Kontrolni popis za reviziju web stranice sadrži 7 ključnih stavki koje treba provjeriti kako bi se osigurao kvalitetan i funkcionalan web sajt. To uključuje nadzor posjetitelja, robots.txt i kartu web stranice, sigurnost, uklanjanje lošeg sadržaja, brzinu stranice, mobilnu kompatibilnost i pristupačnost. Korisnici mogu koristiti ovaj popis za održavanje visoke kvalitete svojih web stranica.
Već imate promet na vašoj web stranici, ali broj posjetitelja je manji nego što ste očekivali. Identificiranjem slabih točaka vaše web stranice možete dramatično povećati promet. Kako bi održavali svoj broj posjetitelja stranice, LiveAgent-ov marketinški tim je sastavio kontrolni popis koraka koje periodično revidiramo.
To je logički popis svih zadataka koje morate uraditi kako bi osigurali da vaša web stranica funkcionira najbolje što može. Vaša revizija je sustavna inspekcija funkcionalnosti web stranice. Prođite kroz ovaj kontrolni popis redovno i osigurajte visoki kvalitetu vaše web stranice.
Web stranica je lice vašeg poslovanja. Svaki vlasnik poduzeća to zna. Kroz web stranicu ljudi formiraju mišljenje o vašem proizvodu i biraju hoće li ga kupiti ili ne. U očima potencijalnih klijenata, kvaliteta web stranice je u izravnoj vezi s kvalitetom kompanije i njenih proizvoda. Stoga, redovno održavanje vaše stranice je ključno.
Ne želite ugroziti vaše poslovne objektive zanemarivanjem stvari koje se mogu obaviti. A pošto dosadni tehnički problemi kao što su klikabilni elementi koji ne rade, dupli sadržaj, pokvarene poveznice ili loša tehnička izvedba šalju pogrešne signale, nastojte ih izbjeći. S ovim popisom za reviziju stranice, možete biti sigurni da ste sve uradili i provjerili.
Klijenti
Klijente je količina izbora razmazila i očigledno je njihovo očekivanje da web stranica bude visokokvalitetna. Jedno negativno iskustvo na web stranici može biti grubo kažnjeno napuštanjem stranice i napuštanjem vašeg proizvoda. Zašto to ne izbjeći, ako je moguće? Ako redovno revidirate vašu web stranicu klijenti će dobiti ono što očekuju od dobre web stranice, brzinu, vrijedan sadržaj, jasnoću i pristupačnost preko bilo kojeg uređaja.
Tim korisničke podrške
Visokokvalitetna web stranica pravi ogromnu razliku za tim korisničke podrške. Ne samo zato što je postojanje live chata ili live pozivnog centra na vašoj web stranici najvažniji klikabilni element za kontaktiranje agenta korisničke podrške. Nego i zato što vaša web stranica može sadržavati bazu znanja, osnažujući vaše klijente da sami nađu potrebne informacije. Dajte vašim klijentima osjećaj neovisnosti i lakoće u pronalasku informacija i istovremeni skinite teret s leđa vašeg tima za korisničku podršku.
Tim prodaje
Dobra web stranica ima točne informacije o proizvodu i transparentne cijene. Prodajni tim je efikasniji kada ima prave alate pri ruci, a besprijekorno iskustvo pretrage web stranice poboljšava stopu konverzije.
Važno je da tijekom vremena vaša stranica sustavno evoluira, idući ka većem prometu i boljem korisničkom iskustvu. Kada gradite brzu web stranicu, greške se lako prave, tako da koristimo alate za automatizaciju nadzora i praćenja web stranice. Kada velike web stranice dostignu određenu veličinu, više ih nije moguće ručno nadzirati.
Pet alata nam pomaže shvatiti što se događa na našoj web stranici svaki dan. Ovo su neki od načina na koji nadziremo našu web stranicu :
Google Search Console je najvažniji alat koji svakodnevno koristimo za nadzor kvalitete i performansi naše web stranice.
Pokušajte koristiti sljedeći Google upit da vidite zna li Google za sve stranice na vašoj web stranici: stranica:[vaša domena] (primjer: site:www.liveagent.com). Googleovi rezultati pretrage pokazuju koliko stranica je indeksirano:
Postavite put za vašu kartu web stranice u odjeljku Karte web stranice na vašoj web stranici tako da Google može vidjeti sve stranice vaše web stranice:
Google Search Console točno prepoznaje sve važnije pogreške i predlaže poboljšanja na vašoj web stranici, uključujući numeriranje stranica, tehničke greške i 404 greške:
Kao dio svakodnevnog procesa revizije, nadzirite performanse vaše web stranice na temelju ključnih riječi koje vaši posjetitelji koriste. Razumijte što vaši posjetitelji pretražuju prije nego posjete vašu stranicu:
Google Analytics je besplatni alat za praćenje web stranica i platforma koja prikuplja podatke o interakciji posjetitelja s vašom web stranicom. Kako se podaci prikupljaju, Google Analytics ih razvrstava u lako čitljiva interaktivna izvješća koja su ono što mi vidimo na platformi. Analitički izvještaji nam omogućuju da razumijemo kako se naši posjetitelji ponašaju i prilagodimo našu strategiju sadržaja sukladno tome.
UrlsLab nam pomaže da napravimo brzu vizualnu reviziju svih naših stranica na jednom mjestu. Jedna od glavnih značajki ovog alata je da pravi snimke zaslona za svaku stranicu na našoj domeni jednom dnevno te vodi evidenciju o tim snimkama zaslona. Snimke zaslona naše web stranice nam omogućuju vidjeti promjene u našem dizajnu protekom vremena i usporediti ih piksel po piksel. Nadalje, snima i zapisuje sve Javascript pogreške u konzoli pretraživača, što pomaže našim web developerima da razviju stranice bez grešaka.
S lakoćom šetajte kroz vašu domenu i odmah primijetite greške u dizajnu. Možete vidjeti renderiranje u realnom vremenu unutar URLslab-a:
Promjene na svakom URL-u su zabilježene:
Mi nadziremo našu infrastrukturu s hrpom internih alata, ali je uvijek dobro imati neovisni eksterni alat koji vas odmah obavcještava kada stranica nije dostupna. Jedan od najjednostavnijih besplatnih alata je uptimerobot.com.
Ahrefs.com nam omogućuje nadzor pozicije naših odredišnih stranica u Google Search rezultatima za ključne riječi koje su relevantne za naše poslovanje. Osim nadzora ključnih riječi, koristimo Site Audit alat za identifikaciju svih HTML/CSS grešaka koje generiraju naši pisci, prevoditelji ili developeri na dnevnoj bazi.
Prva postaja robota pretraživača koji indeksira vašu stranicu je datoteka www.primjer.com/robots.txt. Pobrinite se da su vaši robots.txt i karta web stranice uvijek dostupni u propisanom formatu.
Kako bi testirali našu robots.txt datoteku mi koristimo robots.txt Tester alat
Dobra robots.txt datoteka treba sadržavati direktivu Karta web stranice koja usmjerava na kartu vaše web stranice. Primjer:
Sitemap: /sitemap_index.xml
Za potvrdu karte web stranice koristimo Google Search Console status karte web stranice:
Koristite SSL certifikat – Posjedovanje SSL certifikata je obavezno. Sigurne stranice (https vs. http) su bolje rangirane nego one koje ne posjeduju SSL. Veliki broj autoriteta izdaje SSL certifikate, ali mi se pouzdavamo u Letsencrypt, besplatni servis.
Potvrdite SSL certifikat – Pobrinite se da imate potvrđen i snažan SSL certifikat na vašoj web stranici. Za potvrdu SSL certifikata mi koristimo SSL Labs alat.
Provjera malwarea -Ne želite imati kompromitirani sadržaj na vašoj web stranici. Naša revizija stranice uključuje Google Transparency Report provjeru.
Kada Google rangira vašu stranicu na višu poziciju na rezultatima pretrage, u obzir uzima samo jedinstven i vrijedan sadržaj.
Osim optimizacije postojećeg sadržaja ili kreiranja novog, uklonite sav sadržaj niže kvalitete s vaše domene. Uklanjanjem sadržaja niže kvalitete možete povećati promet i sačuvati potrebne resurse za održavanje i prijevode.
Velika je razlika upravlja li vaš tim za sadržaj sa 100 strana sadržaja visoke kvalitete ili 20.000 strana sadržaja osrednje kvalitete. Sadržaj niske kvalitete će potrošiti dosta resursa, kao što su prijevod vaše stranice na više jezika i održavanje internih poveznica.
Kako identificirati stranice niže kvalitete?
Kako bi razumjeli kako Google rangira kvalitetu sadržaja pročitajte opće smjernice za proces rangiranja rezultata pretrage.
Google smatra brzinu vaše stranice, uz kvalitetan sadržaj, jednim od najvažnijih faktora u rangiranju. Vaši posjetitelji neće čekati više od 3 do 5 sekundi da se vaša stranica učita. Ako nije brza, oni će otići na drugu web stranicu kako bi našli odgovore.
Kako nadzirati brzinu stranice?
Nadzirite brzinu stranice s Google Analytics Site Speed Report. Ovaj alat vam pomaže prepoznati najsporije stranice, geografske regije i pretraživače koji sporije učitavaju vaš sadržaj.
Kako poboljšati brzinu stranice?
PageSpeed Insights imaju najsveobuhvatnije prijedloge za ubrzavanje vaše stranice, ali dat ćemo vam naše top prijedloge kako održati vašu stranicu brzom:
Google nudi više alata za provjeru kompatibilnosti dizajna vaše web stranice s mobilnim platformama. Jedan od njih je Mobile-Friendly Test. Nakon što ste unijeli vaš URL, dobit ćete instant rezultat kompatibilnosti.
Mobile Usability Report unutar Google Search Console je još jedan alat koji redovno koristimo za nadzor mobilne upotrebljivosti. Ovo izvješće nam daje detaljne preporuke o tome kako popraviti greške u mobilnoj upotrebljivosti koje je otkrio Google tijekom indeksiranja.
Najbitniji dijelovi naše stranice su redovno testirani koristeći BrowserStack za simulaciju različitih mobilnih platformi i operativnih sustava. To je jedan od osnovnih alata za razvoj, ali nam je koristan i tijekom standardnih provjera mobilne upotrebljivosti.
Kao dio naše posvećenosti tome da je naša web stranica pristupačna pojedincima s invaliditetom, po potrebi je provjeravamo koristeći WebAIM, besplatni alat za procjenu standarda pristupačnosti web stranice.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma