Što je SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) je XML otvoreni standard za izmjenu podataka o provjeri valjanosti između davatelja usluga i davatelja identiteta (IdP). IdP treće strane možete koristiti za provjeru autentičnosti korisnika i prosljeđivanje podataka o identitetu davatelju usluga u obliku digitalno potpisanog XML dokumenta.
Frequently asked questions
Što je SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) je xml otvoreni standard. Koristi se za izmjenu podataka o provjeri valjanosti između davatelja usluga i davatelja identiteta (idp). Vanjski davatelj identiteta omogućuje korisnicima autentifikaciju, a također omogućuje i prijenos podataka o identitetu davatelja usluga.
Zašto biste trebali implementirati SAML?
SAML vrijedi implementirati jer pojednostavljuje postupke provjere autentičnosti i autorizacije za korisnike, pružatelje identiteta i pružatelje usluga. Ovo rješenje omogućuje davatelju identiteta i davatelju usluga da postoje neovisno jedni o drugima. Ovo centralizira upravljanje korisnicima i pruža pristup SaaS rješenjima.
Nudi li LiveAgent SAML?
LiveAgent još ne nudi SAML. Međutim, planiramo ga implementirati u budućnosti. To će pružatelju identiteta i davatelju usluga omogućiti neovisno funkcioniranje. Upravljanje korisnicima je centralizirano i moguće je pristupiti SaaS rješenjima.
Expert note
SAML (Security Assertion Markup Language) XML je otvoreni standard za razmjenu podataka o autentifikaciji između davatelja usluga i identiteta. Omogućuje neovisno funkcioniranje identiteta i usluga.

Pomoćna služba pruža informacije i pomaže korisnicima s tehničkim problemima. Agenti trebaju imati izvrsne komunikacijske i računalne vještine te znanje o modernoj tehnologiji. Softver pomoćne službe automatizira, izvještava i prati upite korisnika i probleme s uslugom. Pohranjuje svu dolaznu komunikaciju s korisnikom na jednom mjestu i povezuje slične probleme korisnika u jedan tiket. Povijest sustava pomoćne službe seže u 20. stoljeće.
Mapping the customer journey can lead to multiple benefits for companies and organizations, such as developing the best strategy for specific goals, prioritizing tasks, and understanding customer needs to make successful purchasing decisions. Additionally, mapping the customer journey supports content marketing strategies, suggests attractive content, and allows for predicting customer behavior. Mapping the process also enables learning about information, tools, and processes used by each team in the organization, making it easier to respond to customer needs and predicting their actions.
LiveAgent je softver za korisničku podršku koji pruža VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivne centre dolaznih poziva, upravljanje pritužbama, emailovima i korisnički portal. Postanite partner s LiveAgentom i dobijte najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima putem newslettera. Stranica koristi kolačiće u skladu s njihovom Politikom privatnosti i cookie pravilima.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.