Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav dio je help desk-a koja vašim klijentima olakšava dobivanje pomoći, a vašim agentima brz odgovor. Kada vam klijenti mogu poslati e-poštu, razgovarati sa svojim agentima putem chata uživo ili se povezati s vašom tvrtkom putem drugog kanala – sva komunikacija pohranjena je u tiketima. IT tiketing sustav upravlja svim tiketima, tako da pomaže vašem osoblju korisničke službe da ostane organizirano i učinkovito.
Frequently Asked Questions
Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav je sustav koji organizacijama omogućuje rješavanje internih upita upravljanjem i optimizacijom procesa rješavanja problema. Agenti obrađuju pojedinačne elemente koji se nazivaju tiketima, a koji Vam omogućuju da saznate o problemu s kojim se korisnik suočava.
Kako funkcionira IT tiketing sustav?
IT ticketing sustav funkcionira stvaranjem tiketa koji bilježi interakcije s vašom podrškom ili zahtjevom za uslugu. Agent ima pristup tiketu i tako ima pristup komunikaciji u jednom kontinuiranom threadu. Na taj način, ako agent ili klijent želi otvoriti nešto što se već pojavilo u prethodnome threadu to može učiniti bez ikakvih problema. Također pomaže na lakši način vratiti se na priču.
Kako IT tiketing sustav izgleda u LiveAgentu?
LiveAgent IT tiketing sustav dostupan je na jednom panelu, baš kao i ostali alati koje nudi LiveAgent. Zahvaljujući tome, imate pristup univerzalnoj ulaznoj pošti, upiti se grupiraju u tikete, možete lako provjeriti povijest kontakata određenog klijenta i izvješća koja Vam omogućuju analizu dosadašnjih aktivnosti.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!