Kontrolni popis za osnivanje poduzeća

Prvi i najvažniji korak je odluka koju vrstu poduzeća želite. Postoji velik broj različitih opcija, tako da se mogućnosti mogu činiti beskrajne. Razmislite oko čega ste strastveni i je li to isplativo ili ne.

Zašto je pravilan izbor novog poduzeća važan?

Pomoći će vam odrediti trebate li slijediti svoju ideju, koliko novca trebate i kako nastaviti dalje.

Figure out what type of business you want to start

Kako naći vrstu poduzeća koje želite otvoriti?

  • Napravite popis stvari koje vas zanimaju. Nemojte izabrati popularne ideje, jer se na ta tržišta teško probiti.
  • Kada ste napravili popis ideja, suzite ga i izaberite one od kojih vam srce brže zakuca.
  • Odredite koje imaju najviše smisla u poslovnom okruženju. Zapišite koja skupina ljudi bi bila zainteresirana za proizvod ili uslugu i zašto bi ga htjeli koristiti.

Kada ste kreirali popis, započnite misliti kako se on može pretvoriti u posao.

Savjet: ne zaboravite da vaša ideja ne mora biti komplicirana ili pretjerana.

Koje alate koristiti kada želite započeti novo poduzeće?

  • online istraživanje
  • brainstorming s ljudima koji imaju poslovno iskustvo
  • poslovne novine i magazini

 

Jednom kada ste odlučili koju vrstu poduzeća započeti, vrijeme je za istraživanje vaše konkurencije i općenito industrije.

Zašto je istraživanje toliko bitno?

Dat će vam bolju sliku ima li vaše poduzeće potencijala ili ne. Također ćete naučiti veličinu tržišta za vaš proizvod ili uslugu. To će osigurati da nećete pokušavati prodati nešto za što je konkurencija već prevelika.

Koristite ovaj korak da odredite ima li mjesta za vaše poduzeće, koliko novca će biti potrebno za lansiranje ideje i kakav marketing ćete trebati.

Research the industry and competition in your area

Kako istražiti vašu konkurenciju?

Postoji mnogo načina za to, ali najjednostavniji je Google.

  • Započnite upisivati vrstu vašeg poduzeća, lokaciju na kojoj ga planirate započeti i povezane ključne riječi u Google tražilicu. To će vam pokazati sva slična poduzeća u okruženju koja trenutno rade.
  • Isprobajte fraze kao što su “Vaša industrija + vaš grad” or “konkurent + vaša industrija + vaš grad”
  • Napravite popis svih poduzeća, njihove web adrese i kontakt informacije. Pogledajte kako izgledaju online tako da možete usporediti s vašom idejom o poslovanju.

Savjet: ako nađete nešto što je jeftino ili zastarjelo, to može biti znak da nema puno konkurencije na tom području, tako da vaše poduzeće ima potencijal.

Koje alate koristiti za istraživanje konkurencije?

  • Čitanje novosti i blogova o vašoj industriji je odličan način za naučiti što druge kompanije rade, kao i potencijalne trendove za budućnost.
  • Razgovor s ljudima koji trenutno rade za poduzeća slična onome koje planirate lansirati također može pomoći.
  • Pogledajte web stranice konkurencije i njihove račune na društvenim medijima za više informacija o njima.

Koje osnovne vještine su potrebne za vođenje posla?

Na primjer, pretpostavimo da osnivate marketinšku agenciju. U tom slučaju, pomaže ako vlasnik ima iskustva u marketingu i zna koje taktike rade za različite tipove poduzeća, a koje ne .

Koje vještine su općenito korisne?

  • upravljanje vremenom
  • vodstvo i komunikacija
  • snažna radna etika, profesionalizam, poštenje i slično
  • predanost detaljima
  • IT (pogotovo ako želite započeti online poslovanje)

Zašto je popis kvalifikacija važan?

Takav popis će vam pomoći odrediti koje vještine već imate, a koje trebate razviti kako bi efikasno vodili svoje poduzeće.

Create a list of qualifications

Kako kreirati popis kvalifikacija?

  • Zapišite vještine koje već imate.
  • Pitajte vaše suradnike i članove obitelji da vam kažu što cijene kod vas. Možete koristiti anonimnu anketu da osigurate poštene odgovore.
  • Možete razgovarati s vlasnicima poduzeća ili ljudima koji trenutno rade za slična poduzeća o vrsti kvalifikacija koje takve kompanije cijene.

Koji alati vam mogu pomoći u kreiranju popisa kvalifikacija?

  • LinkedIn profili (profesionalaca iz vaše industrije kao i ljudi koji rade za konkurenciju) da vidite koje kvalifikacije imaju za svoje poslove.

Započeti s procjenom koliko će vaš proizvod ili usluga koštati je uvijek dobra ideja.

Zašto je procjena cijene proizvoda/usluge važna?

Trebate imati financijsku samostalnost kako se ne bi morali oslanjati na pozajmice.

Ako trenutno imate posao s punim radnim vremenom, bilo bi mudro odvajati sa strane što je više novca moguće, tako da imate dovoljno ušteđevine kada odlučite dati otkaz.

Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.

<!– /wp:paragraph →
Business law

Kako dobiti sve potrebne dozvole, certifikate i licence?

Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija

  • Saznajte koje dozvole, certifikate i poslovne licence zahtijeva zakon kako bi mogli imati kompaniju u vašoj državi ili saveznoj državi. To možete saznati provjerom web stranica vaše države.
  • Pobrinite se da vaši zaposlenici završe potrebni trening za svaku poziciju u vašoj kompaniji. To uključuje čitanje i potpisivanje priručnika o zaposlenicima koji je napisao odvjetnik ili stručnjak za ljudske resurse.

Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?

  • Internet pretraživanje ili izravni razgovor s lokalnim uredima vlade
  • Udruženje malih poduzetnika koje ima informacije o dozvolama i licencama koje trebate.
  • Konzultirajte odvjetnika ili savjetnika za računovodstvo i dobijte profesionalni savjet.

 

Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.

Zašto je kreiranje emaila važno za novo poduzeće?

Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.

Business Email Templates

Kako kreirati email za novu kompaniju?

  • Kreirajte email adresu koja uključuje vaše ime ili ime kompanije. To će pomoći ljudima da znaju da vas kontaktiraju kao profesionalca.
  • Kreirajte atraktivnu web stranicu sa svim vašim kontakt informacijama. Uključite lokaciju i radne sate fizičkih poslovnica plus sve druge bitne detalje.

Koje alate koristiti za kreiranje emaila za novu kompaniju?

  • NameMesh, EmailFormat ili Domainr kako bi pronašli najbolje ime za vašu poslovnu email adresu

 

Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.

Zašto je dobro ime važno za novu kompaniju?

Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.

Laptop brand on display

Kako izabrati ime za vašu novu kompaniju?

  • Isprobajte brainstorming sesije s prijateljima koji imaju poslovno iskustvo ili stručnost u marketingu, uključujući ljude izvan vašeg uobičajenog kruga. To će vam dati priliku da dobijete različite poglede na imenovanje.
  • Osigurajte da su domena i računi društvenih medija povezani s imenom kompanije dostupni.

Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.

Koje alate koristiti za kreiranje novog imena kompanije?

  • Generator imena kao što je NameVine će vam dati velik broj prijedloga za ime koje možete razvrstati po popularnosti i unikatnosti. Što je ime popularnije (bliže vrhu liste), to znači da velik broj poduzeća koristi slične izraze. Izaberite nešto drugo ako je moguće.
  • Procjena imena određuje kako bi se određeno ime moglo ponašati u rezultatima pretrage ili je li dostupno za registraciju imena domene.

 

Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).

Zašto je pravna zaštita vašeg novog poduzeća važna?

Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.

LLC benefits

Kako zaštititi vaše novo poduzeće?

Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:

  • Kada imate ime i lokaciju kompanije, možete izabrati i njen oblik. Svaki ima prednosti i nedostatke, tako da vaše okolnosti određuju najbolju opciju.
  • Trebat ćete pribaviti svu potrebnu dokumentaciju.
  • Dobijte matični broj poslovnog subjekta.
  • Otvorite odvojeni poslovni bankovni račun.
  • Postavite svoje računovodstvo ili zaposlite računovođu.

Koje alate koristiti za pravnu zaštitu kompanije?

  • LegalZoom je online resurs koji pruža pravnu podršku za kreiranje d.o.o. ili drugih pravnih entiteta. Košta $129 kako bi ga mogli koristiti i uključuje hrpu resursa, npr. ugovore s dobavljačima.
  • Lokalni odvjetnik vam može pomoći savjetom i pomoći u pribavljanju potrebnih dokumenata.
  • Više lokalnih izvora informacija kao što su web stranica države ili grada mogu pomoći s dodatnim informacijama za pokretanje posla u vašem području.

Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.

Zašto je važno naći dobar uredski prostor?

Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.

Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?

Quality unit Office space 6

Kako naći dobar uredski prostor?

Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.

Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.

Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.

Koji alati se koriste za naći dobar uredski prostor?

  • Craigslist omogućuje korisnicima da objavljuju popise dostupnih poduzeća ili prostora. Također možete vidjeti ima li prilika za zajednički uredski prostor u vašem okruženju.
  • OfficeFinder nudi pretraživač za lociranje svih vrsti tradicionalnih radnih prostora, od velikih kompanija do malih poduzeća
  • Stranice kao što su Yelp i Google također omogućuju korisnicima objavljivanje recenzija za različite tipove ureda ili poslovnih prostora, što vam može pomoći pronaći najbolju lokaciju za vaš startup.

Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta

Zašto su ciljevi važni za novo poduzeće?

Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.

introduce web metrics - illustration

Kako ustanoviti jasne ciljeve za budućnost kompanije?

Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.

Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.

Koje alate koristiti za uspostavljanje jasnih ciljeva za budućnost?

  • Tražilice kao što su Google ili Bing, pomoću kojih možete naći online primjere kako izjave o misiji drugih kompanija izgledaju.
  • Stranice kao što je Teamwork PM pomažu pri kreiranju izjave o misiji i vrijednostima za vašu kompaniju.
  • Stranice kao što je CompanyCheckup vam daju izvještaje koliko efikasno vaše poduzeće slijedi svoje ciljeve.

 

Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.

Zašto je važno poznavati svoju ciljnu grupu?

Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.

Added:
Customer feeedback illustration

Kako pronaći ciljnu grupu?

Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.

Koje alate koristiti za pronalazak ciljne grupe?

Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:

  • Ankete vam mogu pomoći saznati više o vašim klijentima i što misle o trenutnoj ponudi proizvoda. Možete koristiti alate kao što su SurveyMonkey ili InstaSurvey.
  • Stranice kao što je Google Analytics vam daju dragocjene uvide u to tko posjećuje vašu web stranicu i koje dijelove najčešće gleda.
  • Stranice kao što su Teamwork PM i LiveAgent vam omogućuju kreiranje tiket sustava korisničke podrške kako bi pratili povratne informacije.

 

Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.

Zašto je uređeno računovodstvo važno?

Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.

Planning budget

Kako urediti svoje računovodstvo?

Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.

Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.

Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.

Koji alati će vam pomoći da uredite svoje računovodstvo?

  • Koristite Google da nađete računovođe u vašoj blizini. Uvjerite se da su certificirani profesionalci koji će biti sposobni urediti poslovne knjige za vašu kompaniju.
  • Provjerite LinkedIn da vidite kvalifikacije vašeg mogućeg računovođe.

 

Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.

Zašto je rad na vašoj USP i prednosti nad konkurencijom važan?

Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.

Kako ostvariti prednost nad konkurencijom?

Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.

LiveAgent CSM tickets overview

Koje alate koristiti za naći prednost nad konkurencijom?

  • Stranice kao što su SurveyMonkey ili Google Forms mogu pojednostaviti taj proces i osigurati prikupljanje svih potrebnih informacija
  • Koristite Google da vidite što vaši konkurenti nude i po čemu se razlikuju od vas. To će vam pomoći razumjeti njihov USP i identificirati eventualne slabosti koje mogu pružiti mogućnost za vaš napredak.
  • Koristite LiveAgent ili neki drugi softver za korisničku službu kako bi komunicirali sa svojim klijentima

Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.

Zašto je plan promidžbe važan?

Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Kako kreirati plan promidžbe?

Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.

Koje alate koristiti za kreiranje plana promidžbe?

  • Razmislite o korištenju Google Adwords da testirate različite aktivnosti i vidite koje su najefikasnije za vašu kompaniju. Ovaj alat se može koristiti kao tražilica koja dostavlja ciljanje oglase koji se plaćaju po kliku na Search i Display Networks.
  • Google Ads je online platforma za oglašavanje koja vam omogućuje postavljanje oglasa unutar rezultata pretraživanja kao i na web stranicama koje nisu pretraživači, mobilnim poslovnim aplikacijama i videima.
  • Marketing za društvene medije se može koristiti za promoviranje brenda vaše kompanije, povećanje prodaja i širenje usmene predaje o vašoj ponudi.

 

Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije

Zašto je posjedovanje cjelokupnog poslovnog plana važno?

Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.

customer touchpoints report-illustration

Kako kreirati poslovni plan?

Ovo su neke od ključnih komponenti:

  • sažetak
  • opis kompanije
  • dostupni proizvodi i usluge
  • analiza tržišta
  • strategija i implementacija
  • organizacija i upravljanje timom
  • financijski plan i projekcija

Koje alate koristiti za kreiranje poslovnog plana?

  • Lean Canvas je alat (jednostavno predložak na jednoj strani koji je kreirao Ash Maurya) za izradu poslovnog plana koji vam pomaže razraditi ideje
  • LivePlan vam omogućuje da pratite i brzo zapišete svoj poslovni plan, osigurate sredstva i dobijete potrebne uvide za ostvarivanje ciljeva.

 

Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.

<!– /wp:paragraph → Added:
counting costs in notepad

Kako kreirati popis troškova za vaše novo poduzeće?

  • Obratite se profesionalcima u industriji i tražite savjete oko toga što očekivati.
  • Zapišite troškove osnivanja, uključujući bilo koju opremu koju ćete trebati kupiti (i troškove najamnine), planove osiguranja ako su potrebni i slično.

Koje alate koristiti za kreiranje popisa troškova?

  • Vodite računa o svakom iznosu novca koji potrošite ili zaradite čuvanjem svih računa. Ako vam se to čini previše, koristite Mint ili neki drugi sustav za računovodstvo i vođenje evidencije. U njihovu platformu možete učitati bilo koje poslovne dokumente povezane s porezima, tako da je sve uvijek spremno.
  • Koristite tablicu kako bi vodili računa o troškovima. To će vam olakšati da vidite ulaz i izlaz novca svaki mjesec (i eventualne nepodudarnosti).

Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.

Zašto je zapošljavanje osoblja za svakodnevne operacije važno?

Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.

HR job interview

Kako naći nove zaposlenike?

    • Trebat ćete opis posla za vaše potencijalne zaposlenike i njihove menadžere.
    • Pobrinite se da su svi potrebni dokumenti već spremni. To uključuje priručnik za zaposlenike, ugovor o povjerljivosti i policu o intelektualnom vlasništvu kompanije.
  • Proces zapošljavanja treba početi što je prije moguće. Pronalazak osobe za rješavanje svakodnevnih operacija može potrajati.
  • Obratite pažnju na ljude koji imaju iskustva u osnutku vlastitih poduzeća ili vođenju malih timova

Koje alate koristiti za pronalazak novih zaposlenika?

  • Provjerite LinkedIn, Indeed, UpWork ili Monster i Glassdoor kako bi našli potencijalne zaposlenike i naučili više o njima.
  • Nađite zaposlenike u Facebook poslovnim grupama. Velik broj ljudi traži zaposlenje putem njih.

Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.

Zašto je posjedovanje svih potrebnih dozvola, certifikata i licenci važno?

Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.

<!– /wp:paragraph →
Business law

Kako dobiti sve potrebne dozvole, certifikate i licence?

Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija

  • Saznajte koje dozvole, certifikate i poslovne licence zahtijeva zakon kako bi mogli imati kompaniju u vašoj državi ili saveznoj državi. To možete saznati provjerom web stranica vaše države.
  • Pobrinite se da vaši zaposlenici završe potrebni trening za svaku poziciju u vašoj kompaniji. To uključuje čitanje i potpisivanje priručnika o zaposlenicima koji je napisao odvjetnik ili stručnjak za ljudske resurse.

Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?

  • Internet pretraživanje ili izravni razgovor s lokalnim uredima vlade
  • Udruženje malih poduzetnika koje ima informacije o dozvolama i licencama koje trebate.
  • Konzultirajte odvjetnika ili savjetnika za računovodstvo i dobijte profesionalni savjet.

 

Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.

Zašto je kreiranje emaila važno za novo poduzeće?

Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.

Business Email Templates

Kako kreirati email za novu kompaniju?

  • Kreirajte email adresu koja uključuje vaše ime ili ime kompanije. To će pomoći ljudima da znaju da vas kontaktiraju kao profesionalca.
  • Kreirajte atraktivnu web stranicu sa svim vašim kontakt informacijama. Uključite lokaciju i radne sate fizičkih poslovnica plus sve druge bitne detalje.

Koje alate koristiti za kreiranje emaila za novu kompaniju?

  • NameMesh, EmailFormat ili Domainr kako bi pronašli najbolje ime za vašu poslovnu email adresu

 

Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.

Zašto je dobro ime važno za novu kompaniju?

Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.

Laptop brand on display

Kako izabrati ime za vašu novu kompaniju?

  • Isprobajte brainstorming sesije s prijateljima koji imaju poslovno iskustvo ili stručnost u marketingu, uključujući ljude izvan vašeg uobičajenog kruga. To će vam dati priliku da dobijete različite poglede na imenovanje.
  • Osigurajte da su domena i računi društvenih medija povezani s imenom kompanije dostupni.

Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.

Koje alate koristiti za kreiranje novog imena kompanije?

  • Generator imena kao što je NameVine će vam dati velik broj prijedloga za ime koje možete razvrstati po popularnosti i unikatnosti. Što je ime popularnije (bliže vrhu liste), to znači da velik broj poduzeća koristi slične izraze. Izaberite nešto drugo ako je moguće.
  • Procjena imena određuje kako bi se određeno ime moglo ponašati u rezultatima pretrage ili je li dostupno za registraciju imena domene.

 

Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).

Zašto je pravna zaštita vašeg novog poduzeća važna?

Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.

LLC benefits

Kako zaštititi vaše novo poduzeće?

Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:

  • Kada imate ime i lokaciju kompanije, možete izabrati i njen oblik. Svaki ima prednosti i nedostatke, tako da vaše okolnosti određuju najbolju opciju.
  • Trebat ćete pribaviti svu potrebnu dokumentaciju.
  • Dobijte matični broj poslovnog subjekta.
  • Otvorite odvojeni poslovni bankovni račun.
  • Postavite svoje računovodstvo ili zaposlite računovođu.

Koje alate koristiti za pravnu zaštitu kompanije?

  • LegalZoom je online resurs koji pruža pravnu podršku za kreiranje d.o.o. ili drugih pravnih entiteta. Košta $129 kako bi ga mogli koristiti i uključuje hrpu resursa, npr. ugovore s dobavljačima.
  • Lokalni odvjetnik vam može pomoći savjetom i pomoći u pribavljanju potrebnih dokumenata.
  • Više lokalnih izvora informacija kao što su web stranica države ili grada mogu pomoći s dodatnim informacijama za pokretanje posla u vašem području.

Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.

Zašto je važno naći dobar uredski prostor?

Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.

Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?

Quality unit Office space 6

Kako naći dobar uredski prostor?

Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.

Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.

Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.

Koji alati se koriste za naći dobar uredski prostor?

  • Craigslist omogućuje korisnicima da objavljuju popise dostupnih poduzeća ili prostora. Također možete vidjeti ima li prilika za zajednički uredski prostor u vašem okruženju.
  • OfficeFinder nudi pretraživač za lociranje svih vrsti tradicionalnih radnih prostora, od velikih kompanija do malih poduzeća
  • Stranice kao što su Yelp i Google također omogućuju korisnicima objavljivanje recenzija za različite tipove ureda ili poslovnih prostora, što vam može pomoći pronaći najbolju lokaciju za vaš startup.

Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta

Zašto su ciljevi važni za novo poduzeće?

Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.

introduce web metrics - illustration

Kako ustanoviti jasne ciljeve za budućnost kompanije?

Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.

Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.

Koje alate koristiti za uspostavljanje jasnih ciljeva za budućnost?

  • Tražilice kao što su Google ili Bing, pomoću kojih možete naći online primjere kako izjave o misiji drugih kompanija izgledaju.
  • Stranice kao što je Teamwork PM pomažu pri kreiranju izjave o misiji i vrijednostima za vašu kompaniju.
  • Stranice kao što je CompanyCheckup vam daju izvještaje koliko efikasno vaše poduzeće slijedi svoje ciljeve.

 

Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.

Zašto je važno poznavati svoju ciljnu grupu?

Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.

Added:
Customer feeedback illustration

Kako pronaći ciljnu grupu?

Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.

Koje alate koristiti za pronalazak ciljne grupe?

Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:

  • Ankete vam mogu pomoći saznati više o vašim klijentima i što misle o trenutnoj ponudi proizvoda. Možete koristiti alate kao što su SurveyMonkey ili InstaSurvey.
  • Stranice kao što je Google Analytics vam daju dragocjene uvide u to tko posjećuje vašu web stranicu i koje dijelove najčešće gleda.
  • Stranice kao što su Teamwork PM i LiveAgent vam omogućuju kreiranje tiket sustava korisničke podrške kako bi pratili povratne informacije.

 

Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.

Zašto je uređeno računovodstvo važno?

Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.

Planning budget

Kako urediti svoje računovodstvo?

Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.

Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.

Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.

Koji alati će vam pomoći da uredite svoje računovodstvo?

  • Koristite Google da nađete računovođe u vašoj blizini. Uvjerite se da su certificirani profesionalci koji će biti sposobni urediti poslovne knjige za vašu kompaniju.
  • Provjerite LinkedIn da vidite kvalifikacije vašeg mogućeg računovođe.

 

Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.

Zašto je rad na vašoj USP i prednosti nad konkurencijom važan?

Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.

Kako ostvariti prednost nad konkurencijom?

Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.

LiveAgent CSM tickets overview

Koje alate koristiti za naći prednost nad konkurencijom?

  • Stranice kao što su SurveyMonkey ili Google Forms mogu pojednostaviti taj proces i osigurati prikupljanje svih potrebnih informacija
  • Koristite Google da vidite što vaši konkurenti nude i po čemu se razlikuju od vas. To će vam pomoći razumjeti njihov USP i identificirati eventualne slabosti koje mogu pružiti mogućnost za vaš napredak.
  • Koristite LiveAgent ili neki drugi softver za korisničku službu kako bi komunicirali sa svojim klijentima

Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.

Zašto je plan promidžbe važan?

Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Kako kreirati plan promidžbe?

Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.

Koje alate koristiti za kreiranje plana promidžbe?

  • Razmislite o korištenju Google Adwords da testirate različite aktivnosti i vidite koje su najefikasnije za vašu kompaniju. Ovaj alat se može koristiti kao tražilica koja dostavlja ciljanje oglase koji se plaćaju po kliku na Search i Display Networks.
  • Google Ads je online platforma za oglašavanje koja vam omogućuje postavljanje oglasa unutar rezultata pretraživanja kao i na web stranicama koje nisu pretraživači, mobilnim poslovnim aplikacijama i videima.
  • Marketing za društvene medije se može koristiti za promoviranje brenda vaše kompanije, povećanje prodaja i širenje usmene predaje o vašoj ponudi.

 

Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije

Zašto je posjedovanje cjelokupnog poslovnog plana važno?

Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.

customer touchpoints report-illustration

Kako kreirati poslovni plan?

Ovo su neke od ključnih komponenti:

  • sažetak
  • opis kompanije
  • dostupni proizvodi i usluge
  • analiza tržišta
  • strategija i implementacija
  • organizacija i upravljanje timom
  • financijski plan i projekcija

Koje alate koristiti za kreiranje poslovnog plana?

  • Lean Canvas je alat (jednostavno predložak na jednoj strani koji je kreirao Ash Maurya) za izradu poslovnog plana koji vam pomaže razraditi ideje
  • LivePlan vam omogućuje da pratite i brzo zapišete svoj poslovni plan, osigurate sredstva i dobijete potrebne uvide za ostvarivanje ciljeva.

 

  • Softver za financijski model kako bi brzo i točno kreirali budžet s pregledom planiranih poslovnih troškova i jednostavnom prognozom prihoda.
  • Računovodstveni softver kao što je Mint, za praćenje koliko zarađujete svaki mjesec, kao i koliko štedite i trošite.

Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).

Zašto je poslovni plan važan?

Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.

<!– /wp:paragraph → Added:
counting costs in notepad

Kako kreirati popis troškova za vaše novo poduzeće?

  • Obratite se profesionalcima u industriji i tražite savjete oko toga što očekivati.
  • Zapišite troškove osnivanja, uključujući bilo koju opremu koju ćete trebati kupiti (i troškove najamnine), planove osiguranja ako su potrebni i slično.

Koje alate koristiti za kreiranje popisa troškova?

  • Vodite računa o svakom iznosu novca koji potrošite ili zaradite čuvanjem svih računa. Ako vam se to čini previše, koristite Mint ili neki drugi sustav za računovodstvo i vođenje evidencije. U njihovu platformu možete učitati bilo koje poslovne dokumente povezane s porezima, tako da je sve uvijek spremno.
  • Koristite tablicu kako bi vodili računa o troškovima. To će vam olakšati da vidite ulaz i izlaz novca svaki mjesec (i eventualne nepodudarnosti).

Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.

Zašto je zapošljavanje osoblja za svakodnevne operacije važno?

Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.

HR job interview

Kako naći nove zaposlenike?

    • Trebat ćete opis posla za vaše potencijalne zaposlenike i njihove menadžere.
    • Pobrinite se da su svi potrebni dokumenti već spremni. To uključuje priručnik za zaposlenike, ugovor o povjerljivosti i policu o intelektualnom vlasništvu kompanije.
  • Proces zapošljavanja treba početi što je prije moguće. Pronalazak osobe za rješavanje svakodnevnih operacija može potrajati.
  • Obratite pažnju na ljude koji imaju iskustva u osnutku vlastitih poduzeća ili vođenju malih timova

Koje alate koristiti za pronalazak novih zaposlenika?

  • Provjerite LinkedIn, Indeed, UpWork ili Monster i Glassdoor kako bi našli potencijalne zaposlenike i naučili više o njima.
  • Nađite zaposlenike u Facebook poslovnim grupama. Velik broj ljudi traži zaposlenje putem njih.

Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.

Zašto je posjedovanje svih potrebnih dozvola, certifikata i licenci važno?

Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.

<!– /wp:paragraph →
Business law

Kako dobiti sve potrebne dozvole, certifikate i licence?

Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija

  • Saznajte koje dozvole, certifikate i poslovne licence zahtijeva zakon kako bi mogli imati kompaniju u vašoj državi ili saveznoj državi. To možete saznati provjerom web stranica vaše države.
  • Pobrinite se da vaši zaposlenici završe potrebni trening za svaku poziciju u vašoj kompaniji. To uključuje čitanje i potpisivanje priručnika o zaposlenicima koji je napisao odvjetnik ili stručnjak za ljudske resurse.

Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?

  • Internet pretraživanje ili izravni razgovor s lokalnim uredima vlade
  • Udruženje malih poduzetnika koje ima informacije o dozvolama i licencama koje trebate.
  • Konzultirajte odvjetnika ili savjetnika za računovodstvo i dobijte profesionalni savjet.

 

Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.

Zašto je kreiranje emaila važno za novo poduzeće?

Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.

Business Email Templates

Kako kreirati email za novu kompaniju?

  • Kreirajte email adresu koja uključuje vaše ime ili ime kompanije. To će pomoći ljudima da znaju da vas kontaktiraju kao profesionalca.
  • Kreirajte atraktivnu web stranicu sa svim vašim kontakt informacijama. Uključite lokaciju i radne sate fizičkih poslovnica plus sve druge bitne detalje.

Koje alate koristiti za kreiranje emaila za novu kompaniju?

  • NameMesh, EmailFormat ili Domainr kako bi pronašli najbolje ime za vašu poslovnu email adresu

 

Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.

Zašto je dobro ime važno za novu kompaniju?

Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.

Laptop brand on display

Kako izabrati ime za vašu novu kompaniju?

  • Isprobajte brainstorming sesije s prijateljima koji imaju poslovno iskustvo ili stručnost u marketingu, uključujući ljude izvan vašeg uobičajenog kruga. To će vam dati priliku da dobijete različite poglede na imenovanje.
  • Osigurajte da su domena i računi društvenih medija povezani s imenom kompanije dostupni.

Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.

Koje alate koristiti za kreiranje novog imena kompanije?

  • Generator imena kao što je NameVine će vam dati velik broj prijedloga za ime koje možete razvrstati po popularnosti i unikatnosti. Što je ime popularnije (bliže vrhu liste), to znači da velik broj poduzeća koristi slične izraze. Izaberite nešto drugo ako je moguće.
  • Procjena imena određuje kako bi se određeno ime moglo ponašati u rezultatima pretrage ili je li dostupno za registraciju imena domene.

 

Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).

Zašto je pravna zaštita vašeg novog poduzeća važna?

Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.

LLC benefits

Kako zaštititi vaše novo poduzeće?

Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:

  • Kada imate ime i lokaciju kompanije, možete izabrati i njen oblik. Svaki ima prednosti i nedostatke, tako da vaše okolnosti određuju najbolju opciju.
  • Trebat ćete pribaviti svu potrebnu dokumentaciju.
  • Dobijte matični broj poslovnog subjekta.
  • Otvorite odvojeni poslovni bankovni račun.
  • Postavite svoje računovodstvo ili zaposlite računovođu.

Koje alate koristiti za pravnu zaštitu kompanije?

  • LegalZoom je online resurs koji pruža pravnu podršku za kreiranje d.o.o. ili drugih pravnih entiteta. Košta $129 kako bi ga mogli koristiti i uključuje hrpu resursa, npr. ugovore s dobavljačima.
  • Lokalni odvjetnik vam može pomoći savjetom i pomoći u pribavljanju potrebnih dokumenata.
  • Više lokalnih izvora informacija kao što su web stranica države ili grada mogu pomoći s dodatnim informacijama za pokretanje posla u vašem području.

Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.

Zašto je važno naći dobar uredski prostor?

Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.

Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?

Quality unit Office space 6

Kako naći dobar uredski prostor?

Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.

Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.

Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.

Koji alati se koriste za naći dobar uredski prostor?

  • Craigslist omogućuje korisnicima da objavljuju popise dostupnih poduzeća ili prostora. Također možete vidjeti ima li prilika za zajednički uredski prostor u vašem okruženju.
  • OfficeFinder nudi pretraživač za lociranje svih vrsti tradicionalnih radnih prostora, od velikih kompanija do malih poduzeća
  • Stranice kao što su Yelp i Google također omogućuju korisnicima objavljivanje recenzija za različite tipove ureda ili poslovnih prostora, što vam može pomoći pronaći najbolju lokaciju za vaš startup.

Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta

Zašto su ciljevi važni za novo poduzeće?

Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.

introduce web metrics - illustration

Kako ustanoviti jasne ciljeve za budućnost kompanije?

Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.

Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.

Koje alate koristiti za uspostavljanje jasnih ciljeva za budućnost?

  • Tražilice kao što su Google ili Bing, pomoću kojih možete naći online primjere kako izjave o misiji drugih kompanija izgledaju.
  • Stranice kao što je Teamwork PM pomažu pri kreiranju izjave o misiji i vrijednostima za vašu kompaniju.
  • Stranice kao što je CompanyCheckup vam daju izvještaje koliko efikasno vaše poduzeće slijedi svoje ciljeve.

 

Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.

Zašto je važno poznavati svoju ciljnu grupu?

Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.

Added:
Customer feeedback illustration

Kako pronaći ciljnu grupu?

Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.

Koje alate koristiti za pronalazak ciljne grupe?

Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:

  • Ankete vam mogu pomoći saznati više o vašim klijentima i što misle o trenutnoj ponudi proizvoda. Možete koristiti alate kao što su SurveyMonkey ili InstaSurvey.
  • Stranice kao što je Google Analytics vam daju dragocjene uvide u to tko posjećuje vašu web stranicu i koje dijelove najčešće gleda.
  • Stranice kao što su Teamwork PM i LiveAgent vam omogućuju kreiranje tiket sustava korisničke podrške kako bi pratili povratne informacije.

 

Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.

Zašto je uređeno računovodstvo važno?

Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.

Planning budget

Kako urediti svoje računovodstvo?

Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.

Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.

Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.

Koji alati će vam pomoći da uredite svoje računovodstvo?

  • Koristite Google da nađete računovođe u vašoj blizini. Uvjerite se da su certificirani profesionalci koji će biti sposobni urediti poslovne knjige za vašu kompaniju.
  • Provjerite LinkedIn da vidite kvalifikacije vašeg mogućeg računovođe.

 

Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.

Zašto je rad na vašoj USP i prednosti nad konkurencijom važan?

Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.

Kako ostvariti prednost nad konkurencijom?

Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.

LiveAgent CSM tickets overview

Koje alate koristiti za naći prednost nad konkurencijom?

  • Stranice kao što su SurveyMonkey ili Google Forms mogu pojednostaviti taj proces i osigurati prikupljanje svih potrebnih informacija
  • Koristite Google da vidite što vaši konkurenti nude i po čemu se razlikuju od vas. To će vam pomoći razumjeti njihov USP i identificirati eventualne slabosti koje mogu pružiti mogućnost za vaš napredak.
  • Koristite LiveAgent ili neki drugi softver za korisničku službu kako bi komunicirali sa svojim klijentima

Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.

Zašto je plan promidžbe važan?

Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Kako kreirati plan promidžbe?

Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.

Koje alate koristiti za kreiranje plana promidžbe?

  • Razmislite o korištenju Google Adwords da testirate različite aktivnosti i vidite koje su najefikasnije za vašu kompaniju. Ovaj alat se može koristiti kao tražilica koja dostavlja ciljanje oglase koji se plaćaju po kliku na Search i Display Networks.
  • Google Ads je online platforma za oglašavanje koja vam omogućuje postavljanje oglasa unutar rezultata pretraživanja kao i na web stranicama koje nisu pretraživači, mobilnim poslovnim aplikacijama i videima.
  • Marketing za društvene medije se može koristiti za promoviranje brenda vaše kompanije, povećanje prodaja i širenje usmene predaje o vašoj ponudi.

 

Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije

Zašto je posjedovanje cjelokupnog poslovnog plana važno?

Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.

customer touchpoints report-illustration

Kako kreirati poslovni plan?

Ovo su neke od ključnih komponenti:

  • sažetak
  • opis kompanije
  • dostupni proizvodi i usluge
  • analiza tržišta
  • strategija i implementacija
  • organizacija i upravljanje timom
  • financijski plan i projekcija

Koje alate koristiti za kreiranje poslovnog plana?

  • Lean Canvas je alat (jednostavno predložak na jednoj strani koji je kreirao Ash Maurya) za izradu poslovnog plana koji vam pomaže razraditi ideje
  • LivePlan vam omogućuje da pratite i brzo zapišete svoj poslovni plan, osigurate sredstva i dobijete potrebne uvide za ostvarivanje ciljeva.

 

LiveAgent's pricing old price
<!– /wp:image →

Kako postaviti pravu cijenu vašeg proizvoda/usluge?

  • Istražite cijenu sličnih proizvoda/usluga, za koliko ih vaša konkurencija prodaje i koliko košta da ih napravite ili ostvarite.
  • Kada identificirate svoju ciljnu skupinu i potencijalne klijente, napravite anketu da otkrijete koliko su spremni platiti za proizvod koji nastojite prodati.
  • Izaberite strategiju cijena koja odgovara vašim potrebama.

Savjet: potražite grantove države i zajmove koji će vam pomoći u osnutku poduzeća

Koje alate koristiti za pronalazak najboljih cijena?

  • SurveyMonkey ili Google Forms
  • Google Sheets (Google Drive) ili Excel

Fizička poslovnica je idući korak u osnutku poduzeća.

Zašto je dobra lokacija važna za novo poduzeće?

Pomoći će vam odlučiti ima li dovoljno prostora, koliko novca trebate uložiti prije otvaranja i slično.

travellling-searching location-illustration

Kako pronaći dobru lokaciju za novo poduzeće?

Razmotrite:

  • Ima li dovoljno prostora za vaše poduzeće?
  • Koliko lako mu klijenti mogu pristupiti (da kupe vaše proizvode i slično)?
  • Ima li zgrada dostupna parking mjesta ili će klijenti morati ostaviti vozila drugdje i šetati do vas?
  • Koliko je najamnina po metru kvadratnom?
  • Koja je lokacija konkurencije?
  • Je li izabrani dio grada prikladan i cjenovno pristupačan za vaše ciljne klijente?

Koji alati će vam pomoći pronaći dobru lokaciju za novo poduzeće?

  • Google Maps/Street View je odličan način za pregled područja gdje će vaše poduzeće biti locirano.

Sada je vrijeme za naći agenta za nekretnine koji vam može pomoći sa svime, od pronalaska pravog mjesta za pravu cijenu do organiziranja inspekcije i ispitivanja.

Osnivanje poduzeća može koštati dosta novca. Trebat ćete imati ga dovoljno u rezervi za mjesece kada je prodaja lošija ili ne postoji, tako da planirate proračun sukladno tome. Mogu proći godine prije prvog profita ako ne isplanirate što raditi u sporijem dijelu sezone.

Zašto je važno imati dovoljno novca za pokretanje novog posla?

To će vam omogućiti da odredite može li vaše poduzeće to riješiti i postoje li načini za uštedu novca prije dana otvaranja bez puno financijskih prepreka.

Calculate budget illustration

Kako riješiti ovaj korak?

  • Hoćete li raditi sa partnerom ili samostalno? U prvoj situaciji, koliko novca oni imaju dostupnog za doprinijeti poduzeću odmah (i imaju li ga ikako)?
  • Koliko mjesečnih poslovnih troškova možete pokriti bez potrebe za uzimanjem zajmova ili korištenja poslovne kreditne kartice
  • Koliko gotovine trenutno imate i koliko će ona potrajati ako vaše poduzeće ne bude donosilo profit
  • Postavljanje osobnog budžeta da vidite koliko novca će vaše poduzeće trebati odmah (trošak osnivanja) i što se treba dogoditi da krenete ostvarivati profit unutar 12 mjeseci ili manje (vaši ciljevi), na primjer
  • Ako ćete zapošljavati ljude, uračunajte i doprinose na plaću u popis stvari koje će povećati vaše mjesečne rashode

Koje alate koristiti u ovom koraku?

  • Softver za financijski model kako bi brzo i točno kreirali budžet s pregledom planiranih poslovnih troškova i jednostavnom prognozom prihoda.
  • Računovodstveni softver kao što je Mint, za praćenje koliko zarađujete svaki mjesec, kao i koliko štedite i trošite.

Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).

Zašto je poslovni plan važan?

Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.

<!– /wp:paragraph → Added:
counting costs in notepad

Kako kreirati popis troškova za vaše novo poduzeće?

  • Obratite se profesionalcima u industriji i tražite savjete oko toga što očekivati.
  • Zapišite troškove osnivanja, uključujući bilo koju opremu koju ćete trebati kupiti (i troškove najamnine), planove osiguranja ako su potrebni i slično.

Koje alate koristiti za kreiranje popisa troškova?

  • Vodite računa o svakom iznosu novca koji potrošite ili zaradite čuvanjem svih računa. Ako vam se to čini previše, koristite Mint ili neki drugi sustav za računovodstvo i vođenje evidencije. U njihovu platformu možete učitati bilo koje poslovne dokumente povezane s porezima, tako da je sve uvijek spremno.
  • Koristite tablicu kako bi vodili računa o troškovima. To će vam olakšati da vidite ulaz i izlaz novca svaki mjesec (i eventualne nepodudarnosti).

Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.

Zašto je zapošljavanje osoblja za svakodnevne operacije važno?

Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.

HR job interview

Kako naći nove zaposlenike?

    • Trebat ćete opis posla za vaše potencijalne zaposlenike i njihove menadžere.
    • Pobrinite se da su svi potrebni dokumenti već spremni. To uključuje priručnik za zaposlenike, ugovor o povjerljivosti i policu o intelektualnom vlasništvu kompanije.
  • Proces zapošljavanja treba početi što je prije moguće. Pronalazak osobe za rješavanje svakodnevnih operacija može potrajati.
  • Obratite pažnju na ljude koji imaju iskustva u osnutku vlastitih poduzeća ili vođenju malih timova

Koje alate koristiti za pronalazak novih zaposlenika?

  • Provjerite LinkedIn, Indeed, UpWork ili Monster i Glassdoor kako bi našli potencijalne zaposlenike i naučili više o njima.
  • Nađite zaposlenike u Facebook poslovnim grupama. Velik broj ljudi traži zaposlenje putem njih.

Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.

Zašto je posjedovanje svih potrebnih dozvola, certifikata i licenci važno?

Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.

<!– /wp:paragraph →
Business law

Kako dobiti sve potrebne dozvole, certifikate i licence?

Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija

  • Saznajte koje dozvole, certifikate i poslovne licence zahtijeva zakon kako bi mogli imati kompaniju u vašoj državi ili saveznoj državi. To možete saznati provjerom web stranica vaše države.
  • Pobrinite se da vaši zaposlenici završe potrebni trening za svaku poziciju u vašoj kompaniji. To uključuje čitanje i potpisivanje priručnika o zaposlenicima koji je napisao odvjetnik ili stručnjak za ljudske resurse.

Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?

  • Internet pretraživanje ili izravni razgovor s lokalnim uredima vlade
  • Udruženje malih poduzetnika koje ima informacije o dozvolama i licencama koje trebate.
  • Konzultirajte odvjetnika ili savjetnika za računovodstvo i dobijte profesionalni savjet.

 

Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.

Zašto je kreiranje emaila važno za novo poduzeće?

Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.

Business Email Templates

Kako kreirati email za novu kompaniju?

  • Kreirajte email adresu koja uključuje vaše ime ili ime kompanije. To će pomoći ljudima da znaju da vas kontaktiraju kao profesionalca.
  • Kreirajte atraktivnu web stranicu sa svim vašim kontakt informacijama. Uključite lokaciju i radne sate fizičkih poslovnica plus sve druge bitne detalje.

Koje alate koristiti za kreiranje emaila za novu kompaniju?

  • NameMesh, EmailFormat ili Domainr kako bi pronašli najbolje ime za vašu poslovnu email adresu

 

Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.

Zašto je dobro ime važno za novu kompaniju?

Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.

Laptop brand on display

Kako izabrati ime za vašu novu kompaniju?

  • Isprobajte brainstorming sesije s prijateljima koji imaju poslovno iskustvo ili stručnost u marketingu, uključujući ljude izvan vašeg uobičajenog kruga. To će vam dati priliku da dobijete različite poglede na imenovanje.
  • Osigurajte da su domena i računi društvenih medija povezani s imenom kompanije dostupni.

Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.

Koje alate koristiti za kreiranje novog imena kompanije?

  • Generator imena kao što je NameVine će vam dati velik broj prijedloga za ime koje možete razvrstati po popularnosti i unikatnosti. Što je ime popularnije (bliže vrhu liste), to znači da velik broj poduzeća koristi slične izraze. Izaberite nešto drugo ako je moguće.
  • Procjena imena određuje kako bi se određeno ime moglo ponašati u rezultatima pretrage ili je li dostupno za registraciju imena domene.

 

Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).

Zašto je pravna zaštita vašeg novog poduzeća važna?

Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.

LLC benefits

Kako zaštititi vaše novo poduzeće?

Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:

  • Kada imate ime i lokaciju kompanije, možete izabrati i njen oblik. Svaki ima prednosti i nedostatke, tako da vaše okolnosti određuju najbolju opciju.
  • Trebat ćete pribaviti svu potrebnu dokumentaciju.
  • Dobijte matični broj poslovnog subjekta.
  • Otvorite odvojeni poslovni bankovni račun.
  • Postavite svoje računovodstvo ili zaposlite računovođu.

Koje alate koristiti za pravnu zaštitu kompanije?

  • LegalZoom je online resurs koji pruža pravnu podršku za kreiranje d.o.o. ili drugih pravnih entiteta. Košta $129 kako bi ga mogli koristiti i uključuje hrpu resursa, npr. ugovore s dobavljačima.
  • Lokalni odvjetnik vam može pomoći savjetom i pomoći u pribavljanju potrebnih dokumenata.
  • Više lokalnih izvora informacija kao što su web stranica države ili grada mogu pomoći s dodatnim informacijama za pokretanje posla u vašem području.

Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.

Zašto je važno naći dobar uredski prostor?

Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.

Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?

Quality unit Office space 6

Kako naći dobar uredski prostor?

Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.

Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.

Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.

Koji alati se koriste za naći dobar uredski prostor?

  • Craigslist omogućuje korisnicima da objavljuju popise dostupnih poduzeća ili prostora. Također možete vidjeti ima li prilika za zajednički uredski prostor u vašem okruženju.
  • OfficeFinder nudi pretraživač za lociranje svih vrsti tradicionalnih radnih prostora, od velikih kompanija do malih poduzeća
  • Stranice kao što su Yelp i Google također omogućuju korisnicima objavljivanje recenzija za različite tipove ureda ili poslovnih prostora, što vam može pomoći pronaći najbolju lokaciju za vaš startup.

Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta

Zašto su ciljevi važni za novo poduzeće?

Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.

introduce web metrics - illustration

Kako ustanoviti jasne ciljeve za budućnost kompanije?

Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.

Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.

Koje alate koristiti za uspostavljanje jasnih ciljeva za budućnost?

  • Tražilice kao što su Google ili Bing, pomoću kojih možete naći online primjere kako izjave o misiji drugih kompanija izgledaju.
  • Stranice kao što je Teamwork PM pomažu pri kreiranju izjave o misiji i vrijednostima za vašu kompaniju.
  • Stranice kao što je CompanyCheckup vam daju izvještaje koliko efikasno vaše poduzeće slijedi svoje ciljeve.

 

Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.

Zašto je važno poznavati svoju ciljnu grupu?

Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.

Added:
Customer feeedback illustration

Kako pronaći ciljnu grupu?

Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.

Koje alate koristiti za pronalazak ciljne grupe?

Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:

  • Ankete vam mogu pomoći saznati više o vašim klijentima i što misle o trenutnoj ponudi proizvoda. Možete koristiti alate kao što su SurveyMonkey ili InstaSurvey.
  • Stranice kao što je Google Analytics vam daju dragocjene uvide u to tko posjećuje vašu web stranicu i koje dijelove najčešće gleda.
  • Stranice kao što su Teamwork PM i LiveAgent vam omogućuju kreiranje tiket sustava korisničke podrške kako bi pratili povratne informacije.

 

Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.

Zašto je uređeno računovodstvo važno?

Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.

Planning budget

Kako urediti svoje računovodstvo?

Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.

Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.

Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.

Koji alati će vam pomoći da uredite svoje računovodstvo?

  • Koristite Google da nađete računovođe u vašoj blizini. Uvjerite se da su certificirani profesionalci koji će biti sposobni urediti poslovne knjige za vašu kompaniju.
  • Provjerite LinkedIn da vidite kvalifikacije vašeg mogućeg računovođe.

 

Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.

Zašto je rad na vašoj USP i prednosti nad konkurencijom važan?

Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.

Kako ostvariti prednost nad konkurencijom?

Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.

LiveAgent CSM tickets overview

Koje alate koristiti za naći prednost nad konkurencijom?

  • Stranice kao što su SurveyMonkey ili Google Forms mogu pojednostaviti taj proces i osigurati prikupljanje svih potrebnih informacija
  • Koristite Google da vidite što vaši konkurenti nude i po čemu se razlikuju od vas. To će vam pomoći razumjeti njihov USP i identificirati eventualne slabosti koje mogu pružiti mogućnost za vaš napredak.
  • Koristite LiveAgent ili neki drugi softver za korisničku službu kako bi komunicirali sa svojim klijentima

Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.

Zašto je plan promidžbe važan?

Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Kako kreirati plan promidžbe?

Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.

Koje alate koristiti za kreiranje plana promidžbe?

  • Razmislite o korištenju Google Adwords da testirate različite aktivnosti i vidite koje su najefikasnije za vašu kompaniju. Ovaj alat se može koristiti kao tražilica koja dostavlja ciljanje oglase koji se plaćaju po kliku na Search i Display Networks.
  • Google Ads je online platforma za oglašavanje koja vam omogućuje postavljanje oglasa unutar rezultata pretraživanja kao i na web stranicama koje nisu pretraživači, mobilnim poslovnim aplikacijama i videima.
  • Marketing za društvene medije se može koristiti za promoviranje brenda vaše kompanije, povećanje prodaja i širenje usmene predaje o vašoj ponudi.

 

Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije

Zašto je posjedovanje cjelokupnog poslovnog plana važno?

Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.

customer touchpoints report-illustration

Kako kreirati poslovni plan?

Ovo su neke od ključnih komponenti:

  • sažetak
  • opis kompanije
  • dostupni proizvodi i usluge
  • analiza tržišta
  • strategija i implementacija
  • organizacija i upravljanje timom
  • financijski plan i projekcija

Koje alate koristiti za kreiranje poslovnog plana?

  • Lean Canvas je alat (jednostavno predložak na jednoj strani koji je kreirao Ash Maurya) za izradu poslovnog plana koji vam pomaže razraditi ideje
  • LivePlan vam omogućuje da pratite i brzo zapišete svoj poslovni plan, osigurate sredstva i dobijete potrebne uvide za ostvarivanje ciljeva.

 

LiveAgent's pricing old price
<!– /wp:image →

Kako postaviti pravu cijenu vašeg proizvoda/usluge?

  • Istražite cijenu sličnih proizvoda/usluga, za koliko ih vaša konkurencija prodaje i koliko košta da ih napravite ili ostvarite.
  • Kada identificirate svoju ciljnu skupinu i potencijalne klijente, napravite anketu da otkrijete koliko su spremni platiti za proizvod koji nastojite prodati.
  • Izaberite strategiju cijena koja odgovara vašim potrebama.

Savjet: potražite grantove države i zajmove koji će vam pomoći u osnutku poduzeća

Koje alate koristiti za pronalazak najboljih cijena?

  • SurveyMonkey ili Google Forms
  • Google Sheets (Google Drive) ili Excel

Fizička poslovnica je idući korak u osnutku poduzeća.

Zašto je dobra lokacija važna za novo poduzeće?

Pomoći će vam odlučiti ima li dovoljno prostora, koliko novca trebate uložiti prije otvaranja i slično.

travellling-searching location-illustration

Kako pronaći dobru lokaciju za novo poduzeće?

Razmotrite:

  • Ima li dovoljno prostora za vaše poduzeće?
  • Koliko lako mu klijenti mogu pristupiti (da kupe vaše proizvode i slično)?
  • Ima li zgrada dostupna parking mjesta ili će klijenti morati ostaviti vozila drugdje i šetati do vas?
  • Koliko je najamnina po metru kvadratnom?
  • Koja je lokacija konkurencije?
  • Je li izabrani dio grada prikladan i cjenovno pristupačan za vaše ciljne klijente?

Koji alati će vam pomoći pronaći dobru lokaciju za novo poduzeće?

  • Google Maps/Street View je odličan način za pregled područja gdje će vaše poduzeće biti locirano.

Sada je vrijeme za naći agenta za nekretnine koji vam može pomoći sa svime, od pronalaska pravog mjesta za pravu cijenu do organiziranja inspekcije i ispitivanja.

Osnivanje poduzeća može koštati dosta novca. Trebat ćete imati ga dovoljno u rezervi za mjesece kada je prodaja lošija ili ne postoji, tako da planirate proračun sukladno tome. Mogu proći godine prije prvog profita ako ne isplanirate što raditi u sporijem dijelu sezone.

Zašto je važno imati dovoljno novca za pokretanje novog posla?

To će vam omogućiti da odredite može li vaše poduzeće to riješiti i postoje li načini za uštedu novca prije dana otvaranja bez puno financijskih prepreka.

Calculate budget illustration

Kako riješiti ovaj korak?

  • Hoćete li raditi sa partnerom ili samostalno? U prvoj situaciji, koliko novca oni imaju dostupnog za doprinijeti poduzeću odmah (i imaju li ga ikako)?
  • Koliko mjesečnih poslovnih troškova možete pokriti bez potrebe za uzimanjem zajmova ili korištenja poslovne kreditne kartice
  • Koliko gotovine trenutno imate i koliko će ona potrajati ako vaše poduzeće ne bude donosilo profit
  • Postavljanje osobnog budžeta da vidite koliko novca će vaše poduzeće trebati odmah (trošak osnivanja) i što se treba dogoditi da krenete ostvarivati profit unutar 12 mjeseci ili manje (vaši ciljevi), na primjer
  • Ako ćete zapošljavati ljude, uračunajte i doprinose na plaću u popis stvari koje će povećati vaše mjesečne rashode

Koje alate koristiti u ovom koraku?

  • Softver za financijski model kako bi brzo i točno kreirali budžet s pregledom planiranih poslovnih troškova i jednostavnom prognozom prihoda.
  • Računovodstveni softver kao što je Mint, za praćenje koliko zarađujete svaki mjesec, kao i koliko štedite i trošite.

Osim procjene koliko novca vam je potrebno za osnutak vašeg poduzeća, trebate i odrediti što vam je još potrebno (nabavke, marketing).

Zašto je poslovni plan važan?

Pomoći će vam u prevenciji masivnih financijskih gubitaka i dati vam ideje za načine poboljšanja poslovanja.

<!– /wp:paragraph → Added:
counting costs in notepad

Kako kreirati popis troškova za vaše novo poduzeće?

  • Obratite se profesionalcima u industriji i tražite savjete oko toga što očekivati.
  • Zapišite troškove osnivanja, uključujući bilo koju opremu koju ćete trebati kupiti (i troškove najamnine), planove osiguranja ako su potrebni i slično.

Koje alate koristiti za kreiranje popisa troškova?

  • Vodite računa o svakom iznosu novca koji potrošite ili zaradite čuvanjem svih računa. Ako vam se to čini previše, koristite Mint ili neki drugi sustav za računovodstvo i vođenje evidencije. U njihovu platformu možete učitati bilo koje poslovne dokumente povezane s porezima, tako da je sve uvijek spremno.
  • Koristite tablicu kako bi vodili računa o troškovima. To će vam olakšati da vidite ulaz i izlaz novca svaki mjesec (i eventualne nepodudarnosti).

Ako možete zaposliti samo jednu osobu, to bi trebao biti računovođa koji će se pobrinuti o ispunjavanju svih administrativnih zadataka. Međutim, ako možete dodati još osoblja, razmislite o zapošljavanju nekoga da se brine o korisničkoj službi ili prodaji.

Zašto je zapošljavanje osoblja za svakodnevne operacije važno?

Kao prvo, omogućit će vam delegiranje zadataka kako bi se mogli fokusirati na glavni cilj i ne zamarati se sitnicama ili svakodnevnim zadacima. Također omogućuje da se jedan zaposlenik fokusira na prodaju a drugi npr. na marketing.

HR job interview

Kako naći nove zaposlenike?

    • Trebat ćete opis posla za vaše potencijalne zaposlenike i njihove menadžere.
    • Pobrinite se da su svi potrebni dokumenti već spremni. To uključuje priručnik za zaposlenike, ugovor o povjerljivosti i policu o intelektualnom vlasništvu kompanije.
  • Proces zapošljavanja treba početi što je prije moguće. Pronalazak osobe za rješavanje svakodnevnih operacija može potrajati.
  • Obratite pažnju na ljude koji imaju iskustva u osnutku vlastitih poduzeća ili vođenju malih timova

Koje alate koristiti za pronalazak novih zaposlenika?

  • Provjerite LinkedIn, Indeed, UpWork ili Monster i Glassdoor kako bi našli potencijalne zaposlenike i naučili više o njima.
  • Nađite zaposlenike u Facebook poslovnim grupama. Velik broj ljudi traži zaposlenje putem njih.

Pobrinite se da slijedite sve nužne legalne korake za osnutak poduzeća, pogotovo ako vam je to prvi put.

Zašto je posjedovanje svih potrebnih dozvola, certifikata i licenci važno?

Ako slijedite sve pravne zahtjeve za osnutak poduzeća, izbjeći ćete potencijalne probleme za kršenje zakona u budućnosti.

<!– /wp:paragraph →
Business law

Kako dobiti sve potrebne dozvole, certifikate i licence?

Započnite proces čim započnete svoje poslovanje i učinite to standardnim dijelom svojih operacija

  • Saznajte koje dozvole, certifikate i poslovne licence zahtijeva zakon kako bi mogli imati kompaniju u vašoj državi ili saveznoj državi. To možete saznati provjerom web stranica vaše države.
  • Pobrinite se da vaši zaposlenici završe potrebni trening za svaku poziciju u vašoj kompaniji. To uključuje čitanje i potpisivanje priručnika o zaposlenicima koji je napisao odvjetnik ili stručnjak za ljudske resurse.

Koje alate koristiti kako bi dobili sve dozvole, certifikate i licence?

  • Internet pretraživanje ili izravni razgovor s lokalnim uredima vlade
  • Udruženje malih poduzetnika koje ima informacije o dozvolama i licencama koje trebate.
  • Konzultirajte odvjetnika ili savjetnika za računovodstvo i dobijte profesionalni savjet.

 

Ovo je vaša šansa za ostavljanje odličnog prvog dojma na potencijalne nove mušterije i klijente.

Zašto je kreiranje emaila važno za novo poduzeće?

Aktivna i profesionalna email adresa i web stranica će omogućiti ljudima da vas lako kontaktiraju. To je posebno važno ako nemate fizičku poslovnicu, tj. ako kompanija posluje isključivo online.

Business Email Templates

Kako kreirati email za novu kompaniju?

  • Kreirajte email adresu koja uključuje vaše ime ili ime kompanije. To će pomoći ljudima da znaju da vas kontaktiraju kao profesionalca.
  • Kreirajte atraktivnu web stranicu sa svim vašim kontakt informacijama. Uključite lokaciju i radne sate fizičkih poslovnica plus sve druge bitne detalje.

Koje alate koristiti za kreiranje emaila za novu kompaniju?

  • NameMesh, EmailFormat ili Domainr kako bi pronašli najbolje ime za vašu poslovnu email adresu

 

Ako je moguće, nastojte koristiti domenu koja je istovjetna odabranom imenu vaše kompanije, tako da ljudi online mogu saznati više o vašem poduzeću.

Zašto je dobro ime važno za novu kompaniju?

Može odrediti način na koji ljudi vide vašu kompaniju u ranim fazama. Izaberite nešto unikatno i prepoznatljivo što odražava svrhu vašeg poduzeća.

Laptop brand on display

Kako izabrati ime za vašu novu kompaniju?

  • Isprobajte brainstorming sesije s prijateljima koji imaju poslovno iskustvo ili stručnost u marketingu, uključujući ljude izvan vašeg uobičajenog kruga. To će vam dati priliku da dobijete različite poglede na imenovanje.
  • Osigurajte da su domena i računi društvenih medija povezani s imenom kompanije dostupni.

Savjet: izbjegavajte imena koja su teška za izgovoriti, napravite pretragu za trademarke i uvjerite se da ime zvuči dobro kada ga se izgovori naglas.

Koje alate koristiti za kreiranje novog imena kompanije?

  • Generator imena kao što je NameVine će vam dati velik broj prijedloga za ime koje možete razvrstati po popularnosti i unikatnosti. Što je ime popularnije (bliže vrhu liste), to znači da velik broj poduzeća koristi slične izraze. Izaberite nešto drugo ako je moguće.
  • Procjena imena određuje kako bi se određeno ime moglo ponašati u rezultatima pretrage ili je li dostupno za registraciju imena domene.

 

Ako imate ozbiljne namjere sa svojim poduzećem, dodavanje legalnog poslovnog entiteta (na primjer društvo s ograničenom odgovornošću) će vas zaštititi ako netko proba osporiti ime vaše kompanije ili pokuša uzeti ono što vam pripada tvrdnjom da su oni prvi to uradili (princip trademarka).

Zašto je pravna zaštita vašeg novog poduzeća važna?

Kreiranje odvojenog poduzeća sa svojim pravima i obvezama će vam pomoći zaštititi vašu imovinu. Čak i ako ne počnete s većom količinom novca, kreiranje pravnog entiteta je bitno za zaštitu vaše kompanije.

LLC benefits

Kako zaštititi vaše novo poduzeće?

Ovisno o državi, regiji ili saveznoj državi, procesi mogu biti različiti:

  • Kada imate ime i lokaciju kompanije, možete izabrati i njen oblik. Svaki ima prednosti i nedostatke, tako da vaše okolnosti određuju najbolju opciju.
  • Trebat ćete pribaviti svu potrebnu dokumentaciju.
  • Dobijte matični broj poslovnog subjekta.
  • Otvorite odvojeni poslovni bankovni račun.
  • Postavite svoje računovodstvo ili zaposlite računovođu.

Koje alate koristiti za pravnu zaštitu kompanije?

  • LegalZoom je online resurs koji pruža pravnu podršku za kreiranje d.o.o. ili drugih pravnih entiteta. Košta $129 kako bi ga mogli koristiti i uključuje hrpu resursa, npr. ugovore s dobavljačima.
  • Lokalni odvjetnik vam može pomoći savjetom i pomoći u pribavljanju potrebnih dokumenata.
  • Više lokalnih izvora informacija kao što su web stranica države ili grada mogu pomoći s dodatnim informacijama za pokretanje posla u vašem području.

Velik broj startupa započne u kućnom uredu ili zajedničkim uredskim prostorijama. Iako te opcije snižavaju troškove i omogućuju fleksibilnost kada i kako zaposlenici rade, kako vaše poduzeće i tim rastu, trebat ćete potražiti novi prostor.

Zašto je važno naći dobar uredski prostor?

Pobrinite se da uredski prostor odražava vrstu kulture i imidža koji želite da vaša kompanija ima.

Ako netko osobno posjećuje vašu web stranicu ili trgovinu, hoće li dobiti najbolji mogući utisak?

Quality unit Office space 6

Kako naći dobar uredski prostor?

Najbolje mjesto za početi je potraga za lokalnim agentom za nekretnine koji vam može pomoći u traženju poslovnih prostora i komercijalnih ureda.

Kada ste identificirali neke potencijalne opcije, htjet ćete razmotriti faktore kao što su lokacija (je li dovoljno blizu vašoj kući kako bi mogli raditi tamo svaki dan?) pogodnosti (što nude? koliko te usluge koštaju?) i cijena.

Tada ćete moći izabrati najbolji uredski prostor između svih dostupnih opcija.

Koji alati se koriste za naći dobar uredski prostor?

  • Craigslist omogućuje korisnicima da objavljuju popise dostupnih poduzeća ili prostora. Također možete vidjeti ima li prilika za zajednički uredski prostor u vašem okruženju.
  • OfficeFinder nudi pretraživač za lociranje svih vrsti tradicionalnih radnih prostora, od velikih kompanija do malih poduzeća
  • Stranice kao što su Yelp i Google također omogućuju korisnicima objavljivanje recenzija za različite tipove ureda ili poslovnih prostora, što vam može pomoći pronaći najbolju lokaciju za vaš startup.

Opišite misiju i vrijednosti vaše kompanije kako bi pomogli u vođenju zaposlenika kroz teška razdoblja projekta

Zašto su ciljevi važni za novo poduzeće?

Vaši zaposlenici će točno znati što se treba postići i kako oni mogu pomoći. Jasna izjava o misiji i vrijednostima će osigurati da svi jednako razmišljaju kada je u pitanju kultura kompanije. Uključite metrike kao što je rast prihoda ili broj novih klijenata svaki tjedan/mjesec.

introduce web metrics - illustration

Kako ustanoviti jasne ciljeve za budućnost kompanije?

Najbolji način za započeti je kreiranje SMART ciljeva za vašu kompaniju, u prijevodu: specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i s vremenskim rokom.

Postavite objektive koji su realistični, ali dovoljno izazovni da rastu s vama dok širite obzore kompanije.

Koje alate koristiti za uspostavljanje jasnih ciljeva za budućnost?

  • Tražilice kao što su Google ili Bing, pomoću kojih možete naći online primjere kako izjave o misiji drugih kompanija izgledaju.
  • Stranice kao što je Teamwork PM pomažu pri kreiranju izjave o misiji i vrijednostima za vašu kompaniju.
  • Stranice kao što je CompanyCheckup vam daju izvještaje koliko efikasno vaše poduzeće slijedi svoje ciljeve.

 

Razmislite kako vaš proizvod može riješiti probleme vaših mogućih klijenata na inovativan način. Fokusirajte se na to što čini vaš proizvod jedinstvenim i boljim od ostalih.

Zašto je važno poznavati svoju ciljnu grupu?

Poznavanje slabih točki svog idealnog klijenta će vam pomoći kreirati proizvod koji rješava te probleme.

Added:
Customer feeedback illustration

Kako pronaći ciljnu grupu?

Najbolji način za upoznati vaše klijente je razgovor s njima. Jedan od načina za to je kreiranje anketa za dobivanje izravnih povratnih informacija od klijenta.

Koje alate koristiti za pronalazak ciljne grupe?

Postoji puno načina na koji vlasnik startupa može saznati više o svojoj ciljnoj publici. Neki od odličnih izvora za to su:

  • Ankete vam mogu pomoći saznati više o vašim klijentima i što misle o trenutnoj ponudi proizvoda. Možete koristiti alate kao što su SurveyMonkey ili InstaSurvey.
  • Stranice kao što je Google Analytics vam daju dragocjene uvide u to tko posjećuje vašu web stranicu i koje dijelove najčešće gleda.
  • Stranice kao što su Teamwork PM i LiveAgent vam omogućuju kreiranje tiket sustava korisničke podrške kako bi pratili povratne informacije.

 

Osigurajte da imate knjigovođu za računovodstvo koji vam može pomoći u vođenju financija kompanije.

Zašto je uređeno računovodstvo važno?

Vaš računovođa će se pobrinuti za vaše porezne probleme i računovodstvenu evidenciju, dok će vaš knjigovođa rješavati svakodnevne aspekte poput naplata i prodaja.

Planning budget

Kako urediti svoje računovodstvo?

Ako je moguće, upoznajte ih u njegovom uredu tako da možete upoznati okruženje. Ako ne možete, telefonski poziv ili Skype sastanak su bolja opcija.

Uvjerite se da imaju iskustva u vašoj industriji poslovanja, jer će im trebati neko vrijeme da shvate kako vaše poduzeće funkcionira.

Provjerite njihove preporuke i recenzije njihovih klijenata.

Koji alati će vam pomoći da uredite svoje računovodstvo?

  • Koristite Google da nađete računovođe u vašoj blizini. Uvjerite se da su certificirani profesionalci koji će biti sposobni urediti poslovne knjige za vašu kompaniju.
  • Provjerite LinkedIn da vidite kvalifikacije vašeg mogućeg računovođe.

 

Vaša jedinstvena prodajna ponuda (USP) je fraza koja označava prednost vaše kompanije nad konkurencijom.

Zašto je rad na vašoj USP i prednosti nad konkurencijom važan?

Jaka USP će pomoći da se ističete u odnosu na konkurenciju.

Kako ostvariti prednost nad konkurencijom?

Najbolji način za ostvariti prednost nad konkurencijom su povratne informacije od vaše ciljne baze klijenata. Koristite upitnik ili neformalne intervjue s nekima od tih ljudi, ako je moguće. Jednom kada ste to obavili, potražite uzorak u povratnim informacijama koje ste dobili.

LiveAgent CSM tickets overview

Koje alate koristiti za naći prednost nad konkurencijom?

  • Stranice kao što su SurveyMonkey ili Google Forms mogu pojednostaviti taj proces i osigurati prikupljanje svih potrebnih informacija
  • Koristite Google da vidite što vaši konkurenti nude i po čemu se razlikuju od vas. To će vam pomoći razumjeti njihov USP i identificirati eventualne slabosti koje mogu pružiti mogućnost za vaš napredak.
  • Koristite LiveAgent ili neki drugi softver za korisničku službu kako bi komunicirali sa svojim klijentima

Na samom početku, poznavanje najefikasnijih promotivnih aktivnosti može biti izazov. Pokušajte napraviti plan što je prije moguće. Međutim, nemojte pogriješiti i ne dotjerivati taj plan kada je potrebno.

Zašto je plan promidžbe važan?

Pomoći će vam poboljšati prodaju i predstaviti vaše poduzeće većem broju klijenata.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Kako kreirati plan promidžbe?

Testirajte različite aktivnosti da vidite koje najbolje odgovaraju vašem poduzeću. Jednom kad ste našli nešto što vam odgovara, držite ga se dok se neka druga aktivnost ne pokaže efikasnija.

Koje alate koristiti za kreiranje plana promidžbe?

  • Razmislite o korištenju Google Adwords da testirate različite aktivnosti i vidite koje su najefikasnije za vašu kompaniju. Ovaj alat se može koristiti kao tražilica koja dostavlja ciljanje oglase koji se plaćaju po kliku na Search i Display Networks.
  • Google Ads je online platforma za oglašavanje koja vam omogućuje postavljanje oglasa unutar rezultata pretraživanja kao i na web stranicama koje nisu pretraživači, mobilnim poslovnim aplikacijama i videima.
  • Marketing za društvene medije se može koristiti za promoviranje brenda vaše kompanije, povećanje prodaja i širenje usmene predaje o vašoj ponudi.

 

Poslovni plan je put do uspjeha i treba uključivati ključne poslovne prekretnice, rokove i financije

Zašto je posjedovanje cjelokupnog poslovnog plana važno?

Postavljanje ostvarivih ciljeva zajedno s realističnom rasporedom i određenim mjerama djelovanja povećava vaše šanse da ih ispunite.

customer touchpoints report-illustration

Kako kreirati poslovni plan?

Ovo su neke od ključnih komponenti:

  • sažetak
  • opis kompanije
  • dostupni proizvodi i usluge
  • analiza tržišta
  • strategija i implementacija
  • organizacija i upravljanje timom
  • financijski plan i projekcija

Koje alate koristiti za kreiranje poslovnog plana?

  • Lean Canvas je alat (jednostavno predložak na jednoj strani koji je kreirao Ash Maurya) za izradu poslovnog plana koji vam pomaže razraditi ideje
  • LivePlan vam omogućuje da pratite i brzo zapišete svoj poslovni plan, osigurate sredstva i dobijete potrebne uvide za ostvarivanje ciljeva.

 

Sažetak kontrolnog popisa za početak poslovanja

  • Razmislite koju vrstu poduzeća želite osnovati
  • Istražite industriju i konkurenciju u vašem okruženju
  • Napravite popis kvalifikacija
  • Procijenite cijenu proizvoda/usluga
  • Nađite lokaciju vašeg novog poduzeća
  • Razmotrite koliko novca vam je potrebno za početak
  • Istražite koliko košta vođenje posla na godišnjoj razini
  • Unajmite zaposlenike za pomoć u svakodnevnim operacijama vaše kompanije
  • Nabavite sve potrebne dozvole, certifikate i licence propisane zakonom
  • Postavite email račun i web stranicu s profesionalnim kontakt informacijama
  • Izaberite zarazno i lako pamtljivo ime
  • Kreirajte d.o.o. ili neki drugi pravni entitet
  • Nađite uredski porstor koji odgovara vašim potrebama ili izaberite namještaj za opremanje vašeg postojećeg radnog prostora
  • Postavite jasne ciljeve za budućnost kompanije s mjerljivim objektivima
  • Odredite tko je vaš ciljni klijent, što treba i kako će mu vaš proizvod ili usluga pomoći
  • Uredite svoje računovodstvo
  • Poradite na svojoj USP i prednostima nad konkurencijom
  • Napravite plan promidžbe i držite ga se
  • Dovršite cjelokupni poslovni plan s rokovima i ključnim etapama

FAQ

How to start a business in 2022?

Starting a business in 2022 may seem more difficult than it did before the pandemic created so much uncertainty. A thorough business plan that prevents you from missing anything important is more important than ever before. Our Business Startup Checklist will help you to make sure that you are on the right track.

What do you need to do now?

The simple answer is to do your homework. You need to research the market, be aware of industry trends, and take a fresh approach that hasn't been done before.

What can you do a bit later?

It's important to remember that starting a business is just the tip of the iceberg. There are many different steps to grow your company into something sustainable and then eventually profitable. What you can do later might be more complicated depending on the industry, but this will rely heavily on what stage of business growth you're in. It will also be high time to take care of business insurance and social security. Choose an experienced insurance agent and take out adequate business insurance.

How much money do you need to start a business?

The amount will depend on your idea and how big it is. Generally, the more people involved in an idea or product, the more complex and costly it will be. However, if you're bootstrapping (starting with little outside funding, this should help prevent many unnecessary costs.

Do you need experience to run a business?

Not necessarily. The beauty of the Internet is that you can now learn a lot from books, courses, mentors, etc.

What are the most important qualities in a business?

The most crucial is to have an idea that solves or meets market demands. You'll also need good leadership qualities, critical thinking skills, and being able to communicate well with others, especially if you're trying to grow your company's team.

How to come up with a business idea?

The best way is by finding problems in the marketplace and devising solutions to them. This can be done by studying your own pain points, which could apply to others.

What are the benefits of starting a business?

Some of the most notable ones include being your own boss, exerting control over what you do and how you do it, plus developing skills that can be used in other areas throughout life.

What are the disadvantages of starting a business?

Some of the most notable ones include the threat of losing money and putting in long hours when times get tough.

Will your product be competitive in its industry?

It needs to be. And there are many ways to ensure this is the case. They include finding a niche, having an innovative idea, as well as using analytics (e.g. Google Analytics) and optimization tools (Google Search Console, for example).

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo