woman working on coding

Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice

Navigation

Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice

50
Collapse All Expand All

Konačmo je tu. dan koji ste čekali – vaša web stranica je skoro spremna za objavu. Uzbuđeni ste i spremni ste proširiti dobre vijesti, ali postoji još nekoliko stvari koje morate uraditi.

Korištenje našeg kontrolnog popisa će pomoći u osiguravanju osnova.

Važnost kontrolnog popisa za pokretanje web stranice

Uspješno pokretanje web stranice mora biti odrađeno bez grešaka. Kontrolni popis će osigurati da pokrivate sve važne stavke i brzo identificirati sve greške.

Iako nitko ne želi odgađati pokretanje, korištenje sveobuhvatnog kontrolnog popisa za pokretanje web stranice pomaže u osiguravanju da vam ništa ne promakne, što će vam dugoročno sačuvati vrijeme i novac,

Tko može imati koristi od kontrolnog popisa za pokretanje web stranice?

Blogeri, vlasnici malih poduzeća i samostalni poduztnici mogu imati koristi od popisa zadataka koji se moraju obaviti prije objave web stranice. Bilo tko tko ima plan projekta ili želi ostati organiziran ga može iskoristiti.

Započnite ovdje

Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice

Razmislite o onome što želite od vaše nove web stranice i kako ćete to postići. Kako bi ovaj proces bio efikasan, trebate jasnu viziju vašeg cilja. Rano postavljanje ciljeva će vam pomoći u donošenju boljih odluka i pojasniti na što se želite fokusirati.

LiveAgent header

Razmislite kome je web stranica namijenjena. Tko će čitati članke? Tko će poželjeti vaše proizvode ili usluge?

Ova pitanja zahtijevaju odgovore tako da možete sastaviti poruku i dizajn s fokusom na vašu ciljnu publiku. Bez publike, nema ni web stranice.

LiveAgent benefits

Sada znate tko je vaša ciljni klijent i što on želi. Vrijeme je za kreiranje sadržaja za web stranicu. Od blog objava do stranica za prodaju, zapišite sve čega se možete sjetiti. To će vam pomoći da ostanete u tijeku kada je u pitanju vaš sadržaj i izbjegnete bilo kakve praznine koje mogu naštetiti uspjehu vaše web stranice.

customer service duties - create knowledge base articles

Vrijeme je za izgradnju stranica koje će se najčešće posjećivati, kao što su “O nama”, “Kontakt” i “Usluge”. Razložite ovo na manje dijelove tako da točno znate gdje će što ići. Uključujući koje informacije će biti na svakoj stranici (kao što su opisi proizvoda) i kako se to odnosi na primarni cilj stranice.

LiveAgent About us page

Vrsta sadržaja koju objavljujete na vašoj stranici ima najveći utjecaj na izbor najbolje platforme za vas. WordPress je i dalje jedna od najpopularnijih opcija među korisnicima jer je lak za korištenje i ima veliku zajednicu developera. CMS koji izaberete će vam pomoći odrediti izgled, raspored i funkcionalnost vaše stranice, tako da si dajte dovoljno vremena prije odluke.

LiveAgent - list of integrations
LiveAgent-ove CMS integracije

Kreiranje profila na društvenim medijima će vam pomoći u povećanju prometa web stranice i privlačenju pogleda na vaš sadržaj. Nemojte zaboraviti osigurati da svaka platforma bude uklopljena u brend kompanije.

Social media profiles for business

Dajte si barem dva mjeseca za postavljanje svega za vaš veliki dan. Od tada, bit će potrebno nekoliko tjedana za objavu sadržaja i privlačenje pogleda na vašu stranicu (objave na društvenim medijima obično trebaju to vrijeme za povećanje prometa).

Dizajn

Profesionalni dizajn je integralni dio kreiranja stranice kojoj ljudi vjeruju. Najbolje je ne žuriti s time i ne pokušavati uštedjeti korištenjem besplatnih slika. Plus, morate osigurati da je dizajn vaše stranice sukladan sa sveukupnim brendingom.

LiveAgent's logo with shadow

Ton brenda je način na koji se obraćate publici. Osigurajte da sve odgovara vašim očekivanjima, kao i očekivanjima klijenata. Nemojte se bojati zatražiti drugo mišljenje ako je potrebno.

Želite li da vaša web stranica izgleda minimalistički s dosta bijelih polja ili preferirate šarenije boje i dizajn. Izaberite fontove koje je lako čitati. Ako je moguće, napravite anketu da saznate koje palete boja se ljudima sviđaju. Možete napraviti odluku na temelju toga što privlači više pažnje.

LiveAgent's tour page - ticketing

Želite li uključiti fotografije, videa ili glazbu na svoju web stranicu? Ako je tako, osigurajte prikladne licence. Neke slike nisu zaštićene autorskim pravima, već su besplatne pod Creative Commons Attribution licencom, dok druge zahtijevaju naknadu. Naglasite jasno na svakoj stranici postoje li zabrane korištenja sadržaja pod autorskim pravima i kako se dopuštenja mogu dobiti.

LiveAgent ticketing video

Velik broj pametnih uređaja može pristupiti vašoj stranici. Mora biti responzivna kako bi odgovarala različitim veličinama ekrana. Možda ćete je trebati modificirati za pametne telefone i tablete ako raspored nije odgovarajući. Ako niste sigurni kako vaša web stranica treba izgledati na različitim uređajima, možete koristiti neki od online alata za responzivni dizajn.

LiveAgent's mobile homepage
LiveAgent-ova početna stranica za mobilne uređaje

Pobrinite se da je sav sadržaj vaše web stranice točan i originalan. Ako postoje izvori za statističke podatke, učinite ih lakima za pronaći, tako da čitatelji znaju odakle oni dolaze.

LiveAgent statistic source

Putovanje klijenta treba biti jasno i lako za slijediti. Na primjer, želite li da izravno kontaktiraju prodajni odjel ili da popune email obrazac? Jasne upute će držati posjetitelje angažiranima i dati im više kontrole nad svojim putovanjem vašom stranicom.

LiveAgent's support portal - online help
Online pomoć na LiveAgent stranici

Testirajte svaku stranicu na većem rasponu posjetitelja kako bi osigurali da je njihovo iskustvo glatko i koncizno na svakom dijelu stranice. Za dobrobit vašeg budžeta, truda i živaca, napravite sve nužne promjene prije lansiranja stranice.

Komprimiranje slika će pomoći ubrzati vrijeme učitavanja vaše stranice. Ovo je pogotovo važno ako imate eCommerce stranicu, jer potencijalni klijenti očekuju brzo učitavanje.

LiveAgent best rated chat

Uvjerite se da vaši obrasci za kontakt rade. To će pomoći u sprječavanju gubitka potencijalnih klijenata i osigurati da se posjetitelji mogu povezati s vama kada je to potrebno. Provjerite sva polja obrazaca i proces podnošenja.

Contact form example

Poražavajuće je ako nakon lansiranja vaša stranica prikazuje 404 stranice ili prazna polja umjesto sadržaja, zbog mogućnosti da je Google indeksirao neke starije verzije vaše stranice. Trebate dati do znanja Google-u da one više ne postoje.

LiveAgent’s 404 page

Postoje slučajevi kada su djelići izbrisanih informacija još uvijek dostupni posjetiteljima (npr. poruka “ovaj proizvod je na sniženju”). Kako bi izbjegli negativne povratne informacije, pobrinite se da se to ne dogodi.

cancel on typewriter

Bitno je testirati kako će vaši posjetitelji navigirati vašom stranicom kada je objavite. Testirajte rade li interne poveznice i provjetite odakle poveznice dolaze (ne želite nijednu prekinutu poveznicu).

Liveagent internal link example

Kako bi izbjegli bilo kakve sramotne greške kada vaša stranica bude objavljena, uvjetite se da ste odradili korekturu teksta prije objave. Dobra ideja je da i drugi članovi tima pogledaju tekst, jer mogu uočiti nešto što ste vi propustili.

Finger pointing on laptop

Dizajn vaše stranice treba biti podudaran s brendom vašeg poduzeća i izjavom o misiji. Dodatno, pobrinite se da je vaša stranica sukladna sa svim marketinškim materijalima koje imate, kao što su stranice na društvenim medijima ili otiskani materijali (leci ili vizitke, na primjer).

LiveAgent's LinkedIn page
LiveAgent-ova LinkedIn stranica

Provjerite da je vaš favicon (ikona vaše web stranice smještena na vrhu web pretraživača, u adresnoj traci) prikladno prikazan. Ovo je detalj koji mnogima promakne u šumi ostalih promjena dizajna, tako da ga treba uvijek provjeriti.

LiveAgent favicon

Tehnički detalji

Pobrinite se da svi kolačići i relevanta polja za pristanak rade kao što trebaju. Ovo je vrlo važno ako koristite usluge treće strane, kao što je Google Analytics softver ili marketinške platforme koje će sačuvati podatke vaše web stranice (npr. Mailchimp). Potvrdite da se informacije o kolačićima ispravno prikazuju tijekom posjeta vašoj web stranici.

LiveAgent cookies

Kreiranje skladnog iskustva na vašoj web stranici zahtijeva dodatne alate kao što su obrasci, live chatovi ili integracija s društvenim medijima.

Možete koristiti rješenje koje ih sve kombinira, kao što je LiveAgent. To je alat koji vam može pomoći uštedjeti dosta vremena integracijom svojih rješenja u vašu web stranicu – i lak je za započeti.

U samo par jednostavnih koraka, možete implementirati live chat (koji privlači potencijalne klijente), pozivni centar, koristiti softver za podršku putem društvenih medija i upravljati svim vašim interakcijama s klijentima iz jedne univerzalne ulazne pošte.

LiveAgent je potpuno besplatan za isprobati, tako da možete saznati koliko dobro radi s vašom stranicom.

Live chat connections
Kreirajte live chat koristeći LiveAgent

Provjerite jesu li vaši ponuđači platnih integracija (npr. Stripe) postavljeni i rade li. Na primjer, ako koristite Shopify, provjerite jesu li svi podaci točno unešeni kako bi osigurali da klijenti neće imati problema s narudžbama nakon objave stranice.

men holding credit card illustration

 

Provjerite brzinu učitavanja vaše web stranice. Ako imate dosta slika ili videa, koristite alate kao što su GTmetrix ili PageSpeed Insights da vidite gdje možete napraviti poboljšanja. Ovo je posebno bitno ako predviđate veliku količinu prometa na vašoj stranici. Osigurajte da su sve slike optimizirane i da svaki video i animacija ispravno reproducira kada se stranica učitava.

Google Analytics - Page Speed primjer
izvor: analytics.google.com

 

Potvrdite da RSS poveznica radi kako treba. To će biti ključno ako imate blog i želite da se ljudi pretplate na ažuriranja ili dijele vaš sadržaj sa svojom publikom.

Implement social signals

 

Ako imate ikakve kodove za praćenje, skripte ili marketinške alate treće strane instalirane na vašoj web stranici, pobrinite se da nema grešaka u njihovom radu. Provjerite ove elemente nekoliko dana prije lansiranja tako da možete ispraviti sve probleme prije nego izazovu štetu.

Chat embedded tracking feature in Customer support software - LiveAgent
LiveAgent-ov plugin za praćenje

 

Ako već niste, sada je pravo vrijeme da integrirate analitički alat (mi preporučujemo Google Analytics). To će vam pomoći u praćenju važnih metrika, kao npr. odakle posjetitelji dolaze i kako su došli do vaše stranice. Ovo je također bitno za poboljšanje pozicije stranice na pretraživačima.

Google Analytics - Realtime
izvor: analytics.google.com

Ako želite biti sigurni da niste propustili ništa važno u vezi optimizacije za pretraživač, pogledajte naš SEO kontrolni popis za novu web stranicu.

 

Ako je vaša stranica prilagođena za mobilne uređaje, razmislite o implementaciji Accelerated Mobile Pages (AMP). Ova nova Google inicijativa će vam dati ogroman poticaj za vidljivost i SEO rangiranje za mobilne uređaje. Ovo je imperativno ako vaša stranica većinom dobiva promet s mobilnih uređaja .

Optimize page experience
izvor: amp.dev

 

Sigurnost

Uvjerite se da ste sposobni kontrolirati sadržaj na vašoj stranici. Trebate moći napraviti promjene kada su potrebne. To je bitno u sprječavanju hakiranja vaše stranice. Ako nemate tehničke vještine da sami to napravite, razmislite o plaćanju kompanije za web razvoj.

Content optimization illustration

 

Pobrinite se da imate sačuvane podatke za prijavu na web stranicu na jednom mjestu gdje će biti sigurni i moći će im se lako pristupiti. Ako ih izgubite ili ne pohranite propisno, bit će teško ponovno praviti stranicu od nule.

Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice

 

Ako niste originalni autor određenih dijelova vaše stranice, osigurajte da imate dozvolu za njihovu reprodukciju. To je posebno važno ako sadrže slike ili drugi medijski sadržaj (to će također utjecati na to kako pretraživači indeksiraju vašu web stranicu).

Copyright claim on typer

 

Nemojte zaboraviti uvrstiti stranicu za uvjete korištenja, kao i za politiku privatnosti. To će vam pomoći zaštititi vašu stranicu od bilo kakvih pravnih problema u budućnosti, posebno ako uključuju treću stranu.

LiveAgent t&c privacy policy

 

Ako koristite Google Analytics, pobrinite se da interne IP adrese (tj. one iz vašeg ureda) ne budu uključene u analitička izvješća za promet vaše web stranice. Interna očitanja mogu poremetiti rezultate i podaci možda neće odražavati pravo stanje web prometa i posjetitelja.

Analytics overview feature in Customer service software - LiveAgent

 

Ako želite poboljšati online sigurnost vaše stranice, razmislite o investiranju u SSL certifikat. To će vam dati više kredibiliteta, a vaši posjetitelji će biti sigurni da su na sigurnoj stranici. Provjerite pojavljuje li se HTTPS u URL-u vaše web stranice – ako jeste, to znači da je stranica sigurna.

SSL certificate example

 

Ako ne koristite rješenje za automatsko sigurnosno kopiranje, sada je pravo vrijeme da započnete. Morate redovno praviti sigurnosne kopije vaše stranice, idealno bi bilo jednom tjedno ili češće ako pravite značajnije promjene (npr. dodavanje novih stranica). To pomaže minimalizirati bilo kakvu potencijalnu štetu na vašoj stranici.

Wordpress backup

 

Trebate provjeriti i da je vaša web stranica usklađena ako se pojave ikakvi potencijalni pravni problemi, kao što su privatnost i zaštita podataka. Ako nemate vremena ili stručnosti da to sami uradite, razmislite o zapošljavanju pravnog stručnjaka da vam pomogne.

Law and order statue

Pobrinite se za mogućnost nadzora svoje stranice. Na primjer, servis kao što je Pingdom će vam slati uzbune ako postoji ikakvi problemi sa stranicom ili hostingom, tako da ih možete riješiti brzo i minimizirati vrijeme tijekom kojeg je stranica nedostupna posjetiteljima.

Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

 

 

Nemojte zaboraviti

Ako se sadržajem vaše stranice upravlja koristeći sustav za upravljanje sadržajem (WordPress, na primjer), pobrinite se da je ažuriran na posljednju verziju svaki put. Pomoći će vam spriječiti bilo kakve buduće sigurnosne probleme i pružiti besprijekorno iskustvo vašim posjetiteljima.

Update

 

Razmislite kako će ljudi pristupati vašoj stranici. Je li prilagođena mobilnim uređajima? Ako nije, prilagodite je prije lansiranja.

mobile phone all iphone liveagent
Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice

Uzmite dovoljno vremena da testirate svoju stranicu i vidite ima li ikakvih problema s najčešćim pretraživačima (Chrome, Firefox i Safari). Testovi pretraživača osiguravaju identifikaciju bilo kakvih problema prije objave stranice.

Nemojte zaboraviti napraviti dvostruku provjeru vaših internih poveznica da se uvjerite da su sve ispravne. To znači odlazak na svaku stranicu i ručnu provjeru da sve URL poveznice vode na pravo mjesto. Također možete koristiti online alat za provjeru neispravnih poveznica.

Website URL

Uključite relevantne pozive na djelovanje (CTA) na svaku stranicu vaše nove stranice. To pomaže usmjeravanju vaše publike kroz klijentsko putovanje na vašoj stranici. Ako želite poboljšati svoje konverzije, iskoristite ovu priliku da dodate relevantne CTA.

LiveAgent's CTA buttons
Primjeri LiveAgent-ovih CTA

Slično tome, ako koristite društvene medije, pobrinite se da svaki kanal ispravno radi. Na primjer, ako dijelite svoje blog objave na društvenim medijima, posjetitelji moraju moći vidjeti ta ažuriranja kada posjete vašu stranicu. Ako ne mogu, možda se neće dovoljno dugo zadržati da potraže taj sadržaj.

LiveAgent blog
LiveAgent-ov blog

Na dan objave

Na dan objave bi trebali biti potpuno spremni. Ne bi trebalo biti stranica koje nedostaju ili potrebe za dotjerivanjem. Dvaput provjerite da je sve što trebate za objavu stranice spremno prije same objave.

Magnifying glass on keyboard

Također, pobrinite se da promovirate objavljivanje stranice kako bi aktivirali stranicu još više. To može biti u obliku email kampanje, Facebook objave ili jednostavno davanjem do znanja ljudima da je vaša nova stranica objavljena i aktivna.

LiveAgent promotion example
LiveAgent Facebook promocija

Na kraju, jedan od najboljih načina za poboljšanje vašeg prometa i dobivanje više posjetitelja je investiranje u Google Ads. Najbolje od svega je što su ovi oglasi visoko ciljani. Možete biti sigurni da ćete uvijek imati relevantnu publiku za svaku kampanju.

Google Analytics on phone

Ako imate vremena razmislite o pisanju priopćenja za javnost. To je odličan način za promociju vaše stranice, a možda vam i pomogne u dobivanju povratnih poveznica za SEO svrhe.

newspapers

Sažetak kontrolnog popisa za objavu web stranice

  • Postavite ciljeve vaše nove stranice
  • Identificirajte vašu ciljnu publiku
  • Kreirajte plan sadržaja
  • Izgradite strukturu stranice
  • Izaberite prikladan CMS za vašu web stranicu
  • Kreirajte profile na društvenim medijima
  • Procijenite pravo vrijeme za objavu
  • Brending web stranice
  • Ton brenda
  • Preferencije stila
  • Licencirani multimedijalni sadržaj
  • Responzivan dizajn
  • Informacije o izvoru sadržaja
  • Put konverzije
  • UX testiranje
  • Komprimirane slike
  • Provjerite obrasce
  • 404 stranice
  • Izbrisani sadržaj
  • Navigacija i interne poveznice
  • Korektura
  • Kohezivan dizajn stranice
  • Favicon
  • Kolačići
  • Integracija s drugim alatima kao što je LiveAgent
  • Integracije za plaćanje
  • Brzina učitavanja
  • RSS poveznica
  • Kodovi za praćenje, skripte i pluginovi
  • Integracija analitičkog rješenja
  • AMP integracija
  • Kontrolirajte svoj sadržaj
  • Sačuvajte pristupne podatke i lozinke
  • Verificirajte HTTPS
  • Provjerite autorska prava
  • Uključite uvjete korištenja i politiku privatnosti
  • Isključite interne IP adrese iz analitike
  • Uvjerite se da vaš SSL certifikat radi
  • Postavite rješenje za sigurnosne kopije
  • Pobrinite se da je vaša web stranica pravno sukladna
  • Uložite u usluge nadzora
  • Ažurirajte svoj CMS na najnoviju verziju
  • Pobrinite se da je vaša web stranica pristupačna
  • Testirajte za probleme na različitim pretraživačima
  • Dvaput provjerite da su svi URL-ovi točni
  • Uključite relevantne CTA
  • Pobrinite se da svi kanali društvenih medija rade
  • Provjerite stranice
  • Lansirajte promociju
  • Google Ads
  • Priopćenje za javnost

Website launch checklist FAQs

How to announce a new website launch?

It's all about the promotion. Create a buzz and convey a compelling message to your audience. Make an offer your customers can’t refuse. This could be a discount on your services, free samples of products, or exclusive content.

What is a website called before it goes live?

It's called a 'private' website, meaning only people with authorized access can view its contents. On launch day, your new site becomes 'public,' and everyone is able to view it.

How do I promote my new website?

There are many ways to promote your new website. You can use social media, email marketing, or even a press release - just think about what will work best for your target audience and then go with it.

What if my website goes down after launching?

If your site does go down, it's essential to fix the problem as quickly as possible. This is especially true if you're relying on visitors to find your services or products online.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo