browsing web landing page on screen

Kontrolni popis za odredišnu stranicu

Postoji velikk broj aspekata koje morate razmotriti prije objave odredišne stranice. Ovaj zadatak može ponekad biti naporan, ali ključno je urediti sve detalje prije no ljudi krenu posjećivati vašu stranicu.

Ono što slijedi je popis stvari koje morate razmotriti prije kreiranja vaše odredišne stranice. Od teksta i elemenata dizajna, do stopa konverzije i ostalih mjerila, ovaj kontrolni popis će pokriti sve što trebate kako bi vaša odredišna stranica bila uspješna.

Što je kontrolni popis za odredišnu stranicu?

Kontrolni popis za odredišnu stranicu je odličan način da se uvjerite da ste pokrili sve osnove prije objave vaše web stranice. Njegovo postojanje će vam pomoći u otkrivanju bilo kakvih grešaka ili elemenata koji nedostaju prije objave web stranice, kao i spriječiti pojavu neočekivanih problema.

Zašto je kontrolni popis za odredišnu stranicu važan?

On vam pomaže da dobijete jasnu sliku putovanja koje klijenti poduzimaju na vašoj stranici. To vam pomaže razumjeti ne samo koliko dugo im treba da se pokrenu kroz lijevak odredišne stranice, nego i gdje se potencijalne konverzije pokažu neuspješne.

Kao dodatak već navedenim prednostima, što još možete dobiti od postojanja kontrolnog popisa za odredišnu stranicu?

  • Odredite hoćete li uspješno konvertirati posjetitelje u potencijalne klijente.
  • Zadržite sve korake svakog procesa vidljivima i spriječite bilo kakvu moguću zbrku oko toga koji je idući korak.
  • Kreirajte efikasnu odredišnu stranicu koja će potaknuti konverzije.
  • Osigurajte da će potencijalni klijenti imati odlično iskustvo.
  • Osigurajte da je sve riješeno prije objave vaš web stranice.
LiveAgent-ova stranica

U suprotnome, ako odlučite napraviti odredišnu stranicu bez uputa s kontrolnog popisa, možete zapeti na određenom dijelu, promašiti ključni element ili – još gore – promašiti prilike za poboljšanje.

Kome kontrolni popis za odredišnu stranicu može koristiti?

Jednostavno, svima koji se žele specifično fokusirati na konverziju:

  • Email i pay-per-click (PPC) marketari
  • Vlasnici poduzeća
  • Marketing menadžeri
  • Freelanceri

U osnovi, bilo tko tko želi razviti kohezivnu, pravilno planiranu i dobro dizajniranu odredišnu stranicu bez zaboravljanja ičeg bitnog što može imati utjecaj na buduće izvedbe.

Primjer kontrolnog popisa
Primjer LiveAgent kontrolnog popisa

Kako koristiti kontrolni popis za odredišnu stranicu?

Ispod ćete naći potpuni kontrolni popis za odredišnu stranicu sa svim stavkama koje trebate kada kreirate vašu odredišnu stranicu. Slobodno koristite ovaj popis kao inspiraciju te dodajte ili uklonite određene dijelove kako bi više odgovarao vašim potrebama i osobnom stilu.

Krenimo od početka i pogledajmo sve elemente koje efikasna odredišna stranica treba imati.

Kontrolni popis za odredišnu stranicu

Sadržaj je prvo što ljudi uoče na vašoj odredišnoj stranici. Stoga, bitno je uvjeriti se da izgleda estetski privlačno i ima jasan poziv na akciju (CTA), kao i poziv da saznate više.

LiveAgent take a tour

Koje elemente ne smijete previdjeti da osigurate da je sadržaj vaše odredišne stranice jasan i lako čitljiv?

Naslov je prvi tekst koji vaši posjetitelji vide, tako da je on jedna od prvih prilika za utjecanje na stopu konverzije. Koristite naslov koji jasno izražava najbolje prednosti koje vaš proizvod nudi.

Naslovi se koriste da razlome stranicu u čitljivije komade informacija. Trebate osigurati da glavni naslov nije prevelik i ne zauzima previše mjesta na ekranu.

LiveAgent header

Podnaslov bi trebao objasniti o čemu je vaša stranica i zašto bi posjetitelji htjeli nastaviti s čitanjem

Prodajni prijedlog bi trebao uključivati određenu vrijednost. Također treba biti jasan i lako razumljiv, tako da ljudi točno znaju što dobijaju kupovinom vašeg proizvoda ili usluge.

LiveAgent's pricing old price

Važno je ne samo reći kako će poboljšati njihovu kvalitetu života, nego i zašto je to poboljšanje dovoljno vrijedno da ga klijent uopće poželi. Prodajni prijedlog treba biti nešto što izaziva osjećaj hitnosti u potencijalnim kupcima, kao prilika koju ne smiju propustiti.

Predstavljanje prednosti posjetiteljima putem vaše odredišne stranice je važno jer će im jasno pokazati kako mogu riješiti svoje probleme i napraviti pozitivnu promjenu. Pokažite vrijednosti vašeg proizvoda u svakom dijelu vašeg sadržaja tako da posjetitelji nemaju sumnji u to da će im vaš proizvod ili usluga promijeniti život nabolje.

LiveAgent benefits

Predstavite svojoj ciljnoj publici takozvanu hijerarhiju vrijednosti, naglašavajući najkorisnije značajke vašeg proizvoda prve, stavljajući manje važne na začelje.

 

Završni argument treba biti uvjerljiv i zaokružiti prednosti vašeg proizvoda ili usluge. To je važno ne samo zbog uvjeravanja ljudi koji se dvoume oko kupovine, već i zbog ponovnog uvjerenja da čine ispravnu odluku.

LiveAgent's reviews

Završni argument može imati utjecaj na odluku o kupnji, tako da se uvjerite da je dovoljno snažan da ohrabri ljude da poduzmu željenu akciju.

 

Naslovna fotografija je jedan od najvažnijih vizualnih aspekata odredišne stranice. Ona je ono što privlači pažnju ljudi i uvjerava ih da nastave čitati, tako da treba odražavati imidž vašeg brenda, ali i dalje biti informativna u vezi vašeg proizvoda ili usluge.

LiveAgent helpdesk page

Ako je moguće, koristite visokokvalitetne slike koje su relevantne i vama i vašim klijentima.

 

Raspored stranice treba biti jasan za navigaciju posjetiteljima. Moraju moći vidjeti ono što vi želite da vide, bez bombardiranja informacijama ili prenatrpane stranice..

LiveAgent feature page

Vaša web stranica treba snažnu početnu točku, kao i jasan put za slijediti. Posjetitelje treba ohrabriti da poduzmu željenu akciju.

 

Dodavanje poruke od stručnjaka će pomoći u poboljšanju kredibiliteta stranice. Važno je biti jasan u vezi specijalizacije vašeg stručnjaka i zašto je njihov doprinos posebno važan za posjetitelje vaše odredišne stranice.

LiveAgent Slido CEO review

 

Dodavanje svjedočanstva postojećeg klijenta će povećati povjerenje posjetitelja. Pobrinite se da su vaši klijenti voljni izaći u javnost sa informacijama o korištenju vašeg proizvoda ili usluge.

LiveAgent our customers page

Ovo je posebno važno ako prodajete uslugu, jer svjedočanstva uvjeravaju posjetitelje da već netko smatra vaše poduzeće vrijednim suradnje.

 

Važno je da ljudi vide što točno nudite. Slike trebaju biti visoke kvalitete i naglasiti proizvode ili usluge koje nudite.

LiveAgent Dashboard Animation

Kao dodatak izboru relevantnih slika, također trebate izabrati slike koje ilustriraju kako proizvod izgleda kada ga klijent koristi i kakva mu je kvaliteta.

 

Video zapisi koji demonstriraju koristi koje vaš proizvod donosi su visoko utjecajni. Gledatelji pamte 95% informacija iz njih.

Dodavanje video zapisa o proizvodu će poboljšati korisničko iskustvo jer će im olakšati da saznaju više o vašim proizvodima ili uslugama. Kao dodatak, to je osobniji način dijeljenja poruke i povezivanja s mogućim klijentima. Napravite video koji inspirira i angažira.

LiveAgent ticketing video

 

Dodavanje statističkih podataka iz istraživačkih studija će pomoći u davanju više kredibiliteta vašoj stranici. Brojevi mogu biti iskorišteni kao dokaz argumenata koje iznosite i pomoći potencijalnim klijentima da razumiju ono što prodajete.

LiveAgent's research center
LiveAgent-ov istraživački centar

Statistike moraju dolaziti iz pouzdanih izvora ako želite da im vaši posjetitelji vjeruju.

 

Ako su vaš proizvod ili usluga slični drugima na tržištu, takva tablica može biti korisna za ljude koji ih žele usporediti rame uz rame. To će olakšati posjetiteljima da vide što vas razlikuje od drugih i zašto bi trebali izabrati vas, a ne alternativu.

LiveAgent's helpdesk comparison

Također možete iskoristiti ovu sekciju da usporedite vaš proizvod ili uslugu s konkurencijom i pokažete svoju jedinstvenu prodajnu prednost.

 

Dodavanje FAQ sekcije će olakšati ljudima da nađu odgovore na svoja pitanja i razumiju što nudite. Pitanja moraju biti jasno napisana tako da ne zbunjuju posjetitelje i budu informativna.

LiveAgent's FAQ example
LiveAgent-ov FAQ primjer

Također je korisno ako koristite FAQ Schema oznaku na ovome dijelu, tako da se pojavite na višoj poziciji na rezultatima pretrage. Na taj način Google može bolje shvatiti što se pita, kao i koji odgovori su povezani s tim pitanjima.

 

Za bilo koje dodatno pitanje, vaše kontakt informacije trebaju biti jasno vidljive i lako dostupne. Ljudi koji posjete vašu odredišnu stranicu ne smiju imati problema s pronalaskom kontakt detalja.

Jedna od kontakt opcija je chat prozorčić gdje vam se ljudi mogu izravno obratiti. LiveAgent live chat značajka omogućuje korisnicima da razgovaraju s agentima koji im mogu pomoći.

LiveAgent's landing page footer and live chat

Samo trebate izabrati live chat gumb, prilagoditi chat prozorčić, integrirati ga u vašu odredišnu stranicu i početi pružati odličnu podršku.

 

Uključivanje citata vaših klijenata, popisa prednosti ili značajki i ostalih trikova za oblikovanje će učiniti vašu odredišnu stranicu čitljivom. Ovi elementi se mogu koristiti da je razlome i učine manje agresivnom.

LiveAgent's customer reviews

Ne zaboravite ukloniti sve navigacijske poveznice koje odvlače pažnju i fokusirajte se na to da vaši posjetitelji poduzmu jednu određenu akciju.

 

Stranice s kratkim obrascima sadrže manje informacija, što znači manje odvlačenja pažnje koje obeshrabruje klijente za ostavljanje svojih informacija. Kada dizajnirate obrazac za prijavu, zapamtite da mora biti što kraći.

LiveAgent trial account

Dodavanje kratkog obrasca na vrhu vaše stranice ili u obliku pop-upa je lak način da posjetitelji poduzmu akciju i prijave se. Poslije toga je lakše da ljudi učine prvi korak u davanju svojih informacija umjesto da moraju pretraživati vašu stranicu u potrazi za obrascem.

 

Isticanje vaših gumba za poziv na akciju je ključno, tako da ih ljudi mogu lako naći. Izaberite boje u kontrastu s vašom stranicom za poboljšanu vidljivost, ali da ipak budu prikladne i ne odudaraju od ostalih elemenata

Try LiveAgent

Tekst na akcijskim gumbima treba biti izravan i pozivati na akciju. Koristite riječi kao “dobijte”, “rezervirajte” i “isprobajte” umjesto onih dosadnih, poput “predajte” ili “unesite”. Vaše akcijske riječi trebaju sadržavati određen tekst povezan s vašom ponudom i koristiti govor iz prvog lica kako bi imale više utjecaja, na primjer “Započnite svoju besplatnu probu”.

 

Korektura i uređivanje stranice su bitni jer osiguravaju da nemate tipfelera ili gramatičkih pogreški zbog kojih posjetitelji mogu sumnjati u vaš kredibilitet. Što je vaša odredišna stranica profesionalnija, to su veće šanse da se netko prijavi na nju.

Customer service reporting

Nemojte zaboraviti – ako je nešto zbunjujuće ili previše komplicirano za posjetitelje, vjerojatnije je da će napustiti stranicu. Neka vaš sadržaj bude kratak, minimalistički i izravan.

 

Pobrinite se da se vaša stranica brzo učitava kako bi posjetitelji bili angažirani s informacijama. Što ih brže mogu vidjeti, to je veća šansa da ćete ih konvertirati u moguće ili prave klijente.

Google Analytics - Page Speed example
izvor: analytics.google.com

Testirajte dizajn i sadržaj vaše odredišne stranice koristeći Google Optimize za ciljne i relevantne odredišne stranice koje su usmjerene na poticanje više konverzija i pružanje boljeg povrata ulaganja. Možete integrirati Google Optimize s ostalim Google proizvodima kao što su Analytics, Google Ads i Firebase za još više uvida.

 

Prije objave vaše stranice, osigurajte da je responzivna i izgleda dobro na svim uređajima, uključujući mobilne telefone i tablete. Sporo učitavanje je smrt za stopu konverzije.

Page Speed Insights
izvor: pagespeed.web.dev

Ako se vaša odredišna stranica ne pojavljuje ispravno ljudima koji pretražuju koristeći manje uređaje, to može uzrokovati potpuno napuštanje stranice.

 

Objavljivanje i vremenski raspored sadržaja vaše stranice su važni, jer želimo da je sadržaj tu kada posjetitelji dođu. Koristite sustav za upravljanje sadržajem koji vam je ugodan za rad.

WP - schedule publishing

To vam također omogućuje povrat natrag i uređivanje vaših objava.

 

Društveni mediji, email marketing, PR trikovi i viralni sadržaj se mogu koristiti kao način da ostanete zanimljivi posjetiteljima.

LiveAgent Facebook Christmas promo
izvor: facebook.com/LiveAgent

Trebate provoditi odvojena testiranja na pojedinačnim elementima da vidite što se može promijeniti kako bi se konverzija stranice povećala.

Run A/B tests example

Također možete testirati i točno određene aspekte vaše odredišne stranice da dobijete odgovor na pitanja kao što su “Koja boja gumba privlači više konverzija?”

 

Na kraju, trebali bi mjeriti rezultate vašeg truda da znate što radi, a što trebate popraviti. Što više informacija imate, to će vam biti lakše poboljšati se. Na taj način će se i posjetitelji opet vraćati.

Measure Customer Satisfaction

Kako znati je li moja odredišna stranica uspješna?

Pogledajte sažetak vaše revizije stranice kako bi dobili jasniju sliku o uspješnosti vaše web stranice. Ovo su neka od pitanja koja vam mogu pomoći odrediti je li vaša odredišna stranica uspješna ili treba doradu.

  • Mogu li posjetitelji ići dalje kroz web stranicu dok su još na odredišnoj stranici?
  • Šalje li vaša odredišna stranica jednu jasnu i jednostavnu poruku koju želite da ljudi zapamte?
  • Osjećate li se ugodno ako je ovo način na koji je netko pronašao put k odredišnoj stranici po prvi put?
  • Jeste li pokušali dotjerivati fontove, boje, riječi ili slike da vidite što je bolje za čitatelje?
  • Konvertira li posjetitelje u potencijalne klijente?
  • Hoće li vam pomoći da ostvarite svoj glavni cilj?
  • Izgleda li profesionalno i vjerodostojno dovoljno da vam posjetitelji daju svoje kontakt podatke?

Što više pitanja možete odgovoriti s “da”, to je vjerojatnije da će vaša odredišna stranica biti uspješna. Međutim, to samo nije dovoljno. Također trebate pratiti neke podatke i metrike kako bi dobili ideju koliko dobro vaša odredišna stranica radi.

LiveAgent - animacija korisničkog portala

Koje metrike su najvažnije za odredišnu stranicu?

  • Pregledi odredišne stranice

Ovo je najosnovnija metrika koju želite pratiti. Privlači li vaša odredišna stranica promet? Ako jeste, koliko pregleda dosad ima?

Ovo je važno jer ako nema posjetitelja koji dolaze vidjeti što se nudi, nema šanse da ih konvertira u potencijalne ili stalne kupce. Varijacije unutar ove metrike mogu indicirati da se nešto promijenilo, što može imati utjecaj na to koliko su uspješne vaše odredišne stranice u privlačenju prometa.

Kako provjeriti ove brojeve? Kako bi izvukli ovaj izvještaj iz Google Analytics, idite na Ponašanje→ Sadržaj stranice →Sve stranice. Kada dođete do toga, možete izabrati pojedinačne odredišne stranice i prikazati relevantne podatke.

Pregledi stranice - Google Analytics
izvor: analytics.google.com
  • Izvor prometa

Što je privuklo promet vašoj odredišnoj stranici? Jesu li je posjetitelji pronašli putem objave na društvenim medijima ili email kampanje ili slično?

Razumijevanje odakle vaši posjetitelji dolaze će pomoći da znate što radi i ima li novih mogućnosti za promociju.

Možete pronaći podatke o vašim izvorima prometa u Google Analytics pod Preuzimanja→ Sav promet → Izvor/Medij.

Google Analytics - Izvor prometa
izvor: analytics.google.com
  • Ispunjenja ciljeva

Postavljanje ciljeva unutar Google Analytics je prvi korak u praćenju konverzija vaše odredišne stranice. Uz cilj povezan s vašom kampanjom i njenom stranicom za zahvalu, moći ćete pratiti broj posjetitelja i broj ljudi koji su poduzeli željene akcije.

Možete pronaći ispunjene ciljeve gledajući one koje ste nedavno postavili na Konverzije → Ciljevi→ Pregled.

Google Analytics - Ispunjenje ciljeva
izvor: analytics.google.com
  • Konverzije po izvoru

Što je uspješno u privlačenju ljudi, a što nije? Je li objava na društvenim medijima bila uspješna ili je email marketinška kampanja privukla najviše konverzija dosad?

Razumijevanje razlike između svake aktivnosti će vam pomoći u donošenju budućih odluka o prioritizaciji aktivnosti. Na primjer, ako je email marketinška kampanja puno uspješnija nego ostali pokušaji, to vam govori da je korisnije slati poruke koristeći ovaj kanal u odnosu na druge kanale promocije.

  • Konverzije po sesiji

Koiiki utjecaj svaka sesija ili stranica imaju u konverziji posjjetitelja? Ovaj podatak će vam reći koliko se ljudi zadržavaju i koliko truda ode u njihovu konverziju.

Ako nema konverzija, to može ukazivatii na problem s ključnim riječima i važnosti tema. Možete ga popraviti dodavanjem više detalja o tome što nudite i objasniti bilo koju nedoumicu koju potencijalni klijenti možda imaju.

  • Omjer posjetitelja i kontakta

Koliko posjetitelja dođe, ali ne napravi idući korak? Ako znate da velik broj ljudi koji dođu na vašu stranicu je i automatski napusti, to znači da imate problem negdje.

To može biti povezano s time koliko profesionalno i vjerodostojno vaša odredišna stranica izgleda ili je problem negdje drugdje. Problem može također biti i s ključnim riječima i gdje su one smještene na stranici, što može odvući ljude od cilja.

Ako pretpostavimo da se manje od 20% posjetitelja konvertira u potencijalne klijente (ovaj broj varira u ovisnosti od industrije), onda je vrijeme da uredite vaš primjerak odredišne stranice kako bi bio jasniji. Napravite promjene koje se odnose na fontove, boju CTA gumba i slično.

Online posjetitelji na web stranici - LiveAgent
  • Stopa odbijanja

Koliko ljudi dođe na vašu stranicu i napusti je odmah? Ako je ova brojka visoka, onda je vrijeme da pobliže pogledate vašu odredišnu stranicu.

Naslov, slike i tekst utječu na to koliko se vaši posjetitelji zadržavaju na vašoj odredišnoj stranici, tako da razmislite o poboljšanjima koje možete napraviti.

Stopu odbijanja možete pronaći u Ponašanje → Sadržaj stranice → Odredišne stranice.

Google Analytics - Stopa odbijanja
izvor: analytics.google.com
  • Prosječno vrijeme na stranici

Koliko vremena ljudi provode na vašoj stranici? Ako ljudi ne ostaju dovoljno dugo tamo, bit će ih teško uvjeriti da vaša ponuda može riješiti njihove probleme.

Možete koristiti stvari kao što su svjedočanstva klijenata, analize slučaja i pokrivenost u medijima kao društveni dokaz kako bi pružili dokaz za prednosti. Ako to ne pomaže ili je broj posjetitelja općenito nizak, možda ima više smisla uložiti trud negdje drugo dok se promet ne poveća organski kroz SEO aktivnosti.

Pronalazak ovih podataka u Google Analytics je isti kao i za vašu stopu odbijanja. Idite na Ponašanje → Sadržaj stranice → Sve stranice.

Google Analytics - Prosječno vrijeme na stranici
izvor: analytics.google.com
  • Stranice po sesiji

Koliko stranica ljudi posjete u prosjeku? Ako je taj broj nizak, to znači da posjetitelji ne dobivaju dovoljno informacije prije odlaska, što također znači da možda imate problema s načinom na koji ste do sad rješavali ključne riječi i važnost tema.

Uvijek možete pružiti više detalja o tome što se ovdje nudi dodavanjem opisa proizvoda, blog objava ili FAQ. U osnovi, dodajte bilo što što može pomoći odgovoriti na pitanja koja vaši klijenti imaju.

Kako bi pratili broj stranica po sesiji za vašu odredišnu stranicu unutar Google Analytics i vidjeli prosječan broj stranica koje vaši posjetitelji pregledaju kada dolaze na vašu web stranicu putem vaše odredišne stranice, idite na Ponašanje → Sadržaj stranice → Odredišne stranice.

Google Analytics - Stranice po sesiji
izvor: analytcs.google.com

Kako učiniti postojeću odredišnu stranicu atraktivnijom?

Ako već imate odredišnu stranicu, trebate li je praviti od nule? Odgovor je “ne”, ali onda morate napraviti temeljitu reviziju odredišne stranice.

Redovita analiza vam omogućava da vidite što funkcionira, a što se treba promijeniti.

LiveAgent-ovi CTA gumbi
LiveAgent-ovi CTA gumbi

Revizija vaše odredišne stranice će vam pomoći da identificirate propuste. Na tržištu postoje alati za optimizaciju odredišne stranice koji vam mogu pomoći u tome.

Ti alati pružaju set značajki za mjerenje sveukupne izvedbe, identifikaciju aspekata s lošom izvedbom i poboljšanje vaših odredišnih stranica tako da pokreću više konverzija. Ako koristite graditelj za odredišnu stranicu, onda je lako napraviti određene promjene i dodavanja nakon objave vaše stranice.

Jednostavnost ovih optimizacijskih alata čini ih privlačnim za korisnike. Nadalje, velik broj njih nudi predloške koji vam mogu pomoći u poboljšanju vaše stope konverzije, pogotovo ako ne znate kako započeti.

Što se treba uraditi za vrijeme revizije odredišne stranice?

Revizija odredišne stranice nije lak zadatak. Zahtijeva strpljenje i posvećenost detaljima. Slijedeće stvari trebate uzeti u obzir tijekom tog procesa:

  • Pobrinite se da je sadržaj napisan na način koji odgovara vašoj ciljnoj publici.
  • Kreirajte osjećaj hitnosti – ponuda treba biti vremenski osjetljiva
  • Pobrinite se da je stranica povezana s onim što oglašava i da ljudi mogu naći ono što traže.
  • Koristite alat za toplinske mape da pratite gdje se ljudi foksuiraju i koliko vremena potroše na svako polje u obrascu.
  • Neka broj polja bude razuman – što više opcija imate, to će biti teže pružiti potrebne informacije.
  • Potvrdite svoju ponudu s naslovom i koristite podnaslove za detaljnije objašnjenje ili podijelite svoj prijedlog vrijednosti.
  • Kreirajte efikasan poziv na akciju koji je deskriptivan, uvjerljiv, određen i može se pratiti.
  • Dizajnirajte svoju odredišnu stranicu s točnim bojama, dovoljnim kontrastom između pozadine i prvog plana, plus pravom vrstom i veličinom fonta na temelju rezultata A/B testiranja.
  • Uključite svjedočanstva da izgradite povjerenje s potencijalnim klijentima.
LiveAgent - svjedočanstva

Idemo razložiti cijeli proces revizije odredišne stranice na 7 koraka:

  • preispitajte svoje ciljeve – Početak zahtijeva jasnu sliku onoga što želite postići.

  • saznajte što više možete o vašoj publici – Ako vaša stopa konverzije opada, vrijeme je da pobliže pogledate vašu ciljnu grupu.
  • razumijte što vaši posjetitelji rade – Gdje klikću, koliko dugo ostaju i što ih odbija od stranice (alati za optimizaciju odredišne stranice vam mogu pomoći).
  • napravite reviziju trenutnog sadržaja vaše odredišne stranice – Provjerite gramatiku, pravopis i je li dovoljno informativan.
  • obavite analizu funkcionalnosti i dizajna – Je li font premalen ili boja vašeg CTA gumba ne ohrabruje ljude da poduzmu željenu akciju? (promjene će biti lakše za implementaciju ako koristite graditelj odredišne stranice).

  • ponovno istražite korisničko iskustvo – Mogu li se posjetitelji s lakoćom kretati odredišnom stranicom?
  • odradite A/B testiranja – Vidite koje promjene najbolje fuunkcioniraju.

Tijekom procesa revizije odredišne stranice odgovorite na ova pitanja:

  • Ispunjava li moja odredišna stranica očekivanja oglasa koju šalje/šalju promet?
  • Je li moja odredišna stranica bez nepotrebnih poveznica?
  • Jesam li dodao naslov strancice za moju odredišnu stranicu?
  • Imam li jasan poziv na akciju koji je lako primijetiti?
  • Je li moja odredišna stranica responzivna i prilagođena za mobilne uređaje?
  • Je li naslov odredišne stranice prikladan?
  • Jesu li vaši elementi na vrhu stranice bez gramatičkih i pravopisnih grešaka?
  • Pruža li moja odredišna stranica vrijednost čitateljima?
  • Je li sadržaj koristan, zanimljiv ili dovoljno zabavan da posjetitelji ostanu u namjeri da pročitaju sve na odredišnoj stranici?
  • Je li moja odredišna stranica previše napadna – misle li posjetitelji da je previše promotivna, a ne informativna?
LiveAgent-ova mobilna naslovna stranica
LiveAgent-ova mobilna odredišna stranica

Ako ste odgovorili ‘ne’ na bilo koje od pitanja iznad, vrijeme je da poduzmete akciju odmah.

Revizije odredišne stranice na temelju našeg kontrolnog popisa

Uvijek tražite način za poboljšanje zadovoljstva korisnika testiranjem odredišnih stranica, analizom slabih točaka i potrebnim promjenama.

Kako bi trebali procijeniti vašu odredišnu stranicu na temelju našeg kontrolnog popisa? Pogledajmo nekoliko primjera koje smo detaljno analizirali ispod.

1. Biteable

Ova slika ima prazan alt atribut, njen naziv je biteable-landing-page-1024x500.png
izvor: biteable.com

Sa svojom šarolikim i dinamičnim izgledom, Biteable odredišna stranica se odmah ističe. Kao alat za poslovna videa, odlično koriste ovaj format na svojoj stranici. Što je s drugim komponentama?

Sadržaj:

Ova odredišna stranica je prepuna informacija o proizvodu i prednostima koje dobivate njegovim korištenjem. Također je uključen i kratki vodič u pet koraka za kreiranje poslovnih videa s njihovim alatom. Dakle, potencijalni klijenti mogu vidjeti kako ovaj proizvod može skraitti proces kreiranja videa.

Stil:

Biteable zna kako se obraćati svojoj publici i zainteresirati ljude koji su puni novih ideja koje žele prenijeti u poslovni video. Ovaj primjerak je profesionalno napisan i pun savjeta, a opet lako razumljiv svima.

Uvjerljivost:

Glavni naslov i podnaslovi izazivaju znatiželju publike, a alat se čini jasan i lak za korištenje, kao i koristan za kreiranje poslovnih videa od samih osnova. “Pridružite se za sekundu. Kreirajte za minutu” je uvjerljiv poziv na akciju koji privlači pažnju.

Iskustvo dizajna:

Dizajn odredišne stranice je privlačan, ima lako pamtljiv izgled i neki elementi su animirani za dinamičnije iskustvo.

Završna ocjena:

Biteable stranica ima odličan primjer odredišne stranice koja ima veliku šansu za konverziju potencijalnih klijenata u stvarne. Količina teksta bi se mogla i smanjiti, ali sve u svemu, ima sve što dobra odredišna stranica treba imati: uvjerljiv CTA, animacije, privlačan dizajn i videa.

2. LiveAgent

Ova slika ima prazan alt atribut; njen naziv je liveagent-landing-page-1024x577.png

LiveAgent-ova odredišna stranica je dobro dizajnirana i laka za navigaciju. Ispod sadržaja koji je na vrhu je kratki obrazac s tri polja za započeti besplatnu probu, što znači da posjetitelji mogu odmah poduzeti željenu akciju kada dođu na stranicu.

Sadržaj:

Pažnja je odmah privučena na gumb za reprodukciju kratkog animiranog videa koji objašnjava i demonstrira alat, jasno ilustrirajući tri razloga zašto kompanije koriste LiveAgent. Tu su osnovne značajke, svjedočanstva i recenzije, plus što odredišna stranica daje odgovore na najčešća pitanja u FAQ sekciji.

Stil:

LiveAgent prenosi najkritičnije informacije na izravan i pristupačan način. Nadalje, predstavlja vjerodostojnu i profesionalnu sliku.

Uvjerljivost:

Na odredišnoj stranici se pojavljuje pop-up kako bi ohrabrio ljude da testiraju besplatnu probu, ali on nije napadan. Osim samog pokazivanja značajki proizvoda, odredišna stranica naglašava njegove prednosti i pokazuje kako ovaj alat može pomoći ljudima.

Iskustvo dizajna:

LiveAgent odredišna stranica ima jednu boju pozadine, ali i raznovrsne grafike koji daju stranici privlačnost. Stranica je dobro dizajnirana, tako da posjetitelji mogu brzo naći potrebne informacije.

Završna ocjena:

Iako ima velik broj elemenata, oovo je dobar primjer odredišne stranice koja nije prenapadna za korisnike.

3. Kontentino

Ova slika ima prazan atribut; njen naziv je kontentino-landing-page-1024x529.png

Iako ova stranica nema dinamičke ili neke druge animacije, također je odličan primjer dobro napravljene odredišne stranice. Nema nikakve sumnje u to što trebate raditi ili što je cilj ove stranice.

Sadržaj:

Većina pažnje je usmjerena na prijavu za besplatnu probu i to je prvi element koji posjetitelji vide pri učitavanju stranice. Kontakt obrazac je kratak i lak za popuniti.

Važan dio ove odredišne stranice je “Isprobajte Kontentino i dobijte,” što vizualizira pet stvari koje čine Kontentino odličnim rješenjem. Na kraju, svaka prednost je popraćena CTA gumbom.

Stil:

Ovo je alat namijenjen menadžerima ili profesionalcima koji su odgovorni za društvene medije i njegov glavni cilj je pojednostavniti njihov tijek rada. Sukladno tome, odredišna stranica je u profesionalnom stilu koji nije napadan, nego informativan.

Uvjerljivost:

Ova odredišna stranica nastoji motivirati ljude da koriste njihov proizvod pokazujući im prednosti koje mogu ostvariti korištenjem. To može ohrabriti posjetitelje da daju Kontentino proizvodu šansu.

Iskustvo dizajna:

Odredišna stranica je podijeljena na dva glavna dijela: jedan s tamnom pozadinom i drugi sa svijetlom. Počinje i završava s CTA gumbom i obrascem za popuniti, što čini stranicu lakom za čitati i razumjeti.

Završna ocjena:

Kontentino-va odredišna stranica izgleda odlično, pokazuje jasne informacije i prednosti te uvjerava potencijalne klijente da iskušaju alat. Kada navigirate ovom stranicom, nećete imati nikakvih sumnji da ohrabruje ljude da isprobaju rješenje. Kao rezultat toga, posjetitelji točno znaju koju akciju poduzeti, bez ikakvih ometanja.

Sažetak

  • Pobrinite se za koristan i jasan sadržaj
  • Dodajte slike naslovnice kreirane od dizajnerskog tima
  • Obratite pažnju na raspored
  • Uključite riječ stručnjaka (ako je primjenjivo)
  • Navedite svjedočanstvo klijenta (ako je prikladno)
  • Stavite slike proizvoda
  • Stavite videa proizvoda
  • Pokažite statističke podatke iz istraživanja
  • Kreirajte tablicu s usporedbama
  • Dodajte FAQ dio sa Schema
  • Dodajte kontakt informacije
  • Iskoristite citate, popise i ostale trikove u formatiranju
  • Dizajnirajte kratke obrasce
  • Kreirajte uvjerljive CTA gumbe
  • Odradite korekturu
  • Optimizirajte brzinu stranice – Google Web Vitals
  • Poduzmite optimizaciju responzivnosti
  • Objavljujte sadržaj koristeći CMS
  • Promovirajte sadržaj
  • Odradite A/B testiranja
  • Mjerite rezultate
LiveAgent-ova svjedočanstva

Metrike odredišne stranice:

  • Pregledi odredišne stranice
  • Izvor prometa
  • Ispunjenje ciljeva
  • Konverzije po izvoru
  • Konverzije po sesiji
  • Omjer posjetitelja i kontakta
  • Stopa odbijanja
  • Prosječno vrijeme po stranici
  • Stranica po sesiji

FAQ

Is a landing page the same as a home page?

A landing page is not the same as a home page. A home page typically contains all pages of a website with links to each, while a landing page focuses on one specific product or service that you are advertising. Many companies like to use landing pages and homepages, since the goal is to keep visitors on an 'information diet.' However, some research has found that people who visit one overly information-rich site such as a home page tend to close the site and go elsewhere instead. That means you want someone who is not just clicking around your domain appreciating the content by chance, but because they went there specifically looking for it.

What do landing pages do for advertising and email marketing?

Landing pages are used for a variety of online marketing strategies. One popular approach is to use them as part of advertising and email campaigns, with the goal being to increase conversions from ad clicks or newsletter signups. As a result, you can quickly expand your email list.

What are the benefits of using a landing page checklist?

Checklists are a remarkably effective way to take a systematic approach to achieving business goals. Moreover, once a checklist is created, its items can be completed from memory with less effort and more accuracy. The most classic example for most people is a 'to-do' list, which is used because it helps them remember what they may have blanked out or prioritized other tasks above. Such a list also then forces you to stay focused on all of your checked-off items before starting another one. The same goes for a landing page checklist. We recommend reviewing your site for the most common issues and then checking them off as you fix each one.

Should I delete my existing landing page and make a new one according to the checklist?

If you already have a landing page that’s currently live and working for your business, then no. There may be parts of the page that could use some improvement, but if they're already doing what you need them to do (i.e., converting well) then there is no good reason to make drastic alterations unless something changes with the product or service itself.

Will the landing page checklist be helpful for my page?

It's hard to say without seeing your page specifically. Many different landing pages can be used for any business or product, so it depends on what you're selling and why people should buy from you instead of the competition. The only way to know whether or not our checklist will be helpful for your site in particular would be by trying it out yourself. However, keep in mind that sometimes changing small things like fonts or adding a testimonial may not have much impact, yet more significant changes (like layout) could make all the difference depending on how receptive visitors are to them.

How should I choose the right landing page checklist for my project?

You should try our free one out first to see what it's like and how easy it is to use before spending any money on the paid version. Our free checklist is a great way to get started with the basics of what you need for your website.

What is the best landing page checklist?

There isn't one 'best' checklist because every company is different, and you need to choose the one that suits your needs best. Such a landing page checklist will help ensure that you haven't missed anything and should reduce errors so that you can publish your pages faster. A good process also makes it easier to work on multiple projects at once instead of having to go back-and-forth between them all or constantly losing track of where you got to with each one.

Is it difficult to implement a landing page checklist?

No, they are actually very easy to use.

What are the disadvantages of using a landing page checklist?

There aren't any! It is simply an effective way to ensure that your pages do what you want them to do before moving on to other things.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo