Što je zaostatak tiketa?
Zaostatak tiketa je fraza koju menadžeri korisničke podrške koriste za imenovanje neriješenih tiketa u određenom vremenskom periodu. Tiketi mogu biti neriješeni zbog više razloga – može biti velik obujam tiketa, loša izvedba agenata, ili neočekivani zastoj.
Bitno je pratiti zaostatak tiketa zbog shvaćanja potrebe za novim zaposlenicima ili bolje obuke vaših predstavnika korisničke službe. On vam daje pregled informacija o izvedbi vašeg tima za podršku i kad je vrijeme za dodatno ljudstvo.
Ako je previše neriješenih tiketa u vašim zaostalim tiketima, to može dovesti do nezadovoljnih klijenata.
Zaostatak tiketa
Frequently asked questions
Što znači zaostatak tiketa?
Zaostatak tiketa je izraz koji se odnosi na neriješene podneske u određenom vremenskom periodu. Može biti više razloga, uključujući ograničenu izvedbu agenta, broj zahtjeva i ovisne radnje. Zaostatak tiketa je također odlična metrika pomoću koje možete saznati koliko je efikasan vaš proces podrške. Također pomaže ustanoviti stupanj zadovoljstva korisnika.
Koji su rizici zaostatka tiketa?
Rizici povezani sa zaostatkom tiketa su, povrh svega, presporo rukovanje dolaznim zahtjevima, što može frustrirati klijente, i niska efikasnost agenata, što može rezultirati ne samo pretjeranim radom nego i lošim izborom prioriteta. Dok je ovo situacija koja se povremeno dogodi, može značiti da se interes korisnika poveća u određenom periodu, no ako postane stalna, može imati utjecaj na zadovoljstvo korisnika i ugled brenda
Kako izbjeći zaostatak tiketa?
Kako biste izbjegli zaostatak tiketa, možete postaviti prioritete za tikete. Ovo bi definitivno trebalo učiniti vaš posao lakšim i efikasnijim. Neka vaš tim radi zajedno i pomaže međusobno riješiti tikete. Održavanje prikladnog radnog ritma također pomaže efikasnom rješavanju tiketa