IT tiketing sustav

Što je IT tiketing sustav?

IT tiketing sustav dio je help desk-a koja vašim klijentima olakšava dobivanje pomoći, a vašim agentima brz odgovor. Kada vam klijenti mogu poslati e-poštu, razgovarati sa svojim agentima putem chata uživo ili se povezati s vašom tvrtkom putem drugog kanala – sva komunikacija pohranjena je u tiketima. IT tiketing sustav upravlja svim tiketima, tako da pomaže vašem osoblju korisničke službe da ostane organizirano i učinkovito.

LiveAgent's IT ticketing

Frequently asked questions

Što je IT tiketing sustav?

IT tiketing sustav je sustav koji organizacijama omogućuje rješavanje internih upita upravljanjem i optimizacijom procesa rješavanja problema. Agenti obrađuju pojedinačne elemente koji se nazivaju tiketima, a koji Vam omogućuju da saznate o problemu s kojim se korisnik suočava.

 

Kako funkcionira IT tiketing sustav?

IT ticketing sustav funkcionira stvaranjem tiketa koji bilježi interakcije s vašom podrškom ili zahtjevom za uslugu. Agent ima pristup tiketu i tako ima pristup komunikaciji u jednom kontinuiranom threadu. Na taj način, ako agent ili klijent želi otvoriti nešto što se već pojavilo u prethodnome threadu to može učiniti bez ikakvih problema. Također pomaže na lakši način vratiti se na priču.

 

Kako IT tiketing sustav izgleda u LiveAgentu?

LiveAgent IT tiketing sustav dostupan je na jednom panelu, baš kao i ostali alati koje nudi LiveAgent. Zahvaljujući tome, imate pristup univerzalnoj ulaznoj pošti, upiti se grupiraju u tikete, možete lako provjeriti povijest kontakata određenog klijenta i izvješća koja Vam omogućuju analizu dosadašnjih aktivnosti.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo