Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav dio je help desk-a koja vašim klijentima olakšava dobivanje pomoći, a vašim agentima brz odgovor. Kada vam klijenti mogu poslati e-poštu, razgovarati sa svojim agentima putem chata uživo ili se povezati s vašom tvrtkom putem drugog kanala – sva komunikacija pohranjena je u tiketima. IT tiketing sustav upravlja svim tiketima, tako da pomaže vašem osoblju korisničke službe da ostane organizirano i učinkovito.
Frequently Asked Questions
Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav je sustav koji organizacijama omogućuje rješavanje internih upita upravljanjem i optimizacijom procesa rješavanja problema. Agenti obrađuju pojedinačne elemente koji se nazivaju tiketima, a koji Vam omogućuju da saznate o problemu s kojim se korisnik suočava.
Kako funkcionira IT tiketing sustav?
IT ticketing sustav funkcionira stvaranjem tiketa koji bilježi interakcije s vašom podrškom ili zahtjevom za uslugu. Agent ima pristup tiketu i tako ima pristup komunikaciji u jednom kontinuiranom threadu. Na taj način, ako agent ili klijent želi otvoriti nešto što se već pojavilo u prethodnome threadu to može učiniti bez ikakvih problema. Također pomaže na lakši način vratiti se na priču.
Kako IT tiketing sustav izgleda u LiveAgentu?
LiveAgent IT tiketing sustav dostupan je na jednom panelu, baš kao i ostali alati koje nudi LiveAgent. Zahvaljujući tome, imate pristup univerzalnoj ulaznoj pošti, upiti se grupiraju u tikete, možete lako provjeriti povijest kontakata određenog klijenta i izvješća koja Vam omogućuju analizu dosadašnjih aktivnosti.